The Granola-Munching Hippie ’ s Guide To All-Natural SEO

To już czwarty post z serii „Content Connections”

Być może słyszałeś bicie dzwonu dla SEO.

Umiera. Nie żyje. Jest taki rok 2011. Google to zabiło.

Jeśli czytałeś artykuły na ten temat i wierzyłeś w nie, masz moje pozwolenie, aby nikomu nie mówić o swojej głupoty.

Ponieważ historia „SEO is dead” jest niebezpiecznie, śmiechowo błędna.

Jest przekazywany, ponieważ jest w nim cząstka prawdy-prymitywne” czarne kapelusze”, które głoszą niektórzy amatorscy SEO, szybko znikają.

Dziś wracamy do przyszłości i odkrywamy chrupiące, zrównoważone, w pełni organiczne SEO, które działa dzisiaj i będzie nadal działać w przewidywalnej przyszłości.

Pokój, stary.

Go organic

Pierwszym składnikiem pure organic SEO są linki. Świeże, prawdziwe, istotne linki od ludzi, którzy kopią to, co masz do powiedzenia.

Wiem, że mówimy to co tydzień. Wiem, że jesteś znudzony tym, że to mówię. Mogę obiecać co najmniej jeden komentarz, mówiący, że już to słyszałeś.

Więc przestań marnować czas zostawiając marudne komentarze na blogu, bierz się do pracy i zacznij tworzyć treści, do których warto linkować, a my możemy przejść do czegoś innego.

Wciąż widzę cienkie, lamerskie i nudne treści i słucham właścicieli witryn zastanawiających się, dlaczego dostają w usta Pandy i pingwiny.

Jeśli nie otrzymujesz naturalnych linków, Twoje treści są albo nudne, piszesz kiepskie nagłówki, albo boisz się uderzyć w bęben swoją siecią społecznościową.

Jeśli nie masz prawdziwych linków, nie masz SEO, które działa. Nie chcę cię oczerniać, ale taka jest rzeczywistość.

Twórz treści, nie wojny

Co inni wydawcy internetowi chcą łączyć i udostępniać?

Dobra treść. Wszyscy to wiemy.

Żeby było jasne, dobra treść jest:

  • Użyteczne (rozwiązuje problem odbiorców)
  • Ciekawe (oprawione w sposób, który przykuwa uwagę)
  • Przyjazny dla publiczności (ma ciekawy nagłówek i jest sformatowany tak, aby był czytelny)
  • Lepki (zaprasza czytelnika do osiedlenia się, nauczenia się więcej, a może dalszej relacji)

Wszystko czego potrzebujesz to (social sharing) miłość

Niektóre bzdury „SEO is dead” pochodzą z niezrozumienia sposobu, w jaki Wyszukiwarki obsługują linki vs.Udostępnianie społecznościowe.

Linki i udostępnianie społecznościowe (takie jak Tweety i akcje na Facebooku) są tym, co Google nazywa „sygnałami” wysokiej jakości treści, które chcą umieścić na górze swoich stron wyszukiwania.

Więc co jest dzielone? Cóż, to treść jest:

  • Użyteczne (rozwiązuje problem odbiorców)
  • Ciekawe (oprawione w sposób, który przykuwa uwagę)
  • Przyjazny dla publiczności (ma ciekawy nagłówek i jest sformatowany tak, aby był czytelny)
  • Lepki (zaprasza czytelnika do osiedlenia się, nauczenia się więcej, a może dalszej relacji)

Brzmi znajomo?

Duże Wyszukiwarki chcą pozycjonować treści, które warto przeczytać.

Skąd wiesz, że warto przeczytać? Jeśli ludzie czytają (i dzielą się) to.

Oznacza to udostępnianie linków, Google+, Pinteresta, wszystkiego, co zostanie wymyślone za 20 minut.

Jeśli ludzie znajdą sposób na udostępnianie treści internetowych za pomocą psychicznych fal mózgowych, inżynierowie Google wymyślą, jak uwzględnić to jako sygnał.

Twórz treści, które można udostępniać, a nie będziesz musiał wprowadzać wielu zmian, gdy platformy przychodzą i odchodzą.

Spam jest niezdrowy dla dzieci i innych żywych istot

Wszyscy wiemy, co to jest spam w e-mailach-to rzeczy, które proszą nas o dokonywanie przelewów do krajów, w których nikogo nie znamy, lub sprzedaż fałszywych leków z całkowicie darmową premią za złośliwe oprogramowanie.

To, co Wyszukiwarki uważają za” spam”, jest nieco podobne — to cienka, płaska, Nieświeża treść, którą można spakować w kilka słów kluczowych.

To, co złe SEO myślą, to ” SEO Copywriting.”(Dla odniesienia, oto, co robią dobre SEO.)

Jeśli piszesz dla wyszukiwarek zamiast ludzi, piszesz spam.

Marnuje twój czas, denerwuje ludzi, którym udaje ci się dostać przed, i nikomu nie przynosi korzyści — zwłaszcza Twojej firmie.

Jeśli zrobisz to teraz, przestań. Zacznij pisać tylko dla ludzi (klientów lub drugich klientów). Raz to działa na ludzi, wtedy trochę podkręcisz dla wyszukiwarek.

Nie kupuj linków, człowieku

To gorsze niż brązowy kwas.

Link-buying był kiedyś częścią wielu skutecznych SEO. Copyblogger nigdy tego nie zrobił, ponieważ jesteśmy trochę dumni z tego, że nie płacimy za miłość, ale wiele innych legalnych stron po cichu to zrobiło.

Google go nienawidziło, ale nie mogli wymyślić, jak to powstrzymać.

Zgadnij co. Google jest naprawdę inteligentny. Znam trzech ludzi, którzy pracują dla Google, i wszyscy są śmiesznie inteligentni.

Kiedy rzucasz swoją strategię SEO przeciwko niektórym z najmądrzejszych ludzi na świecie, przegrasz.

Nie kupuj linków. W zależności od tego, jak subtelne jest twoje SEO, to might pracuj dzisiaj, przez krótki czas. Prawdopodobnie to w ogóle nie zadziała. I prędzej niż później, to zaszkodzi twojej stronie.

Czy optymalizacja jest naturalna?

Więc jest jeszcze miejsce na praktykę zwaną”SEO”? Czy optymalizacja to to samo co spam?

Ja to widzę tak, SEO jest jak robienie situpów dla nudystów. Wciąż jest ty w Twoim 100% naturalnym stanie, sprawiasz, że wszystko staje się bardziej atrakcyjne.

Optymalizacja dzisiaj polega na pomaganiu robotom wyszukiwarek w zrozumieniu drobnych punktów tego, o czym mówisz. To delikatne szczypanie, a nie bezmyślne wypychanie słów kluczowych lub robienie głupich sztuczek.

Jest to czwarta część serii Content Connections

Ten post jest częścią serii o nawiązywaniu połączeń z innymi wydawcami internetowymi — rodzajami połączeń, które będą służyć Twojej firmie.

To druga połowa content marketingu – co dzieje się po stworzeniu czegoś wartego przeczytania.

Aby uzyskać pełną serię, po prostu stay tuned here at Copyblogger. Jeśli jeszcze nie masz, dlaczego nie zapisać się przez e-mail, więc będziesz mieć pewność, że nie przegapisz żadnego z postów.

Pierwsze trzy posty możecie przeczytać tutaj:

  • Czego Michael Phelps ’ 19th Olympic Medal może cię nauczyć o inteligentniejszym marketingu Online
  • Zdobądź więcej ruchu, subskrybentów i kupujących, odkrywając drugiego klienta
  • Jak wygrać grę o sumie zerowej: co zrobić, jeśli konkurenci nie łączą się z Tobą
Total
0
Shares
Related Posts