Niedawno pisałem o korzyściach płynących z direct mail dla pozyskania nowych klientów copywritingowych.
Teraz, gdy zostałem oznaczony jako “miłośnik wszystkiego, co oldschoolowe”, chcę nauczyć cię strategii marketingu treści przed Internetem, która nadal skutecznie zdobywa nowych klientów: pisanie artykułów dla magazynów branżowych.
Czasopisma branżowe to publikacje drukowane (pamiętacie Papier i atrament?), które koncentrują się na aspektach biznesowych danej branży.
Prawdopodobnie specjalizujesz się w pewnych niszach lub tematach i koncentrujesz swoje wysiłki poszukiwawcze na niektórych branżach. Może piszesz dla restauracji, banków, uniwersytetów, producentów sprzętu medycznego.
Wierzcie lub nie, prawie zawsze jest co najmniej jeden magazyn branżowy dla każdej branży, o której możesz myśleć — w tym te, dla których specjalizujesz się w pisaniu.
Nie wierzysz mi? Pisałem dla transakcji od Grafika W Zakładzie (dla operatorów drukarni zakładowych) do Federalna Unia Kredytowa na Pizza Dzisiaj, a mój mąż napisał dla Indyjski Biznes Gier, magazyn dla operatorów kasyn rezerwacyjnych.
Oto kilka innych ciekawych magazynów branżowych:
- Pig International
- Przemysł Cukierniczy
- Federal Computer Week
- American Spa
- Łucznictwo Biznes
- Student Group Tour Magazine
- Wykonawca Pokryć Dachowych
- Magazyn Biodiesel
- Lub pielęgniarka
- BUSRide
Rozumiesz? Każdy z tych magazynów posiada bardzo rynek docelowy-podobnie jak Twój copywriting.
Wiele magazynów branżowych prowadzi artykuły profesjonalistów w tej dziedzinie i oferuje bio na końcu artykułu, A bio jest postrzegane przez tysiące potencjalnych klientów. Co więcej, transakcje są często głodne wysokiej jakości treści (takich jak ty może zapewnić).
Na przykład przed laty pisałem dla magazynu dla franczyzobiorców KFC.
Właściciel franczyzy w Kalifornii zobaczył artykuł, który tam napisałem i zatrudnił mnie do napisania biuletynu dla swojej lokalnej organizacji biznesowej. Później firma programistyczna zatrudniła mnie do napisania broszury po obejrzeniu jednego z moich artykułów w magazynie marketingowym.
Więc, jeśli jesteś przekonany, wprowadź transakcje! Oto jak zacząć.
Znajdź transakcję
Odkryłem, że najlepsze miejsca do znalezienia magazynów branżowych to TradePub.com i rynku pisarzy.
Rynek Pisarzy kosztuje około 30 dolarów za roczną subskrypcję online i nie jest wyczerpującym katalogiem każdego magazynu, ale zaletą jest to, że daje wskazówki dotyczące włamania na każdy rynek.
Mój post “wskazówki 11, jak najlepiej wykorzystać rynek pisarzy” na blogu Renegade Writer zawiera porady dotyczące korzystania z Rynek Pisarzy aby znaleźć transakcje, które nie są nawet wymienione.
Wybierz temat
Sprawdź archiwa online magazynu target, aby dowiedzieć się, co robią i upewnić się, że nie zrobisz burzy mózgów z pomysłem, który już zrobili na śmierć.
Innymi słowy, wiele tych samych rzeczy, które chcesz zrobić, gdy zbliżasz się do bloga dla posta gościa.
Jako copywriter prawdopodobnie chcesz skupić się na pomysłach, które pomagają czytelnikom nauczyć się komunikować z klientami, sprzedawać swoje produkty i usługi oraz dobrze pisać. Zakładając, że jesteś również dość doświadczony w mediach społecznościowych, to kolejny temat, o którym wielu czytelników czasopism branżowych będzie chciało wiedzieć więcej, szczególnie z przyjaznym dla biznesu kątem.
To pokaże potencjalnym klientom, że jesteś ekspertem w marketingu i komunikacji dla swojej niszy … dokładnie takim ekspertem, z którym chcą robić interesy.
Napisz list z zapytaniem
List zapytania to list, który sprzedaje edytor na twój pomysł i Ciebie jako pisarza. Zazwyczaj składa się z trzech części:
- Dioda LED (początek), która zaczepia edytor i sprawia, że chce dalej czytać. Na przykład możesz zacząć od zaskakującej statystyki, przekonującego cytatu lub anegdoty od siebie lub kogoś innego.
- Ciało, które mówi redaktorowi, o czym chcesz pisać i w jaki sposób pomoże czytelnikom czasopisma. Często dołączam punktowaną listę kilku wskazówek, które dołączę do artykułu, i kilka cytatów od ludzi z branży. Na przykład, kiedy napisałem artykuł o nietypowych technikach marketingowych dla właścicieli obiektów magazynowych (tak, mają magazyn!), Dołączyłem cytat od jednego właściciela, który miał znak na swoim obiekcie wykonany z rekordu świata największej pary bielizny. (To było coś jak 15 stóp średnicy!) Możesz znaleźć źródła branżowe, dzwoniąc do organizacji branżowych i korzystając z bezpłatnych usług wyszukiwania źródeł dla pisarzy, takich jak Help a Reporter i ProfNet.
- Wniosek, który mówi redaktorowi, dlaczego jesteś idealną osobą do napisania artykułu. Tutaj możesz powiedzieć redaktorowi o swoich pismach i kredach branżowych.
- Zamknięcie, które prosi o sprzedaż. Lubię pisać coś w stylu: “Czy mogę napisać ten artykuł dla Ciebie?”lub” czy to brzmi interesująco? Czekam na Twoją reakcję.”
Jest to ogólny przegląd tego, jak napisać list z zapytaniem; każda sytuacja jest trochę inna i może się okazać, że inny sposób działa lepiej dla ciebie.
Aby uzyskać więcej informacji na temat procesu pisania zapytań, sprawdź zasoby w moim bio poniżej.
Wyślij to
Znajdź imię i nazwisko oraz adres e — mail WŁAŚCIWEGO redaktora na stronie internetowej czasopisma — w przeciwieństwie do czasopism krajowych, często wymienia on-line swoich redaktorów-i wyślij zapytanie z przyciągającym wzrok tematem.
Lubię pisać coś w stylu “zapytanie od freelancera: Top 10 błędów marketingowych popełnianych przez właścicieli pizzerii.”
To pokazuje, że rzucam artykuł – więc redaktorzy nie mylą go z PR pitch – a tytuł artykułu, który rzucam, miejmy nadzieję, że wciągnie redaktora.
I nie zapomnij …
Kontynuacja: Jeśli nie usłyszysz odpowiedzi w ciągu dwóch do trzech tygodni, kontynuuj przez e-mail. Redaktorzy są zajęci, a czasami zapytania wypadają z radaru.
Umieść swoje imię w świetle: Kiedy otrzymasz zadanie, wyjaśnij redaktorowi, że będziesz miał biogram na końcu artykułu — i nie zapomnij go uwzględnić, gdy oddasz gotowy artykuł. W biografii poinformuj czytelników, jak się z Tobą skontaktować.
Zysk Nie mogłem się oprzeć. Ale poważnie, pisanie dla transakcji to świetny sposób, aby uzyskać swoje nazwisko przed rynkiem docelowym. W tym samym czasie da ci więcej szans na doskonalenie pisania. I nie tylko jest to darmowy sposób na rynek-czasami faktycznie get paid.
Happy trade writing!