Ogłoszenie zwycięzcy konkursu na copywriting w temacie e-mail!

Kilka tygodni temu nasi przyjaciele z MarketingExperiments wpadli na sprytny pomysł zorganizowania konkursu copywritingowego, aby znaleźć najlepszy temat do promowania nadchodzącej konferencji optymalizacji strony docelowej, the Optimization Summit 2012.

Mamy 492 komentarze z Twoimi pomysłami na nagłówki tematów.

Niektórzy byli sprytni, niektórzy zabawni, niektórzy poważni.

Niektórzy z nich krzyczeli o uwagę, inni przekazywali ciszej wiadomość.

(Mieliśmy nawet wpis z wykorzystaniem wielozadaniowego nagłówka tematu wiadomości e-mail „nie można przegapić” Seana Platta.)

Wiemy, że jesteś niecierpliwy, aby dowiedzieć się wyników, więc przejdźmy od razu do rzeczy.

Pierwszą rzeczą, jaką zrobiliśmy, było zawężenie setek wpisów do kilkudziesięciu mocnych wpisów:

Pierwsze cięcie

Tak, naprawdę przeczytaliśmy każdy wpis!

Oczywiście ta część procesu była wysoce subiektywna. Wybraliśmy pierwszy krój na podstawie tego, co widzieliśmy najlepiej działa z naszym własnym marketingiem e-mailowym. Oznacza to, że szukaliśmy nagłówków tematów wiadomości e-mail, które przykuły naszą uwagę, które składały przekonującą obietnicę, które były zgodne z treścią wiadomości (która, jak zapewne pamiętasz, została już napisana), a która nie wyglądała jak spam.

Ponieważ MECLABS chciał przetestować różne podejścia, podzieliliśmy najlepsze wpisy na trzy szorstkie kategorie-nagłówki tematyczne oparte na Ciekawość, nagłówki na podstawie produktu Korzyści, oraz nagłówki oparte na Strach. Jak widać po naszych drugich, najsilniejsze nagłówki często miały elementy więcej niż jednego z tych czynników.

Było wiele nagłówków, które prawdopodobnie byłyby skuteczne, ale nie uwzględniliśmy ich, ponieważ czuliśmy, że będzie różnica między obietnicą nagłówka a tym, co zostało dostarczone w treści wiadomości.

Na przykład bardzo spodobał nam się nagłówek ” Testing-does this link work for you?”(Zdefiniowaliśmy to jako nagłówek Ciekawostki.) Ale MECLABS miał pewne obawy, że element oszustwa zdenerwuje ich subskrybentów i doprowadzi do rezygnacji z subskrypcji … zdecydowanie nie wynik, którego szukaliśmy.

I, oczywiście, CAN-SPAM i inne przepisy Antyspamowe szczególnie zabraniają nagłówków wiadomości e-mail, które wprowadzają w błąd. Więc jeśli można to zinterpretować jako oszustwo, wykluczyliśmy to.

Szukaliśmy również nagłówków, które były zgodne z marką MarketingExperiment i głosem, który został użyty w treści wiadomości e-mail. Niektóre z nadesłanych nagłówków mogły działać genialnie … dla innej marki.

Wicemistrzowie

W kategorii „Ciekawostki” trafiliśmy z wpisem Vince ’ a Robischa:

Rozgrywający nie są jedynymi zmianami testowanymi w Denver.

Nowy rozgrywający Denver był gorącą wiadomością w całym kraju, a ten nagłówek stworzył dobre „swędzenie, które wymaga drapania” — tylko jakie są te inne zmiany testowane? W kategoriach copywritingu jest to znane jako wchodzenie w rozmowę już odbywającą się w umyśle perspektywa. MECLABS spodobał się również związek z miastem, w którym odbywała się konferencja.

W kategorii „korzyści” zdecydowaliśmy się na:

Naukowy sposób na zwiększenie konwersji

Ten nagłówek zawiera zarówno korzyści (ulepszona konwersja, o której wiemy, że jest bardzo pożądana dla odbiorców MarketingExperiments), jak i wskazówki dotyczące funkcji – w jaki sposób zamierzamy Pobierz na tę korzyść, ze słowem ” naukowy.”Ten nagłówek wykorzystuje również część mocy ciekawości jako element drugorzędny-czytelnik ma powód, aby czytać dalej: dowiedzieć się, czym konkretnie może być ten naukowy sposób.

Wreszcie w kategorii” strach ” spodobała nam się Christine Parizo:

Czy Twoje strony docelowe przechodzą ten test?

Jest to solidnie konkretny nagłówek-czytelnicy wiedzą, że wiadomość będzie dotyczyła stron docelowych. Zdanie (lub niepowodzenie) testów jest powszechnym lękiem, aw konkurencyjnej gospodarce nikt nie chce mieć stron docelowych, które fail test.

Słowo to jest ważne (w rzeczywistości był jeszcze jeden wpis ” czy Twoje strony docelowe przechodzą test?”). Ten niewielki dodatkowy element specyficzności zwiększa ciekawość czytelnika, aby wygenerować te kliknięcia.

Inne nagłówki tematu

Być może pamiętasz, że nasze trzy nagłówki e-maili szły łeb w łeb z trzema nagłówkami wybranymi przez czytelników bloga MarketingExperiments.

Te trzy nagłówki były:

  • [Szczyt optymalizacji] 3 dni na lepszą stronę internetową ($300 od kuponu w środku!)
  • Poznaj 3 wskazówki, które sprawiły, że 10 000 stron docelowych było niezwykle udanych
  • Optymalizacja Summit 2012 – Lista Prelegentów Już Teraz! + Zapisz $300 Dzisiaj

A zwycięzcą jest …

Christine Parizo z „Czy Twoje strony docelowe przechodzą ten test?”

Christine wygra darmowy bilet na optymalizację Summit 2012, a także bezpłatny kurs optymalizacji strony docelowej MarketingExperiments Online. Dobrze rozegrane, Christine!

I tylko dlatego, że lubimy rozdawać rzeczy, wszystkich sześciu wicemistrzów (w tym trzech uczestników w MarketingExperiments) otrzyma 90-dniowe bezpłatne członkostwo w Third Tribe Marketing, naszej prywatnej społeczności biznesmenów online. (Skontaktujemy się z tymi drugimi dzisiaj ze szczegółami.) Trzecie plemię jest obecnie zamknięte dla nowych członków, ale wiemy, że sześciu strategicznych, doświadczonych marketerów, takich jak ci, będzie pasować.

Możesz zobaczyć wyniki wszystkich nagłówków poniżej, na zrzucie ekranu z protokołu testowego MECLABS, wewnętrznego narzędzia, którego używają do zarządzania i walidacji wszystkich swoich testów

image of landing page test results
Kliknij obraz, aby powiększyć widok

Więcej informacji na temat wyników można znaleźć na blogu MarketingExperiments.

Co o tym myślisz?

Czy to byłby ten, który przewidziałbyś wygrać? Coś, co cię zaskoczyło w tych wynikach? Daj nam znać w komentarzach.

O autorze: Sonia Simone jest współzałożycielką i CMO Copyblogger Media. Śledź ją na Twitterze @soniasimone

Total
0
Shares
Related Posts