Komunikacja telefoniczna VoIP cieszy się coraz większą popularnością, zwłaszcza w świecie biznesu. Te oparte na chmurze biznesowe systemy telefoniczne ułatwiają organizacjom redukcję kosztów i skalowanie bez ograniczeń.
Odwiedź Nextiva
- Nieograniczone połączenia głosowe i wideo
- Numery lokalne i bezpłatne
- Automatyk na każdym planie
- Ceny zaczynają się od $17.95 / użytkownik miesięcznie
Wypróbuj Nextiva już dziś
Ale szybkie wyszukiwanie internetowego systemu telefonicznego prawdopodobnie przyniesie dwa wyniki-stałe Voipy i niestandardowe Voipy.
Jeśli po raz pierwszy przechodzisz przez ten proces, prawdopodobnie masz kilka pytań. Ten przewodnik rzuci nieco światła Na różnice między stałymi VoIP i nie-stałe VoIP, jednocześnie pomagając znaleźć najlepszą opcję dla unikalnej sytuacji.
Co To jest stały VoIP?
VoIP (voice over internet protocol) systemy telefoniczne miejsce połączeń przez internet, w przeciwieństwie do tradycyjnego telefonu stacjonarnego.
Podczas gdy numer telefonu VoIP jest hostowany w chmurze, numer powiązany ze stałym VoIP jest powiązany z adresem fizycznym. W przeciwieństwie do tego, nie stałe VoIP nie jest podłączony do żadnego adresu fizycznego/lokalizacji.
Ogólnie rzecz biorąc, stałe VoIP są bardziej renomowane do użytku biznesowego. Wielu oszustów i fałszywych rozmówców korzysta z niestandardowego VoIP, ponieważ łatwiej jest ukryć swoją tożsamość.
6 narzędzi do poprawy stacjonarnego VoIP
Odwiedź Nextiva
- Nieograniczone połączenia głosowe i wideo
- Numery lokalne i bezpłatne
- Automatyk na każdym planie
- Ceny zaczynają się od $17.95 / użytkownik miesięcznie
Wypróbuj Nextiva już dziś
Teraz, gdy rozumiesz różnicę między stałym VoIP a niestandardowym VoIP, nadszedł czas, aby przyjrzeć się bliżej niektórym rzeczywistym rozwiązaniom. Są to moje ulubione stałe narzędzia VoIP dostępne obecnie na rynku.
#1-Nextiva
Jeśli szukasz usługi telefonii VoIP, wybierz jedną z najlepszych nazw w kategorii-Nextiva. Możesz nie tylko uzyskać niezawodne, krystalicznie czyste stałe połączenia VoIP, ale także uzyskać połączenia wideo, czat zespołowy i faksowanie na każdym planie.
Dlatego nazywają swoją flagową usługę Nextiva One; otrzymasz wszystkie potrzebne narzędzia komunikacyjne w jednym pakiecie.
Dla firm, których klienci są w większości w pobliżu, stała usługa VoIP od Nextiva stanowi poważną zaletę. Połączenia wychodzące z biur będą wyświetlać uczciwy, lokalny numer kontaktowy, któremu zaufają mieszkańcy Twojego regionu.
Każdy może zadzwonić pod ten numer, aby dotrzeć do przedstawicieli i rozpocząć lub kontynuować rozmowę.
Co jest Świetne, to, że Nextiva oferuje szeroką gamę lokalnych numerów do wydania, bez względu na to, gdzie jesteś. Możesz przejść tradycyjną stałą trasę VoIP i uzyskać jedną dla każdej lokalizacji biurowej (każdy użytkownik otrzymuje własne rozszerzenie) lub możesz połączyć stały i Niestandardowy VoIP i uzyskać tyle indywidualnych numerów lokalnych, które pasują do Twojego numeru kierunkowego, ile potrzebujesz.
Niezależnie od tego, czy potrzebujesz VoIP do sprzedaży wychodzącej, obsługi klienta przychodzącego i wsparcia, czy dowolnej kombinacji połączeń przychodzących i wychodzących dla Twojej branży, Nextiva ma odpowiedni plan dla Ciebie.
#2-RingCentral
RingCentral to jedna z najbardziej renomowanych, niezawodnych i popularnych usług telefonicznych VoIP. Ponad 400 000 firm na całym świecie korzysta z usług RingCentral w zakresie komunikacji biznesowej.
Ten dostawca oferuje podstawowe systemy telefonii biznesowej VoIP, rozwiązania contact center i zestawy produktów all-in-one do komunikacji głosowej, wideokonferencji i komunikacji zespołowej. Plany są przystępne cenowo, łatwe do wdrożenia i proste w użyciu dla każdego.
Stała usługa VoIP od RingCentral jest znacznie bezpieczniejsza niż Niestandardowy VoIP. Ponieważ numery są powiązane z fizycznym adresem, doświadczenie będzie podobne do tradycyjnego telefonu stacjonarnego w odniesieniu do tego, jak inni postrzegają numer. Nawet jeśli wykonujesz i odbierasz połączenia ze smartfona lub komputera, nadal musi istnieć fizyczny adres powiązany z Twoim kontem RingCentral, jeśli chcesz mieć stały system telefoniczny VoIP.
RingCentral obsługuje nawet wybieranie numeru E911 (enhanced 911) na wypadek sytuacji awaryjnej w miejscu pracy. Nie będziesz mieć tej opcji z niestandardowym VoIP.
# 3-Ooma
Ooma jest jedną z najlepszych usług telefonicznych VoIP dla małych firm na rynku. Według ich strony internetowej Omma oszczędza firmom średnio 50% w porównaniu do ich obecnego rachunku telefonicznego.
Otrzymasz bezpłatny numer telefonu po zarejestrowaniu się w planie Ooma,a nawet będziesz mieć możliwość zachowania istniejącego numeru. Jednym z wielu powodów, aby kochać Ooma jest jego prostota. Możesz rozpocząć pracę w mniej niż 15 minut; nie jest wymagane doświadczenie techniczne.
Istnieją zasadniczo dwa plany dla małych firm-Ooma Office i Ooma Office Pro. Pakiet podstawowy zawiera bezpłatny numer, aplikację mobilną Ooma i 35 funkcji biznesowych, takich jak wirtualny faks, wirtualna recepcja, wiadomości SMS, stronicowanie, wybieranie rozszerzeń i wiele innych.
Uaktualnij do wersji Pro do wideokonferencji, nagrywania rozmów, ulepszonego blokowania połączeń i aplikacji komputerowej Ooma Office. Skorzystasz również z wyższych limitów wykorzystania do monitorowania rozszerzeń, parkowania połączeń i innych.
# 4-CallHippo
CallHippo to oparty na chmurze wirtualny system telefoniczny przeznaczony do użytku biznesowego. Dostawca oferuje numery lokalne i bezpłatne w ponad 50 krajach. Z CallHippo możesz zarejestrować się i zacząć w mniej niż trzy minuty.
Ta usługa telefonu biznesowego jest idealna dla organizacji, które chcą obniżyć miesięczny rachunek za telefon, jednocześnie mając możliwość skalowania w razie potrzeby. Jeśli przełączysz się na pakiet stacjonarnych telefonów VoIP CallHippo, możesz wymienić telefon stacjonarny i skorzystać z usług bezpieczeństwa i służb ratunkowych klasy korporacyjnej.
Innym powodem, dla którego polecam CallHippo tak wysoko jest to, że plany telefoniczne VoIP są bogate w funkcje. Oferują zalety, takie jak wybieranie mocy, inteligentne przekierowanie połączeń, transfery połączeń, Połączenia konferencyjne, kolejkowanie połączeń, nagrywanie połączeń, barging połączeń, wstrzymywanie muzyki i wiele więcej.
Będziesz mieć nawet dostęp do analizy połączeń, aby pomóc śledzić wydajność zespołu za pomocą informacji, takich jak odsetek nieodebranych połączeń i liczba połączeń każdego agenta.
CallHippo jest idealny dla startupów i małych zespołów. Ale oferują nawet niestandardowe rozwiązania korporacyjne dla większych organizacji o zaawansowanych potrzebach.
# 5-Intermedia
Intermedia to zunifikowany system komunikacji w chmurze dla firm. Ten dostawca pomaga organizacjom komunikować się z dowolnego miejsca, od biura po domy, kawiarnie i wszędzie pomiędzy. Oferują systemy telefoniczne w chmurze PBX klasy korporacyjnej, rozwiązania do wideokonferencji, zintegrowany czat, udostępnianie ekranu, współpracę z plikami i wiele więcej.
System telefoniczny jest niezawodny, skalowalny i pomaga utrzymać niskie koszty. Intermedia oferuje nawet rozwiązania branżowe w zakresie opieki zdrowotnej, produkcji, usług prawnych, usług finansowych i zaawansowanych technologii.
Ponad 120 000 organizacji różnej wielkości polega na Intermediach w zakresie komunikacji telefonicznej. Z 20 + lat w biznesie, to nic dziwnego, że Intermedia ma tak znakomitą reputację w branży usług telefonicznych VoIP.
Kolejną wyjątkową cechą Intermediów jest ich wyjątkowe wsparcie. Ich agenci są dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli kiedykolwiek masz pytanie lub potrzebujesz pomocy. Pomogą Ci również w procesie wdrażania do pracy w chmurze.
Każda usługa Intermedia jest dostarczana z 99.999% uptime SLA (Service level agreement). Więc jest to firma, na którą można liczyć.
# 6-Mitel
Mitel to firma telekomunikacyjna, która oferuje firmom obszerną listę ofert produktowych. Mają uniwersalne systemy telefonów biznesowych, narzędzia do współpracy, a nawet rozwiązania do pracy zdalnej.
Jednym z unikalnych wyróżników Mitel jest to, że firma naprawdę oferuje usługi dla firm każdej wielkości. Niezależnie od tego, czy jesteś małą firmą, średniej wielkości organizacją, czy przedsiębiorstwem, możesz polegać na Mitel w zakresie usług telefonicznych VoIP.
Dzięki uniwersalnej usłudze VoIP Mitel możesz korzystać ze współpracy zespołowej, przesyłania wiadomości tekstowych, wideokonferencji i nie tylko. Lubię Mitel, ponieważ mają plany wspierania integracji CRM, który jest idealny dla zespołów sprzedaży, marketerów i agentów obsługi klienta. Niektóre z zaawansowanych funkcji Mitel obejmują nagrywanie rozmów na żądanie, nagrywanie rozmów zawsze na żądanie, archiwizację i operatora.
Mitel daje również możliwość mieszania i dopasowywania użytkowników w wielu planach, aby pomóc Ci efektywniej zarządzać kosztami. Więc nie każdy użytkownik musi mieć najdroższy pakiet z najbardziej zaawansowanymi funkcjami. Ta funkcja jest unikalna w porównaniu do innych biznesowych usług telefonicznych VoIP dostępnych obecnie na rynku.
Podstawy stacjonarnego VoIP
Przyjrzyjmy się dokładniej, co oferuje stały VoIP. Poniżej omówię podstawowe elementy każdej stacjonarnej usługi telefonicznej VoIP.
Zarządzaj Połączeniami Z Dowolnego Miejsca
Nawet jeśli stały VoIP jest powiązany z adresem fizycznym, połączenia niekoniecznie pochodzą bezpośrednio z tej lokalizacji. Oto co mam na myśli. Załóżmy, że wdrażasz służbową usługę telefoniczną za pomocą stałego VoIP i rejestrujesz się za pomocą adresu biura.
Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej lub aplikacji internetowej dostawcy VoIP, nadal możesz wykonywać i odbierać połączenia z domu, w podróży lub w dowolnym miejscu z połączeniem internetowym. Dzięki temu masz swobodę zarządzania połączeniami związanymi z pracą, niezależnie od lokalizacji.
Wszystkie najlepsze biznesowe systemy telefoniczne VoIP mają pewną wersję aplikacji mobilnej. W niektórych przypadkach zespół może preferować oprogramowanie komputerowe lub wersję internetową systemu. Niezależnie od systemu, którego używasz, nie będziesz przywiązany do fizycznego biurka ani lokalizacji—nawet jeśli adres jest dołączony do Twojego numeru.
Służby Ratownicze
Istotnym minusem nie stałego VoIP jest niemożność skutecznego wybierania numeru 911. Ponieważ nie stałe VoIP nie są powiązane z adresem, osoby odpowiedzialne nie będą znać lokalizacji. Wszelkie opóźnienia w pomocy w nagłych wypadkach mogą być ogromnym problemem; niezależnie od tego, czy chodzi o pożar, rabunek, problem zdrowotny, czy coś innego, szybka reakcja może być różnicą między życiem a śmiercią.
Ale najlepsi dostawcy stacjonarnych telefonów VoIP oferują podstawowe wybieranie numerów 911 lub E911 (enhanced 911), aby pomóc chronić Twoją firmę w razie wypadku lub nagłego wypadku. W przeciwnym razie, musiałbyś powiedzieć personelowi, żeby użył swoich osobistych urządzeń, by zadzwonić pod 911. Ale w nagłych wypadkach ludzie panikują i nie zawsze myślą, aby to zrobić.
Bezpieczeństwo
Zabezpieczenia najwyższej klasy I klasy korporacyjnej są zazwyczaj kojarzone ze stałymi usługami VoIP. Oprócz zapewnienia bezpieczeństwa danych i szyfrowania połączeń, stałe VoIP oferują dodatkową warstwę ochrony, której nie uzyskasz dzięki niestandardowemu VoIP. Oto kilka przykładów, aby pokazać, co mam na myśli.
Non-fixed VoIP są powszechnie używane przez przestępców i oszustów do oszustw. Ale twoi pracownicy zastanowiliby się dwa razy nad zrobieniem czegoś nielegalnego z numerem telefonu Twojej firmy, jeśli wiedzą, że można go łatwo powiązać z nimi. Tak nie jest w przypadku niestandardowego VoIP. Twój personel mógłby użyć tego numeru i zasadniczo pozostać anonimowy.
Co więcej, szansa na kradzież Twojego numeru za pomocą stałego VoIP jest niewielka. Kupujesz numer i jest on zarejestrowany na adres-w przeciwieństwie do niestandardowego VoIP, który mieszka w chmurze bez domu.
Funkcje Biznesowe
Kolejną istotną zaletą stacjonarnego VoIP w porównaniu z tradycyjną usługą telefoniczną jest dostęp do funkcji klasy biznesowej. Zdecydowana większość usług telefonicznych VoIP oferuje coś więcej niż tylko podstawową linię telefoniczną. Oprócz możliwości nawiązywania i odbierania połączeń z dowolnego miejsca, możesz zdecydować się na kompleksowy pakiet komunikacyjny.
Pakiety te zazwyczaj zawierają narzędzia do wewnętrznego czatu zespołowego, wideokonferencji i nie tylko. Istnieją rozwiązania dla komunikacji z klientami, wiadomości SMS, centrów telefonicznych, zespołów sprzedażowych, marketerów i agentów wsparcia—lista jest długa. Użytkownicy biznesowi mogą wybrać plan z funkcjami takimi jak nagrywanie rozmów, barging połączeń, wirtualny faks, integracja CRM i inne narzędzia mające na celu poprawę jakości usług.
Pomocne są również analizy połączeń i raporty. Menedżerowie i przełożeni mogą korzystać z tych raportów, aby lepiej zrozumieć, jak dobrze działają ich agenci.
Połączenia międzynarodowe i międzymiastowe
Stałe Voipy obsługują połączenia międzynarodowe. Jednak zwykle połączenia międzynarodowe ze stałym VoIP są droższe niż połączenia niestandardowe.
Wiele osób polega na niestandardowych VoIP do użytku osobistego, aby dzwonić do przyjaciół i rodziny za granicą. Jest niedrogi, a czasem darmowy.
Ale do użytku biznesowego znacznie lepiej jest używać niezawodnego stałego VoIP. Nawet jeśli jest to nieco droższe, nie chcesz dzwonić do swoich klientów lub klientów za pomocą niestandardowego numeru, który może wydawać się niegodny zaufania.
3 Sztuczki Dla Stacjonarnego VoIP
Zanim zaczniesz używać stałego VoIP, sprawdź moje ulubione sztuczki i najlepsze praktyki poniżej.
Sztuczka # 1: Zachowaj Swój Istniejący Numer Telefonu
Jeśli obecnie korzystasz z tradycyjnej linii telefonicznej w swojej firmie, powinieneś mieć możliwość zachowania tego numeru (jeśli chcesz) podczas przełączania się na stacjonarny VoIP. Najlepsze usługi VoIP business phone powinny sprawić, że proces ten będzie dla ciebie dość łatwy. Przed zarejestrowaniem się sprawdź, czy oferują tę opcję.
Nie anuluj starej usługi telefonicznej lub usługi DSL, dopóki numer nie zostanie całkowicie przeniesiony na linię telefoniczną VoIP. Przygotuj się na dostarczenie aktualnego rachunku, adresu usługi i więcej informacji, aby proces ten był jak najbardziej bezproblemowy.
Trick # 2: Uruchom test prędkości VoIP i Test jakości
Zanim przełączysz się na stały VoIP, musisz upewnić się, że istniejące połączenie internetowe może obsługiwać połączenia VoIP. Najprostszym sposobem na to jest prosty test prędkości lub jakości VoIP.
Testy te zwykle trwają mniej niż minutę. Skorzystaj z testu, aby określić, czy prędkość Internetu i inne kluczowe wskaźniki spełniają zalecane wymagania usługi telefonicznej VoIP. Istnieje wiele sposobów, aby to zrobić w Internecie. Robisz to za darmo na stronie RingCentral. Ale są też dziesiątki innych opłacalnych darmowych alternatyw w Internecie.
Jeśli Twoje połączenie internetowe jest niestabilne, musisz uaktualnić swój plan lub zmienić dostawców przed zarejestrowaniem się w stacjonarnej usłudze telefonicznej VoIP.
Trick # 3: NIE kupuj nowego sprzętu
Nie ma powodu, aby wychodzić i kupować nowe telefony lub inny kosztowny sprzęt. Dzięki stałemu VoIP ty i Twoi pracownicy możecie nawiązywać i odbierać połączenia bezpośrednio z istniejących urządzeń.
Wszystko czego potrzebujesz to komputer stacjonarny, laptop lub smartfon. Tak długo, jak jesteś w obszarze z dostępem do Internetu, możesz korzystać z usługi telefonu VoIP. Niektórzy dostawcy oferują telefony, Zestawy słuchawkowe i inny sprzęt. W większości przypadków jest to opcjonalne. Kupuj tylko ten sprzęt, jeśli jest to coś, co wolisz. Ale ogólnie, nie będzie to potrzebne.
Odwiedź Nextiva
- Nieograniczone połączenia głosowe i wideo
- Numery lokalne i bezpłatne
- Automatyk na każdym planie
- Ceny zaczynają się od $17.95 / użytkownik miesięcznie
Wypróbuj Nextiva już dziś