5 powodów, dla których warto już teraz założyć swoją stronę na Facebooku

Z całym gadaniem w weekend o debiucie Google Plus, można by pomyśleć, że ten artykuł będzie o najnowszej i najświeższej sieci społecznościowej od giganta wyszukiwania.

Ale na razie pozwolimy typom technologicznym i wczesnym użytkownikom grać z Google Plus i iść do przodu i upewnić się, że Twoja firma jest widoczna tam, gdzie jest ludzie są.

Mówimy o 700 milionach ludzi-to Szacunkowa liczba kont na Facebooku. Przy takich liczbach nawet Copyblogger nie mógł się oprzeć utworzeniu strony na Facebooku.

Być może unikałeś Facebooka z powodu braku prywatności, braku czasu lub przepełnienia zamieszania (wszystkie ważne powody). Ale nadal opłaca się korzystać z korzyści.

Oczywistą rzeczą, jaką ma Facebook, jest liczby.

Facebook prześcignął Google jako najczęściej odwiedzana strona na świecie. Ludzie spędzają na Facebooku ponad 700 miliardów minut miesięcznie, a przynajmniej trochę tego czasu to nie Farmville.

To 700 miliard, przez “B”. Twój biznes musi iść tam, gdzie ludzie spędzają czas.

Ale pierwsze na Facebooku nie chodzi tylko o to, że jest tam dużo ludzi.

Jeśli jesteś jednym z ostatnich holdoutów, Oto pięć świetnych powodów, aby kopać i krzyczeć na Facebooku.

1. Połączenie

Facebook pozwala Ci codziennie kontaktować się ze społecznością i przypominać jej o twojej obecności.

Twój post pojawia się w kanale informacyjnym Twoich “lubiących” i mają możliwość interakcji z Tobą. Zapraszasz swoich odbiorców docelowych do swojej firmy każdego dnia.

Wskazówka: kiedy mówię codziennie, to jak często polecam pisać na swojej stronie.

Facebook pozwala również łączyć się z ludźmi, dzięki czemu lepiej poznają Ciebie i twoją firmę.

Dzięki tym codziennym połączeniom budujesz czynnik “know-like-trust”, który jest krytyczny.

2. Władza

Facebook pomaga Ci stać się ekspertem w swojej dziedzinie.

Stajesz się lejkiem przydatnych informacji związanych z Twoją niszą, której potrzebuje Twoja społeczność.

Ręcznie karmisz swoje wskazówki społeczności, ciekawostki, warte opublikowania przedmioty i gorące wydarzenia, Aby gdy potrzebują twoich usług, jesteś pierwszą osobą, o której myślą.

3. Branding

Facebook pomaga w brandingu.

Im więcej miejsc zobaczysz w sieci ze spójnym przekazem marki, tym bardziej zostaniesz zapamiętany. Pole gry zostało wyrównane.

Mali mogą teraz wyglądać na dużych. Wykonaj profesjonalne logo lub profesjonalny headshot, jeśli jesteś brandingiem.

Wszystko o twojej stronie na Facebooku może dodać do filozofii Twojej marki. Nawet linki do innych stron, które zdecydujesz się udostępnić, pomogą Ci wyróżnić się.

Pamiętaj, gdzie wysyłasz swoich odbiorców.

4. Widoczność

Dzięki niedawnym zmianom na Stronie na Facebooku możesz teraz komentować inne strony jako swoją stronę i polubić posty innych stron.

Jeśli nie masz pojęcia, o co chodzi w tym zdaniu, nie martw się. Facebooka znacznie bardziej widoczną niż wcześniej i ułatwiają uczestnictwo w Facebooku jako Twojej firmie.

Podobnie jak w przypadku każdego postu online, korzystaj z tej nowej funkcji mądrze.

Upewnij się, że nie tylko spamujesz inne strony — zawsze dodawaj wartość do dyskusji.

5. Share-ability

Facebook ułatwia przekazywanie dobrych treści.

Ludzie mogą udostępniać Twoje linki, filmy i zdjęcia. Jeśli więc opublikujesz wysokiej jakości treści ze swojej witryny na swojej stronie na Facebooku,Twoja społeczność zapewni Ci cenne cyfrowe reklamy szeptane.

Niektórzy ludzie martwią się, skąd wziąć te wszystkie dobre treści do udostępnienia.

Wyciągnij go z innych blogów, alertów Google w swojej niszy i wymieszaj z własnymi treściami. Nie musi być nawet bezpośrednio związany z Twoją firmą.

Facebooku, Zobacz mój najlepszy przewodnik po marketingu na Facebooku.

Masz więcej (lub lepsze) powodów, aby wskoczyć na Facebooka?

Przejdźmy do nich w komentarzach.

O autorze Czy przekonałem cię już? Czy jesteś gotowy do picia Kool-aid? Jeśli tak, to mam wiele przydatnych samouczków na temat tego, jak zacząć i jak skutecznie korzystać z Facebooka zamieszczonych na stronie mojego alter ego, babci Mary. Babcia sprawia, że nauka Facebooka jest nieco mniej przerażająca i trochę zabawniejsza niż przeciętny samouczek. I daj mi znać w komentarzach, jeśli teraz myślisz, że Facebook może pomóc Twojej firmie.

Scribe SEO software

SEO sprowadza się do trzech podstawowych rzeczy: 1. języka używanego przez poszukiwaczy, 2. sposób przeglądania treści przez wyszukiwarki oraz 3. Wyszukiwarki zaufania mają w swojej witrynie.

Nasze oprogramowanie SEO Scribe sprawia, że te trzy podstawowe kroki są łatwiejsze i bardziej wydajne niż kiedykolwiek:

  1. Po pierwsze, narzędzie do badania słów kluczowych Scribe dostraja cię w odpowiednim języku, zanim napiszesz. Po utworzeniu treści usługa sugestii słów kluczowych Scribe pokazuje frazy kluczowe, które mogłeś przegapić.
  2. Po drugie, Scribe analizuje Twoje naturalne, skoncentrowane na czytelniku treści i mówi, jak delikatnie dostosować je do wyszukiwarek w oparciu o najlepsze praktyki SEO 15.
  3. Po trzecie, łącza i narzędzia społecznościowe Scribe pomagają budować linki zwrotne z innych witryn, krzyżować treści w Twojej własnej witrynie i identyfikować wpływowych użytkowników mediów społecznościowych, którzy będą chcieli udostępniać Twoje treści.

Dowiedz się więcej o Scribe tutaj.

Total
0
Shares
Related Posts