Daj Mi 3 minuty, a zrobię z Ciebie lepszego blogera

Ostatnio kręcę się na forum internetowym.

Ludzie tam mówią, że “piszą tylko dla siebie”, a jeśli czytelnik tego nie rozumie ” to ich problem.”

Byłem na forum kreatywnego pisania? A może u Roberta Bruce ‘ a?

Nie. To była “profesjonalna” strona blogowa.

Szczerze mówiąc, nigdy wcześniej nie słyszałem, aby ludzie zaangażowani (lub próbujący być zaangażowani) w biznes mówili tego typu rzeczy. To mnie rozwaliło.

Czy to dlatego, że blogi, nawet te przeznaczone do użytku komercyjnego, są często nadal określane jako ” czasopisma internetowe?”

Czy proste narzędzie do zarządzania treścią i publikowania wypaczyło umysły przyszłych przedsiębiorców na całym świecie?

Może, ale myślę, że ma to więcej wspólnego z faktem, że niektórzy tak zwani “a-list” blogerzy, którzy pozornie blogują o biznesie, mają tendencję do paplania o sobie i innych nieistotnych tematach. Ludzie widzą to i myślą:”hej, jeśli oni mogą to zrobić, Ja też mogę.”

Nie.

Ci blogerzy zaczęli od 3, 4 lub 5 lat temu i zbudowali dużą publiczność jako pierwsi użytkownicy.

Nie jesteśmy już w Kansas, Toto, a ci sami blogerzy byliby nieznani, gdyby zaczęli dzisiaj od tego stylu.

Ci blogerzy pozostają popularni, ponieważ, cóż … są popularni. Ale gdy blogowanie dojrzewa, nawet wieszaki-on zdają sobie sprawę, że życie jest krótkie, a ich czytnik kanałów jest pełny i zrezygnuje z subskrypcji.

Wiem, że tak.

Chcesz naśladować A-lister? Spróbuj tych ludzi:

Guy Kawasaki. Kathy Sierra. Darren Rowse.

Dlaczego? Wszystkie są szalenie skoncentrowane na dostarczaniu wartości skupionej na czytelniku.

W 1897 roku (tak, jak w XIX wieku) Nathanial Fowler napisał te słowa:

Napisz swoje ogłoszenia z punktu widzenia klienta.

Teraz zastąp “blog” dla “reklam” i “czytelników” dla “klientów” (lub dlaczego nie zostawić go jako klientów?).

Widzisz, to nawet nie zajęło pełnych trzech minut.

Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!

Dodaj Copyblogger do Twoich ulubionych Technorati.

Total
0
Shares
Related Posts