Strategie 7, które faktycznie zwiększą ruch w mediach społecznościowych

social media

Podobnie jak większość marketerów, mam swoją torbę sztuczek-tych, które wykorzystałem, których większość ludzi nie ma. Nadal ich używam, ponieważ działają bardzo dobrze.

Co jest w tym worku sztuczek? Jak czytasz dalej, wiedz, że te taktyki Wola pracuję dla ciebie. Bez względu na to, w jakiej branży jesteś lub czy Twoja strona jest nowa lub ugruntowana, pomogą Ci wygenerować większy ruch.

Oto unikalne taktyki mediów społecznościowych 7, które zwiększą ruch:

Taktyka # 1: Dodaj cytaty z tweetable w swoich postach na blogu

Jednym z moich najpopularniejszych wpisów na blogu Quick Sprout był post na temat porad biznesowych, w którym podzieliłem porady biznesowe w 3 słowach.

Przykro mi to mówić, ale post nie był taki dobry. Powodem, dla którego poszło dobrze, było to, że zrobiłem cytaty i zwroty z tego postu na blogu tweetable. Możesz tweetować każdą radę, którą dałem jednym kliknięciem.

social media tweets

Był tak udany, że post wygenerował 17,452 wizyt z samego Twittera.

Ty też możesz to zrobić. Przekonasz się, że dzięki tej strategii uzyskasz więcej ruchu w mediach społecznościowych niż tylko dodanie przycisku “tweetuj to” u dołu wpisu na blogu.

Za pomocą podstawowego kodu HTML możesz dodać go do swojej witryny. Oto przykład kodu, którego użyłem:

<a href=”http://twitter.com/home/?status=%22dont+give+up.%22+and+more+3-word+business+advice+http%3A%2F%2Fbit.ly%2FcOIHxm”>tweet</a>

Taktyka # 2: Utwórz grupę LinkedIn

Być może zauważyłeś, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy mocno zaangażowałem się w LinkedIn. Nawet niedawno stworzyłem grupę o nazwie Marketing Leaders of America.

Dlaczego? Ponieważ LinkedIn jest obecnie moim numerem jeden źródłem ruchu społecznościowego. Na każde 5000 członków, których posiadasz w swojej grupie, możesz z grubsza wygenerować 15 000 odwiedzających.

Możesz ogłosić swój najnowszy post na blogu do całej listy, tak jak w przypadku e-maila. Ta funkcja nazywa się “ogłoszeniem” na LinkedIn.

social media linkedin

Chcesz robić takie wybuchy grupowe tylko raz w miesiącu, w przeciwnym razie wypalisz swoją grupę.

Zauważysz, że za każdym razem, gdy wysyłasz ogłoszenie, otrzymujesz szybki wzrost ruchu o kilka tysięcy odwiedzających. Zaczną udostępniać Twoje treści na LinkedIn, Twitterze i Facebooku, co wygeneruje więcej odwiedzających Twoją witrynę w ciągu następnych 48 godzin. Zasadniczo wygenerujesz odwiedzających 3 dla każdego dodanego członka grupy, zakładając, że udostępniasz dobrą treść grupie.

Ta strategia działa tak dobrze, że zacząłem kupować wszystkie popularne grupy marketingowe na LinkedIn.

Jeśli tworzysz grupę od zera, upewnij się, że masz w niej słowo “lider”. Dlaczego? Bo kto nie chce być uważany za przywódcę?

Po utworzeniu grupy zaproś do niej wszystkie połączenia. Następnie publikuj codziennie świetne treści, a zauważysz, że liczba członków, których masz, zacznie rosnąć z dnia na dzień. Po prostu upewnij się, że niektóre treści, które publikujesz, są sformułowane jako pytanie, np. “opisz, co media społecznościowe oznaczają dla ciebie w 2 lub mniej słowach.”

Taktyka # 3: Repost infografiki ze statystykami

Kiedy po raz pierwszy opublikowaliśmy blog KISSmetrics, mój partner biznesowy zrobił coś naprawdę mądrego.

Znalazł dobre infografiki z całego Internetu i ponownie zamieścił je na naszym blogu. Oczywiście, nie ma w tym nic wyjątkowego, ale sposób, w jaki promował każdą infografikę, był wyjątkowy.

Dodałby unikalną treść nad infografiką, a następnie wziął Wszystkie Statystyki z infografiki i uczynił je tweetable. Możesz zobaczyć przykład tego tutaj.

Wszystko, co musieliśmy zrobić, to tweetować infografikę z naszego konta, która zwykle generowała około 20 ponownych tweetów. Te re-tweety wygenerowałyby kolejne tweety, co spowodowało reakcję łańcuchową i dało nam dodatkowe tweety 200+.

Wiedziałem o tej taktyce od lat, ale rzadko jej używałem. To było dla nas tak skuteczne, że zamierzam zacząć używać go ponownie w każdy piątek, kiedy wypuszczę infografiki na Quick Sprout.

Taktyka # 4: poproś swoich pracowników, aby promowali Twoje profile społecznościowe

Niezależnie od tego, czy masz własną firmę, czy pracujesz dla jednej, są szanse, że pracujesz z innymi ludźmi. Dlaczego więc nie wykorzystać profili społecznościowych wszystkich, aby promować firmę?

Mój współzałożyciel, a także członkowie mojego zespołu robią to za pomocą swoich profili na Twitterze. Jak widać, w bios-ie wspominamy o nazwie użytkownika @naszej firmy.

social media bio

Robimy to również za pomocą naszych fanpage ‘ ów na Facebooku. Dołącza do nich każda osoba z naszej firmy. Dlaczego? Ponieważ są bardziej skłonni do “polubienia” czegoś, co pochodzi od firmy, dla której pracują, a nie przypadkowego kawałka treści.

To powoduje, że nasz stosunek zaangażowania na wentylatora do skyrocket, co pomaga zwiększyć liczbę osób, które widzą treści naszej firmy w swoich kanałach. Jest tak skuteczny, że pomógł nam wygenerować dodatkowe 19% więcej odwiedzin z Facebooka, co nie jest takie złe, biorąc pod uwagę, że nie mamy nawet 100 pracowników w naszej firmie.

Taktyka # 5: Tweet dla e-booka

Niezależnie od tego, czy wydajesz białą księgę, czy e-book, świetnym sposobem na wygenerowanie większej liczby pobrań jest zmuszenie użytkowników do płacenia za pomocą tweeta. Jeśli chcą przeczytać materiał, który oferujesz, będą musieli go tweetować.

Przetestowaliśmy to z białą księgą sprzedaży. Poprosiliśmy użytkowników o podanie nam swoich adresów e-mail lub tweetowanie na temat białej księgi w celu jej przeczytania. Przetestowaliśmy również to podejście z dziesiątkami e-booków.

Korzystaliśmy z usługi o nazwie Pay with a Tweet, ponieważ mam małe lub żadne umiejętności programistyczne. Jak dotąd wyniki były całkiem dobre. Na każde 5 osób, które tweetowały na temat białej księgi, otrzymaliśmy 3 dodatkowe tweety od osób, które je widzą na Twitterze.

Jeśli chcesz generować większy ruch z Twittera, rozważ stworzenie e-booka lub przewodnika i sprawienie, aby użytkownicy płacili tweetem. To skuteczna strategia, a przekonasz się, że ludzie nie będą mieli problemu z tweetowaniem o Twojej firmie.

Taktyka # 6: Zbieraj adresy e-mail za pośrednictwem uwierzytelniania na Facebooku

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego zbieram adresy e-mail na Quick Sprout? To dlatego, że jest to jeden z moich najpopularniejszych kanałów pozyskiwania ruchu. E-maile generują dla mnie ponad 83,000 odwiedzających miesięcznie.

Już wiesz, że oferowanie bezpłatnego e-booka lub przewodnika w zamian za adres e-mail to świetny sposób na ich zebranie. Możesz użyć pól opt-in na pasku bocznym lub pod postami na blogu,lub możesz przetestować wyskakujące okienka.

Ale jedną rzeczą, której prawdopodobnie nie grałeś, jest zbieranie adresów e-mail za pomocą uwierzytelniania na Facebooku. Poprzez Aweber odwiedzający mogą podać swoje adresy e-mail za pomocą jednego kliknięcia, zakładając, że są zalogowani na Facebooku.

social media facebook

Taktyka uwierzytelniania na Facebooku pomogła zwiększyć nasz wskaźnik opt-in O 36.1%, gdy testowaliśmy ją na blogu KISSmetrics. Jeśli jesteś zainteresowany wykorzystaniem tej taktyki, po prostu wykonaj kroki opisane w tym poście na blogu.

Taktyka # 7: wykorzystaj wpływowych

Jedną z najlepszych strategii, których użyłem do budowania publiczności blogów, są wywiady z wpływowymi osobami. Każda nisza ma swoich ekspertów.

Jeśli możesz przeprowadzić wywiad z tymi ekspertami, uzyskać ich opinię na temat jednego problemu, a następnie opublikować gigantyczny post na blogu z ich opiniami, otrzymasz więcej akcji społecznościowych niż kiedykolwiek wcześniej.

Oto, co musisz zrobić:

  1. Stwórz listę ponad 100 ekspertów w swojej przestrzeni. Nie wszyscy będą uczestniczyć, ale twoim celem powinno być uzyskanie co najmniej 50 osób do zaakceptowania.
  2. Wymyśl pytanie, aby zadać tym ekspertom. Każdy ekspert powinien otrzymać to samo pytanie.
  3. Wyślij e-mail do 10 ekspertów z pytaniem, czy chcieliby wziąć udział w grupowej łapance. Upewnij się, że dasz im termin ich odpowiedzi. Daj im znać, że zamieścisz link do ich stron internetowych.
  4. Po kilku ekspertów, którzy są na pokładzie, wyślij e-mail do reszty. Wysyłając e-mail do reszty grupy, pamiętaj, aby podać nazwiska osób, które już planują wziąć udział. Pomoże to zwiększyć wskaźnik odpowiedzi.
  5. Po opublikowaniu postu upewnij się, że wysłałeś e-mail do wszystkich uczestników z prośbą o udostępnienie postu w głównych sieciach społecznościowych. Ułatw im to, dając im sugestie, co tweetować lub udostępniać na Facebooku.

To wszystko, czego potrzeba, aby wykorzystać wpływowych. To nie jest fizyka jądrowa. To czasochłonne. I

Wniosek

Rzadko dzielę się swoimi sztuczkami. Mam nadzieję, że wykorzystasz te, bo działają. Żadna z tych taktyk nie wymaga programisty, więc powinieneś być w stanie wykonać je samodzielnie. 🙂

Daj im wir i daj znać, co o tym myślisz. Jeśli masz trudności z wykorzystywaniem któregokolwiek z nich, zostaw komentarz, a chętnie Ci pomogę.

Jakie inne sztuczki w mediach społecznościowych uważasz za warte wykorzystania?

Total
0
Shares
Related Posts