Jak wykorzystać Content Marketing, aby zmienić potencjalnych klientów w kupujących

O co chodzi w dzisiejszych czasach Z content marketingiem?

W zasadzie o tym rozmawialiśmy na Copybloggerze przez ostatnie trzy lata. Chodzi o wykorzystanie istotnych i cennych informacji, aby przekształcić potencjalnych klientów w kupujących.

Kiedy rozmawiam z ludźmi na ten temat, wydaje się jednak, że wielu z nich ma trudności z opanowaniem go jako ogólnej strategii. Jeśli to Ty, lub po prostu chcesz usłyszeć od niektórych z wiodących autorytetów w dziedzinie content marketingu, masz szczęście.

Joe Pulizzi i Newt Barrett mają świetną książkę o nazwie Get Content, Get Customers. Będę uczestniczył w teleseminarium o content marketingu z Joem i Newtem, wraz z Rohitem Bhargavą, autorem Personality Not Included.

To się dzieje w najbliższą środę, 11 lutego o godzinie 15: 00 czasu wschodniego … i jest całkowicie za darmo.

Uzyskaj więcej szczegółów i zarejestruj się tutaj. Powinno być bardzo pouczające połączenie z tym składem.

Total
0
Shares
Related Posts