Kompletny przewodnik po budowaniu udanego kanału YouTube

youtube

Wszędzie są możliwości dla marketerów treści.

Różne kanały, różne rodzaje treści i różne strony internetowe.

Jedna, która moim zdaniem jest nieużywana, to mała strona, o której mogliście słyszeć:

YouTube.

Jest to zdecydowanie największa witryna do udostępniania wideo-nic nawet nie jest do niej zbliżone.

Get this: YouTube ma ponad 1 miliard użytkowników.

Te miliardy użytkowników stanowią ponad 4 miliardy wyświetleń wideo dzień.

Możesz znaleźć dosłownie każdy rodzaj odbiorców na YouTube, co oznacza, że prawie każda firma może znaleźć sposób na skorzystanie z marketingu na nim.

image15

I podczas gdy inne witryny wideo mają przyzwoity poziom ruchu, większość firm może zacząć dzisiaj na YouTube i zrobić dobrze, ponieważ jest daleki od nasycenia.

Prawdę mówiąc, niewiele firm faktycznie inwestuje w marketing YouTube.

Dlaczego?

Bo to trudne. Porównaj film i post na blogu na ten sam temat i o podobnym poziomie jakości, a film będzie kosztował więcej.

Inteligentne firmy wiedzą, że koszt może być tego wart, ale wyższa bariera wejścia odstrasza resztę.

Jeśli rozważasz marketing na YouTube, lub dopiero zaczynasz i tak naprawdę nie znalazłeś swoich stóp, ten post jest specjalnie dla ciebie.

Chcesz zbudować udany kanał YouTube? Następnie Uporządkuj wszystkie swoje pomysły w jednym miejscu we wszystkich używanych aplikacjach do dokumentów.

Pokażę Ci wszystkie kluczowe elementy tworzenia kanału na YouTube, który kwitnie. Twoje filmy otrzymają widoki, a te widoki doprowadzą do subskrybentów i sprzedaży dla Twojej firmy.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Wideo jest nadal treścią, więc musisz zacząć od publiczności

Powinieneś traktować strategię treści YouTube tak, jak traktowałbyś strategię treści na dowolnym innym kanale.

Twoje treści muszą być tworzone dla określonej grupy odbiorców, do której chcesz dotrzeć.

Im bardziej zdefiniujesz swoją niszę, tym bardziej Twoje treści będą rezonować z widzami.

W tym momencie należy określić trzy główne aspekty.

Aspekt # 1-typ osoby: Po pierwsze, typ osoby, dla której chcesz utworzyć treść, która powinna być taka sama rodzaj osoby kto kupuje Twoje produkty.

Na przykład, gdybym dziś tworzył kanał od zera, tworzyłbym treści dla właścicieli firm i marketerów, ponieważ to oni kupują moje szkolenia i zatrudniają mnie jako konsultanta.

image02

Postaraj się być jeszcze bardziej konkretny. Na przykład:

  • początkujący marketerzy
  • Expert marketers
  • marketerzy w Ameryce Północnej

Często możesz zawęzić odbiorców, bardziej szczegółowo określając ich poziom wiedzy na temat twojego tematu i lokalizacji.

Wąska publiczność to dobra rzecz, ponieważ pozwala Ci sprawić, że Twoje treści będą po prostu to bardziej ukierunkowane.

Nie możesz jednocześnie tworzyć treści dla początkujących i ekspertów, więc jeśli spróbujesz, co najmniej połowa zawsze będzie niezadowolona.

Aspekt # 2 – co chcą zrobić? Druga część definiowania odbiorców to określenie ich głównych celów.

Chcą zarobić więcej pieniędzy? sprawić, by ich dom wyglądał lepiej? nauczyć się lepiej gotować? jesteś w formie? I tak dalej…

Określ rzeczy, na których najbardziej im zależy. Idealnie będzie odnosić się do Twojego produktu, ale nie zawsze jest to konieczne.

Na przykład, mogę tworzyć treści dla “specjaliści od marketingu, którzy chcą uzyskać lepszą formę.”

Chociaż te filmy nie byłyby bezpośrednio związane z moimi produktami, nadal przyciągają uwagę mojego rynku docelowego. Pozwoliłoby mi to uzyskać przed nimi moje porady marketingowe, a ostatecznie także moje produkty.

Głównym punktem marketingu treści, w tym Filmów na YouTube, jest przyciągnięcie uwagi grupy docelowej.

Jeśli więc widzisz potrzebę, która nie została zaspokojona, wskakuj na nią, niezależnie od tego, czy jest bezpośrednio powiązana z Twoim produktem.

Aspekt # 3 – Jak chcą go konsumować? Wreszcie, po prostu chcesz sprawdzić zdrowy rozsądek i ustalić, czy publiczność, którą przybiłeś, naprawdę chce uzyskać swoje rozwiązania w formie wideo.

Niekoniecznie musi to być cała publiczność, ale powinna to być duża część.

Wideo jest Świetne dla niektórych rodzajów treści:

  • tutoriale
  • przeglądy strategii
  • edukacja na określony temat
  • demonstracje
  • recenzje produktów

Marketerzy i prawie wszyscy odbiorcy chcieliby uzyskać wskazówki dotyczące fitnessu za pośrednictwem filmów. Ma to sens, ponieważ jest to najprostszy sposób pokazywania ruchów i wyjaśniania złożonych tematów.

Ale nie będzie pasować do wszystkich rodzajów treści.

Załóżmy na przykład, że Twoi odbiorcy chcą znaleźć zasoby.

Nie możesz dokładnie umieścić listy narzędzi i zasobów w filmie, ponieważ nie można go łatwo skanować.

Po znalezieniu publiczności o określonej potrzebie, którą można spełnić za pomocą wideo, możesz przejść do następnego kroku.

3 Kroki do filmów, które przyciągają widoki

Marketing na YouTube ma wiele podobieństw do SEO.

Aby uzyskać widoki, jednym z głównych celów będzie ranking w wyszukiwaniach YouTube bez wkładania większego wysiłku niż początkowa promocja.

Ty może wypróbuj taktykę black hat, podobnie jak w SEO, aby uzyskać dodatkowe widoki, ale nigdy nie jest to rozwiązanie długoterminowe.

Zamiast tego musisz tworzyć filmy, które ludzie naprawdę chcą oglądać. Są trzy kroki.

Krok # 1-osiągnąć lub bawić, wybierz jeden: Zadaj sobie pytanie, Dlaczego ktoś ogląda film. Istnieją naprawdę tylko dwa powody.

Albo chcą się czegoś nauczyć, aby rozwiązać problem, albo chcą się bawić.

Musisz upewnić się, że Twój film spełnia co najmniej jeden z nich, jeśli nie oba.

Powodem, dla którego zrozumienie tego jest tak ważne, jest to, że będzie kształtować sposób tworzenia filmów.

Czy super długie wprowadzenie pomaga widzowi dowiedzieć się, czego chce? Nie., nie obchodzi ich piosenka przewodnia. To nie jest serial.

Czy widzowi zależy na dogłębnej historii problemu? Again, nie.

Chcą, aby ich rozwiązanie było tak zwięzłe, jak to tylko możliwe.

Twoim celem jest, aby Twoje filmy były jak najbardziej przydatne, ponieważ to właśnie przyniesie Ci subskrybentów i długotrwałych widzów.

Krok # 2-Jakość zawsze jest na pierwszym miejscu: Mimo, że YouTube jest daleki od nasycenia, jednym z aspektów, który naprawdę robi na mnie wrażenie, jest jakość filmów emitowanych przez popularne Kanały.

Szybko zorientowali się, że widzowie nie będą oglądać filmów o niskiej jakości.

Porównaj to z blogowaniem: standardowy poziom treści osiągnął wysoki poziom tylko w ciągu ostatnich kilku lat, a nadal istnieje wiele firm produkujących brzydkie treści bez dużej wartości.

Istnieją dwa główne typy wysokiej jakości filmów, które napotkasz i które prawdopodobnie będziesz chciał sam wyprodukować.

Pozwól, że wyjaśnię, co mam na myśli przez jakość: Mówię o tym, jak dobrze wygląda ten filmik.

Wysokiej jakości filmy wyglądają profesjonalnie: mają dobre oświetlenie, nie są zamazane i wyglądają, jakby ktoś zainwestował w nie trochę czasu i wysiłku.

Pierwszy typ to klasyczne białe tło. Derek Halpern często używa go w swoich filmach:

image00

Nie tylko wygląda profesjonalnie, ale skupia się na tobie, a nie na losowych rzeczach w tle.

Innym rodzajem popularnego filmu jest film na tablicy, w którym narracja odbywa się wraz z rysunkami na tablicy:

image05

Wyglądają świetnie i są zabawnym sposobem na Wyjaśnienie złożonych produktów.

Jak zrobić takie filmy?

Cóż, białe tło ekranu (można również przejść z zielonym ekranem) jest dość łatwe.

To będzie kosztować kilkaset dolarów w sklepie fotograficznym, aby skonfigurować po raz pierwszy (dla wersji taniej), ale to potrwa długo.

Oto świetny film o tym, jak uzyskać własną konfigurację:

Gdy masz ekran na miejscu, wystarczy przyzwoity aparat, i jesteś dobry, aby rozpocząć filmowanie.

Filmy z tablicy są niestety nieco trudniejsze.

Jeśli nie masz umiejętności ilustracji samodzielnie, nie masz wyboru, jak tylko zatrudnić kogoś, kto zrobi to za Ciebie.

Utwórz ogłoszenie o pracę na jednej z głównych witryn freelance, aby znaleźć twórcę lub projektanta wideo wyjaśniającego tablicę, a powinieneś zdobyć kilku kandydatów z doświadczeniem:

  • Upwork
  • Guru

Oprócz filmowania wysokiej jakości wideo, będziesz musiał go również edytować.

Dobra edycja pozwala na przyjemny przepływ wideo z jednej sekcji do drugiej, aby przyciągnąć uwagę widzów.

Ponownie, musisz wynająć niezależny edytor wideo, jeśli sam nie masz umiejętności.

Krok # 3-trzeba zrobić nazwę dla siebie: Posiadanie własnego kanału YouTube jest bardzo podobne do posiadania własnego programu telewizyjnego. Potrzebujesz subskrybentów, którzy będą oglądać Twoje filmy regularnie.

Dlatego pojedynczy film, bez względu na to, jak dobry jest, nie wystarczy do sukcesu marketingowego YouTube.

Porównaj to z pilotażowym odcinkiem serialu. Nawet jeśli zdobędzie dobre oceny, nie gwarantuje to, że zostanie odebrany na drugi sezon.

Musisz zobowiązać się do tworzenia regularnych filmów dla swojego kanału.

Weź Dereka Halpern ‘ a, o którym wspomniałem wcześniej. Ma blisko 90 filmów na swoim kanale z moich szybkich szacunków.

Stworzył je na przestrzeni kilku lat.

image12

To robi kilka ważnych rzeczy.

Po pierwsze, daje mu szansę na gromadzenie abonentów. Nawet jeśli twój pierwszy film nie robi wrażenia na widzu na tyle, aby go subskrybować, może inny z Twoich filmów na pasku bocznym będzie.

Co więcej, za każdym razem, gdy Subskrybent zobaczy film, istnieje duża szansa, że go udostępni. Doprowadzi to do większej liczby wyświetleń za każdym razem, gdy opublikujesz nowy film.

Liczba wyświetleń Twoich filmów nie jest liniowa. Zacznie się powoli, ale jak śnieżka, będzie rosnąć wykładniczo w czasie.

Jeśli masz zamiar zrobić whitehat video marketing na YouTube, plan, aby dać mu rok lub tak, zanim zobaczysz prawdziwe wyniki-ale to nie znaczy, że nie jest możliwe, aby je wcześniej.

Zacznij od podstawowego SEO wideo

Następnym krokiem w tworzeniu filmów działa dla Ciebie jest optymalizacja ich pod kątem wyszukiwania.

Twoim głównym celem jest, aby film do rangi w wynikach wyszukiwania YouTube, ale będzie miał dodatkową zaletę rankingu w wynikach Google, jak również:

image08

Filmy często pojawiają się w wynikach Google, a to może prowadzić przyzwoitą liczbę wyświetleń do filmu.

Nie polegałbym na pokazywaniu się w Google, ponieważ filmy nie pojawiają się we wszystkich wyszukiwaniach. Jednak może to być miły impuls do Twoich widoków i możesz zmaksymalizować szansę na wyświetlenie się w wyszukiwaniach, kierując frazy z następującymi słowami kluczowymi:

  • tutorial
  • przegląd
  • test
  • czym jest ____
  • wideo
  • Wyjaśnienie
  • jak ____
  • walkthrough

Teraz z powrotem do optymalizacji YouTube. Istnieją dwie główne części algorytmu rankingu, dla których musisz zoptymalizować.

Część # 1 – Twoje informacje wideo: Pierwszą rzeczą, którą YouTube Szuka, jest to, czy Twój film jest odpowiedni do wyszukiwania.

Jest to dość prosta wyszukiwarka, szuka słów kluczowych w trzech obszary Twojego filmu:

  • tytuł
  • opis
  • tagi

image01

Nie musisz i nie powinieneś używać słów kluczowych.

Dodaj słowo kluczowe raz w tytule, raz lub dwa razy w opisie i w znacznikach, jeśli ma to sens.

Oto przykład opisu z filmu Briana Deana “advanced SEO” na YouTube, który wysoko ocenia:

image09

Wspomina słowo kluczowe na samym początku i na samym końcu.

Ale zauważ, że w opisie jest o wiele więcej niż tylko słowo kluczowe.

YouTube nie ma wiele do pracy, jeśli chodzi o ranking filmów. Tytuł jest tylko zdaniem, a znaczniki nie mogą być ważone zbyt mocno, ponieważ zawierają ograniczone informacje.

To sprawia, że opis jest głównym źródłem dodatkowych informacji dla algorytmu YouTube.

Dołączając szczegółowy opis filmu, naturalnie dołączysz powiązane terminy, których algorytm może użyć do zrozumienia tematu filmu. Ułatwi to klasyfikację dla odpowiednich terminów.

Część # 2-zaangażowanie użytkowników i opinie: Nic dziwnego, że algorytm YouTube przyjął podejście do rankingu filmów, które jest podobne do podejścia Google.

Zamiast po prostu korzystając z podstawowych informacji przesłanego filmu, sprawdza również, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoim filmem.

Prosta koncepcja polega na tym, że jeśli użytkownicy wskazują, że naprawdę podoba im się Twój film, prawdopodobnie jest to dobry pomysł, aby pokazać go większej liczbie osób. Oczywiście algorytm plasuje go wyżej.

Więc, na co to wygląda?

Istnieje kilka głównych obszarów opinii użytkowników YouTube może wziąć pod uwagę przy ocenie filmu.

Pierwszym jest to, ile wideo ogląda większość widzów.

Jeśli wszystkie odpadną po pierwszych 10 sekundach, to zły znak. Ale jeśli 50% – 60% widzów ogląda cały film, fantastycznie..

image20

Możesz to sprawdzić w statystykach swojego konta, gdzie zobaczysz wykres podobny do powyższego.

Skąd jeszcze YouTube może uzyskać informacje zwrotne?

  • Ogólne widoki – Z punktu widzenia YouTube, Jeśli film uzyskuje wiele wyświetleń bez jego pomocy w rankingach wyszukiwania, musi być dobry. Więcej wyświetleń zazwyczaj prowadzi do lepszych rankingów (o ile utrzymanie publiczności jest dobre).

image13

  • Ocena (kciuki w górę i w dół) – Użytkownicy mogą również ocenić film, dając mu kciuki w górę lub kciuki w dół. Im wyższy jest ten stosunek, tym lepiej.
  • Widoki dla subskrybentów – Jeśli film jest naprawdę dobry, Wiele osób, które go oglądają, kliknie przycisk “Subskrybuj” pod spodem. Podobnie, nikt nie będzie subskrybować po obejrzeniu złego filmu.
  • Widoki do ulubionych lub akcji społecznościowych – Podobnie jak w przypadku subskrypcji, ludzie będą również udostępniać film tylko wtedy, gdy im się spodoba.
  • Komentarze – Jeśli film inspiruje wiele komentarzy, to maj bądź grzeczny. YouTube nie może zbytnio obciążać liczby komentarzy, ponieważ komentarze mogą być również negatywne.

Korzystając z tych wszystkich czynników, YouTube wymyśla odpowiedni wynik dla każdego filmu, aby zdecydować, jak go ocenić.

Największą rzeczą, jaką możesz zrobić, aby zoptymalizować te czynniki zaangażowania, jest tworzenie wysokiej jakości filmów (jak omówiono powyżej).

Jest kilka innych małych rzeczy, które możesz zrobić, jak również, które pokażę Ci w dalszej części tego postu.

Opinie rządzą rankingami YouTube

Chociaż istnieje kilka czynników, które przyczyniają się do rankingów YouTube, widoki jakości są najważniejsze.

Kiedy mówię “widoki jakości”, mam na myśli sytuację, w której Przeciętny widz ogląda większość wideo.

Dla prawie każdego wyszukiwanego hasła wyniki będą miały jedną wspólną cechę: wszystkie filmy będą miały wiele wyświetleń. Oto przykład:

image07

W przypadku “zaawansowanego SEO” najniższa liczba wyświetleń najlepszych wyników wynosi ponad 3,600.

Ważne jest, aby zrozumieć, czym jest” dużo ” dla algorytmu.

Różnica między zerem a 2000 jest większa niż różnica między 2000 A 200 000.

Gdy masz kilka tysięcy wyświetleń, masz to, czego potrzebujesz do rangi.

Dlaczego? Ponieważ teraz YouTube ma wystarczająco duży rozmiar próbki, aby porównać zaangażowanie Twojego filmu z innymi. Takie rzeczy jak utrzymanie i ocena stają się realnymi czynnikami rankingowymi.

Na wynos:

Nie musisz zdobywać setek tysięcy wyświetleń, aby dobrze oceniać, ale musisz znaleźć sposób na zdobycie pierwszych kilkuset i, jeśli to możliwe, pierwszych kilku tysięcy na każdym filmie.

W miarę zdobywania coraz większej liczby subskrybentów nie musisz skupiać się na promocji, ponieważ Twoje filmy automatycznie otrzymają tysiące wyświetleń o wysokiej retencji od fanów.

Kiedy zaczynasz, masz wiele opcji promowania swoich filmów. Pokażę wam cztery najlepsze.

Opcja nr 1-Promocja Krzyżowa: Jeśli masz już trochę nazwy w swojej niszy, cross-promocja jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie.

Chodzi o to, aby wziąć udział w filmie hostowanym przez najlepszych YouTuberów w twojej niszy, aby uzyskać ekspozycję na swoich odbiorców.

Rand Fishkin robi to często:

image03

Na końcu tego filmu powinieneś być w stanie poprosić widzów kanału, na którym znajduje się Twój film, o subskrypcję kanału. Upewnij się, że umieściłeś link do niego w opisie.

Aby znaleźć te kanały, wyszukaj Duże słowa kluczowe w swojej niszy na YouTube i sprawdź liczbę subskrybentów, których użytkownicy mają na pierwszej stronie.

Na przykład, mógłbym spojrzeć na Kanał Josha Bachynskiego, ponieważ zajmuje wysokie miejsce w rankingu “advanced SEO”:

image16

Kliknięcie jego nazwy pod filmem przeniesie Cię do jego profilu, gdzie możesz zobaczyć jego liczbę subskrybentów na Czerwono:

image19

Oczywiście, im większa liczba, tym lepiej.

Staraj się kierować reklamy na co najmniej 20-30 użytkowników z solidną bazą subskrybentów. Znajdź ich adresy e-mail i wyślij im ofertę pitch, aby utworzyć dla nich film.

Idealnie, dostaniesz co najmniej kilka możliwości gości.

Opcja # 2-Promuj swoje filmy do subskrybentów poczty e-mail: Jeśli produkujesz wysokiej jakości filmy, dlaczego nie udostępniasz ich swoim odbiorcom?

Jeszcze lepiej, dlaczego nie utworzysz posta na blogu, aby towarzyszył każdemu i osadził odpowiedni film w poście? To właśnie często robi Derek Halpern:

image11

Następnie czytelnicy mogą wybrać, czy chcą przeczytać twój post, obejrzeć film, czy zrobić jedno i drugie.

Gdy oglądają film, gdy jest osadzony w Twojej witrynie, nadal liczy się jako widok.

Jeśli masz kilka tysięcy subskrybenci e-maili już teraz możesz sprawić, że Twój kanał YouTube będzie naprawdę szybki, jeśli spora część tych subskrybentów również obejrzy Twoje filmy.

Opcja # 3-zasięg e-mail: Filmy na YouTube są jak każdy inny rodzaj treści. Jednym z najskuteczniejszych sposobów ich promowania jest zasięg poczty e-mail.

Stwórz listę najlepszych blogerów w swojej niszy i wyślij im e-mail o filmie.

Poproś ich, aby podzielili się nim ze swoją publicznością, jeśli uważają, że ich publiczność by się ucieszyła, ale także wyjaśnij, dlaczego uważasz, że publiczność by to zrobiła.

Opcja # 4-Reklama: YouTube pozwala również firmom kupować reklamy na stronie, aby promuj swoje filmy:

image06

Średni koszt wynosi ok. $10 – $30 za tysiąc wyświetleń. Z praktyką, myślę, że możesz jeszcze bardziej obniżyć cenę.

Jeśli wydajesz kilkaset dolarów (minimum) na nakręcenie filmu, czy nie ma sensu wydawać 50 dolarów na jego promocję?

Myślę, że tak, zwłaszcza gdy nie masz wielu subskrybentów.

Nie marnuj tych widoków! Oto jak sprawić, by się liczyły

W tym momencie powinieneś mieć całkiem dobre pojęcie o tym, jak zamierzasz tworzyć filmy i uzyskać te początkowe widoki.

Zakładając, że Twoje filmy są solidne, powinieneś otrzymywać strumień organicznego ruchu z samego YouTube.

Ale pamiętaj, jaki jest sens tworzenia kanału na YouTube.

To nie po to, żeby zdobyć widoki. To do zwiększ sprzedaż swojej firmy.

Aby to zrobić, cofnijmy się o krok i zastanówmy się, gdzie YouTube zmieściłby się w Twoim lejek sprzedaży:

Get your social media leads into the sales funnel

Będzie na samej górze.

To kanał marketingowy, w którym przyciągasz uwagę potencjalnych klientów.

Ale następnym krokiem musi być umieszczenie ich na swojej stronie internetowej i na liście e-mail.

Część # 1-dołącz wezwanie do działania, aby uzyskać subskrybentów na YouTube: Kiedy chcesz, żeby ktoś coś zrobił, musisz go o to poprosić.

W takim przypadku chcesz, aby widzowie subskrybowali Twój kanał.

Subskrybenci otrzymają powiadomienia o najnowszych filmach, a przyzwoita część z nich obejrzy wszystkie Twoje filmy, gdy je wydasz.

Nie tylko pomaga to w lepszej pozycji, ale także daje kolejną okazję, aby przyciągnąć tych ludzi do twojej witryny.

I oczywiście, niektórzy widzowie subskrybują Cię bez monitu, ale większość nie. wezwanie do działania znacząco wpłynie na Współczynnik konwersji widza na subskrybenta, dlatego robią to wszyscy najlepsi Youtuberzy.

Masz kilka różnych opcji wezwania do działania; polecam przetestowanie ich wszystkich z publicznością.

Pierwszą opcją jest stworzenie ładnego dużego przycisku “Subskrybuj” na końcu swoich filmów.

image04

Widzisz, dlaczego to byłoby skuteczne.

Aby dodać przycisk, musisz zmodyfikować ustawienia Google Adwords, aby umożliwić Ci dostęp do panelu CTA (call to action) w samym YouTube.

Oto świetny film, który pokazuje cały proces:

Kolejną opcją jest po prostu użycie adnotacji na filmach, które można skonfigurować podczas przesyłania filmów.

Na przykład spójrz na sposób, w jaki “BBALLBREAKDOWN” używa adnotacji, aby zachęcić widzów do subskrybowania lub oglądania innego filmu umieszczonego na kanale:

image10

Porównali Współczynnik konwersji tego podejścia z brakiem CTA i stwierdzili, że CTA przerobiony imponujący 31 razy lepiej.

Na koniec możesz również poświęcić kilka sekund na poproszenie widzów o subskrypcję. To can pracuj lepiej, ponieważ większość widzów nie wyłączy wideo, gdy ty (lub twój narrator) nadal rozmawiasz.

Część # 2-Umieść link do strony docelowej w opisie, aby przechwycić adresy e-mail: Aby przyciągnąć ludzi do twojej witryny, musisz gdzieś link.

Możesz przetestować dodawanie go do swoich filmów, ale najlepszym miejscem jest twój opis.

Powinieneś dodać link do strony docelowej dla odpowiedniego newslettera do wszystkich swoich opisów wideo:

image14

Nie Linkuj tylko do posta na blogu, bo te nie przekonwertują prawie tak wysokie, jak strony docelowe.

3 proste, ale kluczowe wskazówki dotyczące marketingu YouTube

Do tej pory wiesz prawie wszystko, co musisz wiedzieć o budowaniu udanego kanału YouTube.

Jest jednak kilka ostatnich wskazówek, które chciałbym ci dać, które mogą sprawić, że duży różnica w Twoim sukcesie.

Pierwszym jest to, że budowanie udanego YouTube can nie spiesz się.

Jeśli masz dużą listę e-mail lub istniejące relacje z wpływowymi osobami do wykorzystania, możesz szybko uzyskać tysiące wyświetleń.

Ale jeśli nie, podobnie jak większość firm, oczekuj tworzenia świetnych filmów przez co najmniej kilka miesięcy, zanim zaczniesz otrzymywać tysiące organicznych wyświetleń. Nie poddawaj się, jeśli kilka filmów upadnie-Kontynuuj.

Drugą wskazówką jest to, że Wola Pobierz negatywne komentarze od czasu do czasu.

Istnieją dwa rodzaje negatywnych komentarzy i powinieneś traktować je inaczej:

  • Troll komentarze – są to nic poważnego komentarze; są one tylko po to, aby uzyskać od Ciebie reakcję. Nic na to nie poradzisz, poza ignorowaniem ich.

image18

  • szczere komentarze – kiedy zaczynasz, masz dużo miejsca do poprawy. Jeśli ktoś mówi coś prawnie negatywnego o Twoim filmie, potraktuj to jako okazję do nauki i ulepszenia swoich przyszłych filmów.

Moja ostatnia wskazówka to pamiętać, YouTube to kanał marketingowy. Podobnie jak w przypadku każdego innego kanału marketingowego, nie powinieneś buduj Twój biznes robi się.

Zamiast tego zawsze staraj się przyciągnąć tych użytkowników YouTube do swojej witryny, aby mogli powiększyć listę e-mail. W ten sposób, nawet jeśli YouTube zablokuje Twoje konto z jakiegoś powodu, Twoja firma nadal będzie w porządku.

Wniosek

YouTube to fantastyczna okazja marketingowa dla firm zainteresowanych content marketingiem.

Prawie wszyscy odbiorcy korzystają z YouTube, a tak naprawdę nie ma teżmuch jeszcze konkurencja.

Pokazałem ci wszystko, co musisz wiedzieć, w tym rodzaj filmów, które powinieneś robić, jak możesz być konsekwentny, jak uzyskać do nich bezpłatne widoki i jak zamienić widzów w Klientów.

Teraz musisz podjąć działania.

Jeśli rozważasz marketing YouTube, pociągnij za spust. Utwórz plan oparty na tym poście i stwórz swój pierwszy film tak szybko, jak to możliwe.

Chcesz Więcej Ruchu?

Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Related Posts