Z ponad odwiedzającymi 190,000,000 odwiedzającymi Twittera co miesiąc, głupotą byłoby nie wykorzystywać go. Ale już wiesz, że…
Prawdziwe pytanie brzmi: “jak zyskujesz na tym ruch?”
Kiedy pojawił się Twitter, pozyskiwanie ruchu z niego było proste. Wszystko, co musiałeś zrobić, to zarejestrować się, a ludzie naturalnie podążaliby za tobą, ponieważ nie było milionów innych użytkowników do wyboru. A kiedy wpisałeś link, ludzie by klikali ponieważ koncepcja tweetów była nowa.
Ale teraz, gdy ludzie są do tego przyzwyczajeni, pozyskiwanie ruchu z Twittera nie jest tak łatwe, jak kiedyś. Z tego powodu postanowiłem stworzyć infografikę (z kilkoma dodatkowymi wskazówkami poniżej), która nauczy Cię, jak zwiększyć ruch na Twitterze i zaangażowanie o 324%.
Chcesz Więcej Ruchu?
Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.
Rozpocznij
Jaki rodzaj treści jest najlepszy dla zaangażowania na Twitterze?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jakiego rodzaju treści powinieneś tworzyć na Twitterze? Niezależnie od tego, czy są to posty na blogu, cytaty, memy, musi istnieć rodzaj treści, który pomaga twojemu ruchowi i marce bardziej niż inne rodzaje treści, prawda?
Miałem to samo pytanie, dlatego postanowiłem przeanalizować użytkowników Twittera 1,000 i Tweety 398,582, aby sprawdzić, czy mogę dowiedzieć się, jaki rodzaj treści jest najczęściej udostępniany.
Dowiedziałem się, że wszystkie typy treści nie są sobie równe. Niektórzy dzielą się więcej niż inni…
Oto jak każdy typ zawartości wypada w stosunku do reszty.
1. Obrazy działają lepiej niż filmy
Użytkownicy Twittera tweetują obrazy o 361% więcej niż tweetują filmy.
Jeszcze bardziej interesujące jest spojrzenie na liczbę ulubionych i retweetów. Obrazy mają tendencję do 128% więcej retweetów niż filmów, ale filmy są faworyzowane o 49% więcej niż obrazy.
Z punktu widzenia marki tworzenie obrazów jest łatwiejsze i szybsze, więc zalecam skupienie czasu na tworzeniu obrazu nad filmami.
Inną rzeczą, której nauczyłem się analizując obrazy, jest to, że 62% było oparte na humorze, podczas gdy 38% było innymi typami.
Jeśli chcesz zmaksymalizować wysiłki związane z brandingiem, musisz wymyślić kreatywne sposoby na tchnięcie humoru w markę korporacyjną. Na przykład byłby to świetny obraz do udostępnienia potencjalnie na Twitterze, gdyby Twoja firma była KitKat:
Z drugiej strony, jeśli KitKat po prostu udostępnił obraz kogoś jedzącego batonika, ten tweet nie byłby dobry.
2. Tekst działa lepiej niż obrazy
Kto by pomyślał, że tekst działa lepiej niż obrazy? 93% wszystkich analizowanych przez nas tweetów było oparte na tekście. Innymi słowy, nie zawierały żadnych zdjęć ani filmów.
Co było jeszcze bardziej interesujące, 65% tych tweetów tekstowych zawierało link. Część łącza jest ważna, ponieważ nie tylko oznacza to, że możesz przywrócić ruch do swojej witryny, ale także oznacza, że tweety z linkami są częściej przesyłane dalej o 86%. Dodatkowo, jeśli utrzymasz tweeta poniżej 100 znaków, otrzymasz 17% więcej zaangażowania.
Chociaż może to wydawać się oczywiste, najlepszym sposobem na przyciągnięcie ruchu do twojej witryny jest tweetowanie z linkiem.
3. Skoncentruj się na treści opartej na liście lub na typie how-to
Kiedy zagłębialiśmy się w tweety tekstowe, znaleźliśmy coś interesującego.
Założyliśmy, że ludzie uwielbiają czytać osobiste tweety, takie jak jak czyjś dzień lub co ta osoba je na kolację. Co ciekawe, te tweety miały najmniejszą liczbę ulubionych lub retweetów.
Ale to, co poszło bardzo dobrze z perspektywy retweet, to tweety powiązane z artykułami poradnikowymi lub listowymi. Średnio otrzymali 3 razy więcej retweetów niż jakikolwiek inny rodzaj treści tekstowych.
Jeśli chcesz tweetować o czymś osobistym, tweetuj o luksusowym stylu życia, ponieważ te tweety zrobiły najlepiej. Innymi słowy, gdybyś tweetował o fantazyjnym samochodzie, zegarku, domu lub jachcie, dostałbyś więcej ulubionych niż gdybyś tweetował o tym, co jadłeś na kolację. Nadal nie dostaniesz mnóstwo retweetów w porównaniu do tweetowania artykułu z instrukcjami, ale dostaniesz wiele ulubionych.
4. Cytaty przewyższają pytania
Analizując tweety, odkryliśmy, że cytaty zwykle otrzymują 847% więcej retweetów niż pytań. I chociaż ten procent może wydawać się Duży, nie jest to zaskakujące.
Zaskakujące było to, że użytkownicy, którzy tweetowali cytaty, mieli 43% więcej obserwujących.
Z drugiej strony, pytania zawierały więcej odpowiedzi niż cytaty. Ogólnie rzecz biorąc, na pytania odpowiedzi udzielono o 1050% więcej. Tak więc, jeśli chcesz utworzyć rozmowę ze swoimi obserwatorami, zastanów się nad zadaniem im pytania.
Jeśli chcesz wyróżnić się za pomocą cytatów, zawsze możesz stworzyć te oparte na obrazie, takie jak ten poniżej.
Dzięki cytatom opartym na obrazach nie tylko otrzymasz retweety, ale także zwiększysz liczbę osób, które zaczną widzieć Twoje logo firmowe.
5. Użytkownicy Twittera nie są wielkimi fanami memów
W porównaniu z Facebookiem, nie ma tak wielu memów, które są przekazywane na Twitterze. I stanowią najmniejszy procent tweetów.
Jeśli chcesz generować ruch lub zwiększyć swoją markę, powinieneś rozważyć trzymanie się z dala od memów. Jako firma nie ma sensu koncentrować wysiłków marketingowych na memach, ponieważ nawet jeśli mem działa dobrze, jakość ruchu, który wytwarza, jest tak słaba, że nie zobaczysz wielu konwersji.
6 wskazówek, jak dalej rozwijać swoją osobistą markę i biznes
1. Śledź odpowiednie osoby
Twitter nie jest zbyt przydatny, chyba że śledzisz innych użytkowników. Możesz podążać za wszystkimi, albo za ludźmi, którzy Cię interesują.
Próbowałem obu tras i mogę powiedzieć z pierwszej ręki, że śledzenie tysięcy użytkowników jest bardzo trudne, ponieważ nie będziesz w stanie nadążyć za wszystkimi tweetami.
Dlatego polecam tylko obserwuj ludzi dzielących się swoją wiedzą.
2. Twórz ciekawe rozmowy
Po tym, jak podążasz za kilkoma osobami, zauważysz, że niektórzy z tych ludzi naturalnie podążą za tobą. Ale jeśli naprawdę chcesz zdobyć zwolenników, musisz zacząć twitterować.
Możesz tweetować o swoim dniu, ludziach, z którymi spędzasz czas, lub o każdej przypadkowej rzeczy, która przychodzi ci do głowy. Problem z tym polega na tym, że zyskasz zwolenników, którzy nie dbają o twoje tweety.
Zamiast tego polecam dzielenie się swoimi wiedza na Twitterze.
Na przykład tweetuję na tematy związane z biznesem, które skłaniają ludzi do myślenia:
Nie mamy monopolu. Mamy udział w rynku. To różnica. – Steve Ballmer
Złap człowieka za rybę i możesz mu ją sprzedać. Naucz człowieka łowić ryby, a zrujnujesz wspaniałą okazję biznesową.
Tweety, takie jak te powyżej, są świetne, ponieważ powodują, że inni użytkownicy przekazują moje tweety i dołączają do rozmowy. Najlepszą częścią tworzenia rozmowy jest to, że pozwala poznać innych użytkowników i pozwala im poznać Ciebie.
3. Dołącz do rozmowy
Nie tylko powinieneś tworzyć interesujące rozmowy, ale także dołączać do rozmów innych osób. Jeśli ludzie mówią o czymś, co znasz, nie wstydź się dać swój wkład.
Dołączając do rozmów, nie musisz zgadzać się z innymi ludźmi. Nie ma nic złego w debacie o innych na Twitterze. Kontrowersje to świetny sposób na zdobycie zwolenników, o ile nie nadużywasz go, robiąc to tylko dla uwagi.
4. Wykorzystaj swoich obserwujących
Po zbudowaniu lojalnego obserwatora na Twitterze musisz zacząć go wykorzystywać.
Możesz to zrobić, pisząc na Twitterze o swoim blogu, firmie lub czymkolwiek innym, w co jesteś zaangażowany. Zauważysz, że Twoi obserwatorzy zaczną retweetować tweety, co pomoże zwiększyć ruch w Twojej firmie, a może nawet zwiększyć sprzedaż.
5. Pozyskiwanie klientów
Możesz używać Twittera do zabawy, ale dlaczego nie zarabiać pieniędzy podczas korzystania z niego? Dzięki funkcji wyszukiwania możesz dowiedzieć się, czy ludzie mówią o:
- Twoja firma (mam nadzieję, że ludzie mówią dobre rzeczy)
- Twoja konkurencja (mam nadzieję, że ludzie mówią złe rzeczy)
- Twoja branża (śledź ogólne terminy związane z Twoją branżą)
Śledzenie tych trzech rzeczy pomoże Ci stworzyć rozmowę z aktualną bazą klientów i potencjalnymi klientami. Chociaż może się to wydawać trudne do uwierzenia, wiele firm użyj Twittera jako głównego źródła pozyskiwania klientów.
Na przykład, jeśli ktoś napisał na Twitterze o złych doświadczeniach z konkurentem, możesz wysłać do niego wiadomość, mówiąc mu o swojej firmie.
6. Budowanie relacji
Jeśli robisz wszystkie rzeczy, o których mówiłem powyżej, już budujesz relacje z ludźmi.
Jedyną rzeczą, której nie robisz, jest to, że nie budujesz relacji z głównymi wpływowymi osobami.
Oto jak to zrobić:
- Poszukaj popularnych użytkowników na Twitterze zainteresowanych tymi samymi rzeczami, które Cię interesują i zacznij je wysyłać. Nie wszyscy odpowiedzą, ale jak większość rzeczy w życiu, jest to gra liczbowa.
- Na Twitterze powinni być inni członkowie, którzy mieszkają blisko ciebie. Szukaj lokalnych użytkowników i poznaj ich.
- Wielu użytkowników Twittera również bloguje, więc poznaj ich. To może otworzyć drzwi, a oni mogą nawet pisać o Twojej firmie.
Wniosek
Marketing siebie lub swojej firmy na Twitterze to coś, co możesz łatwo opanować, ale to zajmie trochę czasu..
Zazwyczaj nie zobaczysz świetnych wyników z Twittera w ciągu pierwszych kilku miesięcy bycia na nim, ale po sześciu miesiącach do roku wyniki powinny być świetne.
Jeśli masz tylko czas, aby postępować zgodnie z jedną radą z tego postu, upewnij się, że tweetujesz w sobotę i niedzielę o godzinie 9: 00, 12: 00, 15: 00 lub 18: 00, ponieważ wtedy otrzymasz dużo zaangażowania.
Chcesz Więcej Ruchu?
Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.
Rozpocznij