35 Wyciągniętych Wniosków Z Content Marketingu

Nie każdy będzie musiał rozwiązać konkretny problem dla swojego content marketingu,ale większość firm będzie.

Często możesz nauczyć się metod, aby twój obecny lub przyszły content marketing był bardziej skuteczny.

Sposobem na osiągnięcie tego celu jest badanie innych osób, które z powodzeniem wykorzystały content marketing do rozwoju własnego biznesu lub biznesu klienta.

Istnieją 2 szkoły myślenia:

Badaj firmy podobne do Twoich i naśladuj ich strategię. Lub Studiuj firmy inne niż twoje i stosuj swoje taktyki w swojej niszy.

Oba mają swoje zalety.

Potrzebujesz pełnego obrazu content marketingu jako całości, a aby to osiągnąć, musisz przestudiować wiele różnych przykładów.

Na przykład powinieneś zbadać, jak różne firmy wykorzystują content marketing do różnych celów.

Według najnowszego raportu, top 3 cele content marketingu to:

  • generowanie leadów
  • przywództwo myślowe
  • świadomość marki

Są wiele różne sposoby osiągnięcia każdego z tych 3 ogólnych celów.

Niektórzy przyjdą do was naturalnie, ale inni nie będą mieli sensu, dopóki nie zobaczycie udanego przykładu innych.

Problem polega na tym, że nie można studiować po prostu żadnej przypadkowej firmy, ponieważ większość z nich nie rozumie, jaki jest twój cel.

W innym raporcie stwierdzono, że tylko 30% marketerów B2B uważało, że ich organizacja skutecznie wykorzystuje content marketing.

image25

Chociaż jest to przyzwoity procent, oznacza to, że w tym samym czasie powstaje wiele słabych treści.

Chcesz się od tego trzymać z daleka, bo nie ma się czego nauczyć.

Tu pojawiają się studia przypadków. Zazwyczaj tylko firmy, które mają coś do pokazania, tworzą publiczne studia przypadków.

Zebrałem kilka najlepszych studiów przypadków, z którymi się spotkałem, które ilustrują niektóre ważne aspekty content marketingu.

I ‘ m going to be breaking down 12 lekcji z pięciu studiów przypadków aby pokazać, w jaki sposób można je zastosować do działań content marketingowych.

Niektóre mogą być po prostu dobrym odświeżaczem, podczas gdy inne mogą być zupełnie nowe dla ciebie. Myślę, że większość marketerów będzie w stanie dowiedzieć się co najmniej kilku istotnych rzeczy z tych studiów przypadków.

Po zapoznaniu się z konkretnymi studiami przypadków zamierzam dać ci 23 więcej lekcji tego nauczyłem się przez lata content marketingu i testowania.

Zaczynajmy.

Studium przypadku # 1: PTC wykorzystało content marketing, aby przejść od 0 do 100 000 odwiedzających miesięcznie

(Oryginalne studium przypadku)

Dla mnie przekroczenie progu 100 000 odwiedzających miesięcznie zawsze było ważnym celem.

Jeśli można dostać się do tego poziomu, można w sposób zrównoważony rozwijać prawie każdy rodzaj działalności.

Ta kampania content marketingowa była bardziej o świadomości marki niż cokolwiek innego.

PTC chciało stworzyć świadomość wprowadzenia nowego produktu na rynek w bardzo zatłoczonej przestrzeni i miało drugorzędny cel-uzyskanie początkowej sprzedaży tego produktu.

Najbardziej udane produkty nie są zupełnie nowymi wynalazkami. Prawdopodobnie nigdy go nie sprzedasz.

Niemniej jednak, możesz sprzedawać produkty, które są innowacyjne-które poprawiają się na innych. Twoim wyzwaniem będzie włamanie się na zatłoczony rynek.

Po prostu może być w stanie dowiedzieć się z tego studium przypadku.

Szybki przegląd: Nie zamierzam zagłębiać się w szczegóły, ale pozwólcie, że przedstawię Wam, czym jest PTC.

To ogromna firma programistyczna, która sprzedaje oprogramowanie innym firmom w różnych niszach high-tech.

Po pierwsze, postanowili spróbować wykorzystać content marketing w celu zwiększenia świadomości na temat nowego produktu, który mieli wprowadzić na rynek—Creo.

Creo to oprogramowanie do projektowania, które rozwiązuje wiele problemów, które często mają inne rodzaje oprogramowania CAD.

image22

Bez wątpienia jest to produkt wysokiej jakości, od którego zawsze powinieneś zacząć.

Lekcja # 1-Outsourcing content marketingu can praca

Jednym z powodów, dla których firmy boją się naprawdę inwestować w content marketing, jest to, że wierzą, że odbierze to ich dotychczasowe działania marketingowe.

Uważają, że muszą skłonić pracowników do poświęcenia czasu na tworzenie postów na blogu i promowanie ich.

Co zrozumiałe, trudno jest podjąć tego rodzaju zaangażowanie, gdy większość pracowników jest już przepracowana.

Ponadto większość pracowników nie wie, jak tworzyć skuteczne posty, które przyniosą wyniki.

Firmy, które próbują content marketingu Zwykle dochodzą do wniosku, że nie jest on skuteczny.

Istnieją 2 dobre powody, aby zlecić Marketing treści:

  1. Nie masz siły roboczej, aby zrealizować strategię treści
  2. Nie masz doświadczenia, aby opracować lub wdrożyć strategię treści

Lekcja # 2-Poznaj swoje cele content marketingowe

Content marketing może spełniać wiele różnych celów.

Rzeczywiste cele, które próbujesz osiągnąć, będą miały wpływ na rodzaj treści, które produkujesz i ogólną strategię treści.

Weźmy za przykład firmę PTC. PTC miało jeden główny cel, który od początku był jasno określony:

Cel: stworzenie Buzza i uruchomienie nowego produktu Creo (w ciągu następnych 8-9 miesięcy).

W tym momencie ich grupa docelowa nigdy nawet nie słyszała o Creo, co było kolejnym ważnym czynnikiem.

Szkoła Projektowania Canva), możesz z powodzeniem pisać treści, takie jak samouczki dotyczące produktów.

Jeśli nie masz jeszcze Produktu, samouczki nie przyciągną większej uwagi. Zamiast tego będziesz musiał edukować rynek, aby zapewnić wartość.

W miarę jak zyskujesz większe zaufanie, możesz skierować uwagę na wprowadzenie produktu na rynek.

Bramki dyktują jaki typ treści do produkcji, ale także ile produkować.

Ponieważ przed premierą było niewiele czasu, Robert I Joe byli dość agresywni w stosunku do swojego kalendarza redakcyjnego. Publikowali wokół posta dziennie (chociaż posty były na krótszej stronie).

Lekcja # 2b-cele mogą się zmienić

Twoja strategia content marketingowa powinna zawsze ewoluować i rosnąć wraz z Twoją firmą.

Po zakończeniu wprowadzania produktu na rynek, firma przeszła w kierunku poprawy sprzedaży i udziału w rynku.

Jeśli wejdziesz dziś na Blog Creo, zobaczysz inny rodzaj treści:

image00

Teraz, gdy Creo jest dobrze znane (a wiele jego wersji zostało wydanych), treści mogą również zawierać samouczki dotyczące produktów, które pokazują, w jaki sposób Creo jest lepsze niż jego konkurenci.

Gdyby PTC nie oceniło swoich celów, zatrzymałoby bloga po premierze produktu.

Zamiast tego byli w stanie nadal rozwijać bloga i docierać do odwiedzających 100,000 miesięcznie w dość “nieseksualnej” niszy.

Ponad 70% odwiedzających jest również nowych w PTC i potencjalnych klientów.

Studium przypadku # 2: wzrost do $ 100,000 miesięcznie przychodów za content marketing

(Oryginalne studium przypadku)

Jeśli kiedykolwiek chcesz przestudiować niedawny przykład rozwoju firmy za pomocą content marketingu, Groove jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie (sprawdź również moje posty studium przypadku od 0 do $100,000).

Groove był daleki od zmagającej się firmy, gdy zaczęli swój content marketing, ale wciąż miał długą drogę do przejścia, aby osiągnąć swój cel w wysokości $ 100,000 w miesięcznych przychodach:

image03

Jeśli nie jesteś zaznajomiony z Groove, sprzedają oprogramowanie help-desk, co oznacza, że użytkownicy płacą regularną opłatę abonamentową co miesiąc.

Odkąd zaczęli blogować w 2013, z łatwością przekroczyli swój pierwotny cel, który pokazuje wpływ content marketingu na sprzedaż:

image23

Lekcja # 3-Content marketing nie zawsze jest powolny

Jedną z rzeczy, o których zawsze wspominam, kiedy piszę o content marketingu, jest to, że zwykle potrzeba czasu, aby uzyskać wyniki.

Nie zdobędziesz dziesiątek tysięcy czytelników z dnia na dzień, ale niekoniecznie musi to potrwać miesiące, aby uzyskać trakcję.

Groove był jednym z bardzo znaczących wyjątków od normalnego wzrostu bloga.

W pierwszym opublikowanym poście otrzymali ponad 100 komentarzy:

image10

Możesz sprawdzić daty na tych komentarzach, ale większość z nich została wykonana, gdy została po raz pierwszy opublikowana.

I to nie byli tylko Przypadkowi Ludzie. Przekonali nawet Gary ‘ ego Vaynerchuka, żeby się odezwał.:

image04

Biorąc pod uwagę, że ci influencerzy nie tylko skomentowali post, ale także go udostępnili, nie jest zaskakujące, że byli w stanie przekazać subskrybentom 1,000 z tego pojedynczego postu.

Nie są to typowe wyniki, ale są możliwe, jeśli masz 2 rzeczy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł
  2. Szeroka promocja

Jedną z kluczowych rzeczy dla Groove było to, że udało im się przedstawić pomysł zakulisowego spojrzenia na to, jak zwiększają swoje dochody. Nawet doświadczeni marketerzy są zainteresowani tym, jeśli jest dobrze wykonany.

Jeśli chodzi o drugą część, zidentyfikowali mnóstwo istotnych wpływowych osób i znaleźli sposoby na połączenie się z nimi.

Następnie wysłali naprawdę dobrze zrobiony e-mail, aby formalnie wprowadzić pomysł i opublikować:

image20

Jeśli chcesz szybko osiągnąć duże rezultaty, musisz wdrożyć taktykę content marketingu lepiej niż wszyscy inni.

Lekcja # 4-przejrzystość i content marketing powinny iść w parze

Jeśli spojrzysz na prawie każdą treść, którą Groove opublikował na swoim blogu od samego początku, dostaniesz po głowie przezroczystość (w dobry sposób).

Teraz, gdy przejrzystość jest obecnie bardziej powszechna (dzięki marketerom takim jak Pat Flynn), Groove poszedł o krok dalej.

Zamiast po prostu pokazywać swoje sukcesy, jak robią to większość “przezroczystych” blogerów (co jest nadal dość interesujące), Groove niewiele ukrywa.

Tak długo, jak dodaje wartość do Treści, obejmują ją dla czytelnika.

Kiedy próbują różnych eksperymentów, dzielą się wynikami wszystkie z nich, nawet tych złych:

image19

Prawdziwą wartością jest wyjaśnienie, w jaki sposób pokonali swoje wyzwania i osiągnęli sukcesy.

I, oczywiście, oni też to podzielają.

image07

Ostatnia uwaga na ten temat: Nie bądź dla tego transparentny. Bądź transparentny, jeśli zwiększy wartość Twoich treści.

Ponieważ Groove zwykle koncentruje się na ich działaniach marketingowych i eksperymentach, prywatne dane za nimi w rzeczywistości dodają wiele wartości do treści, więc warto je uwzględnić.

Zdecyduj, jakie części Twojej firmy faktycznie zainteresują Twoich czytelników i nie bój się rzucić na nich trochę światła.

Lekcja # 5 – zawsze działaj

Teoretycznie sukces za pomocą content marketingu jest dość prosty. Po prostu twórz treści, które są tak cenne, jak to tylko możliwe.

Oczywiście, w praktyce jest to bardziej skomplikowane, ponieważ istnieje wiele sposobów, aby to zrobić.

Istnieje wiele kluczowych czynników stojących za wartościowymi treściami, ale żaden z nich nie jest prawdopodobnie tak ważny, jak jego zdolność do działania.

Jeśli możesz skłonić czytelników do podjęcia działań oraz osiągnij z nim sukces, sprawisz, że Twoje treści będą dla nich niezwykle cenne.

Poprzez ciągłe dostarczanie przydatnych treści przyciągasz lojalne hordy czytelników.

Każda szansa, że znajdą się na blogu Groove, pokazują dokładnie, jak coś przetestowali.

image17

Case Study # 3 :1,000 nowych subskrybentów e-maili z jedną taktyką content marketingową

(Oryginalne studium przypadku)

To studium przypadku nie dotyczy ogólnej strategii content marketingu—jest to jeden konkretny content marketing taktyka.

Jimmy Daly Z Vero wykorzystał technikę drapacza chmur Briana Deana i uzyskał niesamowite rezultaty:

  • 30,000 odsłon strony
  • 1000 nowych subskrybentów e-maili
  • #2 ranking Google na dość konkurencyjną kadencję

Myślę, że większość sprzedawców treści chętnie uzyskałaby tego rodzaju wyniki za pomocą jednego kawałka treści.

image14

Lekcja # 6-jakość zawsze robi różnicę

Kluczową zasadą techniki drapacza chmur jest spojrzenie na treść, która zawiera konkretne słowo kluczowe lub temat, a następnie stworzenie czegoś na znacznie wyższym poziomie.

Jeśli naprawdę masz treści najwyższej jakości, wraz z dobrą promocją, otrzymasz świetne wyniki w sposób spójny.

Jeśli chcesz rzucić okiem, Oto post, który zrobił Jimmy. Oceń jakość dla siebie, ale myślę, że jest bardzo wysoka, zwłaszcza w porównaniu do jego konkurencji w tamtych czasach.

W tym czasie miał następujący spis treści dla postu, który moim zdaniem jest bardzo kreatywny:

image12

Używałem tego spisu treści jako przykład skutecznej taktyki formatowania kilka razy w przeszłości.

Porównaj to z typowym spisem treści wzorowanym na Wikipedii:

image15

Oczywiście, nadal jest przydatny, ale nie jest tego samego poziomu jakości.

Pokaż czytelnikowi 2 różne spisy treści, a większość z nich nie będzie zachwycona drugim, ale naprawdę pod wrażeniem jakości pierwszego.

Jeśli teraz zajrzycie do jego artykułu, zmienił spis treści na ten:

image11

Jest jeszcze bardziej atrakcyjny niż typowy spis treści, Nawet jeśli jest prostszy. Podejrzewam, że powodem tej zmiany jest zwiększenie użyteczności dla czytników mobilnych.

Bez względu na wynik, intencja była dobra. Jimmy starał się, aby jego treść była jak najwyższa.

Jeśli poprawisz jakość swoich treści na tak wiele sposobów, jak to tylko możliwe, otrzymasz niesamowite wyniki z marketingu treści.

Lekcja # 7-influencerzy mogą prowadzić wybuchowe wyniki

Istnieje wiele różnych sposobów rozwoju strony internetowej (a dokładniej czytelnictwa bloga).

Istnieją 2 główne rodzaje udanych blogów.

Pierwszy to blog o szlifowaniu. Sami robią całą promocję, znajdują swoich czytelników i przekonują ich, aby przyszli na bloga.

Działa, ale może to potrwać bardzo Kopę lat.

Drugi typ to ten, który pojawia się znikąd i staje się bardzo popularny w swojej niszy.

Są to te, które inni uznani influencerzy kochają.

Gdy będziesz mieć wpływowych, którzy Cię wesprą, mogą szybko wysłać Ci dużo spójnego, wysokiej jakości ruchu. Jeśli masz wystarczająco dużo wpływowych osób, które cię wspierają, będziesz mieć wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się jednym z nich.

To jest ideał sprawa; jest to bardzo trudne do wdrożenia, chyba że oferujesz coś naprawdę wyjątkowego.

Ale to nie wszystko albo nic.

Tylko dlatego, że influencer nie wspomina o tobie przy każdej okazji, nie oznacza, że w ogóle o tobie nie wspomni.

Zdobycie kilku akcji lub wzmianek o artykułach od influencera jest znacznie bardziej realistycznym, ale nadal naprawdę skutecznym sposobem na rozwój bloga.

Jednym z powodów, dla których Jimmy był w stanie doprowadzić do początkowego wybuchu ruchu na swoim stanowisku, było to, że połączył się z kilkoma kluczowymi wpływowymi osobami.

Wysłał im wcześniej e-maila, mówiąc im o poście i poprosił o krótką poradę, aby umieścić ją w artykule.

Jednym z influencerów był Alex (główny bloger wspierający) w Groove:

image13

Zgadnij, co się dzieje, gdy umieszczasz kogoś w takim artykule?

Są to much bardziej prawdopodobne, aby udostępnić i pomóc w promowaniu artykułu (przynajmniej w niewielki sposób).

Poszukaj sposobów łączenia się z wpływowymi osobami w swojej niszy i nadaj im wartość (w jakiejś formie). W ten sposób zaczynasz zdobywać ich wsparcie, które może przyspieszyć rozwój Twojego bloga.

Case Study # 4 :500-700 odwiedzających ruch wyszukiwania organicznego dziennie dzięki prostej strategii

(Oryginalne studium przypadku)

Pierwsze studia przypadków 2 skupiły się na wynikach, które można osiągnąć dzięki świetnej strategii content marketingowej, ale rozumiem, że nie każdy jest na poziomie, na którym celuje w setki tysięcy odwiedzających miesięcznie.

To studium przypadku oferuje dobre wyniki, ale nic, czego nikt inny nie mógłby osiągnąć.

Po wykonaniu strategii content marketingowej pisarze Express byli w stanie uzyskać około 18,000 odwiedzających wyszukiwarkę miesięcznie na swoim blogu—zdecydowanie solidna liczba, ale nic niewiarygodnie trudnego dla kogoś innego.

Są w dość zatłoczonej niszy: sprzedają pismo.

Oferują szeroką gamę usług pisania dla firm, takich jak tworzenie postów na blogu, pisanie komunikatów prasowych itp.

Jaka była strategia? Słowami jednej z ich blogerek, Julii McCoy:

Cztery 2000 słów tygodniowo dla naszego własnego bloga, a także 4-6 więcej sztuk tygodniowo dla głównych blogów gości, w tym takich witryn o wysokim autorytecie, jak Search Engine Journal, site Pro News, sem Rush i Content Marketing Institute.

Wynikiem realizacji tej strategii była możliwość wyprzedzenia większości konkurentów i uzyskania spójnego ruchu w wyszukiwarkach:

image06

Lekcja # 8-skuteczny content marketing jest spójny

W przeciwieństwie do kilku studiów przypadków, które już przyjrzeliśmy, nie ma nic wielkiego ani dziwnego w tej strategii.

To właściwie naprawdę dobra rzecz.

Nie chcesz liczyć na to, że odniesie sukces. To miłe, jeśli tak się stanie, ale jeśli need aby znacznie rozwinąć swój blog, masz inne problemy.

Większość marketerów powinna rozwijać swoje blogi, konsekwentnie produkując wysokiej jakości treści.

Ekspresowe pisarze tworzyli silne posty 8-10 każdego tygodnia, co doprowadziło do tych wyników. Należy pamiętać, że przeciętny użytkownik w tej niszy ma wysoką wartość. Firma zatrudniająca pisarza może regularnie wydawać tysiące dolarów.

Dodatkowo, od swoich stałych czytelników, nowych czytelników z wyników wyszukiwarek i odwiedzających z innych miejsc, są w stanie uzyskać około 700 wizyt dziennie do swojego sklepu z treścią (główna Strona sprzedaży).

image09

 

Przy przyzwoitym współczynniku konwersji generują solidne, spójne i powtarzalne przychody.

Lekcja # 9-Ćwicz to, co głosisz

Oprócz kierowania ruchu na swoją stronę internetową dzięki tej strategii content marketingowej, firma cieszyła się jeszcze jedną ogromną korzyścią—dowodem sukcesu.

Ponieważ Express Writers to firma, która sprzedaje usługi tworzenia treści, głównie po to, aby pomóc klientom poprawić ich własny ruch, jest to duża sprawa.

Potencjalny klient może wylądować na blogu, zobaczyć, że wie, co robi, i ostatecznie zatrudnić ich na podstawie tego wrażenia.

image05

To coś wielkiego.

Co więcej, uważam, że zawsze powinieneś być w stanie zademonstrować siebie że twój produkt spełnia.

Kiedy to zrobisz, nigdy nie zwrócisz się do tanich sztuczek sprzedaży, aby sprzedawać produkty; będziesz naprawdę wierzyć (i mieć dane do kopii zapasowej), że twój produkt lub usługa jest cenna.

Łatwo jest temu zespołowi pisarzy sprzedawać swoje treści i twierdzić, że są to jedne z najlepszych, ponieważ to rzeczywiście dostaje wyniki twierdzą, że robi.

Jeśli doradzasz leadom lub Klientom, aby coś zrobili lub kupili, upewnij się, że jesteś tym, który zrobi to pierwszy. To doda element mocy i perswazyjności do wiadomości.

Studium przypadku # 5: taktyka content marketingu oparta na obrazie w celu zwiększenia ogólnego ruchu organicznego o 175%

(Oryginalne studium przypadku)

To piąte studium przypadku jest jednym z dzielonych przez Briana Deana ponownie, ale to jego własne wyniki.

Użył techniki, dla której ukuł termin, Gościniec, aby uzyskać więcej linków zwrotnych do strony i poprawić jej pozycję w wyszukiwarkach.

Napisał post o SEO na stronie.

image16

Jak każdy inny artykuł, który publikuje, był to artykuł wysokiej jakości.

To było trochę ruchu wyszukiwania, ale nie tak dużo, jak Brian miał nadzieję. Tak więc użył tej techniki i był w stanie zwiększyć ruch wyszukiwania organicznego o 175.59%.

image02

Nie za bardzo. Poprawiłoby to również jego rankingi dla innych powiązanych postów na jego stronie.

Sama taktyka jest dość prosta:

  1. Stwórz świetną infografikę.
  2. Utwórz listę witryn, które piszą o dowolnym temacie.
  3. Wyślij im link do infografiki.
  4. Zaproponuj napisanie niestandardowego wstępu, jeśli zgodzą się opublikować go na swojej stronie.

Lekcja #10-różne rodzaje treści pozwalają zwiększyć zasięg

Do tej pory przyjrzeliśmy się głównie standardowym postom na blogu wykorzystywanym w content marketingu.

Tak, mogą one stanowić większy procent treści, które ostatecznie produkujesz, ale istnieje wiele innych rodzajów treści, które możesz wyprodukować.

image24

W przypadku niektórych wiadomości istnieją lepsze formy treści niż zwykłe standardowe posty na blogu.

W tym przypadku Brian stworzył infografikę.

image01

A potem połączył to ze swoim oryginalnym artykułem.

Dzięki temu był w stanie ponownie promować swoje stanowisko i dalej poprawiać swoje rankingi. Był w stanie wziąć oryginalny przekaz artykułu i odtworzyć go w łatwiejszym do strawienia formacie, co przynosi korzyści jego czytelnikom.

Z tego studium przypadku wynika, że za każdym razem, gdy tworzysz treści, powinieneś myśleć o rzeczach 2:

  • Jaki jest najlepszy sposób na omówienie tego tematu? (do twojego czytelników)
  • Czy tworzenie tych treści w wielu formach poprawi wrażenia z czytania?

Gdybyś powiedział tak. po drugie, możesz stać się kreatywny, zmieniając przeznaczenie, aby stworzyć dodatkowe możliwości promocyjne.

Ponadto, tworząc różne formy treści, możesz udostępnić swoje treści nowym odbiorcom, do których zwykle nie docierasz.

Lekcja #11-świetna treść jest niczym bez promocji

Jednym z największych aspektów udanego marketingu treści, który musisz wywiercić w głowie, dopóki nie będzie nawyku, że wszystkie treści wymagają promocji.

Jedynym wyjątkiem jest sytuacja, gdy masz dużą grupę odbiorców, ponieważ Twoi odbiorcy będą zasadniczo promować Twoje treści, udostępniając je.

Poza tym nie ma sensu tworzyć treści, jeśli nie trafiają one przed nowych czytelników.

Kiedy Brian stworzył infografikę, był w stanie wysłać e-mail do nowych witryn, które jeszcze nie linkowały do niego, i zmusić je do linkowania do swojego artykułu. Sprawdź jak wyglądał jego Wykres domen odwołujących się zaraz po:

image18

 

To dużo nowych linków zwrotnych i powód, dla którego jego ruch organiczny wzrósł.

Lekcja #12-dobry marketing może być prosty

Widzisz popularne blogi przez cały czas i możesz pomyśleć, że muszą używać tajnych technik marketingowych.

Ale prawda jest taka, że marketing sprowadza się do budowania więzi z odpowiednimi ludźmi.

W większości przypadków nie ma nic tajnego ani Zaawansowanego.

W swoim studium przypadku Brian udostępnił prosty szablon wiadomości e-mail, który wysłał do różnych właścicieli witryn, aby opublikowali jego infografikę na swoich stronach i link do niego:

image21

Mógłbyś coś takiego napisać, prawda?

Różnica między kimś takim jak Brian a przeciętnym marketerem jest jedną z lekcji, które już przerobiliśmy—spójność.

Nie wysyła tego typu artykułów do właścicieli witryn 10 lub 20; wysyła je do setek.

Nie robi tego tylko dla jednego ze swoich postów; robi to dla każdego postu, który tworzy.

Ten rodzaj konsekwentnej promocji polega na uzyskiwaniu linków zwrotnych i ruchu w wyszukiwarce, który się z nimi wiąże.

Nie powstrzymuj się od podejmowania działań tylko dlatego, że wydaje się, że strategia content marketingowa zbyt proste albo dlatego, że myślisz musi być w tym coś więcej.

Proste strategie są dobre. Wykonuj je konsekwentnie i ulepszaj, kiedy możesz, a otrzymasz wyniki, których szukasz.

Następny Dostarczę Ci 23 więcej lekcji że nauczyłem się z innych studiów przypadku i wiele testów, i to jest równie ważne, aby wiedzieć.

Być może poruszyłem niektóre z nich w powyższych studiach przypadków, ale omówię więcej szczegółów, aby pomóc wzmocnić te, które naprawdę mają znaczenie.

Lekcja # 13-Ilość nad jakością

Sam wolę pisać wysokiej jakości posty zamiast pisać duże ilości treści, ale ta strategia nie działa dobrze, jeśli próbujesz trafić 5 lub nawet 10 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie.

Wszystkie blogi 20, z którymi pracowałem, koncentrowały się najpierw na ilości, a następnie jakości. Upewnili się, że gówno nie zostanie wrzucone na ich blogi, ale mieli cele ilościowe…takich jak 4 posty na blogu dziennie.

Kiedy miałem dostęp do wszystkich ich statystyk analitycznych, widziałem bezpośrednią korelację między tym, ile postów opublikowali dziennie, a tym, ile otrzymali ruchu. Blogi, które pisały więcej treści, były najbardziej popularne.

To nie przez media społecznościowe. To przez Google. Witryny, które opublikowały ponad 4 treści dziennie, zwykle otrzymywały 55% lub więcej ruchu z wyszukiwarek.

growth graph

Jeśli spojrzysz na powyższy wykres, zauważysz dwie linie. Pierwszy pokazuje ogólny wzrost ruchu podstawowej bazy użytkowników na poziomie 8% każdego miesiąca, ponieważ treści są stale publikowane co tydzień.

Druga linia reprezentuje hit treści, które spowodowały skoki ruchu. Ponieważ blog publikował treści tak często, szanse na trafienie w te skoki ruchu wzrosły, co pomogło zwiększyć ich tempo wzrostu z 8% do 10%.

Lekcja #14 – twój wpływ wpływa na popularność Twojego bloga

Większość właścicieli blogów, którzy mają popularne blogi, jest dobrze połączona z siecią. Oczywiście, ich blogi pomogły rozwinąć sieć, ale nawet zanim mieli udanego bloga, nadal byli całkiem dobrze połączeni.

Połączenia te pomogły im przełamać historie i uzyskać większy ruch w mediach społecznościowych. Od pozyskania znajomych do tweetowania rzeczy po udostępnienie ich na Facebooku, właściciele blogów wykorzystali swoje połączenia, aby uzyskać jak największy ruch.

Jeśli chcesz utworzyć popularny blog,musisz pracować nad swoją siecią. Im więcej wpływowych osób poznasz, tym więcej ruchu społecznościowego wygenerujesz.

Lekcja # 15-Zatrudnij wpływowych pisarzy

Żaden z blogów, z którymi pracowałem, nie był “jednoosobowym” serialem. To jest po prostu niemożliwe, aby być tak popularne tylko z jednym pisarzem. Nie ma sposobu, aby jedna osoba mogła pisać 10 lub nawet 4 wysokiej jakości posty na blogu dziennie.

Będziesz więc musiał zatrudnić pisarzy, aby produkować więcej treści. Zatrudniając pisarzy, nie tylko oceniaj ich zdolność pisania, ale zobacz, jak wpływowi są.

Większe blogi uwielbiają zatrudniać ludzi, którzy są dobrze znani. Kiedy założyłem swój pierwszy blog, Pronet Advertising, zatrudniłem MG Sieglera, ponieważ był on najlepszym użytkownikiem Digg, co pomogło mi wygenerować większy ruch.

TechCrunch później zatrudnił również MG, i nie zaszkodziło mu to, że miał dużą siłę społeczną, ponieważ można ją wykorzystać do napędzania ruchu. Z tego powodu jest również jednym z bardziej popularnych blogerów technologicznych w Internecie.

Lekcja # 16-Edytuj wszystko, bez względu na to, kto jest autorem

Jeśli nie edytujesz przesłanej kopii przed jej uruchomieniem, nie będziesz wiedział, czy autor połączył się ze złymi witrynami, przesłał plagiatową kopię lub złożył oświadczenia, z którymi się nie zgadzasz.

Pod koniec dnia jesteś odpowiedzialny za treści publikowane na swoim blogu. Nie ma znaczenia, czy ty byłeś autorem, czy ktoś inny. Twoim zadaniem jest upewnić się, że spełnia Twoje standardy i wartości firmy.

Lekcja #17-podążaj za danymi, a nie za przeczuciem

Rzadko zdarza się, że blogi stają się popularne przypadkowo lub przez szczęście. W większości przypadków Duże blogi wykorzystują dane, aby dowiedzieć się, w jaki sposób mogą zwiększyć swój ruch.

Jedną z głównych wskaźników, na które patrzą te blogi, są statystyki autorów. Analizują średni ruch, liczbę komentarzy i udziałów społecznościowych na post dla każdego autora.

Rozkładając go z poziomu autora, mogą zobaczyć, którzy autorzy generują największy ruch. Następnie używają średnich, aby zobaczyć, którzy autorzy generują największy ruch na post. Jest to ważne, ponieważ niektórzy będą pisać mniej niż inni, a te, które mają wyższy współczynnik ruchu na post, to te, które chcesz zachęcić do częstszego pisania.

Pomaga im to również określić, których pisarzy powinni zwolnić. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to zapłacić pisarzowi, który nie może generować ruchu.

Lekcja #18-Wszystko o nagłówku

Niektórzy redaktorzy poświęcają tyle czasu na edytowanie, ile pomagają masować nagłówek, więc mocno uderza. Bez dobrego nagłówka Twoje treści nie zostaną przeczytane. Dlatego redaktorzy są tak wybredni, jeśli chodzi o tytuły postów.

Jeśli chcesz dostać się na masową skalę, powinieneś zatrudnić dobrego redaktora, który koncentruje się na poprawianiu postów innych ludzi i zapewnia, że nagłówki używane na blogu przemawiają zarówno do użytkowników, jak i wyszukiwarek.

Nie jest to łatwa umiejętność do zdobycia lub przeszkolenia kogoś; zamiast tego musisz szukać redaktorów, którzy są kreatywni. Niezwykle trudno jest nauczyć kogoś kreatywności, więc upewnij się, że zatrudniasz kogoś, kto wie, co robi poza bramą.

W większości przypadków można znaleźć dobrego redaktora, biorąc kogoś ze świata magazynu.

Lekcja # 19-Zdobądź, aby się rozwijać

Gdy masz ruch i wysoki autorytet w Google, rozważ pozyskanie innych blogów, aby napędzać swój wzrost. GigaOM przejęło Apple Blog lata temu, co pomogło im drastycznie zwiększyć ruch na Apple.

Kiedy połączyli wszystkie blogi – zarówno te, które założyli, jak i nabyli-pod jedną nazwą domeny gigaom.com, byli w stanie zwiększyć swój autorytet w oczach Google, co ostatecznie pomogło im zwiększyć ich ogólny ruch.

Przejęcia nie muszą być drogie. Blogi, które generują 50,000 lub nawet 100,000 odwiedzających, można kupić za pięć cyfr lub mniej. Możesz to zrobić, ponieważ większość z tych blogów nie zarabia pieniędzy, więc kiedy oferujesz komuś $10,000 na swojego bloga, są zaintrygowani.

Kiedy kupowałem Gym Junkies, generował 170,000 wizyt miesięcznie i wydałem 30,000 dolarów. To nie jest zła transakcja, biorąc pod uwagę, że strona zarabiała 30 000 $zysku każdego roku… tak więc, w zasadzie kupiłem go za roczny zysk.

Lekcja # 20-jakość nie gwarantuje ruchu, ale buduje lojalność

Możesz pisać świetne treści, ale to nie znaczy, że zobaczysz wzrost ruchu. Możesz pisać gówniane treści w dużych ilościach, a bardziej prawdopodobne jest, że liczba ruchu wzrośnie.

Na dłuższą metę jednak gówniane treści doprowadzą do rozczarowania czytelników, co zaszkodzi Twojemu długoterminowemu ruchowi. Tak, w krótkim okresie rzeczy będą rosły jak kij hokejowy, ale gdy wyszukiwarki nadal zobaczą, że użytkownicy odskakują i nikt nie jest skłonny tweetować Twoich treści, a nawet linkować do nich, w końcu twój ruch będzie tankować.

Musisz wziąć pod uwagę swoją strategię nie tylko z punktu widzenia bezpośredniego ruchu, ale także z punktu widzenia Wyszukiwarki. Google patrzy na liczbę zaindeksowanych stron, liczbę witryn, które łączą się z powrotem, a nawet liczbę akcji społecznościowych, które generujesz. Jeśli masz dobry stosunek, Google nagrodzi cię wyższymi rankingami. Jeśli tego nie zrobisz, w końcu zobaczysz swój czołg rankingowy.

Jeśli chcesz zbudować długoterminową strategię blogowania, taką jak big boys, musisz skupić się na wysokiej jakości treściach. Jakość pomoże przyciągnąć lojalnych czytelników, którzy będą stale udostępniać Twoje treści za pośrednictwem sieci społecznościowej,a ci czytelnicy zwiększą ogólny wskaźnik szeptania. Pomoże to zwiększyć ruch bezpośredni i ruch odsyłający.

Lekcja # 21-agresywność może odciążyć użytkowników, ale zwykle nie spowalnia wzrostu

Bycie agresywnym wobec strategii wzrostu jest zwykle wybaczane przez czytelników, jeśli Twoje treści są świetne. Używałem agresywnych strategii w przeszłości z szybkim kiełkiem i ciągle rosłem. Od wielu wyskakujących okienek po blokery treści, przetestowałem to wszystko. Za każdym razem, gdy to zrobiłem, widziałem, że takie podejście wyróżnia kilku czytelników, ale mój ruch nieustannie wspina się w górę iw prawo.

Innym dobrym przykładem bloga, który wykorzystuje agresywne strategie, jest Upworthy. Ich blog jest niezwykle popularny, mimo że używają pop-upów, aby przekonać cię do przyjaciela lub Polubienia ich na Facebooku.

upworthy popup

Nie mówię, że powinieneś być agresywny, ale dane pokazują, że zazwyczaj nie Zwiększa to współczynników odrzuceń ani nie powoduje ogólnego spadku ruchu. Upworthy jest najszybciej rozwijającym się blogiem, który kiedykolwiek trafił do sieci i jest niezwykle agresywny.

Lekcja # 22-treści generowane przez użytkowników tworzą dużo spamu

Teraz możesz to wiedzieć, ale kiedyś mieliśmy forum na Quicksprout. Zawiera 346299 użytkowników, 2788 wątków i 12731 odpowiedzi.

forum traffic

Liczba użytkowników może wydawać się imponująca, ale ponad 95% z nich to użytkownicy spamu. Mój deweloper i ja walczyliśmy z tymi użytkownikami, ale znaleźli więcej sposobów na zarejestrowanie się.

Na szczęście, poprzez Akismet, bardzo niewielu z tych spamerów było w stanie wziąć udział. Co jakiś czas jednak kilka się przedostało, a ja otrzymywałem powiadomienia od narzędzi dla webmasterów Google za pośrednictwem wiadomości podobnej do tej, którą widziałeś na początku posta.

Dodatkowo komentarze spamowe przeszły przez dach. Quick Sprout używany do generowania około 1000 spamowych komentarzy dziennie, więc możliwe było, że ktoś je przejrzy, aby upewnić się, że uzasadnione komentarze nie są oznaczone jako spam.

Generowałem od 50 000 do 60 000 komentarzy spamowych dziennie i prawie niemożliwe jest, aby ktoś je przejrzał. Uniemożliwiało to umieszczanie uzasadnionych komentarzy na blogu.

Z tego powodu usunąłem forum, ponieważ ruch nie był znaczny i tworzył zbyt wiele ostrzeżeń od Google.

Lekcja # 23-ludzie są z natury leniwi

Nie ma w tym nic złego, ponieważ jestem z natury leniwy.

Ale w przypadku treści generowanych przez użytkowników trudno jest nakłonić ludzi do dodawania dużych ilości wysokiej jakości tekstu. Spowodowało to, że strony forum mają średnio 327 słów, co nie bardzo pomaga w rankingach wyszukiwania.

Jak już wspomniałem w przeszłości, Google ma tendencję do pozycjonowania stron z ponad 2,000 słowami treści na stronie 1.

Aby zwiększyć liczbę słów, odpowiadałem na każdy wątek. Ponadto zatrudniłem moderatorów, aby pomóc odpowiedzieć na pytania użytkowników z wysokiej jakości treści.

Ale wciąż nie mogłem uzyskać wystarczająco wysokiej liczby słów bez dodania ton puchu, czego nie chciałem robić.

Z tego powodu nie byłem w stanie stworzyć szczegółowych, podobnych do Wikipedii treści generowanych przez użytkowników. Jeśli weźmiesz pod uwagę, że Quick Sprout odwiedza co najmniej 500,000 w złym miesiącu, pokazuje to, że potrzebujesz dużego ruchu, aby zbudować mnóstwo wysokiej jakości treści stworzonych przez użytkowników.

Lekcja # 24-infografiki robią bardzo dobrze

Infografiki zwykle są udostępniane 42.4% więcej razy niż przeciętny post na blogu. Otrzymują jednak o 129% mniej komentarzy. Dodatkowo, za każdym razem, gdy wysyłam wiadomość e-mail z infografiką, otrzymuję 28.3% mniej ruchu z e-maili.

Niemniej jednak infografiki dobrze się spisują. Możesz się zastanawiać, dlaczego miałbym to powiedzieć, kiedy większość liczb wskazuje na to, że źle sobie radzą.

Powodem, dla którego nadal radzą sobie dobrze, jest to, że średnio infografika generuje 37.5% więcej linków zwrotnych niż standardowy post na blogu.

Co to znaczy? W ciągu pierwszych 3 miesięcy po wydaniu infografiki zwykle otrzymują o 22.6% mniejszy ruch niż zwykłe posty na blogu. W ciągu roku infografiki otrzymują jednak o 35,1% więcej ruchu.

Innymi słowy, infografiki są świetne w przyciąganiu długoterminowego ruchu. Stale produkują, nawet gdy się starzeją, podczas gdy standardowe posty na blogu oparte na tekście nie działają tak dobrze, gdy się starzeją.

Lekcja # 25-ludzie lubią czytać osobiste i kontrowersyjne historie

Moje najpopularniejsze posty zdecydowanie wydają się być zarówno kontrowersyjne, jak i osobiste. Przykłady obejmują:

  • Jak wydając $162,301.42 na ubrania zarobiłem $692,500
  • Jak Ferrari zarobiło mi milion dolców
  • Czego nauczyło mnie wydawanie 57 tysięcy dolarów na Instagramie

Te trzy historie spisały się wyjątkowo dobrze. Otrzymałem wiele nienawistnych e-maili i komentarzy od tych historii, aw wielu przypadkach mogłem się mylić, co jest w porządku. Ale te posty otrzymały więcej ruchu niż inne posty, które opublikowałem.

Nauczyłem się, że ludzie oceniają cię na podstawie tytułów Twoich postów na blogu. Wiele osób nawet nie czyta treści w poście—po prostu robią założenia w oparciu o nagłówek.

Z punktu widzenia ruchu społecznego tego typu historie radzą sobie wyjątkowo dobrze. Ten na ubraniach otrzymał prawie dwukrotnie więcej akcji społecznościowych w porównaniu do drugiego najpopularniejszego postu na Quick Sprout.

To nauczyło mnie, że jeśli chcę zwiększyć mój ruch w szybkim tempie, muszę pisać kontrowersyjne historie, które są osobiste. Kiedy to robię, muszę być ostrożny, aby nie przekroczyć żadnych granic lub nie obrażać ludzi. Muszę również upewnić się, że treść pozostaje edukacyjna.

Lekcja # 26-Czas ma znaczenie

Przez lata testowałem publikowanie w różnych dniach i godzinach. Zwycięzca ma tendencję do Od Poniedziałku do czwartku, o 8: 00 AM PST. Nie oznacza to, że 8:00 AM PST jest koniecznie idealnym czasem dla każdego bloga, ale jest to szybki kiełek.

Przetestowałem publikowanie w innych dniach i godzinach, ale gniazdo 8: 00 AM wydaje się działać naprawdę dobrze. Poniedziałek w szczególności wydaje się być najlepszym dniem tygodnia, ale od wtorku do czwartku nie są daleko w tyle.

Nie eksperymentowałem zbytnio z publikowaniem w sobotę i niedzielę, ale w przypadku wszystkich innych moich blogów te dni wydają się być trudnymi dniami ruchu, szczególnie w sektorze business-to-business. Z tego powodu nigdy nie publikuję w weekendy Na Quick Sprout.

Wyjątkiem od tego są wiadomości

I nie byle jakie nowości…ale wiadomości głównego nurtu ponieważ więcej osób go szuka, co oznacza, że potencjalne możliwości ruchu są większe. W przypadku postów informacyjnych musisz aktywnie śledzić trendy i najświeższe wiadomości i publikować tak szybko, jak tylko możesz je znaleźć.

Jednym z miejsc, które wykorzystywały tę strategię w przeszłości, był Mahalo. Zbudowali dużo ruchu, gdy zaczęli pisać o wszystkim, o czym wspomniano w Google Trends.

mahalo alexa

Nie wykorzystują już tej strategii tak często; stąd widać spadek ruchu, gdy patrzysz na wykres. Ale jak można zauważyć, to było bardzo skuteczne wcześniej.

Lekcja # 27-Poradniki mają lepszą rangę niż posty (ale z innego powodu niż myślisz)

Na Quick Sprout przewodnicy mają lepszą pozycję w kategoriach głowy. Na początku myślałem, że to dlatego, że dostają mnóstwo linków przychodzących i akcji społecznościowych i zawierają średnio ponad słowa 30,000, ale tak nie jest.

Wszystkie te czynniki pomagają, ale kiedy wróciłem, aby zobaczyć, co spowodowało ich rangę dla terminów takich jak” marketing internetowy”, była to jedna konkretna zmiana, którą wprowadziłem, która spowodowała, że wszystkie przewodniki miały lepszą rangę.

Zgadniesz, co to za Zmiana? Dodałem link do każdego przewodnika na pasku bocznym Quick Sprout. W ciągu 30 dni rankingi zaczęły strzelać, a w ciągu 3 miesięcy zauważyłem ogromny wzrost ruchu w wyszukiwarkach do tych przewodników.

Jeśli chcesz zwiększyć rankingi swoich wysokiej jakości postów, dodaj linki do nich na pasku bocznym swojego bloga.

Lekcja # 28-ludzie kochają dane

Ze wszystkich treści tekstowych, które napisałem na Quick Sprout, zauważyłem jedną rzecz. Posty na blogu, które zawierały statystyki i dane, otrzymały 149% więcej udziałów społecznościowych i 283% więcej linków zwrotnych.

Ma to sens, ponieważ posty zawierające obrazy, takie jak wykresy i wykresy, również otrzymują więcej trackbacków i udziałów społecznościowych.

Wiele moich postów na blogu, w tym ten, zaczyna się od wielu statystyk i danych, więc nie muszę tutaj robić wiele więcej. Zamiast tego muszę kontynuować trend pisania więcej postów opartych na danych.

Powinienem również rozważyć zatrudnienie faceta ze statystykami w pełnym wymiarze czasu, aby wykopać dane dla mnie, aby zwiększyć jakość moich postów.

Jedyną rzeczą, której nie robiłem, jest włączenie wystarczającej liczby wykresów i wykresów w moich postach. Na przykład ten post zawiera wiele danych i mogłem wstawić wykresy, aby post był bardziej wizualny i łatwy do zrozumienia.

Robię się zbyt leniwy, co muszę naprawić. W przeciwnym razie zawsze mogę zapłacić komuś, aby wszedł do moich postów i dodał Wykresy / Wykresy dla mnie.

Lekcja # 29-nie polegaj całkowicie na Dziale Marketingu

Pierwszym i najczęstszym błędem jest wyrzucanie wszystkiego na Dział Marketingu. W porównaniu do innych działów w firmie, dział marketingu byłby najbardziej logicznym wyborem do pracy, jeśli spojrzeć na to z zewnątrz. Jeśli Twoja firma to robi, nie jesteś sam:

content marketing ownership

Content marketing nie powinien być jednak traktowany jako rozszerzenie działów marketingu, redakcji czy public relations. Powinien pochodzić z różnych działów, w tym projektowania, inżynierii, a nawet sprzedaży, aby wymienić tylko kilka.

Dlaczego? Ponieważ dział marketingu nie zawsze wie, jaki rodzaj treści powinieneś tworzyć. Na przykład w KISSmetrics nasze działy inżynieryjne i projektowe zalecały różne rodzaje treści:

  • Jak śledzić ludzi – jednym z najczęstszych pytań, które otrzymujemy w KISSmetrics, jest ” jak śledzimy ludzi?”. Dział marketingu nie może napisać takiego artykułu, ponieważ wymagałoby to głębokiego zrozumienia naszej technologii.
  • Jak projekt wpływa na konwersję – wielu naszych idealnych klientów próbuje zwiększyć swoje współczynniki konwersji. Zespół projektowy nie tylko lepiej nadaje się do napisania takiego dzieła, ale może również tworzyć przykłady projektowe.
  • Jak opóźnić Ładowanie zewnętrznych skryptów JavaScript – Wiele osób martwi się o Czas ładowania strony, więc jednym ze sposobów na poprawę prędkości jest opóźnienie zewnętrznych skryptów JavaScript. Inżynier może nie tylko wyjaśnić, jak to zrobić, ale może również rozbić kod potrzebny do wykonania tego zadania.

Jak widać z powyższych przykładów, dział marketingu nie byłby w stanie napisać wszystkich tych treści. Z tego powodu ważne jest, aby wiele działów w Twojej firmie zaangażowało się w strategię content marketingową. Oto jak możesz zaangażować inne działy:

  • Zachęcaj inne działy – powiedz im korzyści płynące z content marketingu dla firmy i dla nich osobiście, takie jak zwiększenie osobistej marki. Łatwym sposobem na to jest również poszukiwanie osób w firmie, które już komunikują się z klientami, ponieważ będą bardziej otwarte na blogowanie.
  • Tworzenie rady redakcyjnej dla wszystkich treści – będzie to zarówno trampolina do pomysłów, jak i sposób na zachowanie spójności marki i głosu we wszystkich kanałach content marketingowych.
  • Utwórz alias e-mail lub grupę Skype – dodaj wszystkich tych członków, abyś mógł łatwo komunikować się ze sobą w momencie, gdy pojawia się pomysł lub koncept jest gotowy.

Lekcja # 30-Zdobądź klientów

Masz zawartość, ale czy to naprawdę zdobywa klientów? Jednym z bardzo częstych błędów content marketingowych, który popełniany jest nawet z najlepszymi intencjami, jest pozytywny obrót każdego kawałka. Po pierwsze, twoi klienci tego nie kupują. Ty i oboje wiemy, że produkt lub usługa ma wady lub nie jest odpowiednia dla wszystkich. Każdy wysiłek content marketingowy jest bardziej jak skok sprzedażowy.

Aby tego uniknąć, możesz zaprosić użytkowników do udziału w działaniach content marketingowych. Ośrodek Narciarski w Vermont Jay Peak zrobił to, zachęcając użytkowników do tagowania Jay Peak na swoich zdjęciach na Instagramie, opisujących to, co kochają w górach. Wzmianka o Jay Peak jest drugorzędna dla użytkowników podkreślających to, co kochają w jeździe na nartach, ale kampania świetnie radzi sobie z dzieleniem się entuzjazmem bez zwiększania szumu w lokalizacji.

Jak to robisz? Możesz:

  • Zachęcaj użytkowników do pozowania ze swoim produktem lub zaprezentowania swojej marki w nietypowy sposób. Nylabone zaprasza swoich użytkowników do publikowania zdjęć swoich psów za pomocą produktu, z podpisami, zapewniając prawdziwy dowód społeczny w taki sposób, że filmy marketingowe lub zdjęcia nie mogą.
  • Daj okrzyk zgłaszającym, gdy publikujesz ich treści, ponieważ są bardzo prawdopodobne, że pokażą zarówno treść, jak i twoją odpowiedź swoim znajomym.
  • Skup się na uczuciach, a nie na samej marce. Strona Tumblr Coke ‘ s Happiness I Strona Pinteresta Chobani Greek Yogurt nie zawsze wspominają o samych produktach, ale poprzez interakcję ze stronami klienci rosną, aby skojarzyć markę z tymi uczuciami.

Nie popełnij błędu polegając całkowicie na treściach generowanych przez użytkowników. Upewnij się, że sprawdzasz źródła przesłanych zdjęć lub filmów przed opublikowaniem i poinformuj klientów z góry, że wszelkie treści, które przesyłają, stają się własnością Twojej firmy. Pomoże to zapobiec wszelkim kontrowersyjnym lub prawnym kwestiom, które mogą pojawić się, jeśli kampania naprawdę zacznie żyć własnym życiem.

Jeśli naprawdę chcesz wykorzystać zalety treści generowanych przez użytkowników, powinieneś poprosić o (i odpowiedzieć) na recenzje, zarówno dobre, jak i złe. Dla wielu użytkowników, wiedząc, że firma dba i jest gotowa współpracować z nimi w celu rozwiązania problemu, rozproszy wszelkie gniew lub frustrację, co może być iskrą, która prowadzi do innych niezadowolonych klientów skaczących na modę.

Lekcja # 31-Zmierz wyniki

Najprostszym sposobem na zebranie użytecznych wskaźników marketingu treści jest ustalenie, które strony lub promocje mają największy wpływ na klientów i dlaczego. Mierzenie takich rzeczy, jak współczynnik klikalności, czas spędzony na stronie, współczynnik odrzuceń i unikalni użytkownicy to wskaźniki ukierunkowane na sprzedaż. Należy również spojrzeć na:

  • Rodzaju klientów mediów zaangażowanych w najbardziej – jest to prosta metryka i sprowadza się do liczby stron, pobrań lub innych nieprzetworzonych danych. Możesz użyć podstawowych narzędzi, takich jak Google Analytics, aby to określić.
  • Gdzie i jak treści były udostępniane społecznie – możesz korzystać z usług takich jak Hootsuite, aby śledzić liczbę akcji społecznościowych i kanałów używanych do udostępniania treści.
  • Niezależnie od tego, czy zawartość została przekształcona w Klientów – wszystkie twoje wysiłki content marketingowe są marnowane, jeśli odwiedzający nie zamieniają się w płacących klientów. Zacznij od dowiedzenia się, kto co robi w Twojej witrynie, jak często uczestniczy i jak szybko dokonał zakupu.

Oto przykład tego, co śledzimy na naszym blogu KISSmetrics:

kissmetrics cohort

Jak widać na powyższym obrazku, adresy URL treści są umieszczane po lewej stronie, a liczba odwiedzin bloga po przeczytaniu jednego z tych adresów URL znajduje się na górze. Im wyższy procent, tym lepsza zawartość. Jeśli piszesz treści, które powodują niski procent odwiedzin, oznacza to, że publikujesz treści, których ludzie nie chcą czytać.

W KISSmetrics staramy się optymalizować nasz blog pod kątem wizyt powrotnych, ponieważ wiemy, że pomaga to tworzyć lojalność wobec marki. Na dłuższą metę Ci odwiedzający częściej zamieniają się w Klientów.

Lekcja # 32-nie skupiaj się tylko na ruchu, skup się na budowaniu właściwej publiczności

Kolejną lekcją, której nauczyłem się od prowadzenia bloga KISSmetrics, jest to, że ruch to nie wszystko. Wiele z naszych najpopularniejszych postów dotyczy mediów społecznościowych i content marketingu. Ale jest problem z tymi tematami i rodzajem odwiedzających, których przyciągają.

Oczywiście, ci odwiedzający są zainteresowani marketingiem online, ale bardzo niewielu z nich kupuje nasz produkt. Dlaczego? Ponieważ nie są naszymi idealnymi klientami. Firmy E-commerce I SaaS.

Dlatego zamiast skupiać się na budowaniu odbiorców marketingowych, powinniśmy skupić się na treściach opartych na analityce dla naszych odbiorców docelowych. Prawdopodobnie poradzilibyśmy sobie nawet z udzielaniem im ogólnych porad marketingowych.

Nasz redaktor bloga wykonuje świetną robotę, publikując więcej postów na blogu, które są skierowane do naszych odbiorców. Jest bardzo wybredny, jeśli chodzi o to, co publikuje na blogu. Wie również, że nie można po prostu przełączyć przełącznika i zwolnić innego rodzaju treści następnego dnia: musisz przejść powoli.

Gdybym miał zacząć blog KISSmetrics od nowa, skupiłbym się na pomocy firmom SaaS i e-commerce w ich marketingu online. Pomogłoby to wygenerować bardziej wykwalifikowanych potencjalnych klientów dla naszego zespołu sprzedaży.

Skoncentruj się na tworzeniu odpowiednich odbiorców na swoim blogu, a nie tylko na budowaniu ruchu.

Lekcja # 33-nie zdejmuj stopy z pedału gazu

Jedną z najlepszych strategii, których użyliśmy do rozwoju bloga KISSmetrics, były infografiki. Prawdopodobnie stworzyliśmy więcej infografik niż ktokolwiek inny w przestrzeni marketingowej.

Ale się opłaciło. Jak wyjaśniłem w tym poście na blogu, jest to główny powód wzrostu bloga.

W ciągu dwóch lat wygenerowaliśmy 2,512,596 odwiedzających i 41,142 linków zwrotnych z 3,741 unikalnych domen, wszystkie z tych infografik 47.

Ale popełniliśmy błąd, że zwolniliśmy na infografice.

Nie chodziło o to, że skończyły nam się pomysły. Po prostu przenieśliśmy nasze zasoby projektowe na inne projekty. Ponieważ jesteśmy dobrze finansowanym startupem, gotówka nigdy nie była dla nas problemem. Nawet jeśli to kosztuje $5,000 lub $10,000 miesięcznie, powinniśmy wynająć firmę lub osobę, aby wyprodukować więcej infografik na blogu.

Wracamy do naszej rutyny generowania infografik raz w tygodniu, ale gdybym miał robić rzeczy od nowa, nie zwolniłbym w pierwszej kolejności.

Jeśli chcesz rozwijać swój blog w szybkim tempie, rozważ tworzenie infografik. Mają tendencję do udostępniania więcej niż postów na blogu opartych na tekście.

Lekcja # 34-Zarabiaj wcześnie

Kiedyś wierzyłem, że powinieneś dotrzeć do odwiedzających 100,000, zanim zaczniesz zarabiać na swoim blogu. W ten sposób możesz skupić się na budowaniu publiczności bez rozpraszania.

Właściwie czekaliśmy, aż trafimy ponad 200 000 odwiedzających miesięcznie, zanim zaczęliśmy generować leady z naszego bloga KISSmetrics. Dużym problemem, na który wpadliśmy, było to, że odkryliśmy, że niektóre rodzaje treści generują lepszą jakość leadów niż inne.

Na przykład seminaria internetowe dobrze się konwertują. Gdybyśmy zarabiali wystarczająco wcześnie, mielibyśmy te dane, które pomogłyby ukształtować bloga od samego początku. Teraz musimy oczyścić i dostosować rodzaj treści, które produkujemy i metody, których używamy do generowania potencjalnych klientów.

Nie chcesz zarabiać na swoim blogu, jeśli masz kilka tysięcy odwiedzających miesięcznie, ale po osiągnięciu miesięcznych odwiedzających 10,000, powinieneś uruchomić testy. Stamtąd możesz kształtować swojego bloga i odbiorców tak, jak chcesz.

Możesz wyłączyć monetyzację po zakończeniu testów, ale zanim to zrobisz, Wypróbuj różne metody, aby zobaczyć, na czym stoisz.

Lekcja # 35-wykorzystaj narzędzia (takie jak BuzzSumo)

Używam wielu różnych narzędzi i różnych programów do marketingu. Ale jednym z moich ulubionych jest BuzzSumo.

Kocham to!

W tym momencie uważam, że jest to podstawa przydatna w kilku różnych aspektach marketingu.

I najwyraźniej nie jestem sam.

Wielkie marki, takie jak TechRadar, TechTarget, a nawet Rolling Stone magazyn, użyj BuzzSumo, aby zoptymalizować swoje kampanie.

A ponieważ mam tendencję do kompulsywnego obchodzenia się z pewnymi rzeczami, mam zwyczaj sprawdzania BuzzSumo każdego dnia.

Jak można sobie wyobrazić, po drodze znalazłem kilka interesujących spostrzeżeń.

W tym poście podzielę się z Wami tym, czego nauczyłem się od sprawdzania BuzzSumo codziennie przez miesiąc.

Bez wątpienia powie ci, których influencerów zaatakować

Jednym z głównych punktów sprzedaży BuzzSumo jest to, że pozwala mi wykonywać usprawnione badania influencer.

Jeśli zastanawiasz się, do kogo kierować Post gości, poparcie marki itp. BuzzSumo da Ci znać.

Oto przykład, jak go używać.

Z Pulpitu nawigacyjnego wprowadź interesujący Cię temat lub słowo kluczowe.

W moim przypadku jest to”digital marketing”:

Kliknij”Szukaj”:

Pokaże ci, które treści otrzymały najwięcej udziałów.

Ale chcę pójść o krok dalej, więc kliknę na “analiza treści” na górze:

Przewiń nieco w dół, a zobaczysz sekcję o nazwie “Większość współdzielonych domen według sieci”:

To pozwala mi wiedzieć, które publikacje, strony internetowe i blogi otrzymują najwięcej akcji, mówiąc mi, jak bardzo są wpływowe.

Podoba mi się również Wykres kołowy, szybko pokazujący mi, jak sprawy się układają.

Gdybym chciał zaprezentować kilka marek z pomysłem na publikowanie gości, chciałbym dążyć do niektórych z najlepszych marek na liście, takich jak Ziemia w wyszukiwarkach, Ziemia marketingowa, Media społecznościowe i tak dalej.

Ale to nie wszystko.

Wróć na górę i kliknij ” Influencers.”

Oto co dostaję:

Jest to ogromna lista wpływowych osób wraz z towarzyszącymi im kluczowymi metrykami, takimi jak ich autorytet strony, autorytet domeny, liczba obserwujących itp.

Mogę dosłownie znaleźć tysiące influencerów w niszy marketingu cyfrowego.

Następnie mogę skontaktować się z każdym z nich, odwiedzając ich stronę internetową lub kontaktując się z nimi na Twitterze (BuzzSumo zawiera linki do obu).

Szczerze mówiąc, nie mogę wymyślić bardziej usprawnionego i skutecznego sposobu na znalezienie najlepszych influencerów.

Jeśli marketing influencer jest Twoim chlebem i masłem, BuzzSumo jest wybawieniem.

Możesz zobaczyć, skąd konkurenci biorą swoje linki

Linki zwrotne są wszystkim.

To kwestia tego, co jest ważniejsze: treść czy linki.

Ale myślę, że wszyscy możemy się zgodzić, że jakość i trafność witryn łączących się z Tobą mają duży wpływ na twoje rankingi wyszukiwania.

Jedną z moich ulubionych funkcji na BuzzSumo jest ” linki zwrotne.”

Dzięki prostemu wyszukiwaniu możesz dowiedzieć się, kto łączy się z konkurentami i z jakich konkretnych treści pochodzą te linki.

Oto jak to robisz.

Najpierw kliknij “linki zwrotne” z Pulpitu nawigacyjnego:

Teraz wprowadź adres URL konkurenta, który chcesz sprawdzić.

Jako przykład użyję Kissmetrics:

Kliknij na ” szukaj.”

Voila! Tak po prostu widzę, skąd pochodzą ich linki zwrotne.

Oto kilka z nich:

I mogę pójść o krok dalej, sprawdzając resztę linków zwrotnych pochodzących z konkretnej strony internetowej.

Wystarczy spojrzeć na “Zobacz [X] więcej linków”:

Jeśli widzisz, że konkretna witryna łączy się z Twoim konkurentem jak szalony, jest to dobry wskaźnik, który może być skłonny połączyć się z Tobą.

Jest to pomocne, ponieważ daje mi wiele pomysłów na możliwości backlinku.

Wiedząc, kto najczęściej łączy się z treściami w mojej branży, wiem, Do kogo powinienem dotrzeć i kto jest najbardziej wart mojego czasu.

Możesz powiedzieć, które tematy są popularne w Twojej branży

Wiecznie zielona treść jest zdecydowanie ważna i służy swojemu celowi.

W szczególności jestem fanem długich, wiecznie zielonych utworów.

Ale tak dobra, jak zawartość evergreen jest, ważne jest również, aby cover gorące tematy trendy teraz.

Dotyczy to zwłaszcza szybko zmieniających się nisz, takich jak wiadomości i Polityka.

Uderzające, gdy żelazko jest gorące, to niezawodny sposób na zwrócenie uwagi na Twoją markę i zwiększenie liczby odbiorców.

I tak się składa, że BuzzSumo jest idealny do określania, które tematy są trendy w Twojej branży.

Wystarczy szybkie wyszukiwanie.

Najpierw chcesz przejść do Pulpitu nawigacyjnego i filtrować według ostatniej daty.

Zwykle patrzę na treści z poprzedniego tygodnia, ale miesiąc, a nawet 24 godziny mogą również działać, w zależności od branży.

Kliknij Filtr, którego chcesz użyć:

Wpisz swoje słowo kluczowe:

Teraz kliknij ” Szukaj.”

W ciągu kilku sekund mogę zobaczyć, które tematy są popularne i liczbę akcji, które otrzymał każdy kawałek treści:

Im więcej treści zaangażowania otrzymuje, tym bardziej jestem nim zainteresowany, ponieważ ludzie oczywiście reagują na to korzystnie.

Wiem na pewno, że ta treść rezonuje z moją publicznością w tym konkretnym momencie.

Jeśli stworzę podobny post lub coś takiego, to mam spore szanse na uzyskanie pozytywnych rezultatów.

Uwierz mi, to lepsze niż ręczne przeszukiwanie Internetu, Próbowanie dowiedzieć się, co działa.

Podążanie tą drogą jest niezwykle żmudne i pracochłonne.

Jak na mój gust wiąże się to również z zbyt dużą ilością zgadywania.

Korzystając z BuzzSumo, wiem na pewno, co jest trendy i mam dostęp do kilku przydatnych wskaźników, co oznacza, że opieram swoje ustalenia na konkretnych danych—nie tylko przeczucie.

Możesz określić, które Formaty treści mają być używane

Ten jest duży.

Jakich formatów treści powinieneś używać, aby najskuteczniej dotrzeć do odbiorców?

Zawsze możesz eksperymentować i opierać swoją strategię treści na spekulacjach.

Możesz też użyć danych do kierowania swoją strategią.

Chociaż myślę, że najbardziej udane kampanie marketingowe wymagają pewnej ilości eksperymentów, jestem fanem korzystania z danych, gdy tylko są dostępne.

I w tym przypadku, BuzzSumo sprawia, że łatwo dostępne.

Informacje te są również dostępne w sekcji “Analiza treści”.

Po prostu wyszukaj ” średnie udziały według typu treści.”

W przypadku marketingu cyfrowego format listy jest najlepszym wyborem:

Dla ” IoT ” (Internet Rzeczy), jest to wideo:

Po prostu podłącz swoją branżę/niszę do pola wyszukiwania i możesz natychmiast powiedzieć, który rodzaj formatu najbardziej rezonuje z odbiorcami.

Możesz go użyć, aby znaleźć słodkie miejsce dla długości treści

Napisałem sporo o wyborze odpowiedniej długości dla treści.

Opublikowałem nawet artykuł, który dokładnie wskazuje, jaka jest idealna liczba słów w zależności od twojej branży.

I szczerze mówiąc, liczba słów jest jednym z najczęściej dyskutowanych tematów w świecie content marketingu.

Jeśli nie jesteś pewien, jak długie powinny być Twoje posty, BuzzSumo może zdecydowanie wskazać ci właściwy kierunek.

Ponownie, będziesz chciał przejść do ” analiza treści.”

Następnie przewiń w dół, aż do sekcji o nazwie “średnie udziały według długości treści.”

Oto, co pojawia się w marketingu cyfrowym:

Widzę, że celowanie w ponad 3000 słów jest moim najlepszym sposobem na maksymalizację udziałów.

Ale nie dotyczy to wszystkich branż.

Oto wyniki, które otrzymałem podczas wyszukiwania IoT:

W tym przypadku lepiej będzie mi celować w 2000-3000 słów.

A tu jeszcze jeden przypadkowy przykład-bieg maratoński:

W tej niszy najlepiej byłoby 1000-2000 słów.

To pokazuje, jak ta funkcja może działać dla prawie każdej branży.

Informuje, które sieci społecznościowe produkują najwięcej akcji

Kolejnym pytaniem wielu marketerów jest to, na których sieciach społecznościowych powinni się skupić.

Czy powinieneś trzymać się największej bazy użytkowników i umieścić większość swojej uwagi na Facebooku?

A może lepiej wybrać inną sieć?

BuzzSumo da ci pewność, które platformy są najlepsze dla Twojej branży.

Po prostu poszukaj “średnich udziałów w sieci” na stronie “analiza treści”.

Oto co mam dla IoT:

To oczywiste, że Facebook przynosi najwięcej akcji, a następnie LinkedIn i Twitter.

Prawdopodobnie chciałbym skupić się na tych sieciach w tej kolejności.

Oto, co mam dla marketingu cyfrowego:

W tej branży Twitter przynosi najwięcej akcji, a następnie Facebook i LinkedIn.

Wiesz o co chodzi.

Jedynym haczykiem jest to, że jesteś ograniczony do tych pięciu platform, ponieważ BuzzSumo nie ma obecnie Instagram, Snapchat, Tumblr itp.

Ale nadal jest to dobry sposób, aby ocenić, które główne sieci są najbardziej warte twojego czasu.

Wniosek

Jeśli kiedykolwiek przytłoczysz się lub zdezorientujesz podczas podróży content marketingowej, cofnij się o krok.

Bez względu na to, w jakiej niszy jesteś i bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, ktoś już to robił.

Oznacza to, że możesz je studiować, uczyć się od nich i wykorzystywać te informacje do pokonywania wszelkich przeszkód, które stoją na twojej drodze.

W tym poście przeszedłem 12 lekcji z 5 niesamowitych studiów przypadków content marketingu. Są to lekcje, które odnoszą się do prawie każdej strategii content marketingu.

Dałem ci również 23 więcej lekcji, których nauczyłem się przez lata, w sumie 35 lekcji marketingu treści, których możesz się nauczyć.

Wiem, że to dużo. ale gorąco zachęcam do wdrożenia tych lekcji tak szybko, jak to możliwe.

Dzięki temu szybciej osiągniesz swoje cele.

Total
0
Shares
Related Posts