15 blogów Copywritingowych I Content marketingowych, które zarobią więcej pieniędzy

Jak być może widzieliście we wtorek, byliśmy rozczarowani, widząc, że nie było blogów copywritingowych w zeszłorocznych Top 10 Blogs for Writers.

Uważamy, że perswazyjni pisarze-marketerzy treści i copywriterzy-są równie godni pochwał i pochwał, jak nasi bracia i siostry piszący fikcję.

Więc dzisiaj ułożyła listę 15 pisania blogów myślę, że można uzyskać wiele z.

Mam wiele wspaniałych sugestii dotyczących blogów do sprawdzenia (dziękuję wszystkim) i trudno było je zawęzić do kilku możliwych do opanowania.

Kiedy przeglądałem listę, miałem kilka szorstkich kryteriów.

Pierwszy, pisanie porad musiało być kluczowym elementem bloga.

Istnieją setki wspaniałych mediów społecznościowych i blogów biznesowych i są to wspaniałe zasoby, ale chcieliśmy skupić się na stronach, które uczynią cię lepszym scenarzysta.

Zdefiniowałem lepszy pisarz na dwa sposoby – albo jako “pisarz, który etycznie i skutecznie przekonuje klientów do zakupu większej ilości rzeczy”, albo ” pisarz, który ląduje więcej i lepszych klientów.”

Nie uwzględniliśmy również dużych witryn “markowych” — chcieliśmy skupić się na mniejszych witrynach, których jeszcze nie widzieliście. Nic dziwnego, że mamy tutaj dobrą próbkę pisarzy gościnnych Copyblogger, ale także wielu ludzi, których tutaj nie widziałeś. (W każdym razie jeszcze nie).

Przy okazji, po kliknięciu, zauważ, jak większość z tych blogów świetnie wykorzystuje swoje linie tagów, aby dokładnie powiedzieć, w jaki sposób mogą pomóc rozwiązać konkretny problem. Sprytni copywriterzy. 🙂

BenSettle.com
Ben Settle
Jeśli słyszałeś Bena przemawiającego w naszym programie radiowym lub czytałeś jego posty Copybloggera, wiesz, że nie jest życzliwy. Lubi sprzedawać i zarabiać pieniądze. Używa e-mail marketingu do robienia tych rzeczy i ma wiele silnych, ostrych porad dla marketerów e-mail. Jeśli nadal denerwujesz się sprzedażą, czytanie Bena Settle może cię wystraszyć. Co może być dla ciebie dobrą i użyteczną rzeczą.

Copylicious
Kelly Parkinson
Styczniowy post napawa nas optymizmem, że Kelly zacznie znowu aktywnie pisać na ten inteligentny, zabawny blog pisarski. Z jej biografii: “… tu nie chodzi o kopiowanie. Chodzi o poprawę całego twojego biznesu.”Nie mogliśmy się bardziej zgodzić.

Direct Creative
Dean Rieck
Dean był jednym z naszych najpopularniejszych pisarzy gościnnych na Copybloggerze, ponieważ zna się na rzeczy. Jego blog dostarcza bezsensownych wskazówek i porad, jak poprawić swoją bezpośrednią kopię odpowiedzi. Jeśli chcesz poprawić swoje perswazyjne kotlety pisarskie, strona Dean jest obowiązkowa.

Projekt Domino
Seth Godin
Jest to mały blog o projekcie Domino Setha, eksperymencie z wydawnictwem cyfrowym. Seth opublikował tutaj artykuły na temat publikacji cyfrowych, e-booków i ich wpływu na pisarzy i publikację. Jeśli rozważałeś opublikowanie książki w tym stuleciu, prawdopodobnie powinieneś spojrzeć na tę stronę.

Ghostwriter Tata
Sean Platt
Sean zmienił się ze słodkiego, entuzjastycznego, raczkującego ghostwritera w słodkiego, entuzjastycznego i naprawdę udanego pisarza marketingowego (a także zapoczątkował kwitnącą serię fikcyjną. Jest zapracowanym kolesiem). Publikuje wiele świetnych porad na temat tego, jak odbył tę podróż, i jak ty możesz.

Dobra Kopia, Zła Kopia
Clare Lynch i David Pollack
Uroczy blog o ” dobrym pisaniu biznesu i złym. Zwłaszcza złe. Bo jest o wiele więcej zła.”Jeśli kiedykolwiek pomożesz klientom korporacyjnym komunikować się z klientami, potrzebujesz tego bloga.

Harrison Amy Copywriting
Amy Harrison
Amy udziela porad dotyczących copywritingu zarówno profesjonalnym pisarzom, jak i ludziom biznesu. Ma kilka fajnych zasobów na stronie, w tym dobry przewodnik po wykonaniu strony sprzedaży, jeśli nie jesteś profesjonalnym pisarzem. (A może nawet jeśli jesteś.)

Jeff Sexton Pisze
Jeff Sexton
Jeśli chcesz uzyskać naprawdę dobry jako copywriter musisz przeczytać Jeffa Sextona. Nie boi się zanurzyć w ciernistej, skomplikowanej plątaninie tego, co sprawia, że naprawdę skuteczny copywriting. Jeff jest profesjonalistą i pisze dla profesjonalistów. To świetna strona.

Zarabiaj na pisaniu
Carol Tice
Nazwa bloga Carol mówi wszystko – skupia się na profesjonalnych pisarzach i tym, jak mogą lepiej żyć. Jej blog ma porady pisarskie, biznesowe i marketingowe.

Mężczyźni z długopisami
James Chartrand
Czasy się zmieniły. Na przykład, teraz istnieją rzeczywiste mężczyźni pisanie dla mężczyzn z długopisami. To, co się nie zmieniło, to strona, która łączy biznes i pisanie porad dla marketerów treści, połączone przez bezsensowne podejście Jamesa Chartranda do marketingu online.

Sukces Działa
Heather Lloyd-Martin
Biogram Heather opisuje ją jako ” podzieloną między oglądaniem tańca wyszukiwarek a wskazaniem dokładnych strategii copywritingu, które sprawiają, że ludzie kupują.”Ten podwójny nacisk pojawia się konsekwentnie w ostrych, dobrze napisanych artykułach i filmach przez nią i jej zespół na temat sztuki i nauki SEO copywritingu.

Rant
John Carlton
Nazwa bloga daje uczciwe ostrzeżenie-John Carlton cieszy się widokiem własnego głosu. Ale jest również doskonałym copywriterem i wspaniałym copywriterem nauczyciel. Zajrzyj do pasków bocznych “Must Read” i “Popular Posts”, aby znaleźć Klasyczne porady pisarskie, podane ze zdrową dawką … cóż, gadania.

RicardoBueno.com
Ricardo Bueno
Ricardo specjalizuje się w marketingu treści dla profesjonalistów z branży nieruchomości i ma wiele zasobów do korzystania z blogów, mediów społecznościowych i treści, aby stworzyć skuteczny marketing dla tego rynku. Uwielbiam ten przykład marketera treści pracującego w dobrze zdefiniowanej niszy. (Jeśli jesteś pisarzem, który stara się wyróżnić, pomyśl o niszy ty może służyć.)

Blog Dobrego Pisarza
Peter Bowerman
Peter napisał kilka świetnych książek na temat przechodzenia od bycia głodującym pisarzem do dobrze odżywionego, a jego blog kontynuuje tę tradycję dzięki doświadczonym Radom biznesowym dla profesjonalnych copywriterów. Nie ma tutaj porad dotyczących pisania-chodzi o to, jak zbudować swój biznes copywritingowy, a nie o to, jak pisać kotlety.

Słowa, Które Zaczynają Się Od Ciebie
Justin Lambert
Justin łączy spostrzeżenia copywritingowe z poradami content marketingowymi, owianymi silnym głosem pisarskim. Podoba nam się to! Wiele dobrych artykułów na temat zostania lepszym sprzedawcą treści.

I jeden bonus

To nie jest aktywny blog, ale jest to wspaniały zasób, którego żaden marketer treści ani copywriter nie powinien przeoczyć … Gary Bencivenga ‘ s wonderful Kule Marketingowe.

Gary jest jednym z najbardziej udanych copywriterów w historii biznesu i ma wiele prostych (ale nie zawsze łatwych) porad na temat opanowania rzemiosła perswazyjnego pisania. Jesteśmy wielkimi fanami Bencivengi i myślimy, że ty też będziesz. Mam je wszystkie wydrukowane w segregatorze i często się do nich odwołuję.

Nie, to nie jest pełna lista!

Jest to oczywiście bardzo częściowa lista najlepszych blogów copywritingowych I content marketingowych-jakie są Twoje niezbędne lektury?

Zebraliśmy trochę od Ciebie w naszym poście we wtorek, ale jeśli przegapiliśmy Twój ulubiony dzisiaj, daj nam znać w komentarzach.

O autorze: Sonia Simone jest współzałożycielką i CMO Copyblogger Media. Podziel się z nią swoimi ulubionymi zasobami pisania na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts