Jak zostać gwiazdą rocka w swojej niszy

Chcesz być gwiazdą?

Możesz być.

Nie mówię o byciu sławnym jak Tom Cruise. Jesteś prawdopodobnie za wysoka, by zdać za Toma Cruise ‘ a, nawet jeśli jesteś kobietą.

To, o czym mówię, to nazwa, która pojawia się w głowie osoby, gdy wymieniona jest pewna dziedzina wiedzy. Chcesz być osobą, która chce przejść do tej konkretnej niszy, zwłaszcza gdy cytat, cytat lub wywiad jest niezbędny w mediach (społecznościowych i tradycyjnych).

Biznesmeni od dziesięcioleci piszą artykuły do publikacji branżowych, aby stać się niszowymi ekspertami. Dlatego blogowanie dla biznesu jest tak proste, jak długo zdajesz sobie sprawę, że blog jest platformą startową dla innych możliwości budowania autorytetów, które budują Twoją markę.

Nie zrozum mnie źle-silna obecność w Internecie przechodzi bardzo długą drogę dzięki coraz powszechniej używanym wyszukiwarkom i sile mediów społecznościowych. Dlatego blogowanie w małych firmach jest dalekie od śmierci i tak naprawdę dopiero się zaczyna. Ale aby naprawdę osiągnąć status niszowej gwiazdy rocka, musisz popchnąć ją w inne obszary.

Na przykład możesz:

  • publikować w wydawnictwach branżowych dead tree (nadal działa)
  • zwróć uwagę mediów na transmisję
  • gwiazda w audycji radiowej lub podcastu
  • przemawiaj na konferencjach i targach
  • prowadź własne seminaria
  • napisz książkę lub wyprodukuj produkt informacyjny
  • wypracowanie wspólnych przedsięwzięć z odpowiednimi graczami
  • sieć jak szalona na podstawie wszystkich powyższych

Będziemy rozmawiać o tworzeniu produktów informacyjnych i strategii joint venture na Copyblogger w najbliższej przyszłości. Ale co z innymi taktykami?

Ktoś, kto zrobił prawie wszystkie te rzeczy w ostatnim roku lub tak na arenie SEO / social media marketing jest Neil Patel. Był dosłownie wszędzie i zanim dasz mi wymówkę, dlaczego nie możesz zrobić tego samego, zrozum, że Neil zrobił to wszystko jeszcze na studiach. W wolnym czasie prowadzi również dwie firmy.

Prawdopodobnie jedną z najbardziej niezwykłych rzeczy, które zrobił Neil, gdy zaczynał, był kontakt z wybitnymi blogerami, takimi jak Michael Arrington i Guy Kawaski, i zaoferowanie im optymalizacji witryny za darmo. Zrobił to samo dla kilku innych blogerów w zeszłym roku, w tym mnie, i nigdy nie prosił o wiele w zamian. Więc naturalnie, wszyscy kończą mówiąc o nim.

To jest ironiczne w ” personal branding.”Kluczem do skutecznego budowania swojego profilu jest wartość, którą przekazujesz innym i to, co mówią w rezultacie, nie to, co mówisz o sobie.

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem Thesis and Scribe. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts