Kto powiedział, że media społecznościowe się nie konwertują? Seth Godin zauważył: “możesz użyć mediów społecznościowych, aby zamienić nieznajomych w przyjaciół, przyjaciół w klientów, A klientów w sprzedawców.”
Wiesz już, że wszyscy są na tych stronach społecznościowych, więc nie będę cię zanudzać statystykami na temat liczby użytkowników każdej witryny społecznościowej. Ale czy wiesz, że jesteś 51% bardziej prawdopodobne, aby kupić produkt, jeśli słyszysz dobre rzeczy o nim na Facebooku? Albo, jeszcze lepiej, jesteś 68% bardziej prawdopodobne, aby kupić produkt, jeśli czytasz o tym na Twitterze?
Teraz, gdy wiesz, że media społecznościowe mogą przekształcać obcych w Klientów, następnym krokiem do zrobienia jest zbudowanie lejka marketingu w mediach społecznościowych. Aby wyjaśnić, jak możesz to zrobić, stworzyłem infografikę, która rozbija niezbędne kroki.
Wniosek
Rozwinąłem wszystkie moje firmy za pośrednictwem mediów społecznościowych, a strategia okazała się bardzo skuteczna. Jedyną rzeczą, której nauczyłem się w tym procesie, jest to, że nie możesz oczekiwać, że ruch w mediach społecznościowych zapewni Ci wysoki zwrot z inwestycji dzięki bezpośrednim konwersjom.
Zazwyczaj, gdy użytkownicy przychodzą do witryny z Twittera lub Facebooka, nie kupują od razu. Ale wracają na Twoją stronę w ciągu tygodnia lub miesiąca, jeśli spodobało im się to, co tam zobaczyli. Wtedy są bardziej skłonni do zakupu.
Najlepszym sposobem na powrót tych użytkowników do twojej witryny są platformy remarketingowe, takie jak AdRoll. Alternatywnie możesz zbierać e-maile, oferując im bezpłatny ebook lub kupon, a następnie skłonić ich do zakupu od ciebie za pośrednictwem e-mail marketingu.
Generujesz sprzedaż za pośrednictwem mediów społecznościowych?
Umieść Ten Obraz W Swojej Witrynie (skopiuj kod poniżej):