Na początku miesiąca opublikowałem bezpłatny raport o nazwie Authority Rules: the 10 rock Solid Elements of Effective online Marketing. Ludzie zdawali się to naprawdę doceniać, zwłaszcza, że:
- Nie jest wymagany adres e-mail
- Możesz przeczytać w formacie PDF lub w Internecie
- Brak linków partnerskich
- Nie ma Pitcha (poza subskrybowaniem Copybloggera)
Doprowadziło to do wielu spekulacji. Dlaczego zrobiłem to w ten sposób? Jaka była strategia tego podejścia? Czy Brian w końcu się pogubił?
Chociaż ten ostatni punkt jest dyskusyjny, to rzeczywiście był plan. Ten post podzieli się tym, o czym myślałem, ponieważ może się okazać, że moje motywacje w połączeniu z informacjami zawartymi w samym raporcie mogą pomóc ci zbudować własną stronę autorytetu.
Tło:
Chciałem napisać ten raport przez jakiś czas, po prostu, aby pomóc powiązać wiele rzeczy, o których mówimy na Copybloggerze. Zacząłem wczesną wiosną, a potem upuściłem go na chwilę.
O dziwo, znowu zacząłem pisać w barze przy plaży w Puerto Rico popijając tequilę (pamiętajcie o radach Hemingwaya na ten temat … piszcie po pijaku, edytujcie na trzeźwo). Po ponownym zatrzymaniu się na około miesiąc, skończyłem raport w połowie lata w Durango i przekazałem go Chrisowi Pearsonowi za dobroć projektową.
Wtedy zrobiło się ciekawie.
Pierwotnie zamierzałem uczynić raport normalną “etyczną łapówką” dla ludzi, którzy subskrybowali Copyblogger. To wypróbowana i prawdziwa metoda zwiększania liczby subskrypcji.
W sobotni poranek skontaktowałem się z Chrisem i odkryłem, że właśnie zaczął budować stronę internetową w authorityrules.com na rozprawie. Doprowadziło to do zmiany podejścia, które Chris ukończył w ten weekend.
Zdecydowaliśmy się przedstawić sprawozdanie bez wymogu opt-in. Co więcej, stworzyliśmy wersję internetową dla tych, którzy nie chcieli czytać plików PDF, zachowując jednocześnie opcję drukowania.
Oto dlaczego.
1. Demonstracja
Długoletni czytelnicy Copybloggera wiedzą, że lubimy uczyć przez demonstrację. Innymi słowy, wiele z naszych postów jest robiąc to, co Ci każemy.
Zasady Władz zastosował to samo podejście. Powiedział Ci, jak zbudować stronę internetową Urzędu, demonstrując jednocześnie, jak ją uruchomić.
Pomyśl o tym: budujesz witryny autorytetów, tworząc wyjątkowe treści, które Cię zauważają, promują udostępnianie w mediach społecznościowych i przyciągają linki, które budują twój autorytet w Google.
Robiąc raport na stronie internetowej, zrobiliśmy to wszystko. Może ty też powinieneś.
Oczywistym sprzeciwem jest ” jasne Brian, to dla Ciebie łatwe. Masz stronę autorytetu do uruchomienia i potężnych przyjaciół.”W porządku, ale rozważ to.
Kiedy uruchomiłem Copyblogger w 2006 roku, byłem zupełnie nieznany. Po raz pierwszy stworzyłem Copywriting 101 jako moją podstawową zawartość, a kilka miesięcy później opublikowałem raport kopii wirusowej.
Potem pracowałem, żeby to rozgłaszać. Wysłałem e-maila do każdego odpowiedniego blogera i zadziałało. (Przez przypadek zirytowałem Steve ‘ a Rubela, ale pogodziliśmy się później).
Chodzi o to, że to podejście działało dla mnie jako nieznany wtedy. Gdybym był dziś w tej samej pozycji, uruchomiłbym swoją stronę tak, jak uruchomiłem Zasady Władz… ponieważ wszystko się zmienia i to najnowsze podejście wydaje się działać dobrze.
Dzięki takiemu podejściu raport is fundament treści, a przez pewien czas całej strony internetowej. Następnie zaczynasz dodawać treści i jeszcze dalej powiększać bazę subskrybentów.
2. Współdzielenie
Wiąże się to z poprzednim punktem, ale jest to ważna kwestia. Zerwałem z konwencjonalną mądrością, kiedy wypuściłem Wirusowa Kopia bez pytania o adres e-mail, i to był właściwy ruch dla blogosfery 2006.
Prawie się domyślam, że sukces z Zasady Władz, ale zdałem sobie sprawę, jak ważny dla naszego marketingu stał się Twitter. Ludzie dzielą się publicznie dostępnymi treściami znacznie bardziej niż” bramkami”.
Wybrałem open, aby zachęcić do maksymalnego dzielenia się.
3. Jakość
Posiadanie grupy subskrybentów jest Świetne dla ego. O dowolnej ilości jakość abonenci są świetne dla portfel.
Czasami jest to trudne, ale mądrzejszym wyborem jest skupienie się na przyciąganiu wysokiej jakości subskrybentów. Oznacza to ludzi, którzy naprawdę chcę usłyszeć od Ciebie regularnie.
Tak więc, jeśli ludzie otrzymują Zasady Władz raport bez ograniczeń i nie zawracaj sobie głowy czytaniem, prawdopodobnie nie pasują do siebie. A jeśli przeczytają raport i nie czują się zmuszeni do subskrypcji Copybloggera, są zdecydowanie nie pasuje.
Trzymaj się ludzi dobrej jakości. To oni stają się częścią twojego fanklubu.
4. Wzajemność
Więc chodźmy do przodu i zakwestionować konwencjonalną “mądrość marketingu internetowego” głowy. Czy naprawdę mądrze jest wymagać adresu e-mail przed dostarczeniem obiecanych treści?
Okazuje się, że badania pokazują, że dwa razy więcej osób podejmie pożądane działania, jeśli poprosisz po obiecana treść została dostarczona. Pozwól, że ci to wyjaśnię.
Cała idea obiecujących treści w zamian za dodanie adresu e-mail lub czytnika RSS opiera się na nagroda – zasadniczo Dam ci to, jeśli zrobisz, co chcę..
Wzajemność jest o wiele silniejszym psychologicznym motywatorem. Jeśli dostarczasz świetne treści i wtedy poproś o prenumeratę, badania pokazują, że dwa razy więcej ludzi będzie dalej i subskrybować w tym momencie.
Nie wiem, o ile lepiej to działało w tym przypadku, ponieważ nie testowałem go na split. Ale nigdy nie zawiodłem się, śledząc wyniki rzeczywistych badań psychologicznych, a nie ” konwencjonalną mądrość.”
5. Nauczanie Sprzedaje
Jeśli chodzi o darmowe raporty, nie napisałem lepszego niż Teaching Sells Report. Myślę, że to dlatego, że napisałem to dla siebie tak samo jak dla Ciebie.
Był to głównie szczęśliwy przypadek, ponieważ Zasady Władz powinno być zakończone miesiące wcześniej. Ale ze wzgledu na moje zwlekanie, raport stal sie cennym wskaźnikiem, który pomogl w oczekiwaniu na wznowienie nauczania sprzedaje.
Zasadniczo, jeśli wcześniej nie znałeś mojej pracy, Zasady Władz pokazuje, że rozdaję cenne darmowe treści. Ponieważ całe nasze podejście do” sprzedaży ” nauczania sprzedaje się również poprzez rozdawanie cennych darmowych treści, być może to wyjaśnia, dlaczego nigdy nie mieliśmy tak wielu ludzi zainteresowanych dowiedzeniem się więcej.
“Chwileczkę”, możesz mówić. “Dlaczego potrzebujesz adresu e-mail, aby uzyskać raport sprzedaży nauczania?”
Oto dwa wyróżnienia:
- Nowe Nauczanie sprzedaje wideo ma być pouczające i zabawne. Zasadniczo chodzi o to, aby powołać się na wzajemność, obiecując jednocześnie nagrodę.
- Teaching Sells to płatny program powiązany z Copybloggerem. Tak naprawdę dajemy Ci setki darmowych artykułów z wyprzedzeniem, zanim poprosimy Cię o wyrażenie zgody na cokolwiek … co jest kolejną ważną korzyścią z budowy witryny autorytetu.
Ale kto wie? Może po roku aktualizowania i rozszerzania nauczania sprzedaje dla naszych członków (każdy ma dożywotnie członkostwo i dostaje wszystkie nowe rzeczy za darmo), wezmę inne podejście. Mam już kilka pomysłów.
Chodzi o to, aby uczyć się, testować i eksperymentować. To, co działało wcześniej, może nie działać tak dobrze teraz.
Co dalej z zasadami władzy?
To jest ta część, o której nie mam pojęcia. W tej chwili raport robi to, co zamierzałem-porządkuje wiele tematów, o których piszemy i wprowadza nowych ludzi do Copybloggera.
Ze względu na sposób, w jaki wystartowaliśmy, jest ładnie ustawiony na coś innego. A może nie… zobaczymy.
W każdym razie, mam nadzieję, że to pomogło wyjaśnić spekulacje i zamieszanie. Więc teraz się zamknę i pozwolę ci wrócić do budowania własnego autorytetu.