Błędy 7, które prowadzą do awarii postu gościa

Wpis gościnny! Droga do niepohamowanego sukcesu blogowania! Zdobądź sobie miejsce na blogu A-List i nagle to Twoje imię w światłach. Ruch, zaangażowanie, wieczna adulacja nieumytych mas!

Brzmi świetnie, prawda?

Właściwie to tak.

Ale co z tymi z nas, którzy naprawdę pragną odrobiny porażki? Tych, którzy lubią zaczynać każdą anegdotę od “one time I almost” lub ” I was to blisko …”?

Co oferuje dla nas publikowanie gości?

Cóż, kolego łowca porażek, masz szczęście. Ponieważ pisanie i przesyłanie postu gościa oferuje realne możliwości spektakularnej porażki.

Więc zacznij robić notatki, ponieważ będziesz mógł powiedzieć znajomym o czasie, w którym prawie napisał niesamowity post dla A-Listera, który prawie wznieś swój własny blog na zupełnie nowy poziom.

1. Bądź tak nieśmiały, jak to tylko możliwe

Pierwszą okazją do porażki jest rzut. Pewność siebie niesie dzień, jeśli chodzi o publikowanie gości.

Więc jeśli szukasz porażki, nie okazuj żadnej pewności siebie. Staraj się nie sprzedawać swojego pomysłu i upewnij się, że nie napiszesz postu, który proponujesz. Bądź niezdecydowany i pokaż, że marnujesz czas gospodarza. Przy odrobinie szczęścia, nie wyślesz nawet paragonu.

2. Nie strasz czytelników

Może ten A-Lister, którego właśnie żałośnie przedstawiłeś, zlitował się nad tobą i poprosił Cię o przygotowanie swojego stanowiska.

To, czego tu szuka, to pewne kompetencje. Więc nie pokazuj żadnych. Zaczynając od hukiem i przyciągając uwagę prowadzi do sukcesu, więc nie rób tego. Pisz ostrożnie i cicho, aby nie przestraszyć odbiorców do działania.

3. Imitacja jest najbardziej szczerą formą pochlebstwa — tak bezwstydnie Kopiuj treść

Twoje letnie otwarcie powinno zniechęcić wszystkich, ale najbardziej wytrwałych pisarzy. Więc potrzeba prawdziwej niekompetencji, żeby to spieprzyć.

Najszybszym sposobem jest zrobienie czegoś, co zostało zrobione wcześniej. Bieżnikowanie starego gruntu – ale nie w nowy i ciekawy sposób. Nie, po prostu zwróć najlepszy utwór swojego gospodarza z dodanymi błędami ortograficznymi i gramatycznymi.

Bądź z tym bardzo ostrożny, ponieważ pokrywanie starych tematów w świeży sposób jest w rzeczywistości wspaniałym sposobem na napisanie popularnego postu dla gości. Upewnij się, że nie dodajesz własnego skrętu lub świeżego kąta i powinno być dobrze.

4. Bezwstydnie plug Tytuł Nie Do Zapamiętania Twój własny blog

Nadszedł czas, aby przejrzeć zawartość, którą przypadkowo zebrałeś.

Aby osiągnąć zawrotne upadki totalnej porażki, musisz zastosować starożytną technikę SEO znaną jako ” spamowanie.”Innymi słowy, upuść swój link do postu tak często, że strona staje się prawie nieczytelna.

To się nie powiedzie z dwóch głównych powodów. Po pierwsze, sprawi, że twój gospodarz będzie jeszcze mniej skłonny do opublikowania twojego dzieła. Po drugie, to nie działa.

5. Spraw, aby Twoje zakończenie było jak najbardziej płaskie

Jeśli do tej pory zrobiłeś wszystko źle, powinieneś stanąć przed żałosnym śmieciem, gdzie co drugie słowo jest linkiem do Twojego bloga.

Gratulacje. Prawie skończyłeś pisać. Wszystko, co Ci pozostało do zrobienia, to poskładać zakończenie, które wypali. Niezależnie od tego, co robisz, nie zapomnij pominąć skutecznych technik zamykania, takich jak silne wezwanie do działania.

6. Traktuj swojego gospodarza jak jednego z Sex Pistols

Są szanse, że będziesz musiał współdziałać ze swoim gospodarzem, ponieważ próbują wypolerować parujący post, który właśnie zdeponowałeś w ich skrzynce odbiorczej. Więc teraz jest czas na kanał jakiegoś starego punka.

Podobnie jak Sex Pistols w pierwszym wywiadzie telewizyjnym, zacznij przeklinać na swojego gospodarza, unikając udzielania bezpośrednich odpowiedzi i sprawiaj wrażenie, że rozmowa jest poniżej ciebie. Przy odrobinie szczęścia powinno to wystarczyć, aby upewnić się, że nie zostaniesz opublikowany …

(Jeśli chcesz naprawdę go przybić, możesz spróbować zwymiotować na ich biurku. Blogowym odpowiednikiem tego są publicznie śmieciowe większe blogi. Działa to spektakularnie dobrze na zapewnienie, że nie opublikujesz postów gości.)

7. Run like mad and don ‘ t ever look back

Jeśli po tym wszystkim, przez jakieś straszne uderzenie szczęścia do Opublikuj, jest jeszcze jedna szansa na porażkę.

Zademonstruj całkowity brak zaangażowania w post gościa. Nie odpowiadaj na komentarze, nie Promuj go na Twitterze lub Facebooku, a na pewno nie pisz postu na własnym blogu, aby skorzystać z nowego ruchu, który zapewnia twój post gości.

A dzięki temu zmarnujesz swoją dużą szansę na publikowanie gości.

Całkowita i całkowita gwarantowana porażka jako plakat gościnny w zaledwie siedmiu krótkich krokach. Nie dla Ciebie, korzyści płynące z oglądania Twojego imienia obok luminarzy w twojej niszy. Nie, bo żeby to zrobić, trzeba być pewnym siebie, kompetentnym i zaangażowanym.

O wiele łatwiej po prostu wziąć moją radę i po cichu wsunąć się w ciemność i przeciętność.

P. S.

Er, jeśli rzeczywiście chcesz pisać doskonałe posty gości, które działają na Twoich ulubionych blogach i które zapewniają większy ruch, korzyści SEO i subskrybentów, po prostu wykonaj odwrotnie niż te kroki 7. Wtedy możesz przestać od “prawie” i zacząć od “tak.”

Ale już o tym wiedziałeś, prawda?

Zapisz

Total
0
Shares
Related Posts