Wiemy, że marketing internetowy działa przy sprzedaży produktów cyfrowych.
Kiedy ostatnio myślałeś o sprzedaży produkty fizyczne online?
Oczywiście biznes fizycznych widżetów kwitnie, nawet jeśli typy internetowe mają tendencję do unikania go. Marketing internetowy nie musi oznaczać wyłącznie biznesu online.
Ben Settle wyskoczył ze mną w tym tygodniu, żeby porozmawiać o swojej starej szkole. fizyczne biznes produktów informacyjnych.
Daj jej posłuchać, aby dowiedzieć się, jak to robi i jak dostaje swoje rzeczy w ręce kupujący …
W tym odcinku Ben Settle i ja dyskutujemy:
- Dlaczego fizyczne produkty informacyjne działają w erze cyfrowej
- Jak sprzedawać i sprzedawać produkty fizyczne online
- 3 mity sprzedaży fizycznych produktów online
- Łatwy sposób na wydrukowanie i wysłanie produktów informacyjnych
- Dlaczego warto rozważyć dodanie produktów fizycznych do swojej oferty
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
[transkrypcja]
Proszę zauważyć, że ten transkrypt został lekko edytowany dla jasności i gramatyki.
________________
Robert: Słuchasz marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi Radia. Nazywam się Robert Bruce i dziś idziemy do starej szkoły z naszym kumplem Benem Settle z bensettle.com Ben, jak się masz?
Ben: Świetnie mi idzie i jak zwykle, doceniam, że mnie zaprosiłeś.
Robert: Zanim przejdę do tego starego modelu biznesowego produktów fizycznych, który jest napędzany przez marketing internetowy, chciałbym prosić Cię o przysługę. Czy mógłbyś wskoczyć na przeglądarkę i udać się do Copyblogger.com bardzo szybko.
Ben: Ok.
Robert: Powiedz, kiedy tam będziesz. Powinienem mieć jakąś muzykę w tle.
Ben: Jestem tam.
Robert: Przewiń w dół do połowy tej strony, aż trafisz w nagłówek “weź nasz darmowy 20-częściowy kurs oznaczania Internetu” i chcę tylko powiedzieć ludziom krótko, że ten program radiowy jest dostarczany przez kurs marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jeśli teraz patrzysz na to w przeglądarkach,to właśnie tam jesteś. Co to jest? W skrócie, to 20 bardzo czytelnych i przydatnych wiadomości e-mail obejmujących wszystko, od content marketingu po e-mail marketing, podstawy dobrego copywritingu po strategię mediów społecznościowych i wiele, wiele więcej.
To systematyczny przegląd najlepszych Copyblogger.com i przelewa się do ciebie raz w tygodniu, prosto do twojej skrzynki odbiorczej. Więc jeśli chcesz nauczyć się korzystać z internetowych strategii marketingowych i taktyk, które naprawdę działają, ten Copyblogger spędził ponad sześć lat, budując ten wielomilionowy biznes, wsiądź do autobusu z ponad 63,000 innymi ludźmi. Po prostu wrzuć swój adres e-mail do tego małego pudełka i kliknij czerwony przycisk, a my zajmiemy się resztą.
Po co sprzedawać produkty fizyczne w erze cyfrowej?
W porządku Ben, poprosiłem cię dzisiaj w programie o rozmowę o tym, jak sprzedajesz fizyczne produkty online, ponieważ wiemy, że marketing internetowy może być czymś więcej niż tylko produktami cyfrowymi. Jest to jeden z tych modeli, które wielu ludzi online albo ignoruje, albo po prostu nigdy nie myśli o tym.
Sądzimy, że to nie zadziała, że jest to trudne, lub myślimy, że ludzie dzisiaj po prostu nie chcą fizycznego produktu informacyjnego, gdy mogą łatwo pobrać plik PDF lub eBook, więc chcę poświęcić kilka minut i zapytać, co robisz i jak to robisz. Zacznę od ogólnego pytania, po co sprzedawać produkty fizyczne w tej erze cyfrowej?
Ben: Zanim na to odpowiem, jest ku temu wiele powodów, ale chcę powiedzieć bardzo szybko, że nie jestem absolutystą w tej sprawie, nie sądzę, aby sprzedaż cyfrowa nigdy nie była dobrym pomysłem i możemy o tym porozmawiać później, jeśli chcesz. Sprzedaję Produkty cyfrowe w innych formatach biznesowych, ale produkty fizyczne są czymś, co ludzie powinni przynajmniej rozważyć, jeśli sprzedajesz coś nieco wysokiej jakości, wysoki bilet i coś, co po prostu chcesz mieć to powietrze o jakości i są też inne powody.
Dla mnie jest to coś, co ludzie powinni przynajmniej rozważyć na arenie business-to-business i jeden oczywisty powód dla mnie, aby to zrobić, i nie wszyscy będą się tym ekscytować, ale uważam, że robienie tego działa na wszystko. To trochę jak stary cytat Earla Nightingale ‘ a ” rozejrzyj się po tym, co robią inni, a potem zrób coś przeciwnego, a odniesiesz sukces.”Wszyscy są cyfrowi, prawda? Będąc osobą fizyczną produktu, masz zamiar trzymać się od razu nietoperza w sposób, że inni ludzie nie są.
To coś w stylu Świąt Bożego Narodzenia, kiedy ludzie dostają coś pocztą; to zupełnie inne doświadczenie niż wtedy, gdy po prostu pobierają powietrze. W rzeczywistości, zamierzam podnieść to do poziomu, który, jak sądzę, większość ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy, nawet nie zdawałem sobie z tego sprawy do niedawna. Kiedy dostajesz e-maila, I to jest jeden z powodów, dla których ludzie są tak uzależnieni od Internetu, myślę, że to, że dostajesz tę małą kroplówkę dopaminy lub czegoś z mózgu, to jest jak dobry w dotyku związek chemiczny. Więc kiedy dostajesz ten tweet, ten e-mail lub tę wiadomość błyskawiczną, to jest trochę jak mały wstrząs podniecenia.
Kiedy jest to przesyłka bezpośrednia, fizyczna, coś, co dostajesz w skrzynce pocztowej lub dostarczasz do drzwi krok po kroku przez faceta z UPS, ten efekt jest wzmacniany Nie wiem ile razy, Nie wiem, czy to 100 razy, czy 10 razy, ale to dużo. Masz ogromny wpływ na tę osobę, robisz zakupy o wiele bardziej interesujące i tak różne, a to jest jak wydarzenie. To nie tylko “och, zaraz ściągnę trochę powietrza i zobaczę tego ebooka”, to zupełnie inne doświadczenie.
Przykład, który lubię używać i to jest, kiedy to naprawdę mnie olśniło. Kilka lat temu, niejaki Gary Bencivenga, który jest uważany za najlepszego copywritera na świecie, nie znam zbyt wielu ludzi, którzy by się z tym sprzeczali, największy żyjący copywriter dzisiaj. Zorganizował seminarium, na którym ujawnił wszystkie swoje sztuczki i wszystkie metody. Zapłacił 5000 dolarów za to seminarium, a teraz pobiera 5000 dolarów za DVD na to seminarium.
Kilka lat temu, w 2008 roku, kupiłem to, i to jest wysoka Cena, i mam na myśli, że nie miałbyś tego samego efektu, pobierając to i płacąc $5,000. Prawie byś się poczuł. Ale nie chodziło tylko o to, ale o całe doświadczenie. Czekasz na tę naprawdę cenną rzecz, a kiedy się pojawi, umieszczasz na niej o wiele więcej wartości, znacznie częściej ją używasz i konsumujesz. Jesteś znacznie bardziej prawdopodobne, aby prawdopodobnie przejść przez to i to nie jest tak, że coś, co po prostu siedzi na dysku twardym z 1,000 innych plików, które prawdopodobnie zgubią się gdzieś po drodze. To coś wielkiego.
Powodów jest o wiele więcej, ale są to wielkie powody. Myślę, że sam wpływ, gdzie jest jak Boże Narodzenie, to jak otrzymywanie czegoś naprawdę fajnego w poczcie, i to po prostu odróżnia Cię od wszystkich innych.
Jak Ben Settle włącza produkty fizyczne do swojego biznesu
Robert: Dzięki za wyjaśnienie, nie argumentujemy, że ludzie powinni sprzedawać produkty fizyczne samodzielnie, z dala od tego. Jest to po prostu otwieracz oczu dla niektórych ludzi, którzy mogą nie ograniczyli go w ogóle lub mają pewne zastrzeżenia, które myślę, że Ben zamierza odnieść się bardzo konkretnie później w serialu do rozważenia zrobienia tego. Dzięki za Wyjaśnienie.
Zanim przejdziemy do tego, jak sprzedajesz swoje rzeczy w Internecie, zróbmy szybkie zestawienie tego, co faktycznie sprzedajesz, aby ludzie mogli zorientować się, o czym tutaj mówimy. Każdy z nas widział swego rodzaju wzrost Etsy, to świetny przykład ostatnio dla ludzi sztuki i rzemiosła, którzy są w stanie fizycznie sprzedawać swoje sztuki i rzemiosła na stronie Esty lub za pośrednictwem strony Esty, ale nadal jesteś w biznesie informacyjnym, prawda?
Ben: Tak. Na mojej stronie głównej, moje bensettle.com site, wszystko, co sprzedaję, to produkty fizyczne. Kiedyś miałem znacznie większą linię produktów, niż teraz, i zmieniłem ją z kilku powodów, które są nieco nieistotne dla tej rozmowy, ale moim głównym produktem jest fizyczny biuletyn, to bardzo drogi biuletyn, prawie $100 miesięcznie. To jest fizyczne, to znaczy, że nie mam do tego żadnego komponentu online, nie ma do czego się logować, nie ma haseł ani nic podobnego. Otrzymujesz ten fizyczny biuletyn co miesiąc i mogę ci powiedzieć, że gdybym miał dostarczyć to coś cyfrowo, nie miałoby to takiego wpływu, jak fizycznie. Prawdopodobnie nie zostanie odczytany tak łatwo, łatwiej byłoby po prostu odłożyć na bok.
To jest sprawa wysokiej ceny i to jest rzecz, jak powiedziałem, nie sądzę, że fizyczne produkty są zawsze najlepszym sposobem, aby przejść. Jestem partnerem w innym biznesie, firmie odchudzającej, w której sprzedajemy tylko ebooki cyfrowe, tanie, niedrogie ebooki, co jest dobre dla tego, co robimy. Nie potrzebujemy fizycznych produktów; wszystko jest niedrogie i nic wielkiego. Niektórzy ludzie lubią sprzedawać rzeczy na Kindle, więc jest to oczywiście cyfrowe i jest w tym wiele mądrości dla produktów front-end.
Myślę, że kiedy ludzie sprzedają business-to-business szczególnie lub jeśli jesteś specjalistą w czymś i naprawdę chcesz mieć ten wpływ, po prostu myślę, że powinieneś przynajmniej rozważyć fizyczne produkty i dlatego sprzedaję mój biuletyn w ten sposób. Mam produkt do copywritingu, który jest fizyczną książką z płytą CD; właściwie to dwie książki i PŁYTA CD. Ponownie, gdybym dostarczył to cyfrowo, nie sądzę, że miałoby to wpływ, nie sądzę, że ludzie uzyskaliby z tego tyle wartości. Nie sądzę, by przywiązywali do tego większą wagę.
Uwierz mi, nie jestem jedyną osobą, która to odkrywa, mam przyjaciół, którzy obserwują to, co robię i zaczynają eksperymentować z tym i w pewnym sensie chwytają się tego i widzą to samo. Ludzie zostają tu dłużej, jeśli to ciągłość. Możemy porozmawiać o tym później o tym micie, że fizyczne uzyskać więcej refundacji, nie znalazłem, że tak jest. Osobiście nie oferuję zwrotów na rzeczy, ale dla ludzi, którzy to robią, myślę, że uznaliby, że otrzymaliby mniej zwrotów i to jest też coś do przemyślenia.
Staroświecki sekret sprzedaży produktów w Internecie
Robert: Tak i będziemy mówić również bardzo szczegółowo o tym, jak to zrobić, aby Twoje produkty były produkowane i wysyłane. Zanim tam pójdziemy, jaka jest twoja podstawowa konfiguracja marketingowa? To będzie 101 dla ludzi, można spojrzeć na CopyBlogger.com, kopać w archiwach tam, przejść przez nasz Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi oczywiście, aby uzyskać większy przegląd tego, jak robimy rzeczy z marketingu online.
Jaka jest twoja podstawowa konfiguracja marketingowa: e-mail, marketing treści i bezpośrednia reakcja za pośrednictwem obu tych mediów. Jak zdobyć te fizyczne produkty, jak podnieść świadomość swoich fizycznych produktów online?
Ben: Cóż, to może rozczarować ludzi szukających sztuczek ninja i tak dalej, jestem pierwszym, który przyznaje, że nie ma nic skomplikowanego.
Robert: Zdecydowanie mówimy tu o generale.
Ben: Dobrze. Mój cały model jest bardzo 1990 ‘ s. to jest bardzo retro, jego jak Oldies stacji radiowej w porównaniu do tego, co większość ludzi robi dzisiaj. To naprawdę po prostu opt-in list sprzedaży, e-mail śledzić, wysyłając im e-maile codziennie. To jest cały mój lejek, cały mój front-endowy lejek; backend jest trochę inny.
W przypadku mojego biuletynu mam inne produkty, które sprzedaję subskrybentom biuletynu i korzystam z fizycznego biuletynu, aby dostarczyć moje stanowiska sprzedaży. Używam do tego maila. Nie jest to jedyny sposób, ale chodzi mi o to, że jest to bardzo proste. Nie jestem jedynym, który to robi, kilka lat temu napisałem bullets dla Ken McCarthy System Seminars, jego seminarium 2008. Nagrał i zatrudnił mnie do napisania podpunktów do listu sprzedażowego, więc musiałem przejść przez kurs, który jest naprawdę fajny i wszystkie wykłady z seminarium systemowego i takie tam.
Pamiętam, że zrobili zajęcia dla początkujących, “oto jak zacząć” i było naprawdę świetnie. To był Ken McCarthy i Lloyd Irving, myślę, że ma na imię, który zarabia 10 milionów dolarów w niszy sztuk walki, a oni mówią: “wiesz, że naprawdę nie robimy zbyt wielu rzeczy z web 2.0.”Mam na myśli, że to robią, nadal używają tych wszystkich rzeczy, ale pod koniec dnia jest to opt-in, list sprzedaży i kontynuacja. To wszystko. E-mail i kontynuacja, to wszystko, co robię i to działa całkiem dobrze.
3 mity sprzedaży fizycznych produktów online
Robert: Musimy zachęcić Cię do tworzenia niektórych z tych stron docelowych, które tworzysz w dowolnym miejscu. Widzę je wszędzie i są fantastyczne, ale myślę, że na pewno ci pomogą. Przejdźmy do wspaniałego postu, który napisałeś jakiś czas temu o mitach, w które ludzie wierzą na temat sprzedaży fizycznych produktów online. Jakie są niektóre z tych mitów?
Ben: W rzeczywistości jest wiele mitów; pamiętam ten post i trzy, o których mówiłem, że był taki mit, że jest to duży problem z wysyłaniem i drukowaniem. Kolejna była opóźniona gratyfikacja, ludzie chcieli rzeczy od razu, a potem inni myśleli, że dostaniesz więcej zwrotów z fizycznymi produktami, a ja opowiem nam o tych wszystkich trzech i dlaczego są mitami. Przynajmniej nie znalazłem tego w ogóle.
Po pierwsze, problemy z wysyłaniem i drukowaniem. Nic bardziej mylnego. Nie liżę pieczątki. Wszystko jest zrobione przez mój druk przez fulfillment house. Nawet o tym nie myślę, w rzeczywistości nie mam żadnych problemów z obsługą techniczną, nie dostaję żadnych e-maili od ludzi mówiących “Och, nie mogłem pobrać tego pliku PDF”, co często się zdarza, zwłaszcza ludzie korzystający z Chrome i tego typu rzeczy, zauważyłem, że mają problemy. Nic z tego nie rozumiem, nawet o tym nie myślę.
Właściwie to dla mnie, mniej kłopotliwe niż cyfrowe. Nie muszę o tym myśleć.
To wszystko odbywa się poprzez automatyczne powiadamianie za pośrednictwem mojego koszyka, gdzie można umieścić inny adres e-mail tam do powiadomienia o zamówieniu, który zostaje wysłany do ludzi, którzy robią mój mailing i drukowanie i jest tam pani o imieniu Michele, która jest jak superwoman. Ona jest po prostu super; ona jest na wszystko jak biały na ryżu, bez względu na to, co się pojawi. Więc jeśli jest problem, po prostu do niej e-mail, a ona po prostu się tym zajmuje.
Przy okazji, chcę to miejsce podłączyć, bo myślę, że wykonują taką świetną robotę, nie dostaję żadnych kickbacków, nie dostaję żadnych affiliatów za polecanie ich po prostu wiem, że się tobą zajmą. To SelbyMarketing.com poproś o Richa Selby ‘ ego, a on się tobą zajmie. Więc nawet o tym nie myślę. To jest całkowicie hands-off. Jedyną różnicą jest to, że jeśli jest ból w tyłku, to jest to, że musisz mieć wydrukowany ekwipunek, więc musisz zapłacić za to z góry, ale jeśli robisz sprzedaż, to i tak się opłaca.
Ponownie, dlatego tak naprawdę nie polecam go do tanich, niedrogich niezbędnych, fizycznych produktów front-end, ale jeśli sprzedajesz coś, co jest wysokiej jakości, coś, co jest rodzajem specjalistycznej informacji, naprawdę myślę, że powinieneś to rozważyć.
Innym mitem był opóźniona gratyfikacja. Ludzie chcą teraz wszystkiego. Jest w tym trochę prawdy, nie spieram się z tym. Są ludzie, którzy chcą wszystkiego teraz, chcą tego szybko, chcą tego za darmo i chcą tego wczoraj. Ale okazało się, że są to najwięksi wrzód na tyłku klienci, z którymi kiedykolwiek miałem do czynienia. Jeśli tracę sprzedaż z tego powodu, dobrze, znajduję i to może nie być przypadek dla wszystkich, to jest właśnie to, czego doświadczam, i doświadczenie innych ludzi, o których wiem.
Ludzie, którzy kupują produkty fizyczne, są po prostu klientem wyższej jakości. Nie mówię, że klienci cyfrowi nie są wysokiej jakości, mówię to tylko ogólnie i tutaj uogólniam. Baza klientów, którą otrzymasz sprzedając fizyczne produkty, są to ludzie, którzy są bardziej myślący, nie potrzebują tyle trzymania za rękę, są podekscytowani, aby uzyskać produkt, który … siedzą tam czekając w niecierpliwym oczekiwaniu na listonosza, aby się pojawił i są gotowi zgrać do tego produktu i go użyć.
Jaki jest sens bycia w biznesie, jeśli ludzie nie używają Twojego produktu? Nie chcę, żeby ludzie pobierali rzeczy i nigdy ich nie używali. Myślę, że to mit, ta cała opóźniona gratyfikacja, że ludzie muszą mieć wszystko od razu. Są jednak chwile, kiedy to jest dobre i uogólniam tutaj, nie mówię nigdy nie robić cyfryzacji, po prostu mówię w przypadkach takich jak moje, o wiele bardziej wolę fizyczną stronę rzeczy.
W końcu pomysł, że dostaniesz więcej zwrotów, Nie wiem, kto to zaczął. Nie wiem, kto to rozpowszechnia, ale jeśli o tym pomyślisz, mają punkt, w którym mówią, że ludzie będą pobierać Twój cyfrowy produkt, a następnie będzie on siedział na ich dysku twardym i zapomną o tym aż po okresie gwarancyjnym. To prawie tak, jakby chcieli coś ujść na sucho. Po prostu nie patrzę na interesy w ten sposób. Chcę, żeby używali produktu i spożywali go.
Jeden z twoich ludzi w Copyblogger, jeden z Twoich pisarzy, którego widzę, Sean D ‘ Souza wiem, że zgodzi się ze mną przynajmniej w tej sprawie, że chcesz, aby ludzie konsumowali twój produkt. Uczy tego i to jest po prostu niesamowite informacje. Nie chcesz, aby ludzie pozwalali mu siedzieć na dysku twardym i nigdy go nie używali, a to mi uszło na sucho, czekali zbyt długo, aby poprosić o gwarancję. Po prostu nie widzę tego w ten sposób.
Weźmy to poza to, co jest łatwiejsze do zwrotu, produkt cyfrowy, czy fizyczny? Fizyczny, musisz go spakować, zanieść na pocztę, zapłacić za przesyłkę, to tylko ból. Większość ludzi nawet nie lubi tam iść, aby wysłać własne rzeczy na inne rzeczy, a tym bardziej zwrot pieniędzy. Nie mówię, że nie ma ludzi, którzy nie robią całych firm z produktów refundacyjnych, robią.
Największa przeszkoda w sprzedaży produktów fizycznych w Internecie
Robert: W porządku, moim zdaniem robisz świetny przypadek, aby ludzie się temu przyjrzeli i dodali fizyczne produkty do swojej listy produktów i to, co sprzedają w Internecie. Moje ostatnie pytanie do ciebie brzmi: jak to zrobić? W jaki sposób drukujesz, rozprowadzasz i wysyłasz swoje produkty? Jakie są niektóre przeszkody w sprzedaży produktów fizycznych on line?
Ben: Największą przeszkodą jest znalezienie dobrej drukarki. To może być problem. Przeszedłem przez trzy; trzeci był urok, na szczęście. Pierwsza, którą przeszedłem, była na początku 2009 roku i była to firma, którą wszyscy Guru zalecali: “teraz musisz iść z tymi ludźmi, oni się tobą zajmą.”Więc zgodziłem się z grą i żałowałem tego, ponieważ nie wydrukowali nawet produktów na miejscu, zlecili je lokalnej firmie. To nie jest wielka sprawa, ale to po prostu otwiera drzwi do większej liczby problemów, tym więcej ludzi, którzy są zaangażowani.
Chciałbym mieć zamówienia, które po prostu nie zostaną wysłane, a osoba obsługi klienta będzie jak “Och, przepraszam za to.”Cóż, przykro mi, że to nie działa, gdy ktoś wydał 130 dolarów na mój produkt, to miesiąc później i wysyłają mi e-maile z pytaniem, Gdzie jest. Myślę, że to niedopuszczalne. Zdarza się to raz na jakiś czas, to jest w porządku, i to się stanie. Nie zdarzyło się to z moją obecną drukarką od dwóch lat, ale może się zdarzyć.
To działo się zbyt często; więc poszedłem do przyjaciela, którego miałem tam w świecie marketingu internetowego i zapytałem ” kogo używacie?”ponieważ był dyrektorem finansowym bardzo, bardzo dużej firmy wydawniczej info. Powiedział mi, kogo używają, czyli ta sama firma, która wykonywała druk zlecony przez firmę, z której korzystałem. Rozmawiałem z tym facetem, był świetnym sprzedawcą, i powiedział mi, dlaczego są najlepsi i powinienem z nimi iść. Były jeszcze gorsze!
Otrzymywali powiadomienia o moim koszyku, a następnie wysyłali do mnie e-maile, mówiąc: “z jakiegoś powodu nasz czytnik e-maili nie może odczytać tych powiadomień.”To są zwykłe e-maile, Nie wiem. To była zupełnie inna sprawa i prosiłem ich, aby przesłali mi numery Śledzenia, a czasami pamiętali, a czasami nie.
W końcu poszedłem do Selby, do którego powinienem był pójść i pamiętam, że to było wczoraj, było pod koniec 2009 roku i jestem jak “Spójrz człowieku, chcę tylko drukarkę, gdzie nie muszę myśleć o tych rzeczach. Możesz to wydrukować, wysłać pocztą? Czy możesz po prostu wysłać mi lub klientowi najlepiej zarówno numer śledzenia?”I pamiętam, jak powiedział:” Ben, nie rzucasz mi wyzwania!”Wreszcie najbardziej podstawowa rzecz … i zrobią o wiele więcej, ale to było odświeżające i nigdy nie miałem z nimi problemu.
Łatwy sposób na wydrukowanie i wysłanie produktów informacyjnych
Robert: Przyjrzyjmy się comiesięcznemu newsletterowi Twojego e-maila. Powiedz mi, jak to zrobić.
Ben: To proste. Kiedy ktoś kupuje, dostaje powtarzające się zamówienie, jest w koszyku i wszystko jest automatyczne. Konfigurujesz cykliczny produkt Zamawiający i co miesiąc możesz pobierać wszystkie osoby, które znajdują się na tej liście cyklicznych zamówień, do arkusza programu excel. Po prostu wysyłam tę listę wraz z plikiem PDF do drukarki. W rzeczywistości wysyłam plik PDF z miesięcznym wyprzedzeniem, mam biuletyny zwykle pisane z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, nie lubię zbytnio być pod bronią.
Robert: I pomaga, ponieważ jest to wiecznie zielona treść, prawda? To nie jest nowe/używane, oparte na czasie rzeczy.
Ben: A jeśli tak, to dodam w ostatniej chwili, czy coś, ale 90% z tych rzeczy jest napisane z góry. Wyślę go za miesiąc wcześniej, w rzeczywistości dopiero wczoraj wysłałem PDF do marcowego biuletynu, ponieważ chcę, aby najpierw przesłali mi dowód. Wyślą mi dowód, dostanę go w przyszłym tygodniu, i mogę się upewnić, że wygląda dobrze i tyle.
Pierwszego marca wyślę tę listę i powiem, że proszę o wysłanie “newslettera graczy e-mailowych” na tę listę i po prostu to zrobią. Możesz złożyć specjalne życzenia, możesz powiedzieć: Chcę zamówienia zagraniczne, zamówienia spoza USA, Chcę, aby te miały numery śledzenia, co przy okazji, jest wielka wskazówka, jeśli jesteś w Stanach Zjednoczonych i nie ma znaczenia, jakiej drukarki używasz, i wysyłasz fizyczne produkty za granicę, bardzo ważne jest, aby mieć numery Śledzenia, ponieważ poczta Stanów Zjednoczonych zbyt wiele razy upuściła piłkę, jak na mój gust.
Kiedyś było tak, że dostawałem trzy lub cztery osoby miesięcznie, które mówiły ” biuletyn nigdy się nie pojawił, lub ten produkt nigdy się nie pojawił.”Ale kiedy mam do niego dołączone śledzenie, pojawia się nagle. To rodzaj bocznej końcówki. Ale to wszystko. Wszystko odbywa się za pośrednictwem koszyka, powiadamia ich o nowych wyprzedażach. Kiedy ktoś zapisuje się do mojego newslettera, dostaje książkę, to jest premia, którą rozdaję, to darmowa książka, która jest automatycznie drukowana i wysyłana do niego, nawet o tym nie myślę, a potem po prostu wystawiają mi za to rachunek co tydzień, a ja dostaję rachunek z drukarki.
Jeśli robisz niedrogie produkty z cienkimi marżami, niekoniecznie polecam produkty fizyczne, chyba że masz naprawdę ustalone liczby, ale jeśli sprzedajesz coś wysokiego, to więcej niż warto. Mówiłem, że dobrze jest robić fizyczne, moim zdaniem, jeśli sprzedajesz specjalne produkty typu high ticket, ale pokażę Ci drugą stronę rzeczy, nie mówię, że niemożliwe jest Cyfrowe sprzedawanie rzeczy z wysokimi biletami.
Jest marketer o imieniu Jim Straw i jest w biznesie od zawsze. Był właścicielem banków i firm eksportowych i tego typu rzeczy, kiedy większość z nas nawet się nie urodziła, a teraz skupia się w Internecie i sprzedaje, nie sądzę, że jest to więcej niż 150 stron ebooka, który kosztuje 1000 dolarów. Nie ma gwarancji zwrotu pieniędzy na to lub cokolwiek. Więc nie mówię, że to niemożliwe. Chciałbym mieć taki biznes, w którym mogę sprzedać kilka tysięcy ebooków miesięcznie i nie muszę o niczym myśleć. Jest w pewnym sensie wyjątkiem od reguły, nie znam nikogo innego, kto by to robił, ale jest to możliwe.
Robert: Dobra Ben, gdzie ludzie mogą cię znaleźć? Czy masz domowy numer telefonu, pod który każdy może zadzwonić, czy słyszę, że odbierasz połączenia do 2: 00 lub 3: 00 nad ranem?
Ben: Cóż, najlepszym numerem do połączenia byłby mój adres URL, który isBenSettle.com a kiedy ludzie tam pójdą, jeśli się zgodzisz, wyślę ci bezpłatne wydania mojego biuletynu w formacie PDF, nie fizycznym, ale PDF, i jest tam wiele wskazówek, które ludzie zwykli zarabiać na tym, czy coś kupisz, czy nie.
Robert: Dzięki za wysłuchanie. Mam nadzieję, że ten program sprawił, że pomyślałeś o możliwościach, jakie sprzedaż fizycznych produktów online może dla ciebie mieć. Jeśli podoba Ci się to, co tutaj robimy, najlepszym sposobem, aby podziękować, jest udać się do iTunes i dać nam ocenę i komentarz, Panie Settle, dziękuję za przybycie i przypomnienie nam o “fizycznym” świecie.
Ben: Oczywiście. Mam nadzieję, że więcej ludzi przynajmniej o tym pomyśli i eksperymentuje.
[/transcript]Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 30,9 MB | 25:45
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
- Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum
The Show Notes:
- Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi kurs (bezpłatny)
- Jak wcisnąć “Wyślij” i rozwijać swój biznes
- Content Marketing 101
- Poradnik” bez bólu głowy ” dotyczący sprzedaży produktów fizycznych w Internecie
- Wyszliśmy z budynku z Girl Talk …
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.