Recenzja CloudTalk

Zdalne rozwiązanie telefoniczne CloudTalk oparte na chmurze zostało stworzone z myślą o centrach telefonicznych, centrach sprzedaży i centrach wsparcia, które potrzebują usprawnionego systemu przetwarzania połączeń, który oszczędza czas i zapewnia produktywność. 

CloudTalk oferuje mnóstwo przyjaznych dla call center funkcji, które sprawiają, że jest to niezbędne rozwiązanie call center. 

Warto jednak zagłębić się w ofertę CloudTalk, aby sprawdzić, czy naprawdę jest to najlepsze rozwiązanie telefoniczne oparte na chmurze dla Twojej firmy. 

Poniżej mówimy o zaletach i wadach CloudTalk, specyfice jego najlepszych funkcji i tym, czego można oczekiwać za dostęp do narzędzi do połączeń.  

Zalety i wady CloudTalk

Plusy 

  • Jest wyposażony w kolejkowanie połączeń i nagrywanie połączeń
  • Posiada aplikację mobilną do użytku w podróży
  • Może być używany do połączeń konferencyjnych
  • Zawiera inteligentne routing połączeń
  • Umożliwia otrzymywanie powiadomień pulpitu połączeń
  • Łatwe importowanie historii kontaktów
  • Jest wyposażony w automatyzację połączeń i przepływu pracy
  • Oferuje statystyki połączeń i zaawansowaną analitykę
  • Ma monitoring połączeń
  • Wbudowane pulpity klienta w czasie rzeczywistym
  • Dobrze integruje się z Hubspot

Wady

  • Opłaty dodatkowe miesięcznie za każdy dodatkowy numer telefonu
  • Zawiera tylko jeden bezpłatny numer lokalny
  • Plan Starter nie obejmuje połączeń konferencyjnych
  • Nie zawsze najlepsza obsługa klienta

Funkcje CloudTalk

Oto głębsze spojrzenie na niektóre z najbardziej wyróżniających się funkcji CloudTalk.  

Funkcje Głosowe

Chociaż CloudTalk oferuje standardowe narzędzia poczty głosowej, kolejkowanie połączeń i możliwości nagrywania rozmów, oferuje również kilka bardziej zaawansowanych funkcji, które są mile widziane. Na przykład możesz wysyłać swoim klientom automatyczne przypomnienia o wiadomościach tekstowych i SMS, aby przepływ rozmów przebiegał płynniej. Może to być ogromna długoterminowa oszczędność czasu. 

CloudTalk zapewnia nie tylko funkcje głosowe skierowane do klienta. Twój zespół może również łatwo angażować się w Połączenia konferencyjne za pomocą harmonogramu połączeń konferencyjnych. Czy ludzie dzwonią do ciebie po godzinach? CloudTalk pozwala tworzyć spersonalizowane pozdrowienia, a nawet muzykę, jeśli chcesz zawiesić klientów. 

Wszystkie zaawansowane funkcje głosowe CloudTalk są świetne, ale jeśli jesteś mniejszą firmą, możesz ich nie potrzebować. W takim przypadku będziesz mógł uciec od planu początkowego z bardziej ograniczonym dostępem do funkcji. 

W końcu, im więcej płacisz, tym bardziej solidne funkcje masz dostęp do. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz określonych funkcji, czy nie, z pewnością warto o tym pamiętać, biorąc pod uwagę każdy z planów połączeń CloudTalk. 

Inteligentne Routing Połączeń

Jeśli pracujesz w call center, wiesz, że jednym z najlepszych sposobów na zaoszczędzenie czasu i wysyłanie połączeń tam, gdzie muszą iść, jest inteligentne routing połączeń. Dzięki niemu możesz upewnić się, że każde z połączeń jest kierowane do właściwej osoby, gdy spełnia listę wstępnie ustawionych kryteriów, które możesz wybrać. Po zalogowaniu się na pulpicie nawigacyjnym CloudTalk możesz to łatwo zrobić za pomocą narzędzia Call Flow Designer.

Aby uzupełnić funkcje inteligentnego routingu połączeń, CloudTalk wyposaża Cię również w interaktywne menu odpowiedzi głosowej lub IVR. Pomaga prowadzić każdego rozmówcę przez różne trasy połączeń w zależności od potrzeb. 

Nie tylko to, ale możesz również zaprogramować przepływ połączeń, aby wybrać najlepszych agentów do połączeń w zależności od ich zestawu umiejętności. Łatwo zrozumieć, jak to się przydaje, jeśli pracujesz z różnorodnym zespołem o różnych mocnych i słabych stronach. 

Czasami, gdy wykonujesz połączenia wychodzące, lokalni klienci mogą nie być tak chętni do odbierania międzynarodowych numerów. CloudTalk pozwala ustawić identyfikator połączenia na numer lokalny. Wraz z tym CloudTalk pozwala ustawić preferowanego agenta dla określonych połączeń od określonych klientów, a jeśli nie ma ich w biurze, funkcja przekierowania połączeń CloudTalk może wysłać to połączenie na inny numer telefonu komórkowego lub stacjonarnego. 

Należy pamiętać, że niektóre z bardziej zaawansowanych funkcji można uzyskać tylko za pośrednictwem planów wyższych poziomów CloudTalk. Jeśli na przykład korzystasz z planu podstawowego, nie będziesz w stanie tworzyć spersonalizowanych pozdrowień, routingu opartego na rozmówcy lub automatycznego przekierowywania połączeń. 

Produktywne Narzędzia Połączeń Wychodzących

Call centers i firmy zajmują się zarówno przychodzącymi, jak i wychodzącymi połączeniami. Jeśli chodzi o połączenia wychodzące, CloudTalk zadbał o integrację funkcji wychodzących, które ułatwiają nawiązywanie połączeń. Obejmują one takie rzeczy, jak oznaczanie połączeń, automatyczne wywołania zwrotne i notatki połączeń.

Dzięki notatkom połączeń Twój zespół może zapisywać notatki o każdym kliencie, z którym rozmawia. Są one następnie zapisywane w systemie do wykorzystania w przyszłości. Chcesz wiedzieć, z jakimi telefonami masz do czynienia? Tagowanie połączeń pomaga Twojemu zespołowi wyraźnie skategoryzować każde połączenie podczas ich odbierania.

Gdy twój zespół wykonuje i kończy połączenia, może skorzystać z predictive dialer CloudTalk. Automatycznie wybiera następne połączenie w kolejce, gdy członek zespołu jest gotowy do podjęcia następnego połączenia. Narzędzia takie jak te są ostatecznie zaprojektowane, aby pomóc zespołowi zachować produktywność, niezależnie od tego, czy zarządzasz call center, czy pracujesz w sprzedaży. 

Narzędzia Dialer

Jedną z najpotężniejszych funkcji CloudTalk oszczędzających czas, szczególnie dla centrów telefonicznych i zespołów sprzedażowych, jest narzędzie Power dialer. Twoi agenci mogą mieć mnóstwo numerów do przebrnięcia. Niezależnie od tego, czy jest to spowodowane zmęczeniem, próbą wielozadaniowości, czy czystymi zakłóceniami, nie zawsze mogą wykonywać połączenia wychodzące w zrównoważonym tempie. 

To tutaj może się przydać dialer zasilania. Pomaga zwiększyć wydajność rozmówcy, automatycznie wybierając następny numer na liście bez opóźnienia, które nieuchronnie pojawia się, jeśli próbujesz to zrobić ręcznie. 

W ramach POWER dialer, gdy masz garść kontaktów do pracy, możesz łatwo tworzyć kampanie rozmówców.

Kampanie te pozwalają ustawić listę numerów, które mają być automatycznie wybierane przez Power dialer po rozłączeniu. Możesz również przypisać skrypt połączenia do każdej kampanii, aby agenci połączeń wiedzieli dokładnie, co powiedzieć dla każdego numeru, na który dzwonią. 

Nie tylko to, ale możesz także tworzyć niestandardowe ankiety w pulpicie nawigacyjnym CloudTalk i przypisywać je do konkretnych kampanii. Gdy Twoi rozmówcy pracują za pośrednictwem Power dialer, ich pulpit nawigacyjny pokazuje im liczbę wykonanych połączeń, liczbę zamkniętych sprzedaży (jeśli istnieje), Współczynnik konwersji i liczbę kontaktów, które pozostały do połączenia.

Gdy to zrobisz, członkowie zespołu mogą łatwo wyeksportować wszystkie przechowywane informacje, a także nagrania rozmów telefonicznych i odpowiedzi na kwestionariusze. Jeśli chodzi o pobyt zorganizowany i wydajny idzie do centrów telefonicznych, narzędzia te są totalne must-Have do zapewnienia wydajności, zachować zadowolenie klientów, i utrzymać operacje płynne.  

Statystyki i monitoring połączeń

Jednym z najlepszych sposobów, aby śledzić, jak Twój zespół wykonuje i obsługuje połączenia, są statystyki i monitorowanie połączeń. Na szczęście CloudTalk nie zawodzi w tym obszarze.

Dzięki CouldTalk uzyskujesz dostęp do statystyk połączeń, a także przechowywanych statystyk dotyczących poszczególnych członków zespołu. Raportowanie agentów pomaga Oceniać członków zespołu pod względem wydajności, aby zobaczyć, jak dobrze radzi sobie każdy z nich. 

Jednak informacje, które możesz zebrać zarówno na temat członków zespołu, jak i połączeń przychodzących, nie są czymś, na co musisz czekać. Dzięki pulpitowi nawigacyjnemu CloudTalk w czasie rzeczywistym możesz być na bieżąco ze stanem swoich operacji na każdym kroku. 

Nowszym atutem CloudTalk jest funkcja analizy emocji. Dzięki niemu twoi agenci mogą ocenić, jak rozmówcy czuli się po sfinalizowaniu rozmowy telefonicznej. Byli bardzo zadowoleni? Zadowolony? Neutralny? Albo nawet bardzo niezadowolony? 

Są to wszystkie ustalenia za pomocą jednego kliknięcia, które członkowie Twojego zespołu mogą wykonać po każdym połączeniu. Chociaż określenie przez każdego agenta sposobu połączenia może być dość subiektywne, narzędzie może nadal być przydatne w informowaniu o tym, jak najlepiej prowadzić połączenia, jakich skryptów użyć lub których członków zespołu przypisać do których zadań. 

Integracje Workflow

Jako aktywny biznes, są szanse, że masz do czynienia z kilkoma kawałkami oprogramowania. Jeśli integrujesz rozwiązanie do połączeń z przepływem pracy, zdecydowanie chcesz się upewnić, że integruje się bezproblemowo.

CloudTalk łatwo integruje się z dużymi nazwami, takimi jak Hubspot, Pipedrive, Salesforce i Zendesk, których możesz już używać. CloudTalk łatwo integruje się również z dowolnym systemem ecommerce, help desk lub CRM, dzięki czemu możesz wyświetlać dane i zarządzać nimi w scentralizowany sposób. 

Możliwość integracji CloudTalk z resztą stosu technologii oznacza również, że nie będziesz musiał radzić sobie z rozproszonymi kontaktami ani rozproszonymi informacjami o klientach. Historia kontaktów z klientami wraz z notatkami, czatami lub zamówieniami są przechowywane w jednym miejscu. 

Ceny i opcje pakietów CloudTalk

CloudTalk pozwala wypróbować dowolny plan za darmo przez 14 dni bez konieczności angażowania się w cokolwiek. Gorąco polecam, zwłaszcza jeśli poważnie rozważasz użycie CloudTalk, aby najpierw skorzystać z jego wersji próbnej. 

Jest to jeden z najlepszych sposobów, aby sprawdzić, czy CloudTalk naprawdę spełnia Twoje oczekiwania i pasuje do twojego przepływu pracy. Oto krótkie spojrzenie na jego mix planów połączeń: 

  • Starter – $20 za użytkownika miesięcznie
  • Essential – $25 za użytkownika miesięcznie
  • Ekspert – $40 za użytkownika miesięcznie
  • Custom-skontaktuj się z nimi, aby uzyskać ofertę szytą na miarę

Najbardziej podstawowy plan CloudTalk, w cenie 20 USD za użytkownika miesięcznie, zapewnia dostęp do podstawowych rzeczy. Za $ 20 za użytkownika będziesz mógł przechowywać nagrania rozmów tylko przez jeden miesiąc, nie będziesz w stanie ustawić spersonalizowanych pozdrowień dla połączeń po godzinach i nie będziesz mieć dostępu do automatycznych wiadomości tekstowych od klientów. Funkcje inteligentnego routingu połączeń i wydajności są również dość ograniczone. 

Dopiero po dotarciu do podstawowego narzędzia 25 USD za użytkownika miesięcznie uzyskasz dostęp do bardziej zaawansowanych funkcji inteligentnego routingu połączeń, produktywności i większych możliwości integracji. 

Reputacja CloudTalk

Podczas gdy CloudTalk nie jest tak ugruntowany jak niektórzy konkurenci, użytkownicy nadal mówią solidne rzeczy o swojej ofercie produktów. Uwielbiają, jak łatwy jest proces wdrażania i jak przyjazny dla użytkownika staje się system telefoniczny po skonfigurowaniu i przygotowaniu do pracy. 

Jednak użytkownicy mogą czasami mieć problemy z użyciem najbardziej podstawowego planu, ponieważ ma on ograniczone funkcje pomocy technicznej, a czasami proces samodzielnej konfiguracji może pozostawić pewne problemy z rozwiązywaniem problemów. Co więcej, tak wiele przydatnych funkcji, jakie oferuje CloudTalk, w obszarze obsługi klienta nie świeci tak jasno.

Pamiętaj o tym, gdy podejmujesz ostateczną decyzję o tym, na jakim rozwiązaniu telefonicznym w chmurze możesz polegać. Jeśli uważasz, że CloudTalk nie jest do końca w Twoim zaułku lub nie ma konkretnych funkcji połączeń, których szukasz, wymieniłem kilka alternatyw, które mogą być warte rozważenia na końcu tego przewodnika.

Streszczenie

Ogólnie CloudTalk to zdecydowanie oparty na chmurze system telefoniczny, który warto rozważyć, jeśli chcesz rozwiązania, które nie będzie cię kosztować zbyt wiele. Chociaż ma swoje własne zalety i wady, istnieje wiele przydatnych funkcji połączeń biznesowych, które oferuje użytkownikom po wdrożeniu odpowiedniego planu, który działa dla nich. 

Jeśli jednak nadal jesteś na ogrodzeniu, z którym dostawcą chcesz iść lub chcesz rozważyć inne opcje, Oto kilka dodatkowych sugestii, które warto rozważyć:

Można powiedzieć, że RingCentral jest liderem w branży rozwiązań telefonicznych, choć Nextiva nie jest daleko w tyle. Niezależnie od tego, czy szukasz wiadomości, wideo, telefonu czy systemów contact center, RingCentral ma narzędzia, aby je skonfigurować. Działa świetnie dla usługodawców i małych firm. A nawet zapewnia narzędzia umożliwiające programistom tworzenie własnych integracji. Ceny mogą zaczynać się od $19.99 za użytkownika miesięcznie. 

Grasshopper jest świetny dla mniejszych firm, które chcą prostych rozwiązań w chmurze, takich jak przekierowanie połączeń, połączenia VoIP i WiFi, niestandardowe pozdrowienia, transfery połączeń i jednoczesna obsługa połączeń. Ceny zaczynają się od $26 miesięcznie rozliczane rocznie. 

Nextiva oferuje mnóstwo rozwiązań telefonicznych opartych na chmurze w całkiem przyzwoitych cenach. Łączy systemy telefoniczne, sztuczną inteligencję i automatyzację, aby pomóc ci płynnie prowadzić działalność biznesową bez przerwanych połączeń i kłopotliwej obsługi klienta. Został wybrany najlepszym systemem telefonicznym przez U. S. News dwa lata z rzędu. Plany zaczynają się już od $18.95 na użytkownika miesięcznie. 

Total
0
Shares
Related Posts

Przegląd Zoom

Jeśli nie słyszałeś o zoomie, mieszkałeś pod skałą. Werdykt jest w: rozmowy konferencyjne to jeden z najlepszych sposobów,…

Przegląd Webgility

Webgility to oprogramowanie do księgowości ecommerce, które pomaga firmom zapewnić klientom optymalne wrażenia zakupowe.  Automatyzuje ich księgowość, zapasy…