Jeśli chodzi o marketing w mediach społecznościowych, masz Nr serii różnych opcji.
Facebook, Pinterest, Twitter, LinkedIn…
Lista jest długa.
Mimo że nie jest tak duży jak Facebook, LinkedIn jest często lepiej wybór dla firm.
Daje możliwość nawiązania kontaktu z profesjonalistami i nawiązania z nimi kontaktu na poziomie osobistym.
Założę się, że o czymś nie wiedziałeś.:
Over 80% potencjalnych klientów B2B generowane z mediów społecznościowych pochodzą z LinkedIn.
To niesamowite.
Chociaż na LinkedIn może być mniejszy ruch, jego użytkownicy są znacznie bardziej otwarci na poznawanie produktów niż użytkownicy Facebooka, którzy chcą tylko zobaczyć zdjęcia kotów.
Na jeden konkretny zestaw wyników, LinkedIn wyprodukował więcej leadów niż nawet blog firmy.
Nie, Nie oznacza to ostatecznie, że marketing na LinkedIn jest bardziej skuteczny niż blogowanie ale pokazuje, jaką moc może mieć.
Podczas gdy LinkedIn jest mniejszy niż niektóre inne sieci społecznościowe, nadal jest dość ogromny. Ma więcej niż 300 milionów użytkowników i wciąż rośnie.
I co ważniejsze, ci użytkownicy są kupującymi. Firmy są 50% bardziej prawdopodobne aby kupić produkt, jeśli już zaangażowali się na LinkedIn.
Gdybyś jeszcze nie zauważył, odnosiłem się do firm jako klientów.
LinkedIn to przede wszystkim platforma dla firm B2B (business to business). Innymi słowy, jest przeznaczony dla firm, które sprzedają bezpośrednio innym firmom.
To ma sens, kiedy o tym pomyślisz. Ludzie korzystają z LinkedIn z powodów związanych z ich zawodami. Szukają sposobów na dalszą karierę, a nie produktów do życia osobistego, takich jak nowy komputer lub toster.
Jeśli więc sprzedajesz swoje produkty bezpośrednio konsumentom, LinkedIn prawdopodobnie nie jest dla Ciebie odpowiedni.
Ale jeśli sprzedajesz produkty firmom, LinkedIn zapewnia ogromną możliwość generowania większej liczby potencjalnych klientów.
Podstawy korzystania z LinkedIn dla biznesu: Celem LinkedIn powinno być prawie zawsze generowanie potencjalnych klientów (a następnie sprzedaż).
Aby to zrobić, zaczynasz od sieci na stronie.
Im większa sieć, tym większy potencjał masz do nawiązania kontaktu z kimś, kto może stać się twoim klientem.
Dlatego poświęciłem ten post specjalnie strategiom, które pomogą Ci zbudować najbardziej efektywną możliwą sieć, zarówno pod względem wielkości, jak i jakości.
1. Określ, z kim powinieneś próbować się połączyć
Jeśli poczytasz trochę o marketingu LinkedIn na innych stronach, przekonasz się, że istnieją dwie ogólne opinie.
Po pierwsze, możesz odrzucić kogoś, kogo nie znasz lub kto nie pracuje w Twojej branży w jakiejś formie. Ideą tego jest utrzymanie sieci jako “wysokiej jakości”, jak to możliwe.
Ale w przeciwieństwie do innych sieci społecznościowych, nie zostaniesz ukarany przez dużą liczbę osób w sieci. Tak więc, nawet jeśli masz dużą sieć połączeń “niskiej jakości”, nie powinno to szkodzić Twoim wynikom.
Drugim podejściem jest rozwijanie sieci w celu włączenia jak najwięcej ludzi. Oznacza to, że akceptujesz zaproszenia do łączenia się ze wszystkimi i aktywnie poszukujesz, aby dodać więcej osób do swojej sieci.
Oto dlaczego podoba mi się drugie—im większe tym lepsze-podejście:
- Nawet jeśli ktoś nie jest w Twojej branży, nie oznacza to, że nie będzie w przyszłości.
- Nawet jeśli kogoś nie ma w Twojej branży, nie oznacza to, że ichpołączenia Nie. połączenie z tą oryginalną osobą sprawi, że pojawisz się wyżej w wyszukiwaniach ich połączeń i być może w ich “sugerowanych połączeniach”.
- Im więcej nawiązasz połączeń, tym większe prawdopodobieństwo, że pojawisz się w “najczęściej oglądanych profilach”, co doprowadzi do jeszcze większej liczby zaproszeń do nawiązania połączenia.
Poza tym, że jesteś bardziej otwarty na kontakt z ludźmi, których jeszcze nie znasz, możesz wdrożyć tę strategię w kilku prostych krokach.
Krok # 1-Naucz się rozpoznawać profile spamu: Gdy zaczniesz zdobywać przyzwoitą liczbę połączeń, zaczniesz otrzymywać o wiele więcej zaproszeń do połączenia.
Niektóre z nich będą od spamerów.
Tworzą konta, próbują połączyć się z kilkuset osobami, a następnie zaczynają spamować produktami lub promować oszustwa w różnych miejscach na LinkedIn.
W tym przypadku posiadanie” niskiej jakości ” osób w sieci może cię zranić. Nie chcesz być w żaden sposób powiązany ze spamerami.
Jeśli ktoś zobaczy spam, a następnie zobaczy, że jesteś połączony ze spamerem, możesz stracić połączenia, a nawet potencjalną sprzedaż.
Czasami możesz się nabrać, ale łatwo jest zauważyć 95% fałszywych profili. Zanim je zaakceptujesz, zapoznaj się z profilem nowego połączenia.
W szczególności fałszywe profile Zwykle:
- nie masz zdjęć profilowych lub użyj zdjęć stockowych (Zwykle atrakcyjnego mężczyzny lub kobiety)
- mają bardzo ograniczone lub brak informacji
- użyj nazwy firmy zamiast nazwy osobistej (aby promować swoją firmę za pośrednictwem LinkedIn, musisz nawiązać połączenia jako osoba)
- Użyj logo zamiast zdjęcia profilowego
Spamerzy zazwyczaj tworzą setki lub tysiące tych profili naraz, więc wszystkie wygląd bardzo podobny.
Teraz, że wiesz czego szukać, będziesz w stanie dostrzec fałszywy profil w ciągu zaledwie kilku sekund.
Po prostu zgłoś te zaproszenia jako spam i przejdź dalej; nie możesz nic więcej zrobić.
Krok # 2-Zacznij od połączenia się ze wszystkimi, których znasz: Kiedy większość ludzi tworzy konto LinkedIn, zaczyna od nawiązania kontaktu z osobami, z którymi współpracowali.
Dla niektórych mogą to być setki ludzi, co jest świetne. Ale jeśli pracowałeś głównie w małych firmach lub nie masz dużego doświadczenia, może to być mniej niż 50 osób.
Jeśli tak jest, nie jesteś jeszcze “popularny” na LinkedIn, co oznacza, że ludzie nie będą tak chętni do nawiązania z Tobą kontaktu.
W praktyce znacznie łatwiej jest przejść od 300 do 350 połączeń niż od 50 do 100. Dlatego im więcej ludzi możesz zacząć, tym lepiej.
Poza znajomymi z pracy, połącz się z:
- przyjaciele
- rodzina
- rówieśnicy (inni uczniowie lub osoby w Twoim zawodzie)
Dopóki wiedzą, kim jesteś, nie martw się, jeśli dobrze się znacie.
Jedyną rzeczą, której chcesz uniknąć, jest wysyłanie mnóstwa zaproszeń do osób, których w ogóle nie znasz, ponieważ w ten sposób zostajesz zgłoszony jako spamer.
Krok # 3-zachęcaj ludzi do łączenia się we wszystkich możliwych miejscach: Jak pokazałem wcześniej, LinkedIn jest często jednym z najbardziej skutecznych, jeśli nie na najskuteczniejsze kanały generowania leadów.
Warto skupić się na LinkedIn w swojej strategii marketingowej.
Możesz budować swoją sieć zarówno na LinkedIn, jak i poza nim.
Najpierw dodaj swój profil LinkedIn do swojego podpis e-mail. Jeśli wyślesz dużo e-maili, otrzymasz regularny strumień nowych połączeń właśnie z tego.
Następnie wyjaśnij w podsumowaniu profilu LinkedIn, że z przyjemnością łączysz się z prawie wszystkimi. Jeśli sprawdzisz mój profil na LinkedIn, zobaczysz to w moim podsumowaniu:
Na koniec dodaj swój profil na LinkedIn do każdej strony Twojego bloga.
2. Udostępnianie treści nie tylko zwiększa ruch
Budowanie większej sieci powinno być jednym z twoich głównych celów, ale jest też kilka innych.
Po pierwsze, chcesz użyć LinkedIn do zbudowania relacje ze swoimi obserwatorami i zamień je w potencjalnych klientów / klientów, gdy nadejdzie odpowiedni czas.
Jedną z rzeczy, które musisz robić, jest udostępnianie treści na LinkedIn.
Po utworzeniu postu na LinkedIn zostanie on wyświetlony każdemu, kto cię śledzi lub jest z tobą związany.
W przeciwieństwie do innych sieci społecznościowych, które mają zbyt dużo treści, LinkedIn w rzeczywistości wysyła powiadomienia do obserwujących, gdy tworzysz nowy post, aby go nie przegapili.
Co i kiedy należy zamieścić: Nie martw się zbytnio o konkretny czas, kiedy publikujesz. Chociaż istnieje optymalny czas, nie robi tak dużej różnicy jak w innych sieciach.
Najważniejsze w odniesieniu do kiedy powinieneś pisać, że konsekwentnie publikujesz. Przyjęłam harmonogram raz w tygodniu, ale możesz spróbować opublikować więcej, jeśli masz czas.
Kolejnym ważnym pytaniem jest: co opublikować?
Chociaż możesz publikować osobiste aktualizacje statusu dotyczące swojej pracy, chcesz publikować informacje o rzeczach, które interesują twoją grupę docelową. Jest to jeden z aspektów, w którym marketing LinkedIn jest taki sam jak marketing w każdej innej sieci społecznościowej.
W ten sposób od razu pozycjonujesz się jako ekspert w swojej niszy/branży.
Możesz publikować treści stworzone przez innych lub możesz publikować linki do własnych treści-nie ma znaczenia, jeśli chodzi o tę konkretną funkcję.
Jednak ma znaczenie, jeśli jesteś zainteresowany wszystkimi korzyściami, jakie możesz uzyskać z regularnego księgowania.
Korzyść # 1-pozostajesz na czele ich umysłów: Właśnie rozmawialiśmy o tym, jak publikowanie treści na temat twojej niszy pozycjonuje Cię jako eksperta.
Gdy konsekwentnie publikujesz treści o swojej branży, Twoje połączenia wciąż je widzą. Każdy post jest nowym przypomnieniem, że traktujesz swoją pracę poważnie i jesteś dumny z bycia w czołówce branży.
Powiedzmy, że jesteś konsultantem żywieniowym. Załóżmy, że HR manager (Twoje połączenie) chce zatrudnić konsultanta żywieniowego, który pomoże pracownikom firmy lepiej się odżywiać.
Zgadnij, O kim natychmiast pomyślą? Zgadza się., ty.
Od dłuższego czasu publikujesz treści o tym, jak dobre jedzenie przekłada się na lepsze życie pracowników i większą produktywność. W większości przypadków nie będą nawet szukać alternatywy.
Nawet jeśli nie jesteś połączony z tym menedżerem HR, możesz być połączony z jednym z jego współpracowników lub przyjaciół.
Kiedy menedżer wspomni o pomyśle Twojego połączenia, zapali się i powie, “Znam idealną osobę dla Ciebie.”
Przebywanie z przodu czyjegoś umysłu, po odpowiednim ustawieniu się, jest długoterminową strategią, która się opłaca.
Korzyść # 2-kierujesz ruchem: Kiedy publikujesz własne treści, natychmiast zwiększasz ruch do tych treści.
Nie jest tak dobry, jak e-mail marketing pod tym względem, ale nadal może prowadzić kilkaset do kilku tysięcy wizyt, co nie jest zbyt obskurne.
Oczywiście nie otrzymasz tej korzyści, jeśli publikujesz treści innych osób.
Twoim pierwszym zmartwieniem powinno być publikowanie rzeczy, które są naprawdę przydatne dla Twoich kontaktów, którzy są zainteresowani tym tematem.
Idealnie, będziesz publikować własne treści, ale jeśli natkniesz się na coś wspaniałego, co docenią twoje połączenia, podziel się z nimi.
Ruch powinien być korzyścią uboczną delegowania, a nie jedyną korzyścią.
Korzyść # 3-Masz możliwość zaangażowania: Pamiętaj, że jedną z głównych rzeczy, które chcesz zrobić na LinkedIn, jest budowanie relacji.
Jeśli kiedykolwiek potrzebowałbyś czegoś, co sprzedaje bliski przyjaciel, nie poszedłbyś do nich pierwszy?
Budując głębokie relacje (tak głębokie, jak to możliwe) z odpowiednimi ludźmi, możesz osiągnąć insane Współczynnik konwersji, gdy twoje połączenia przekształcają się w Klientów.
I właściwe osoby prezentują się przed tobą, gdy coś publikujesz.
To oni są najbardziej zainteresowani Twoimi treściami i zadają pytania lub dodają historie w komentarzach.
Następnie możesz rozpocząć z nimi dialog, który może prowadzić do dalszych rozmów za pośrednictwem prywatnych wiadomości na LinkedIn lub nawet poczty e-mail.
Bezpośrednia komunikacja to zawsze sposób budowania silnych relacji, więc nie tylko odpowiadaj na komentarze do swoich postów,ale także Kontynuuj dyskusję.
Korzyść # 4-niektóre treści pomogą Ci przekształcić połączenia w Klientów: Tak, niektóre połączenia obudzą się pewnego dnia i powiedzą, “Potrzebuję tego, co sprzedajesz.”
To jest niesamowite.
Jednak niektóre przewody nie będą mieć pewności, czy naprawdę potrzebują tego, co sprzedajesz, lub nie będą wiedzieć, jak to może im pomóc.
Tu pojawia się sama treść.
Większość treści (z punktu widzenia marketingu) powinna mieć charakter edukacyjny. Uczy widza wielu rzeczy, z których jedną może być to, jak twój produkt może pasować do ich życia.
Treści takie jak webinariaoraz studia przypadków są to zarówno określone typy treści, które pomagają konwertować ludzi, którzy nie są pewni, na klientów.
3. Jedyny element sieci, o którym często zapominają użytkownicy LinkedIn…
Nie można powiedzieć, że tylko użytkownicy LinkedIn robią to, jeśli chodzi o sieć.
W rzeczywistości jest to jeden z najczęstszych błędów, które ludzie popełniają w prawdziwym życiu.
Czy kiedykolwiek byłeś na wydarzeniu networkingowym, rozdałeś mnóstwo wizytówek (jak wszyscy inni), a następnie zastanawiałeś się, dlaczego nigdy do niczego nie doprowadziło?
Nie czuj się źle, jeśli masz; prawie wszyscy przeszli przez to w takim czy innym momencie.
Dzieje się tak, ponieważ ludzie nie rozumieją, na czym polega networking.
Uważają, że składa się z jednego kroku:
- Poznaj nowych ludzi w Twojej branży
Nie zdają sobie sprawy, że networking ma dwa kroki:
- Poznaj nowych ludzi w Twojej branży
- Buduj relacje z tymi, których spotykasz
Ludzie, którzy uważają wydarzenia networkingowe za przydatne, nie rozdają wizytówek i nie nazywają tego dniem.
To oni chodzą na kolacje ze swoimi nowymi znajomymi lub dzwonią / wysyłają e-maile po zakończeniu konferencji.
Znajdują sposoby, aby nadać wartość tym nowym ludziom, których poznali, aby pogłębić początkujące relacje, które torują drogę do przyszłych przysług i biznesu.
W ten sposób naprawdę dodajesz kogoś do swojej sieci, a ta osoba staje się kimś, do kogo możesz zadzwonić w razie potrzeby.
Jak zrobić prawdziwy networking na LinkedIn: Wiele uwagi skupia się na uzyskaniu większej liczby “połączeń” na LinkedIn.
To odpowiednik pierwszego etapu networkingu.
Ale nie zatrzymuj się na tym!
Teraz musisz zacząć rozwijać relacje z jak największą liczbą nowych połączeń.
Możliwość pokazania im swoich postów (treści) jest bardzo pomocna. Już omówiliśmy korzyści z robienia tego.
Ale jeśli tylko zrób to, a nie zaangażujesz dużej części swojej potencjalnej sieci.
Zamiast tego lepszym podejściem jest najpierw zrób coś dla nich. (znany również jako “wartość dodana”).
Gdy już to zrobisz, zasada wzajemności będą chcieli Ci pomóc. To może iść tam iz powrotem, o ile jesteś gotów wziąć udział w tej wymianie. Co najmniej rozwiniesz z kimś profesjonalną relację.
Oto kilka sposobów, w jaki możesz nadać wartość komuś, z kim się połączyłeś:
- zostaw przemyślane komentarze na postach, które udostępniają
- udostępniaj rzeczy, które publikują
- wyślij im bezpośrednie wiadomości z pytaniem, czy możesz im pomóc
Trudno tu dać konkretne rady, bo każdy docenia różne rzeczy.
Na przykład niektórzy użytkownicy będą publikować pytania na LinkedIn, gdy mają problemy z pracą. Jeśli znasz odpowiedź, Nie po prostu wpisz odpowiedź, ale utwórz dla nich krótki samouczek wideo.
Idź o krok dalej, aby pomóc komuś, gdy wygląda na to, że może go użyć, ponieważ to jest to, co naprawdę przyciąga uwagę.
Jeśli masz dużą sieć na LinkedIn (ponad 500 połączeń), możesz spędzić cały dzień na robieniu tego.
Zdecydowanie polecam, abyś poświęcił trochę czasu na zapoznanie się z moim przewodnikiem dotyczącym efektywności w mediach społecznościowych, abyś mógł to wszystko zrobić bez poświęcania zbyt wiele czasu.
4. Niedostatecznie wykorzystywany obszar LinkedIn do rozwijania sieci
Wcześniej poruszyłem koncepcję połączenia wysokiej jakości.
To ktoś, kto jest bardzo prawdopodobne, aby stać się liderem w przyszłości.
Chociaż nie ma nic złego w posiadaniu innych osób w sieci, najlepiej, chcesz jak najwięcej z tych wysokiej jakości połączeń, jak to możliwe.
Gdyby tylko istniał sposób na znalezienie tego typu połączeń w jednym miejscu!
Wiesz, że nie zadałbym takiego pytania bez odpowiedzi. Istnieje część LinkedIn, która jest niesamowita, jeśli chodzi o znalezienie perspektyw wysokiej jakości:
Grupy.
Użytkownicy tworzą grupy wokół rzeczy, na których im zależy.
Marketerzy dołączają do grup marketingowych na LinkedIn; trenerzy personalni dołączają do grup fitness, odżywiania i treningu personalnego; i tak dalej…
Udają się do tych grup specjalnie, aby dowiedzieć się o nowych rozwiązaniach, ludziach, a nawet o nowych produktach w swoich dziedzinach.
Grupy to najszybszy sposób na nawiązanie setek połączeń, a następnie nawiązanie z nimi kontaktu.
Stwierdzono, że 86.3% rozmów to ostatecznie doprowadziło do sprzedaży z LinkedIn pochodziło z rozmowy w grupie.
Jest to zdecydowanie najskuteczniejsza droga do rozpoczęcia budowania prawdziwych relacji, jeśli podążasz za wszystkim innym, co do tej pory objąłem.
Jak korzystać z grup w celu rozszerzenia sieci i generowania potencjalnych klientów: Jedną z opcji jest utworzenie grupy od podstaw. To automatycznie pozycjonuje Cię jako eksperta dla wszystkich osób w grupie.
Ponadto, prawie wszyscy członkowie będą szczęśliwi, aby połączyć się z Tobą.
Ale to wymaga dużo pracy i czasu, aby zbudować.
Lepszą opcją dla większości ludzi jest po prostu dołączenie do istniejących grup, które już wykonały ciężką pracę, budując dużą aktywną grupę.
Aby znaleźć te grupy, wyszukaj interesujący Cię temat na górze strony. Możesz wyszukiwać tylko grupy, wybierając opcję grupa z rozwijanego menu po lewej stronie paska wyszukiwania, lub możesz kliknij filtr “grupy” na stronie wyników.
Przekonasz się, że większość największych grup jest zazwyczaj pełna spamu, chyba że twórcy ściśle je moderują.
Zobaczysz kilka postów dziennie, w których członkowie po prostu udostępniają własne treści, ale nikt się z tym nie angażuje w każdym razie.
Gdy w grupie są dziesiątki tysięcy członków, ale ani jedna osoba nie angażuje się w dowolny spośród postów mało prawdopodobne jest, aby w grupie odbywały się jakieś sensowne rozmowy.
Idealnie, jesteś Szukam grup które mają co najmniej komentarz lub dwa do każdego innego artykułu. Im więcej, tym lepiej.
Ponownie zauważysz, że największe grupy zwykle nie są najlepsze do przyłączenia się.
Zamiast tego Szukaj grup, które są bardziej szczegółowe.
Ta grupa, “content marketing dla instytucji finansowych” ma ostry jak brzytwa nacisk. Mimo że ma mniej członków niż ogólne Grupy “content marketing”, ma większe zaangażowanie.
Niestety, będziesz musiał przejść przez każdą grupę ręcznie, aby sprawdzić, czy jest dobra, czy nie.
Najlepsze grupy zwykle wymagają uprawnień do dołączenia i przeglądania. Kliknij przycisk na grupie, aby poprosić o dołączenie, a zazwyczaj zostaniesz zaakceptowany w ciągu jednego dnia, o ile Twój profil zostanie wypełniony.
Zawsze możesz opuścić grupę później, jeśli okaże się to niewypałem.
Jak zachowywać się w grupach, aby rozwijać swoją sieć: Każda dość duża grupa będzie miała dużą część nieaktywnych członków.
Twoim celem powinno być zaangażowanie i połączenie z aktywną częścią.
Członkowie, którzy aktywnie publikują treści, udostępniają je i komentują, to najwyższej jakości leady, jakie kiedykolwiek znajdziesz w sieci.
Następnie możesz użyć wszystkich innych strategii, które omówiliśmy, aby rozpocząć budowanie relacji z nimi.
Więc, jaki jest najlepszy sposób, aby to zrobić?
Kiedy po raz pierwszy dołączasz do grupy, nie chcesz od razu publikować treści, Nawet jeśli uważasz, że przyniosłoby to korzyści Członkom. Łatwo jest wyjść jako spamer, jeśli tak.
Zamiast tego poświęć pierwszy tydzień lub dwa na komentowanie treści publikowanych przez inne osoby. Możesz również “polubić” i “udostępnić” jako bonus, ale to nie robi wiele samo w sobie.
Nie pisz po prostu “ładny post”, ale poświęć trochę czasu na przemyślany komentarz. Chcesz, aby plakat docenił komentarz i odpowiedział na niego.
Po krótkiej dyskusji poprzez komentarze z kimś z grupy, spróbuj się z nim połączyć.
Następnie poszukaj możliwości zwiększenia wartości dzięki metodom, które omawialiśmy wcześniej.
Gdy już jesteś w grupie, możesz od czasu do czasu zacząć publikować własne treści. Kiedy ludzie angażują się w to, poproś ich o połączenie.
Poza tym, po prostu spędzaj trochę czasu komentując, tak jak Od początku.
Pamiętaj, że możesz dołączyć do wielu grup. Szukaj 5-10, w których możesz być aktywny na co dzień. Jeśli masz więcej czasu i odnosisz sukcesy, możesz dołączyć jeszcze więcej.
5. Influencerzy mogą skontaktować się z prawie każdym
Na wszystkich portalach społecznościowych są wpływowi ludzie, którzy mają mnóstwo obserwujących lub połączeń.
Ponieważ mają tak wiele połączeń i zazwyczaj znają wiele osób, mają dogłębną wiedzę na temat LinkedIn, której żaden typowy użytkownik nie może dopasować.
Istnieją dwa sposoby, w których może to pomóc w rozwoju sieci.
Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, to spróbować się z nimi połączyć lub przynajmniej zacząć je śledzić.
Znajdź co najmniej influencerów 10-20 w swojej niszy, a następnie połącz je lub śledź.
To doda wszystkie ich posty do twojego aktualnosci.
W przeciwieństwie do tego, co dzieje się w niektórych innych grupach, na które patrzyliśmy, zwolennicy tych influencerów do przeczytaj, co publikują influencerzy.
Nie tylko to, angażują się w tę treść.
Daje to doskonałą okazję, aby uzyskać swoje imię przed wieloma użytkownikami. Kiedy komentujesz jeden z postów wpływowych, przyzwoity odsetek ich obserwujących (być może w tysiącach) również przeczyta komentarze.
Ale znowu, nie mów po prostu “ładny post.”To nic dla ciebie nie znaczy.
Zamiast tego zostaw przemyślany komentarz i spróbuj znaleźć sposób, aby wspomnieć, że próbujesz rozszerzyć swoją sieć.
Do tego artykułu Na zdjęciu powyżej dobry komentarz może wyglądać tak:
Całkowicie zgadzam się z tą listą cech, zwłaszcza networkingu. Ostatnio łączyłem się z jak największą liczbą inteligentnych przedsiębiorców i zauważyłem, że im bardziej rozwijam swoją sieć, tym więcej możliwości pojawia się na mojej drodze.
Osoby czytające ten komentarz będą wiedzieć, że jesteś otwarty na łączenie się z nimi i możesz wybrać kilka nowych połączeń z każdym takim komentarzem.
Czy influencer ci pomoże? Druga strategia, która obraca się wokół influencerów, jest o wiele trudniejsza w użyciu, ale może przynieść świetne wyniki.
Podstawową ideą jest, aby influencer wyświadczył ci przysługę i przedstawił ci kilka osób w twojej niszy.
Na przykład, gdybyś powiedział mi, że jesteś zainteresowany rozszerzeniem sieci właścicieli małych firm, mógłbym łatwo dać ci listę 10-20, z którymi już jestem połączony.
Następnie możesz wysłać im wiadomość, że polecam Ci połączyć się z nimi. Masz szansę nie tylko nawiązać z nimi relacje, ale także zaimponować im otrzymaniem polecenia od influencera.
Najtrudniejsze, oczywiście, jest uzyskanie wpływowego, aby wyświadczył Ci taką przysługę.
I będę szczery, to nie jest łatwe, i trzeba przygotować się na wiele odrzucenia.
Jesteś absolutnie muszę znajdź sposób, aby wcześniej zapewnić im jakąś wartość, niezależnie od tego, czy jest to oparte na czymś, o czym napisali na LinkedIn, na swojej stronie internetowej lub gdziekolwiek indziej.
Nie mogę ci tego wyjaśnić. Musisz najpierw zbadać ich działalność, znaleźć problem i wyjść poza to, aby go rozwiązać.
Ta taktyka nie jest konieczna, aby odnieść sukces na LinkedIn; poradzisz sobie ze wszystkimi innymi, na które patrzyliśmy. Jest to jednak opcja i może być potężnym sposobem na rozwój sieci dzięki wysokiej jakości kontaktom.
Wniosek
LinkedIn jest prawdopodobnie na największa szansa dla firm w mediach społecznościowych.
Ma stosunkowo ogromną bazę użytkowników, a użytkownicy koncentrują się na poprawie swojego życia zawodowego. To sprawia, że LinkedIn jest świetną platformą do sprzedaży B2B.
Dałem ci pięć szczegółowych strategii, których możesz użyć, aby nie tylko rozwijać swoją sieć, ale także budować relacje, które ostatecznie doprowadzą do sprzedaży.
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące tych strategii lub masz interesującą historię na temat LinkedIn, którą nie masz nic przeciwko udostępnieniu, zostaw je w komentarzu poniżej.