4 Rzeczy etyczny Marketer internetowy może nauczyć się od spamerów

Wszystko po kolei: Nienawidzimy spamu. I nienawidzimy spamerów. Może nawet bardziej niż ty.

Więc w tym artykule nie chodzi o aprobowanie spamu w żaden sposób ani sugerowanie, że robisz coś nieetycznego.

Ale tak bardzo, jak nienawidzimy spamu i żałujemy, że nie istnieje, nie możemy zaprzeczyć jednemu faktowi.

Spamerzy zabijają w sieci.

Aby dać ci pomysł, w zeszłym roku rosyjskie dochodzenie odkryło sieć spamerów sprzedających fałszywe towary i fałszywe pigułki w Internecie. Każdy spamer zarabiał średnio 4600 dolarów dziennie.

Oczywiście, spamerzy używają “prawa dużych liczb”, aby osiągnąć te wyniki. Ale musisz też mieć doświadczenie marketingowe, aby zarabiać ponad 1,5 miliona dolarów rocznie sprzedając fałszywe rzeczy ludziom, którzy wolą strzelić sobie w lewą stopę niż słuchać ciebie.

Kiedy zacząłem dokładniej przyglądać się ich taktyce, znalazłem kilka cennych lekcji, które każdy marketer powinien znać.

1. Idź tam, gdzie ryby

Co jest najważniejszym czynnikiem, który musisz mieć, jeśli chcesz iść na ryby?

Większość ludzi powie wędkę. Inni powiedzą przynętę lub łódź. Co ciekawe, wszyscy się mylą.

Najważniejszym elementem równania jest obecność dużo ryb.

Jeśli masz jezioro pełne ryb, ale nie masz wędki lub przynęty, prawdopodobnie nadal możesz improwizować coś to pozwoli Ci zjeść dziś kolację rybną.

Ale bez względu na to, jak wielką przynętę lub jak najnowocześniejszy sprzęt, jeśli nie ma żadnych ryb, nie ma obiadu rybnego.

Spamerzy wiedzą o tym i zawsze koncentrują swoje wysiłki na niszach z największą liczbą ryb. Oznacza to, że zawsze kierują się na znanych klientów, którzy chcą wydawać pieniądze. Przykłady obejmują nisze związane ze zdrowiem, towary luksusowe, oprogramowanie antywirusowe i, oczywiście, mężczyźni, którzy chcą uzyskać dostęp do niektórych leków na receptę bez wdawania się w żenujące rozmowy z lekarzami.

Lekcja wyciągnięta: Jeśli celujesz w niszę, która jest zbyt niejasna, będziesz miał trudności z zarabianiem pieniędzy, nawet jeśli twój produkt i marketing są wybitne. Jeśli celujesz w duży i dochodowy rynek, oczywiście będziesz musiał stawić czoła większej konkurencji. Ale o wiele łatwiej jest ulepszyć swój produkt i marketing niż produkować klientów kupujących z powietrza.

2. Pieniądze są na liście

E-mail to najbardziej bezpośredni rodzaj komunikacji, jaką mamy. Dlatego spamerzy tak to kochają. Pozwala im to na wyświetlanie swoich wiadomości w obliczu swoich ofiar.

Teraz, jeśli przerażający, zamieszkujący dno spamerzy uzyskają Współczynnik konwersji na tyle wysoki, aby utrzymać ich w biznesie, wyobraź sobie, jakie wyniki możesz uzyskać:

  • Legalna, oparta na pozwoleniach lista osób, które chcą usłyszeć od Ciebie,
  • Wspaniałe treści, które przynoszą korzyści czytelnikowi, a
  • Inteligentna, pełna szacunku promocja doskonałych produktów i usług?

Lekcja wyciągnięta: Jeśli nie budujesz listy e-mail, prawie na pewno zostawiasz dużo pieniędzy na stole. Blogi, serwisy społecznościowe i różnego rodzaju reklamy są użytecznymi narzędziami. Ale e-mail jest nadal “zabójcza aplikacja” do budowania relacji z potencjalnymi klientami i klientami.

3. Copywriting, copywriting, copywriting

Zastanawiałeś się kiedyś, jak oszustom udaje się przekonać ludzi do zakupu fałszywych produktów?

Sprowadza się do jednego słowa: copywriting.

Spamerzy nie zawsze piszą najbardziej poetycki angielski. Ale używają solidnych, sprawdzonych technik copywritingu. Jeśli opanujesz podstawy copywritingu, będziesz w stanie sprzedawać gówniane produkty sporej liczbie osób. (Nie, że zalecamy, że.)

Ale ponieważ masz wysokiej jakości produkt lub usługę i doskonałą reputację, będziesz w stanie go sprzedać mnóstwo ludzi. Kto z kolei powie swoim przyjaciołom, jaki jesteś wspaniały.

Istnieje wiele miejsc, w których można uzyskać solidne porady dotyczące copywritingu, w tym:

  • Seria Copywriting 101 na Copybloggerze (za darmo)
  • Copyblogger ‘ s Internet Marketing for Smart People newsletter (bezpłatny)
  • Przeczytaj klasyczne książki o copywritingu (niedrogie)
  • Weź płatny kurs copywritingu-taki, który koncentruje się na perswazyjnym pisaniu, które sprzedaje, a nie piękne lub” kreatywne ” pisanie (może być drogie ,ale jeśli jesteś poważnym marketerem, warto)

Lekcja wyciągnięta: Copywriting ma znaczenie tak samo jak posiadanie wysokiej jakości produktu lub usługi. W niektórych sytuacjach ma to jeszcze większe znaczenie. Nigdy nie trać uwagi i troski, którą poświęcasz copywritingowi.

4. Skala ma znaczenie

Czy wiesz, ile e-maili spamer musi wysłać, aby uzyskać jedną sprzedaż? Ponad milion.

To prawda,ich współczynniki konwersji są zwykle niższe niż 0.0001%.

Jak więc mogą zarabiać tysiące dolarów dziennie? Wysyłając miliony wiadomości.

Oczywiście nie mówimy, że powinieneś zacząć spamować ludzi, jakby nie było jutra. Należy jednak pamiętać, że nawet świetne współczynniki konwersji są nadal dość niskie w systemie rzeczy.

Gdybyś był w stanie przekonwertować 5 lub 6% swojej listy, aby stać się płatnymi klientami, wykonałbyś fantastyczną robotę. Co oznacza, że 95% Twojej listy NIE WYDA z tobą ani grosza.

W rzeczywistości dla wielu marketerów Współczynnik konwersji 1% radzi sobie całkiem dobrze. Oznacza to, że jeśli masz subskrybentów 1,000 na liście e-mail i wysyłasz im wiadomość e-mail z informacją o najnowszym produkcie, dobrze ci idzie, jeśli kupi go 10 osób.

Lekcja wyciągnięta: Liczby nie są jedyną rzeczą, ale mają znaczenie. Jeśli twoim głównym źródłem dochodu jest Twoja strona internetowa, dowiedz się, jak uzyskać jak największy ruch. Jeśli twoim głównym źródłem dochodu jest lista e-mail, dowiedz się, jak zdobyć jak najwięcej subskrybentów.

Jak to zrobić? Śledź blogi takie jak ten i wdrażaj ich porady w czyn.

Total
0
Shares
Related Posts