Sprawdzona metoda rankingu na pierwszej stronie Google dla dowolnego słowa kluczowego o długim ogonie

seo

Więc chcesz napisać artykuł, który plasuje się na pierwszej stronie Google dla słowa kluczowego o długim ogonie?

Dobrze. Tak jak wszyscy inni.

Ranking na pierwszej stronie Google dla dobrze dobranych słów kluczowych o długim ogonie pozostaje jednym z najszybszych sposobów, aby Twoje treści przed tysiącami ludzi.

Ale jak to zrobić?

Jedną z opcji jest zarejestrowanie się w jednej z podejrzanych agencji SEO, która obiecuje ” pierwszy ranking stron w ciągu dwóch tygodni!”

Chyba wszyscy się zgodzimy, nie chcesz tego robić. Dni fly-By-night-snake-oil-salesmen agencji SEO już dawno minęły. Jeśli ktoś obiecuje pierwsze miejsce w rankingu, niech biegnie w drugą stronę. Nie ma żadnych gwarancji w świecie SEO.

Niestety, w wyniku tych oszustów, niektórzy ludzie uważają, że ranking pierwszej strony jest nadal mitem. Nie winię ich.

Może zastanawiałeś się też: czy ranking pierwszej strony jest w ogóle możliwy dzisiaj?

Algorytm wyszukiwania zmienia się tak często, a miliony nowych treści są publikowane codziennie, może wydawać się głupim zadaniem, aby spróbować stworzyć Najwyżej oceniane treści w Google.

Ale to nie jest niemożliwe.

Aby być całkowicie transparentnym, nie będziesz w najbliższym czasie klasyfikować terminu „Apple” lub „Google”. Są to Regulamin head, niezbyt długoogonowy. Są również znakami towarowymi, mówione i zdominowane przez duże i ugruntowane firmy.

Ale nie mówimy o słowach głowy. Mówimy o długoogonowych słowach kluczowych – tego rodzaju terminach, które chcesz do rankingu, aby uzyskać więcej gałek ocznych, kliknięć i sprzedaży.

Mimo wszystko, ktoś ma pozycję na pierwszej stronie Google. Strony, które are ranking na pierwszej stronie Google w tej chwili musiał coś zrobić, aby zdobyć tę pozycję.

Co zrobili, żeby go zdobyć?

Dzisiaj pokażę wam prostą i sprawdzoną metodę rankingu na pierwszej stronie dla dowolny długoogonowy.

To nie jest jakaś podejrzana sztuczka, hack, tweak, czarna magia, czy programowanie voodoo. W rzeczywistości wymaga to sporo ciężkiej pracy, czasu i wysiłku. Jeśli spodziewasz się „jednej podstępnej sztuczki, o której Google nie chce, abyś wiedział”, trafiłeś na niewłaściwą stronę.

Jest to uczciwa, nie-BS metoda naprawdę wyprzedzając konkurencję, autentycznie zdobywając rangę, i staking swoje roszczenie w najcenniejszych nieruchomości cyfrowych na świecie-pierwszej stronie Google.

1. Zrób swoje badania

Podczas gdy wiele osób uważa, że badanie słów kluczowych nie ma już znaczenia, jest tak samo ważne teraz, jak kiedykolwiek.

W rzeczywistości jedynym sposobem, w jaki możesz mieć nadzieję na wysoką pozycję za słowo kluczowe, jest upewnienie się, że wykonasz swoje badania.

I od tego musimy zacząć cały ten wysiłek-badanie poprawnego słowa kluczowego.

Na co należy zwrócić uwagę przy wyszukiwaniu odpowiedniego słowa kluczowego?

Długość

Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zawsze robić, gdy próbujesz znaleźć słowo kluczowe o długim ogonie, jest upewnienie się, że słowo kluczowe jest wystarczająco długie.

Zawsze sugeruję minimum cztery słowa.

Przyjrzyj się rodzajowi i długości wyszukiwań, które stanowią słowo kluczowe o długim ogonie.

image02

Nie przesadzaj i nie pisz treści dla frazy 10-wyrazowej, ale cokolwiek mniej niż cztery słowa, a prawdopodobnie napotkasz zbyt dużą konkurencję, aby twój artykuł został sklasyfikowany.

Konkurs

Ilekroć próbujesz znaleźć świetne słowo kluczowe do rangi, chcesz szukać czegoś, co nie jest wysoce konkurencyjne, ale nadal ma przyzwoitą liczbę miesięcznych wyszukiwań.

Długie ogony nie mają zbyt dużej ilości poszukiwań. Ale nie powinieneś się tym martwić. Nie idziesz na haju objętość—idziesz na skupienie intencja.

Lepiej mieć kilka wyszukiwań i wysoką rangę niż mieć mnóstwo wyszukiwań i wcale nie rangę.

Uruchom wybrane słowa kluczowe z długim ogonem za pomocą narzędzia do planowania słów kluczowych Google, aby dowiedzieć się, z jaką konkurencją masz do czynienia:

image07

Dobrą rzeczą w słowach kluczowych o długim ogonie jest to, że jest ich wiele. W rzeczywistości 70% całego ruchu wyszukiwania dzisiaj pochodzi z long-tail.

image00

Kluczem do tego jest poszukiwanie bardziej opisowych słów kluczowych, najlepiej słów kluczowych, które dobrze się przekonwertują.

Intencja Użytkownika

Coś, co jest ważniejsze od samego słowa kluczowego, to intencja stojąca za słowem kluczowym.

Na przykład, gdy ktoś wyszukuje słowo kluczowe, dla którego próbujesz uszeregować, czy szuka, ponieważ chce przeglądać, robić zakupy lub kupować?

Dobrą rzeczą w słowach kluczowych o długim ogonie jest to, że dość oczywiste jest, aby dowiedzieć się, czego szuka użytkownik.

Spójrz na te zapytania:

image08

Główne terminy – „aparat fotograficzny” i „aparat cyfrowy” – nie są zbyt opisowe. Możesz nie być w stanie uzyskać skoncentrowanego zrozumienia tego, czego szuka użytkownik.

Ale słowa kluczowe o długim ogonie są cenne. Ktoś, kto szuka „sony Aparat cyfrowy 7.1 MP z zoomem optycznym 3x” szuka konkretnego produktu.

Za pomocą kilku dodatkowych zmiennych można tworzyć i dostarczać dokładnie. jakiego rodzaju treści szuka użytkownik:

  • Kup Aparat cyfrowy sony 7.1 MP z 3-krotnym zoomem optycznym
  • Porównaj Aparat cyfrowy sony 7.1 MP z 3-krotnym zoomem optycznym
  • Badania naukowe Aparat cyfrowy sony 7.1 MP z 3-krotnym zoomem optycznym
  • Aparat cyfrowy sony 7.1 MP z 3-krotnym zoomem optycznym cechy
  • Aparat cyfrowy sony 7.1 MP z 3-krotnym zoomem optycznym akcesoria

Jeśli uda ci się zrozumieć intencję długiego ogona-i to nie jest takie trudne—możesz po mistrzowsku tworzyć treści, które będą pasować do tego celu. W rezultacie zawartość szybko wzrośnie do pierwszej strony.

2. Pisz nagłówki bogate w słowa kluczowe

Jednym z kluczy do rankingu w Google jest zapewnienie pisania nagłówków bogatych w słowa kluczowe.

Nagłówki mają znaczenie. Mają znaczenie dla ludzie, i dlatego mają znaczenie dla SEO.

image03

Większość ludzi będzie zwracać uwagę tylko na dwa pierwsze słowa swoich fraz wyszukiwania, aby zdecydować, czy masz treści, których szukają.

Upewnij się więc, że grasz z odmianami nagłówków, aby uwzględnić niezbędne słowa kluczowe i przyciągnąć uwagę czytelnika tak szybko, jak to możliwe.

Na przykład, weźmy frazę wyszukiwania ” make money online.”

Oto kilka odmian nagłówków, których możesz użyć do rangi tego słowa kluczowego:

  1. Jak zarabiać w Internecie w 3 prostych krokach
  2. Sprawdzona metoda zarabiania w Internecie w każdej niszy
  3. Poradnik bez B. S. do zarabiania w Internecie w ten Weekend
  4. Jak dziś zarabiać w internecie wykorzystując umiejętności, które już posiadasz
  5. Jak zarabiać w Internecie bez umiejętności rynkowych

Nagłówki te zawierają słowo kluczowe, są jasne w swoim celu i informują czytelników o tym, w czym są od samego początku.

Gdy użyjesz wybranego słowa kluczowego o długim ogonie w tytule artykułu, wyróżnisz słowo kluczowe w SERP.

image01

Pamiętaj, Google jest inteligentny. Może dowiedzieć się, kim są ludzie próbuje aby szukać, nawet jeśli ta osoba nie wykonuje bardzo dobrej pracy, aby faktycznie jej szukać.

3. Zwróć uwagę na intencje użytkownika

Wspomniałem o tym w pierwszej sekcji: dostosuj treść do intencji użytkownika.

Innymi słowy, skupić się na dlaczego za zapytaniem użytkownika.

image09

Na przykład, jeśli ktoś wpisze” kup 43 „telewizor Panasonic”, możesz bezpiecznie założyć, że intencją użytkownika jest dokonanie zakupu.

Jeśli jednak słowem kluczowym jest ” 43 „recenzje telewizorów Panasonic”, możesz założyć, że intencją użytkownika jest uzyskanie informacji.

Możesz myśleć o tych różnych rodzajach intencji jako koncentrycznych kręgach, które odpowiadają etapom w lejku marketingowym:

image10

Możesz pójść o krok dalej w poszukiwaniu dominacji słów kluczowych, szukając fraz kluczowych, które mają Najwyżej oceniane, wysoce udostępniane artykuły, które możesz poprawić.

Oto co mam na myśli.

Załóżmy, że próbujesz ocenić frazę kluczową ” strategie content marketingowe dla Twojego bloga.”

Podłącz tę frazę słowa kluczowego do Buzzsumo i uzyskaj trzy najlepsze wyniki:

„Najgorsze błędy strategii Content marketingowej, o których nie wiesz, że popełniasz”

„Jak przeprowadzić audyt strategii Content marketingowej na swoim blogu”

oraz

„Zaawansowane strategie Content marketingowe, aby rozwijać swój Blog 10X”

Chodzi o to.

Większość ludzi, którzy szukają frazy „content marketing dla Twojego bloga”, to prawdopodobnie nowicjusze content marketingu, nie szukający błędów, audytów lub zaawansowanych strategii.

Daje to fantastyczną okazję do pisania treści, które lepiej odpowiadają intencjom użytkownika dla tego słowa kluczowego, a tym samym będą plasować się wyżej w Google.

Na przykład, używając powyższego słowa kluczowego long-tail, możesz pisać artykuły zatytułowane:

„Najlepsze strategie Content marketingowe, aby szybko rozwijać swój nowy Blog”

„Proste strategie Content marketingowe dla Twojego bloga, aby podwoić Twój ruch”

Lub

„Sprawdzone strategie Content marketingowe, aby podwoić ruch na blogu w dni 90.”

Tytuły te są znacznie bardziej skoncentrowane na intencjach użytkownika za tym wyszukiwaniem słów kluczowych i szybko pojawią się na pierwszej stronie Google.

Dlaczego szybko pojawią się na pierwszej stronie Google?

Ponieważ spełniają one wymagania użytkownika intencja.

Algorytm Google koncentruje się na dostarczaniu najlepszych możliwych wyników wyszukiwania dla zapytań użytkowników. Jeśli uda Ci się spełnić te intencje, zostaniesz nagrodzony.

4. Pisz, pisz, pisz

Zawsze mówię ludziom, że jeśli chcą pozycjonować się w Google, to lepiej przyzwyczajaj się do pisania – i pisania bardzo.

Spójrzmy prawdzie w oczy. Jeśli blogujesz raz w miesiącu, nie generujesz wystarczającej ilości treści, aby uzyskać pozycję w rankingu.

image05

Artykuły w rankingu Google to zazwyczaj ponad 2000 słów i wypełnione zdjęciami, osadzonymi filmami i linkami wewnętrznymi.

image06

Za każdym razem, gdy piszesz artykuł, który chcesz uszeregować, powinieneś traktować go bardziej jako „ostateczny przewodnik” niż zwykły post.

Spraw, aby zawartość była tak dobra, że możesz ją sprzedać jako samodzielny produkt, jeśli chcesz.

Uważaj również na wypychanie artykułu słowami kluczowymi. Zamiast tego skup się na dostarczaniu ogromnej wartości swoim odbiorcom, a nie ciągnięciu jednego w Google…ponieważ nie możesz ciągnąć jednego w Google.

5. Sprzedaj swój nowy artykuł jak szalony

Teraz, gdy już napisałeś swój artykuł, nadszedł czas, aby sprzedać żywe gówno z niego.

Ramit Sethi podsumowuje to w swoim nienaukowym wykresie:

image04

Umieszczenie go na Facebooku, Twitterze i LinkedIn jest pewne, ale jest w tym o wiele więcej.

To, co naprawdę się liczy, to mówienie o tym właściwym ludziom.

Skontaktuj się z influencerami, aby zobaczyć, czy zechcą połączyć się z Twoimi treściami; Utwórz wersję audio YouTube z linkiem do artykułu w opisie; a nawet Utwórz podcast z podsumowaniem artykułu.

Użyj każdej możliwej drogi, aby uzyskać swój artykuł przed jak największą liczbą oczu.

Im więcej razy Twój artykuł jest widziany, udostępniany i komentowany, tym większe szanse na wyższą pozycję w Google.

Wniosek

Większość ludzi uważa, że ranking na pierwszej stronie Google dla słowa kluczowego o długim ogonie jest niemożliwy, ale większość ludzi się myli.

Jeśli włożysz w to wysiłek, napiszesz wysokiej jakości treści, które oferują prawdziwą wartość i skutecznie sprzedasz swoje treści, możesz spodziewać się, że Twój artykuł pojawi się na pierwszej stronie Google w krótkim czasie.

Powiem to jeszcze raz: nie można oszukać Google.

Zamiast tego, musisz włożyć długie godziny. Musisz poczuć ból palców i wyczerpany mózg. To ciężka praca. Nie ma skrótów.

Dostarczanie prawdziwych rozwiązań prawdziwym ludziom jest kluczem do sukcesu. Twoje treści muszą być lepsze niż wszystkie inne. to wszystko.

Postępując zgodnie z tym procesem, masz gwarancję miejsca na traffic-scoring, zwiększenie konwersji-lista mocy marketingowej: pierwsza strona Google.

Total
0
Shares
Related Posts