Wszyscy wiemy, że posty gości rosną blogi.
Ale niewiele osób zdaje sobie sprawę, że tactical Guest posting rośnie kariery.
Większość blogerów, których widzę, wypompowuje te artykuły, recytując mantrę “ilość nad jakością”; nie ma prawdziwej strategii i nie ma real długoterminowe korzyści.
W tym poście pokażę Ci siedem kluczowych taktyk pisania radykalnie udanego postu gościa.
Dobrze zrobione, strategie te zapewnią ci więcej subskrybentów e-maili, pożądane pozycje w rankingu Google i dużą przewagę nad celami content marketingowymi.
Kim jestem, aby uczyć Cię o blogowaniu gości?
Wydaje się, że przyzwoitą rzeczą byłoby rozpoczęcie tego artykułu, migając moją plakietkę ” guest blogging badge.”
Przynajmniej w ten sposób zrozumiesz, dlaczego noszę te olśniewające lotniki.
Dla mnie dowód był w puddingu, a pudding był sprzedażą 8-miesięcznego bloga za prawie $20,000, gdy byłem jeszcze na Uniwersytecie.
Właściwie sprzedałem bloga po upływie roku, ale w większości przestałem nad nim pracować po ośmiu miesiącach.
To dziecko zostało zbudowane na taktyczne posty gości. Podobnie jak inne blogi, które sprzedałem w podobnych cenach, i robię to samo z Blog tyranem.
To już prawie dekadę później, i pomimo tego, że jestem przeciętnym pisarzem, nadal odnosiłem sukcesy w tych strategiach.
Mam nadzieję, że dadzą ci trochę dodatkowego soku na następny występ gościnny. Dzięki temu podaję elementy taktyczne 7 radykalnie udanego postu gościa
1. Post gościa powinien kierować ludzi do wyniku, a nie do strony głównej
Za każdym razem, gdy robisz post gościa, masz trochę miejsca w poście na biografię, z linkiem (a także kilkoma linkami w poście), które mogą skierować czytelników z powrotem do Twojego bloga.
Błąd, który popełnia większość początkujących, polega na tym, że nie zastanawiają się, gdzie wysyłają tych nowych czytelników.
Kliknij i prawdopodobnie skończysz na stronie głównej lub ładnie wykonanym, ale stosunkowo niepowiązanym poście (zwykle z dużą ilością tweetów lub komentarzy).
To, co musisz zrobić, to kierowanie ludzi do konkretnego wyniku.
Powiedzmy, że twoim celem jest zdobycie jak największej liczby subskrybentów wiadomości e-mail. Udany lejek pociąga za sobą:
- Tworzenie darmowych prezentów specyficznych dla niszy. Stworzyłbyś ebooka, który koncentruje się wokół bardzo konkretnego tematu w twojej niszy, który spodoba się dobrze zdefiniowanej grupie.
- Tworzenie strony docelowej lub reklamy dla tego ebooka. Następnym krokiem jest dodanie tego ebooka do swojego bloga i rozdanie go jako bezpłatną zachętę do dołączenia do listy, korzystając z usługi takiej jak Aweber. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, zrobiłem film.
- Wpisy gości na ściśle powiązane tematy. Teraz seksowna część. Teraz wychodzisz i gościsz posty na tematy, które są ściśle związane z Twoim darmowym prezentem. Link do strony docelowej / reklamy, jeśli możesz, ale nawet jeśli tego nie zrobisz, będziesz inspirować i przedsprzedawać ludzi na temat Twojego ebooka.
Wysyłanie ludzi z powrotem do losowych postów lub strony głównej to tylko strata czasu.
Podobnie jak tankowanie samochodu benzyną, musisz umieścić paliwo w zbiorniku gazu, a nie wylać go na cały silnik. Użyj lejka treści, aby skierować ruch na pożądany wynik lub cel.
Nie ma znaczenia, co to jest-darmowy eBook, Produkt itp. – o ile celowo kierujesz tam ludzi.
Nie zakładaj, że znajdą to dla siebie.

Chcesz dowiedzieć się, jak sprawić, by Content Marketing był opłacalny dla Twojej firmy?
Pobierz nasz bezpłatny przewodnik, Jak zbudować grupę odbiorców, która buduje Twój biznes.
2. Post gościa powinien wspominać o dużych blogerach w twojej niszy
Mówiąc najprościej, jednym z najszybszych sposobów na rozwój nowego bloga jest wspominanie o innych witrynach z dużą publicznością w wystąpieniach gości.
Strategia ta, choć dla niektórych oczywista, ma wiele zalet.
Po pierwsze, to kojarzy cię z tymi ekspertami.
Po drugie, jeśli upuścisz poręczny e-mail lub Tweet przed opublikowaniem postu gościa, możesz okiełznać samą niesamowitość ich listy kontaktów. Przez większość czasu będą co najmniej tweetować twój post gościa, a tym samym kojarzą się z Twoimi treściami. Jest to również miła promocja, którą doceni twój “blog hosta”.
Po trzecie, otwiera drzwi tym blogerom. Kiedy wyślesz im post gościa, będą mieli pojęcie o tym, kim jesteś i będą o wiele bardziej otwarci na spojrzenie na to, co im wysyłasz.
Ten rodzaj profesjonalnej sieci jest niezwykle pomocny, jeśli chcesz umieszczać posty gości na dobrych blogach. Myślę o tym jak o dawaniu przed otrzymaniem.
3. Post gościa powinien być śledzony przez siostrzane posty
Jedną z najfajniejszych rzeczy, jakich kiedykolwiek dowiedziałem się o publikowaniu gości, było to, że możesz wykorzystać sławę swojego posta gościa, aby stworzyć buzz dla własnego bloga.
Właściwie nauczyłem się tego w odwrotnym kierunku, a dobrym przykładem jest post o najlepszych stronach o nas i wspomnianym Copybloggerze.
Brian Clark uprzejmie tweetował mój post, który pomógł mi wylądować duży kawałek ruchu i trochę super szybkiego indeksowania na górze Google dla frazy kluczowej ” najlepsze strony o nas.”
Nie tylko to sprawia, że czuję się ciepło w środku, ponieważ Stary człowiek Clark jest jednym z moich bohaterów i ma fajną bródkę, ale ma również pewne dość oczywiste i ciągłe korzyści.
Wspomnij o dużych blogerach w postach gości, a następnie daj im powód do tweetowania lub promowania kolejnych postów, które robisz. Nie sięgaj tylko raz-twórz kolejne treści, które kontynuują ten związek.
Pomyśl o tym jak o drugiej randce.
4. Post gościnny powinien mieć na celu 10 lat wyników, a nie 10 godzin
Sonia Simone powiedziała kiedyś, że,
Nagrody za publikowanie gości są kumulatywne…. im więcej piszesz, tym więcej pędu budujesz.
Kiedyś pisałem post gościa i z niecierpliwością czekam na przepływ ruchu i wzrost subskrybentów, który występuje po opublikowaniu.
Chciałbym spędzić cały dzień patrząc na statystyki i monitorując postęp artykułu na wszystkich portalach społecznościowych.
Ale wkrótce zdałem sobie sprawę z błędu moich sposobów. Post gościa musi być strategią 10-letnią.
Chociaż nadal ważne, teraz kładę o wiele mniejszą wagę na początkowy przepływ ruchu i tweetów.
Dlaczego?
Na początek jestem bardziej zainteresowany tym, jak post gości dojrzewa. Więc teraz zadaję sobie te pytania, aby ocenić sukces postu gościa:
- Czy dobrze pozycjonuje się w Google< dla frazy kluczowej, która będzie stale przynosić korzyści mojej własnej witrynie i celom?
- Czy to zwiększa moją reputację i wiarygodność w niszy?
- Nawiązałem nowe kontakty w branży?
- Czy to wywołało dyskusję w poście czy gdzieś indziej?
Jeśli chcesz pisać posty gości, które dają wyniki na wiele lat, musisz wykonać solidne badania słów kluczowych, a także stworzyć wyczerpujący post, który obejmuje problemy — do tego stopnia, że stanie się ponadczasowym zasobem.
Jonathan Morrow robi to bardzo dobrze na Copybloggerze. Pisze bogate w zasoby, oryginalne treści, które będą dobrze pozycjonowane i zainteresują ludzi jego nadchodzącymi wydaniami.
5. Każdy post gościa powinien być częścią strategii anchor text
Anchor text to tekst, którego używasz, gdy łączysz się z postem.
Tuż powyżej zobaczysz, że” Jonathan Morrow ” jest tekstem kotwicy dla tego linku do jego artykułów tutaj na Copyblogger.
Twój wybór anchor text to ogromnie ważne dla rankingów w wyszukiwarkach.
Wszyscy wiemy, że odpowiednie linki zwrotne pomagają nam lepiej pozycjonować w Google,ale tekst kotwicy tych linków zwrotnych odgrywa również dużą rolę w tym, za jakie dokładnie słowa kluczowe oceniamy.
Kiedy robisz post gościa, powinieneś już zrobić badanie słów kluczowych i dokładnie wiedzieć, jakie frazy chcesz Oceniać, w oparciu o to, ile ruchu przynoszą i jak są konkurencyjne. Pamiętaj, że chcesz, aby twój post gości przynosił ci miłość z Google na następny dziesięć lat.
Gdy ten post zostanie uruchomiony, możesz następnie połączyć się z nim w przyszłości za pomocą żądanego tekstu zakotwiczenia. Pomoże Ci to podnieść swój własny post na czyjejś stronie internetowej, aby dobrze dojrzał.
Pamiętaj tylko, że SEO copywriting musi działać najpierw dla ludzi, a po drugie dla robotów wyszukiwarek. Czasem mieszamy i tylko link do artykułu, jeśli jest odpowiedni i przydatny dla prawdziwych ludzi.
6. Każdy komentarz należy odpowiedzieć lub wykorzystać jako materiał
Jedną z naprawdę ważnych rzeczy do zrobienia, gdy odwiedzasz post, jest pozostawanie w pobliżu i odpowiadanie na każde pytanie, które pojawi się w komentarzach.
To w sekcji komentarzy budowane są długoterminowe relacje z czytelnikami, do których docierasz na nowym blogu.
To w sekcji komentarzy zwiększasz swój branding jako ekspert lub inny podróżnik lub mentor.
Nigdy go nie testowałem, ale domyślam się, że co najmniej połowa lojalnych czytelników, których dostaję od postów gości, zostawiła komentarze, na które odpowiedziałem w dniu publikacji.
Jeśli komentarz lub pytanie jest naprawdę dobre, możesz wziąć pomysł i użyć go jako zarodka postu na własnym blogu. Ogłoś go w sekcji komentarzy i zobacz, ile osób wpadnie, aby zobaczyć, co z nim zrobiłeś.
7. Posty gości powinny być skierowane głównie do początkujących
Może się to wydawać trochę sprzeczne z intuicją, ale większość czytelników, którzy wchodzą w interakcję z treścią, subskrybują Twoją listę i ostatecznie kupują Twoje produkty, jest newbies.
Pomyśl o ścieżkach wejściowych do znajdowania postów. W większości przypadków ludzie albo Wygooglują pytanie, ponieważ nie znają odpowiedzi, albo klikają link polecający na Facebooku/Twitterze/blogu, ponieważ jest to coś, z czym nie są zaznajomieni.
Wielu czytelników bloga jest Nowych w temacie tego bloga. I to zwykle jest miejsce, z którego pochodzą nowi czytelnicy-nowicjusze szukający uziemienia w temacie.
Po pewnym czasie grupa średniozaawansowana często odchodzi i koncentruje się na własnych projektach, w przeciwieństwie do pozostania w pobliżu, aby zdobyć więcej umiejętności.
Bardziej udane posty gości to te, które koncentrują się na tematach, które są dobrze trawione przez początkujących, zwłaszcza jeśli chcesz dobrze zindeksować ten post w Google.
Staraj się pisać listy postów i artykułów z instruktażowym tonem, pełnym zasobów i linków.
Jakie strategie publikowania gości działają dla Ciebie?
Naprawdę chciałbym usłyszeć o tym, jakie strategie publikowania gości działały lub nie działały dla ciebie.
Czy próbowałeś czegoś powyżej z wielkim sukcesem?
Proszę zostawić komentarz i dać mi znać. Wszelkie pomysły mile widziane-szczególnie te na wpół wypieczone …

Chcesz dowiedzieć się, jak sprawić, by Content Marketing był opłacalny dla Twojej firmy?
Pobierz nasz bezpłatny przewodnik, Jak zbudować grupę odbiorców, która buduje Twój biznes.