Jak tworzyć Dramatyczne treści

Boli cię głowa od ułożenia listy rzeczy do zrobienia?

Oczywiście, bo bez względu na to, jak bardzo zmniejszę swoją listę, zawsze jest mnóstwo projektów, które muszą zostać ukończone. I wtedy pojawia się ból głowy. I zostaje dopóki nie wykonam jednego prostego czynu …

Postanowiłem zacząć od jednego projektu.

I kiedy zaczynam ten jeden projekt, ściana rzeczy do zrobienia nie zniknęła, ale pojawia się napięcie. I jest to podobne do” napięcia i uwolnienia ” w pisaniu artykułów.

Rzućmy okiem …

Metoda pisania artykułów” napięcie i uwolnienie”

Kiedy piszesz artykuł, często dojdziesz do etapu, w którym dajesz swoją perspektywę lub poradę dla klienta. I ta rada rozwija się jak lista rzeczy do zrobienia.

  • Zrób to.
  • Wtedy to
  • Wtedy to
  • I to
  • O tak, to też
  • I nie zapomnij o tym malutkim.

Widzisz tę listę powyżej? To jest ściana.

Weźmy przykład prawdziwej ściany, która pojawiłaby się w twoim artykule. Weźmy przykład z artykułu “segmented organic data analysis”.

W tym artykule autor mówi o tym, co, dlaczego, jak i kiedy ” segmented organic data analysis.”Potem dochodzi do punktu, w którym chce zabrać do domu rzeczy, które musisz zrobić — w efekcie listę rzeczy do zrobienia.

Natychmiast tworzy ścianę napięcia.

Jak spojrzeć na poniższą listę, czujesz falę przytłaczającą swamping mózgu. Ale nie możesz się powstrzymać. Musisz czytać dalej. Przeczytajmy i przejdźmy na drugą stronę, dobrze?

Oto ściana pisarza:

Gdy patrzysz na swoje segmentowane dane organiczne, możesz kopać głębiej, analizując:

  • Landing pages-na które strony przybyli Twoi odwiedzający.
  • Współczynniki odrzuceń tych stron docelowych-odsetek odwiedzających odwiedzających Twoją witrynę, którzy odwiedzają tylko jedną stronę i odchodzą.
  • Porównaj strony o niskim współczynniku odrzuceń z stronami o wysokim współczynniku odrzuceń. Czy jest coś, co się wyróżnia … coś, co można poprawić, aby obniżyć współczynniki odrzuceń?
  • Czy niektóre strony mają większy wpływ na wyniki finansowe niż inne? Dlaczego? Czy jest coś, co możesz wziąć z tych stron i zastosować do niższych stron konwersji?
  • Następne strony-jeśli strony docelowe wykonują swoją pracę, co ze stronami drugorzędnymi? Czy te strony przesuwają odwiedzających do przodu w kierunku ostatecznego punktu konwersji?
  • Nowi a powracający odwiedzający-czy istnieje różnica w współczynnikach konwersji? Czy niektóre strony działają lepiej dla nowych użytkowników?

Co?

OK, więc jak stworzyć ” release?”

Po prostu Wyizoluj pojedynczy element.

Zamiast ciągnąć i ciągnąć, jesteś w domu tylko w jednym elemencie. Co dokładnie robi pisarka w swoim artykule. Tutaj pozwala przeskoczyć przez ścianę i przejść na drugą stronę.

Zamiast dać Ci wiele kroków, wybiera tylko jeden element z powyższej listy. Ale który element wybrać?

Tak, tak, wiemy. Wszystkie są takie ważne, ale musisz wybrać. Wybierz jedną. Czytelnika nie obchodzi, który z nich wybierzesz. Wiedzą tylko, że są w napięciu po uszy, a ty musisz je przełamać.

Powiedzmy, że wybraliśmy ” współczynniki odrzuceń “i krótko o tym rozmawialiśmy, a następnie stworzyliśmy” release.”A to napięcie i uwolnienie jest świetne, ponieważ tworzy ogromny dramat w twoim artykule. Twój artykuł przestaje być tylko artykułem i staje się nieco jak serial lub film.

Gdzie tworzysz te momenty “napięcia i uwolnienia”?

Możesz to zrobić w dowolnym miejscu w artykule, ale prawdopodobnie najlepiej będzie, gdy już wyjaśnisz, jak, co, dlaczego, kiedy itp. Po wyjaśnieniu pojęć nadszedł czas, aby wydobyć ścianę i stworzyć napięcie.

A potem mistrzowsko go uwolnij, dając jedno wyjście z bałaganu.

Napięcie przyniesie ból głowy.

Uwolnienie przyniesie wielką ulgę.

I o to właśnie chodzi w wielkich filmach, programach telewizyjnych i tak, w wielkim content marketingu, prawda?

Total
0
Shares
Related Posts