Metoda” Gun Across the Chest ” dla kopii, która zamyka transakcję

Wszyscy widzieliśmy kultowe wizerunki banitów i stróżów prawa, którzy na wszelki wypadek próbują przymknąć oko z pistoletem pod poduszką. Zastanawiam się, jak dobry może być ten sen.

Gdybym to był ja w takiej sytuacji, myślę, że przyjąłbym inne podejście.

Wydaje mi się, że każdy intruz może być nieco bardziej przekonany, aby przejść dalej, jeśli spał z bronią w klatce piersiowej, uchwyt mocno w dłoni. Ktoś może zatrzymać się i pomyśleć o tym, czy masz broń pod poduszką, ale broń w klatce piersiowej nie pozostawia miejsca na wątpliwości.

Pistolet na piersi w proaktywnie perswazyjne.

Nie przepadam za bronią. Ale jeśli chodzi o zestrzelenie obiekcji, ta analogia jest odpowiednia do pisania kopii zorientowanej na działanie.

Dlaczego? Ponieważ jeśli chodzi o kopiowanie, które zmusza ludzi do działania, nie chcesz, aby “o tym myśleli”, co zwykle oznacza opuszczenie strony, nigdy nie wracając. Chcesz aktywnie reagować na obiekcje w sposób, który nie pozostawia miejsca na wątpliwości.

Symulowanie dialogu

Sprzedawcy, którzy pracują z ludźmi twarzą w twarz, mają przewagę nad copywriterami. Tak długo, jak sprzedawca jest wykwalifikowany w coraz perspektywę podzielić się swoimi obawami dotyczącymi zakupu, ona może umiejętnie rozwiązać każdy sprzeciw, jak to powstaje. Ma również cały szereg wizualnych i słuchowych wskazówek, gdzie są punkty sklejania.

Z kopii online, trzeba przewidywać obiekcje i proaktywnie zająć się nimi. Jeśli zrobisz to dobrze, twój czytelnik poczuje się tak, jakby toczył się rzeczywisty osobisty dialog, który po prostu eliminuje obawy.

Jednym ze sposobów, aby to zrobić bez typowego podejścia do długiego kopiowania, jest sekcja “pytania”. Zasadniczo przewidujemy pozostałe pytania, które są grzebanie w umyśle perspektywa, stwarzają pytania, a następnie konwersacyjnie odpowiedzieć na każdy z nich. Jeśli uczynisz sekcję pytań interaktywną, każdy czytelnik może wybrać, aby wyświetlić tylko pytania, które są dla nich istotne za pomocą kliknięcia myszką.

Czy blogi są wyjątkiem?

A co z blogami? Czy nie dlatego mamy włączone komentarze?

Jasne, to jeden ze sposobów radzenia sobie z nieprzewidzianymi zastrzeżeniami lub zapewnienia dodatkowej jasności. Jest to również sposób, aby uzyskać cenne informacje zwrotne na temat rzeczy, których nie wzięłaś pod uwagę w pierwszej kolejności. Pamiętaj jednak, że większość ludzi nie poświęca czasu na zadawanie pytań w komentarzach, a nawet ci, którzy mają to samo niewypowiedziane pytanie, nie poświęcą czasu na klikanie i szukanie odpowiedzi.

A ze stronami docelowymi i sprzedażowymi musisz zrobić to dobrze z samą kopią. Nie rozwiąż oczywistych zastrzeżeń, a zobaczysz, że Twój Współczynnik konwersji ucierpi.

Zestrzel więc przewidywane zastrzeżenia za pomocą swojej kopii, aby przekonwertować większą sprzedaż lub inne pożądane działania. Jeśli tego nie zrobisz, twoje ambicje online mogą skończyć się martwe w dniu przyjazdu.

Total
0
Shares
Related Posts