Formuła idealnego nagłówka

Spędzasz godziny pisząc wyjątkowo dobre treści,ale ile czasu poświęcasz na tworzenie idealnego nagłówka? Szanse to za mało czasu.

Dlaczego? Ponieważ 8 na 10 osób przeczyta Twój nagłówek, ale tylko 2 na 10 osób przeczyta resztę twojego postu. Tworząc nagłówek magnetyczny, zwiększysz liczbę osób, które rzeczywiście przeczytają Twoje treści.

Teraz, gdy wiesz, że nagłówki są ważne, prawdopodobnie zastanawiasz się, co sprawia, że dobry i jak go napisać, prawda? Cóż, dziś jest twój szczęśliwy dzień, ponieważ stworzyłem infografikę, która nauczy cię tego.

Kliknij na obrazek poniżej, aby zobaczyć większy widok:

What Makes a Good Headline

Kliknij tutaj, aby zobaczyć powiększoną wersję tej infografiki.

Wniosek

Różnica między tworzeniem świetnego nagłówka a przeciętnego jest ogromna. Kiedy piszę post na blogu, zazwyczaj wiem, czy będzie to hit na podstawie nagłówka. I niestety, nawet jeśli treść jest do bani, wiem, że post nadal będzie dobrze ze względu na nagłówek.

Średnio, kiedy piszę świetny nagłówek, generuję 6,591 więcej odwiedzających w dniu opublikowania postu. Generuję również 292 więcej tweetów i 137 więcej akcji na Facebooku.

Jeśli naprawdę chcesz trafić do domu ze swoimi postami na blogu, poświęć tyle czasu na tworzenie nagłówka, ile piszesz post.

Total
0
Shares
Related Posts