Recenzja ReferralCandy

Znalezienie opłacalnego sposobu na zwiększenie odbiorców e-commerce za pośrednictwem poczty ustnej (to faktycznie działa!) nie jest łatwe. 

Na szczęście jest to dokładny problem, który firma ReferralCandy zamierza rozwiązać. 

Najważniejszą rzeczą, która odróżnia go od innych narzędzi polecających, jest to, że jest to gotowe narzędzie, które poprowadzi Cię przez proces polecania bez potrzeby posiadania wiedzy programisty. 

Pomoże Ci dostosować sposób przyznawania nagród za polecenia, zabezpieczyć się przed oszustwami i powiększyć bazę poleceń. 

Poniżej zanurkujemy głęboko w plusy i minusy ReferralCandy, a także jego ogólną reputację i najbardziej przydatne funkcje.

ReferralCandy plusy i minusy

Plusy

  • Łatwa konfiguracja bez kodu
  • Oferuje analizę poleceń, dzięki czemu zawsze wiesz, jak działają Twoje kampanie
  • Łatwe w użyciu szablony, które można dostosować do własnych upodobań
  • Mobile – pierwsze doświadczenie klienta
  • Przyjazne dla programistów narzędzia do większego dostosowania za pomocą HTML i CSS
  • Zapobiega oszustwom w zakresie polecania, automatycznie blokując podejrzane działania polecające
  • Automatyzacja pozwala promować programy poleceń na autopilocie
  • Umożliwia tworzenie stron docelowych skierowań
  • Ułatwia dodawanie śledzonych linków polecających do biuletynów
  • Integruje się z największymi platformami ecommerce

Wady

  • Niektórzy uważają, że polecenie ReferralCandy jest trudne do dostosowania
  • Może być kosztowną inwestycją dla rozwijających się firm
  • Wsparcie sukcesu klienta może być lepsze

Funkcje ReferralCandy

ReferralCandy jest dość prostym narzędziem polecającym, które robi to, co mówi. Podobnie jego cechy to odzwierciedlają. Oto szczegółowe spojrzenie na niektóre z najlepszych: 

Szablony Poleceń

Musisz kochać szablony, gdy budujesz narzędzia sprzedażowe. A z programem poleceń nie jest inaczej. ReferralCandy oferuje wiele szablonów, które pomogą Ci rozpocząć tworzenie przepływu pracy z poleceniami, który przyniesie wyniki. 

Gotowe szablony pomagają w konfigurowaniu pierwszych ofert polecania. 

Są świetnym punktem wyjścia, jeśli nie masz doświadczenia z ofertami poleceń i chcesz solidnego punktu wyjścia. Może to zająć zaledwie 10 minut, aby wszystko skonfigurować. Możesz wybrać preferowaną nagrodę, niezależnie od tego, czy jest to zniżka w sklepie, którą dajesz jako podziękowanie za polecenie znajomego, czy wypłata gotówki.

Na szczęście nie ograniczasz się tylko do zniżek w sklepie lub wypłat gotówki. ReferralCandy ułatwia tworzenie niestandardowych nagród, niezależnie od tego, czy używasz szablonu, czy zaczynasz od zera. 

Zapobieganie Oszustwom

Podczas gdy oszustwo może nie być pierwszą rzeczą, która przychodzi na myśl, gdy myślisz o programie poleceń, jest to zdecydowanie coś, na co chcesz uważać. Tak bezpieczna i niezawodna, jak może być Twoja oferta polecania, zawsze są użytkownicy, którzy będą próbowali grać w systemie, aby otrzymać więcej nagród, niż są naprawdę należne. 

ReferralCandy niedawno zintegrował nowe funkcje, w których można wykryć nieuczciwe działania polecające. Te funkcje pozwalają monitorować skoki poleceń od określonych użytkowników i upewnić się, że użytkownicy nie tworzą poleceń własnych. Te funkcje wykrywania oszustw są zdecydowanie niezbędne. 

Analiza Rekomendacji

Czym byłby system poleceń bez żadnych analiz, które wskazywałyby Ci, jak naprawdę radzi sobie Twój system poleceń? ReferralCandy informuje Cię o każdej nowej sprzedaży, którą robisz z poleceń,a także o tym, jakie są Twoje najlepsze źródła ruchu.

Co więcej, możesz także zobaczyć, kim są twoi najlepsi polecający i co mówią o Twojej marce na platformach społecznościowych. Łatwo zrozumieć, jak może to być pomocny wgląd dla każdej firmy, dużej lub małej. To takie dane mogą pomóc w podejmowaniu bardziej świadomych decyzji, które nie zabijają Twojego budżetu i pomagają ci się rozwijać.  

Narzędzia Cross-Promotion

Dużą częścią skutecznego zarządzania programem poleceń jest informowanie ludzi o jego istnieniu. Istnieje mnóstwo różnych miejsc, w których możesz poinformować klientów o swojej ofercie polecania, aby zwiększyć liczbę poleconych, które otrzymujesz.

Są to miejsca takie jak: 

  • Twoje strony docelowe
  • Strony dla klientów
  • Twój newsletter biznesowy
  • Twoje formularze rejestracyjne
  • Pop-upy Twojego sklepu 

ReferralCandy pozwala osadzić ofertę skierowania w jednym z tych miejsc. Na przykład, gdy Twoi klienci zakończą sprawdzanie, możesz skonfigurować ReferralCandy tak, aby automatycznie integrował wyskakujące okienko informujące każdego z Twoich klientów o Twojej ofercie polecania. 

Stamtąd mogą dołączyć do twojego programu poleceń lub zgłosić się w późniejszym czasie. W wiadomościach e-mail, ReferralCandy pozwala zawierać linki polecające, które zachęcą klientów do skierowania Cię do swoich przyjaciół i rodziny. Możesz sobie wyobrazić, jak próba zrobienia tego od zera może być trudna, jeśli nie jesteś programistą. Szczególnie trudne może być śledzenie tego wszystkiego przy większej bazie klientów, ponieważ może szybko stać się żmudne i zbyt czasochłonne. 

To właśnie sprawia, że ReferralCandy jest tak cennym narzędziem dla każdego biznesu ecommerce, niezależnie od niszy lub branży, w której działa. Usprawnia proces tworzenia kampanii rekomendacji, które są śledzone, zarządzane i rozliczane w jednym miejscu. Eliminuje również potrzebę posiadania zaawansowanej wiedzy programistycznej. 

Automatyzacja Przepływu Pracy

Automatyzacja jest klejem, który utrzymuje obieg pracy skierowań w programie ReferralCandy. Po wdrożeniu programu polecającego i zbudowaniu programu polecającego dokładnie tak, jak chcesz, możesz ustawić wytyczne automatyzacji, a następnie pozwolić, aby program polecający robił swoje w tle.

Podczas gdy zdobywa Twoją sprzedaż i nową bazę klientów z istniejącej, możesz skupić się na prowadzeniu innych, pilniejszych części swojej firmy. 

Opcje automatyzacji ReferralCandy pomagają w czasochłonnych zadaniach, takich jak:

  • Policji i zapobiec oszustwom skierowania, gdy to się dzieje
  • Śledź swoich najbardziej płodnych polecających
  • Wiedz dokładnie, skąd pochodzi większość ruchu polecającego
  • Promuj swój program poleceń wśród wszystkich swoich klientów

Spersonalizowane E-Maile Polecające

Dzięki ReferralCandy możesz spersonalizować proces wysyłania wiadomości e-mail. Przesyłanie logo i banerów marki do wiadomości e-mail i stron ułatwia rozpoznawanie marki. Możesz również wybrać własne kolory i czcionki marki w celu dodatkowej personalizacji. Po dodaniu własnej kopii, która przemawia do klientów, będziesz gotowy do wysyłania wiadomości e-mail. 

Jeśli chodzi o wysyłanie wiadomości e-mail, ReferralCandy integruje się z aplikacjami do marketingu e-mail, które pomagają wykonać zadanie. E-mail jest integralną częścią planu marketingowego każdego sklepu ecommerce. Dzięki ReferralCandy możesz mieć pewność, że jesteś pokryty tym frontem. 

Integracje Aplikacji

Jeśli Platforma Twojego sklepu nie integruje się z ReferralCandy, jest to praktycznie niemożliwe. Jednak ReferralCandy integruje się z jednymi z największych platform e-commerce, w tym:

  • Shopify
  • Shopify Plus
  • WooCommerce
  • Magento
  • BigCommerce
  • Doładowanie
  • PayWhirl
  • Pogrubienie
  • Cratejoy
  • Volusion
  • LimeLight
  • Seler
  • 3DCart
  • LearnWorlds

ReferralCandy oferuje również integrację JS i integrację API dla programistów w celu tworzenia niestandardowych integracji. 

Jeden minus? Nie wydaje się jeszcze integrować z Zapierem. Ponieważ Zapier jest tak poręcznym narzędziem dla stosu technologicznego każdej firmy, która chce większej kontroli nad integracjami, miejmy nadzieję, że jest to tylko kwestia czasu, zanim to się stanie. ReferralCandy jest całkiem dobry w dodawaniu nowych funkcji, ponieważ słucha opinii klientów. 

Cennik i opcje pakietów polecających

Dwa poziomy cenowe ReferralCandy są dość wyraźne. Większość małych firm może zyskać na $ 49 miesięcznie plus prowizja. 

Nie musisz jednak od razu pogrążać się w płatnym planie polecania. Masz szansę wypróbować go za darmo przez pierwsze 30 dni, aby naprawdę poczuć, jak dobrze może pracować dla ciebie. 

  • Premium-rozliczane miesięcznie w wysokości 49 USD miesięcznie plus prowizja
  • Enterprise-rozliczane rocznie w $3,999 miesięcznie 

Aby pomóc w oszacowaniu procesu kosztu polecenia, zwłaszcza że jest to podstawowa miesięczna opłata w wysokości 49 plus Dowolna prowizja, ReferralCandy oferuje poręczny kalkulator poleceń, który pomaga sprawdzić, ile wydasz i zyskasz, jeśli z niego skorzystasz.

Nasza rekomendacja? Powinieneś całkowicie skorzystać z kalkulatora, aby uzyskać lepsze wyobrażenie o kompromisie, którego dokonasz, rejestrując się i korzystając z niego. Stamtąd łatwiej jest mieć spokój ducha, wiedząc, że dokonujesz solidnej inwestycji. Sprawdź jego Kalkulator poleceń tutaj. 

Renoma ReferralCandy

Podobnie jak praktycznie każde inne narzędzie biznesowe, ReferralCandy ma wiele własnych kompromisów. Choć ogólnie rzecz biorąc, sentyment użytkownika jest pozytywny. Użytkownicy uwielbiają, jak polecający ułatwia generowanie dodatkowej bazy klientów za pośrednictwem istniejących klientów w opłacalnej cenie. 

Jednak użytkownicy reklamacji numer jeden mają, jak konfigurowalny może być ReferralCandy. Wydaje się być ograniczona w tym dziale, mimo twierdzenia, że jest odwrotnie. W końcu wydaje się, że naprawdę musisz zrobić trochę kopania, aby przejść przez proces dostosowywania stron i wyskakujących okienek poza podstawami. 

Poza tym może być trochę trudno przetestować, jak dobrze działa Twoja konfiguracja polecenia wewnętrznie. Niektórzy użytkownicy narzekają, że nie można tworzyć jednoczesnych kampanii polecających w różnych walutach. Jest to funkcja, która przydałaby się międzynarodowym markom ecommerce próbującym powiększyć swoją bazę klientów. 

Należy również pamiętać, że Opcje wypłat polecających, jeśli jest to jeden ze sposobów nagradzania klientów, mogą być ograniczone do PayPal. Jeśli Twoja firma szuka dodatkowych alternatyw wypłat w ramach zautomatyzowanego procesu, może to być coś, o czym należy pamiętać, gdy próbujesz zdecydować, czy wybrać narzędzie takie jak ReferralCandy, czy konkurent. 

Nie masz również możliwości usuwania grupowego zestawu klientów ani łatwego eksportowania dużych ilości danych. Ogólnie Rzecz Biorąc, ReferralCandy ma solidną lojalną bazę klientów, która uwielbia oferowane funkcje. Chociaż nie przychodzi to bez wskazania niektórych obszarów, w których się nie mieści. 

Funkcje takie jak możliwość tworzenia ambasadorów marki lub praca z automatycznym systemem punktów nie są jego mocnymi stronami. Istnieją jednak inne narzędzia odsyłania, które są lepiej wyposażone, aby zaspokoić tego typu systemy odsyłania. 

Streszczenie

Jako narzędzie polecające, które zajmuje się podstawami, szczególnie w witrynach sklepowych z ponad 100 miesięcznymi transakcjami, ReferralCandy może być narzędziem, które wykonuje zadanie. Nie jest zbyt skomplikowany, gdy jest przytłaczający dla małych i średnich sklepów e-commerce, a w większości jest stosunkowo intuicyjny w użyciu. 

Jeśli jednak szukasz bardziej zróżnicowanego zestawu narzędzi lub systemów skierowań o nieco większej elastyczności, poniżej znajdują się trzy alternatywy, które warto przyjrzeć się.

Smile.io to narzędzie rekomendacji zbudowane wokół idei zwiększenia lojalności wobec marki. Jak? Umożliwiając przyznawanie punktów klienta, oferując status VIP klienta i pomagając zwiększyć stawki za polecenia. Jest intuicyjny w obsłudze zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów i zawiera więcej opcji cenowych. Możesz zacząć z niego korzystać za darmo i mieć dostęp do punktów klienta i funkcji e-mail nagród tutaj. 

Program poleceń B2B bez wątpienia różni się od programu poleceń, którego używasz w Ustawieniach B2C (do czego zbudowany jest ReferralCandy). Jeśli więc szukasz potężnej opcji B2B, która pomoże Ci budować świadomość produktu poprzez istniejącą bazę klientów,warto przyjrzeć się Influitive. Możesz łatwo poprosić o wersję demonstracyjną, aby dowiedzieć się więcej o Influitive tutaj. 

Talkable polega na tworzeniu zrównoważonego rozwoju poprzez programy poleceń, które twoi klienci mogą naprawdę docenić. Oznacza to, że można tworzyć ambasadorów marki, jak cel i nagradzać swoich najbardziej lojalnych klientów. Łatwo integruje się również z najpopularniejszymi platformami ecommerce, w tym Shopify, Magento i WooCommerce. Aby dowiedzieć się więcej o cenach Talkable, musisz zarezerwować demo tutaj. 

Total
0
Shares
Related Posts

Najlepsze Bramki Płatnicze

Bramki płatności są istotną częścią wysyłania i odbierania pieniędzy online. Ułatwiają one przeprowadzanie transakcji za pomocą kliknięcia myszką,…

Recenzja Nextiva

Nextiva to oparty na chmurze wirtualny dostawca numerów telefonicznych i narzędzie do współpracy zespołowej, które oferuje wysokiej jakości…