Dziwny Marketing, nieodparta Kopia i więcej: okładka tygodnia Copyblogger

Wiele się wydarzyło w okresie letnim, podczas gdy okład był na przerwie. Jedna z tych rzeczy była istotna dla tego tutaj świata marketingu i sieci, Połączenia i bon-bons … i to było uruchomienie sieci społecznościowej Google+.

Ale powiem to od razu: chociaż internet w ogóle zabrudził się z podniecenia, gdy Google+ został uruchomiony, zameldowałem się, powiedziałem ” Meh ” i wróciłem do Twittera. Znałam ludzi na Twitterze. Dlaczego musiałem znaleźć je wszystkie ponownie w Google+?

Oczywiście, Brian jest tam kimś ważnym. Pomyślałem, że urozmaicę Twój weekend czymś, przez co mnie zwolnią. Jeszcze raz.

Oto, co wydarzyło się w tym tygodniu na Copyblogger:

Poniedziałek:

Czego Bestsellerowa Fikcja Może Cię Nauczyć O Pisaniu Lepszych Stron Docelowych

To z działu” storytelling in marketing is awesome”: Czy wiesz, że Twoja strona sprzedaży powinna mieć fabułę i różne wątki? Wiedziałem. Dlatego większość moich stron sprzedaży zawiera przynajmniej jakiś element orków próbujących obalić Śródziemie. Jeśli studiujesz ten post, ty (tak ty!) może nauczyć się być tak samo skuteczny.

Przeczytaj cały post tutaj.

Wtorek:

2 podstawowe elementy nieodpartego copywritingu

Jest jeden kluczowy element udanego copywritingu, bez którego wszystkie inne wskazówki i sztuczki, których się nauczyłeś, nie przyniosą ci nic dobrego. Robert Bruce ujawnia to w tym poście, a ja byłem tak zszokowany, jak ty, odkrywając, że sekretem nie jest ” często mówić o spodniach.”

Przeczytaj cały post tutaj.

Środa:

Jak opanować jedyną cechę, która czyni cię niepowstrzymanym

Podekscytowałem się, gdy zobaczyłem tytuł tego posta, ponieważ pomyślałem, że cecha musi być iron skin i byłoby naprawdę super gdybyś miał żelazną skórkę, bo ludzie mogliby cię zastrzelić, a kule po prostu odskakiwałyby i poszedłbyś MUHAHAHAHA! i tak dalej. Zła wiadomość jest taka, że ten post nie jest o iron skinie, ale dobra wiadomość jest taka, że jest o czymś osiągalnym. Więc, wiesz … idź to osiągnąć. (Chyba, że masz iron skin, w którym to przypadku nie musisz osiągać bzdur.)

Przeczytaj cały post tutaj.

Czwartek:

Studium przypadku marketingu w mediach społecznościowych: niepewność Jonathan Fields

Ten post jest szalony. CRA-ZY! Myślałem, że chodzi o naukę pracy z niepewnością, ale w rzeczywistości jest to niesamowicie szczegółowa mapa drogowa dla strategii premiery książki Jonathana Fieldsa. Nie dam ci nic więcej niż powiedzieć przeczytaj ten post. Święta skarbnica informacji, Batmanie!

Przeczytaj cały post tutaj.

Piątek:

Czy jesteś wystarczająco dziwny, aby odnieść sukces w marketingu Online?

OMG NAPRAWDĘ SUPER. Byłem bardzo podekscytowany, aby przeczytać tę implikację re: najnowszy podcast Copyblogger, że sukces w marketingu online wymaga bycia dziwnym. Niedawno wysłałem wiadomość e – mail na moją listę z tematem: “ważne przypomnienie i pytania dotyczące dziobaków.”Jestem tam. Sprawdź to, żeby się wkurzyć.

Przeczytaj cały post tutaj.

Fajne linki w tym tygodniu:

  • Content Marketing Ssie I Inne Mity Marketingowe: Ten post zawiera przekonujący argument dla content marketingu, ale zawiera również argumenty z drogiej starej babci Joe Halla.
  • Jesteś zdany na siebie (i dlaczego to dobrze): Ten post łączy się bezpośrednio z czwartkowym tematem “niepewności”, ale także, jak sądzę, zawiera bardzo prawdziwe przesłanie, którego wiele osób nie chce usłyszeć.
  • Nowe 4 P marketingu: Byłem naprawdę przygnębiony, że “mistrz P” nie znalazł się na tegorocznej liście.
  • 4 oczywiste (ale pomijane) strategie opowiadania historii wideo: Chcesz opowiedzieć swoją historię na wideo? Ten post zawiera te pomijane strategie, a także wskazówki dotyczące rozpoczęcia.

O autorze: Pierwsze danie Johnny ‘ ego B. Truanta, Zero do biznesu, jest 84% zniżki do wtorku, ale potem zniknie na dobre.

 

Total
0
Shares
Related Posts