Próbuję nauczyć moje dzieci samodzielnego myślenia. Myślę, że sprowadza się to do temperamentu i pożądania, ale chciałbym, aby zdecydowali się zostać przedsiębiorcami. Ale na razie wystarczy, że nauczą się podążać za swoimi zainteresowaniami, zamiast pozwolić sobie na indoktrynację przez szkołę, przyjaciół, kapitana itp.
Problem w tym, oczywiście, polega na tym, że kiedy uczysz swoje dzieci samodzielnego myślenia i kwestionowania norm, zaczynają cię nie słuchać. Masz pytania typu: “po co mi kąpiel? Komu próbuję zaimponować?”
Myślę, że się tym zajmę. Bycie śmierdzącym będzie miało pewne społeczne skutki uboczne, ale będzie to również oznaczać, że przynajmniej Nie będę musiał martwić się o życie randkowe mojej córki.
Oto, co wydarzyło się w tym tygodniu na Copyblogger:
Poniedziałek:
Najlepszy przewodnik po marketingu na Facebooku
Facebooka i marketingu na Facebooku.to jedna z tych niezwykle wszechstronnych podsumowań wszystkich zasobów, których kiedykolwiek będziesz potrzebować. Facebook jest popularny, ale nierozsądnie publikuje zdjęcia pijanych imprezek, a fałszywe strony na Facebooku są przezabawne.
Przeczytaj cały post tutaj.
Wtorek:
4 sposoby na rozwój bloga z mocą ekspertów
Chcesz przekazać eksperckie treści, ale sam nie jesteś autorytetem? Fajnie-można pożyczyć talent innych! Eksperci mogą dać ci świetne darmowe treści i sprawić, że będziesz wyglądać jak gwiazda, więc sprawdź ten post, aby dowiedzieć się, jak prawidłowo wykorzystać tę “moc ekspertów”. I to wszystko też ma sens, odkąd mam nie. powodzenia w rozwijaniu mojego bloga z mocą Grayskull.
Przeczytaj cały post tutaj.
Środa:
3-stopniowe lekarstwo na nudne, bezużyteczne treści
Podoba mi się, jak ten post ma “Walnij cię w twarz i sugeruj, że jesteś do bani”. To wszystko jest subtelne. Trzy kroki, wykonane prawidłowo, pomogą ograniczyć publikację suchych i zabawnych treści… ale najpierw przyznajmy, że większość rzeczy online jest straszna i bezużyteczna. Pasywno-agresywnie pomocne przy kopiowaniu, jak gdyby twoja teściowa i Brian Clark zostali przypadkowo połączeni w wypadku teleportu.
Przeczytaj cały post tutaj.
Czwartek:
Sztuka sprawiania, by publiczność wracała po więcej
Chcesz, aby Twoi odbiorcy byli zachwyceni uwagą, czekając na następny post na blogu lub kawałek marketingowy? Ten post jest twoim przewodnikiem po tym, jak to się stało. Upewnij się tylko, że robisz to całe “cliffhanger” poprawnie, ponieważ może to odbić się na tobie, jeśli nie będziesz ostrożny. Na przykład, nie kończ strony sprzedaży z teaserem, ” wróć tutaj w przyszłym tygodniu, aby zobaczyć, jaki samochód Kupię za wszystkie pieniądze, które od was zarabiam.”Zaufaj mi.
Przeczytaj cały post tutaj.
Piątek:
Odpowiedź: Twoje Najbardziej Palące Pytania Dotyczące Marketingu Internetowego
Ten odcinek kończy inauguracyjny sezon IMfSP podcast, jak sprawy kończy się w dni piña colada latem tutaj w USA. Aby zakończyć sezon 1 po odpowiedzi na najbardziej palące pytania, Brian i Robert odnoszą się do najbardziej palących zapytań, które uważają, że możesz mieć na temat marketingu internetowego, prawdopodobnie w tym: “co teraz robi Gary Numan?”i” czy zostawiłem włączone żelazko?”
Przeczytaj cały post tutaj.
Fajne linki w tym tygodniu:
- 3 fazy SEO w mediach społecznościowych-gdzie jesteś?: SEO w mediach społecznościowych jest ewoluującą rzeczą (lub tak powiedziano temu facetowi, który jest zły w SEO), więc gdzie jesteś na swojej ścieżce ewolucyjnej i dokąd zmierzasz?
- 7 sposobów, aby Referencje pracować ciężej dla Ciebie: Być może zebrałeś kilka referencji, ale czy używasz ich do ich najlepszego wykorzystania? Ten post będzie Ci bliżej.
- Pixie Dust & the Mountain of Mediocrity: Ten trafia do mnie, ponieważ twierdzi, że czynienie użytkowników bardziej niesamowitymi jest czymś, na co powinieneś zwracać uwagę. I … wiesz … zgadzam się.
- Przedsiębiorczość Dla Dzieci: Czy Kiedykolwiek Jest Za Młoda?: Uwielbiam ten post, ponieważ zawiera wiele tego, czego próbuję nauczyć moje dzieci (patrz intro). Naprawdę. Nie mogę nawet wymyślić żartu.
O autorze: Johnny B. Truant specjalizuje się w sprzedaży z historiami i rozwoju osobistym dla przedsiębiorców.