Jak Chris Brogan Zbudował Swoją Platformę Treści

Chris Brogan jest wszędzie.

Z zewnątrz wydaje się, że w ciągu zaledwie kilku lat stworzył niezależne Imperium wydawnicze i mówcze z niczym więcej niż swoją osobowością i laptopem.

Prawda jego historii jest o wiele bardziej przekonująca.

Spędził 10 lat pisząc do pustki. Leciał na konferencje w całym kraju, jadł resztki batoników musli. Walczył o spłatę hipoteki, o opłacenie rachunku za prąd. Po ośmiu latach pracy miał widownię tylko 100 abonentów.

W końcu stworzył bezcenną platformę treści, która teraz wstaje co godzinę każdego dnia i idzie do pracy dla niego.

Nie było to łatwe dla Chrisa i nie przyszło szybko, więc jest dziś w programie, kładąc trochę mądrości i rad, które mogą stworzyć własną drogę do stworzenia platformy treści, która działa dla Ciebie dużo mniej brutalne …

W tym odcinku omawiamy:

  • Jak napisać 2000-4000 słów dziennie
  • Kluczowe znaczenie zwięzłości w erze cyfrowej
  • Dlaczego każdy pisarz internetowy powinien czytać (i uczyć się) Wiadomości Wysyłkowe
  • 2 sposoby na znalezienie niekończących się pomysłów na treści
  • Dlaczego Chris 8 lat zdobył swoich pierwszych subskrybentów 100
  • Najlepsze porady brogana, jak stworzyć wartościową platformę treści

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:


[transkrypcja]

Proszę zauważyć, że ten transkrypt został lekko edytowany dla jasności i gramatyki.

________________

Robert: Przeszedłeś przez drzwi i prawo do salonu marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi Radia . Jestem Robert Bruce i rozmawiam dziś z wszechobecnym i niepohamowanym Chrisem Broganem.

Jeśli nie znasz Chrisa, od razu skieruję Cię do ChrisBrogan.com ponieważ jest dziś w bezlitosnym harmonogramie, a my zrobimy z nim rozjaśniający okrągły strumień świadomości oparty na imponującej liście, którą napisał kilka tygodni temu zatytułowanej “97 pomysłów na budowę cennej Platformy”.

Więcej niż zbiór faktów, więcej niż zwykłe CV, twoja platforma treści jest miejscem, z którego publikujesz światu dokładnie to, czego chcesz, bez obaw o zmienne zmiany warunków świadczenia usług, nieuzasadnione wyłączenia lub szalone zasady prywatności, z którymi wolałbyś nie żyć.

Posiadasz własną platformę i, czy ci się to podoba, czy nie, tak świat widzi cię teraz, czy nie, zawodowo.

Chris dzięki za przyjście, stary, jesteś gotowy, aby spalić niektóre z tych twoich pomysłów na stworzenie wartościowej platformy treści?

Chris: Nie mogę przeboleć tego, co zrobiłeś z tym salonem. Gdyby mądrzy ludzie się spotykali, byliby w tym salonie.

Robert: W rogu jest krzesło, Proszę usiąść na chwilę. Zajmę się naszym sponsorem, a potem oddzwonię. Może być?

Chris: Idziemy!

Robert: Muszę przypomnieć wszystkim, że ten program jest dostarczany przez Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi, jest to szybki, nieodparty kurs marketingowy składający się z około 20 lekcji dostarczonych przez e-mail i jest bezpłatny. Na kurs zapisało się ponad 70 000 osób, a jednym z powodów, dla których to zrobili, jest wygoda.

Internet to duże miejsce, Sam Copyblogger ma ponad 2000 artykułów na każdy aspekt marketingu online. Możesz to wszystko połączyć, post po postie, strona po stronie, ale czy masz czas? Skąd wiesz, że znajdujesz najlepsze rzeczy? To za dużo.

Tak więc połączyliśmy najlepsze, co Copyblogger napisał przez lata w jeden prosty, systematyczny kurs. Rejestrujesz się przez e-mail, wysyłamy Ci około 20 z nich, a potem więcej, jeśli zdecydujesz się pozostać, czytasz i studiujesz te e-maile we własnym tempie, niezależnie od tego, czy jest to poniedziałek rano, czy sobotnia noc, cokolwiek działa dla Ciebie, a pod koniec tego, przeszedłeś przez najlepszą praktyczną mądrość i strategię marketingową Copybloggera, a wyjdziesz z drugiej strony wiedząc więcej o tych rzeczach, a większość kiedykolwiek będzie i nie będzie cię to kosztować ani grosza.

Jeśli chcesz wejść, udaj się do Copyblogger.com, przewiń w dół do połowy strony głównej, gdzie zobaczysz nagłówek “weź nasz bezpłatny 20-częściowy kurs marketingu internetowego”, upuść swój adres e-mail w małym pudełku, które tam zobaczysz, a my zajmiemy się resztą. Chris, potrzebujesz kawy? Wygodnie ci na tym krześle.

Chris: O tak, świetnie. Wiesz, że przyniosłem własny gin.

Robert: Idealnie. Wiedziałeś, co to za program.

Chris: Bez dwóch zdań.

Jak napisać 2000-4000 słów dziennie

Robert: W porządku, więc ludzie mogą znaleźć twój post “97 pomysłów na budowę cennej platformy” na stronie ChrisBrogan.com/97 ale zacznijmy od numeru 4. Mówisz: “nabrać nawyku pisania codziennie.”Jesteś płodnym pisarzem. Jak wygląda Twoja codzienna praktyka pisania?

Chris: Piszę od 2000 do 4000 słów dziennie. Część z tego trafia do posta na blogu, część z tego może trafić do mojego biuletynu, część do artykułów, które piszę do różnych koncertów w czasopismach, które nagle, przypadkowo mam, i dość często pracuję nad książką.

Chociaż jestem po prostu wdzięczny, że nie piszę teraz książki, jestem pomiędzy, przygotowuję się do drugiego wydania książki, która jest prawie jak zjeżdżanie ze wzgórza.

Więc robię od 2000 do 4000 słów dziennie. Sposób, w jaki to robię, i Wiem, że wejdziemy w to w dużej mierze, polega na tym, że piszę. Więc po prostu położyłem palce na klawiszach i Wiem, że to jest natychmiastowe wyłączenie dla ludzi, ale tak, trzeba pisać, aby rzeczywiście dostać słowa wpisane.

Robert: Tak, słyszę ludzi słuchających tego myślenia: “tak, tak, to dobrze dla Brogana, ale nie jestem tego typu osobą.”Czy uważasz, że jesteś pewnym typem, Chris, a to pozwoliło Ci produkować tak wiele? A może coś innego?

Chris: Jest wielu ludzi, którzy nie są w moim typie. Jest wielu ludzi, którzy zamiast próbować zarabiać pieniądze i robić interesy naprawdę wiedzą, co się dzieje w American Idol I życzę im powodzenia.

Nie wymyśliłem, jak za to zapłacić, a ponieważ mam dom, kredyt hipoteczny, rodzinę, byłą żonę i wszystko, za co muszę zapłacić, mam rzeczy. Z tego powodu, pomiędzy odkurzaniem sierści zwierząt domowych, muszę zarabiać na życie, więc staram się wymyślić, jak zbudować platformę, która pozwoli ludziom przychodzić do mnie, żebym nie musiał zawsze wyglądać jak sprzedawca nóg. W międzyczasie tworzę słowa, a słowa są w służbie biznesu przez większość czasu.

Wiele osób mówi: “Cóż, nie piszę, ponieważ to nie jest moja główna sprawa, moja główna sprawa to sprzedaż rzeczy.”A ja na to:” świetnie! Jak się je sprzedaje? Czy potrząsasz ludźmi i mówisz: “trzymaj to. Teraz dasz mi dolara?’”

Jest transakcja, która przychodzi tuż przed sprzedażą, i to, co piszę, jest na poparcie tego, a także w społeczności między sprzedażą, o czym myślę, że jest to prawdopodobnie miejsce, w którym zapominają. Myślę, że tracimy część słów, które piszemy, zapominając, że powinniśmy mieć społeczność w służbie ludziom, którzy okazjonalnie nam płacą. Tak Myślę, Robercie, gdzie błądzimy.

Robert: Dobrze, więc byłoby sprawiedliwie powiedzieć, że Twoje 2000 do 4000 słów dziennie, wpisane, są świadomą decyzją, w przeciwieństwie do czegoś, z czym się urodziłeś, jakiejś magicznej zdolności, którą posiadasz.

Chris: Racja, racja. Nie jestem jak mnich z klawiaturą. Mam pełnię życia, robię różne rzeczy, mam dziewczynę, która jest instruktorką jogi, więc uczę się jogi i takie tam, a my właśnie założyliśmy zespół i mam wiele innych rzeczy.

Dużo gadam, więc LATAM wszędzie i wszędzie wygłaszam przemówienia, co jest innym rodzajem pisania. Nie musisz być monastyczny, aby wygłaszać wiele słów, mam na myśli to, że to tylko kwestia tego, jak zamierzasz spędzić swoje kalorie i swój czas próbując sprzedać i/lub zbudować biznes, lub zrobić cokolwiek, co uważasz, że musisz zrobić.

Nie zapominaj, że kiedy mówimy o marketingu, sprzedaży i tym podobnych rzeczach, zawsze mówię ludziom, aby nie myśleli o sprzedaży tylko jako o wydatku, w którym dolary przechodzą z rąk do rąk. Często też myślę o sprzedaży idei, więc dla mnie kościoły sprzedają. Dla mnie uczelnie, które próbują cię przekonać do bycia wykształconym, sprzedają się. Sprzedajemy każdego dnia, więc za każdym razem, gdy mówię takie słowa jak “sprzedaj” lub “rynek”, staram się zawrócić i przypomnieć ludziom, że to tylko w służbie rozwoju Waszych pomysłów.

Kluczowe znaczenie zwięzłości w erze cyfrowej

Robert: Dobra, druga część twojej listy jest zatytułowana “zwięzłość uścisku”. Jako kolega lakoniczny pisarz, jest to mój osobisty faworyt ze wszystkich z nich na liście, ale dlaczego zwięzłość działa tak dobrze dzisiaj?

Chris: Jest takie dziwne gówno, w którym ludzie myślą, że więcej słów jest lepszych. Prowadziłem mówiąc, ile słów piszę dziennie, nie mówiłem, ile umieszczam w jednym miejscu w ciągu dnia.

Inną rzeczą jest to, że wszyscy odczytujemy z urządzenia trzycalowego. Zaskakujące jest dla mnie, jak wiele osób myśli, że piszemy dla zestawu laptopów / komputerów stacjonarnych, ale kiedy wstają z rozmowy lub kiedy wstają, aby SIKU lub kiedy są one spędzać czas na tweet-up lub cokolwiek robią, to jest, gdy są one przeglądanie ich e-maili.

Jest na małym, 3-calowym urządzeniu, więc zawsze pytam ich: “więc wysyłacie ludziom od 5 do 900 do 1700 do 3000 wiadomości lub e-maili?”a jeśli tak, jeśli czytasz wszelkiego rodzaju wiadomości e-mail w telefonie, to wszyscy to robią.

Nie różnisz się od innych, więc zwięzłość ma znaczenie. Inną rzeczą jest to, że wszyscy zamieniamy naszą konsumpcję w mediach społecznościowych, i naszą konsumpcję w ogóle, w obowiązek. Odkrywam, że ludzie czytają coraz mniej, zużywają coraz więcej.

Robert: Więc oboje wiemy, że jest miejsce na krótką kopię i jest miejsce na długą kopię, która nadal istnieje, ale czy znajdujesz się w pisaniu z większą zwięzłością w ogóle?

Dlaczego każdy pisarz internetowy powinien czytać (i uczyć się) Wiadomości Wysyłkowe

Chris: Cały czas. Myślę, że jednym ze sposobów jest przeczytanie książki “The Shipping News” Annie Proulx, a następnie przeczytanie jej ponownie.

Następnie, zanim skończysz drugi cykl czytania Wiadomości Wysyłkowe nie można bez przerwy pisać trzech zdań.

Inną rzeczą jest to, że ludzie często mylą strukturę długich zdań z inteligencją. Jeśli nie napiszę długiego zdania z mnóstwem przecinków i tym podobnych rzeczy, to prawdopodobnie nie jestem mądrą osobą.

Ale wiesz, że miałem świetnego nauczyciela, Kena Hadge ‘ a, który powiedział mi: “powiedz mi to, jakbym miał sześć lat.”Jedno, co wiem na pewno, to to, że małe, łatwe do spożycia zdania naprawdę sprawiają, że prawda się dzieje. Jestem po prostu na zawsze w branży, starając się upewnić, że ludzie mają pomysł, który chcę. Łamię wszystkie zasady, od czasu do czasu robię małe akapity dla podkreślenia.

Jak znaleźć niekończące się pomysły treści

Robert: Twoja sekcja “co napisać” obejmuje jedno z największych pytań, jakie napotykamy na Copybloggerze. Jak znaleźć pomysły, o których pisać, jak mam tworzyć te wszystkie treści? Daj nam kilka szybkich wskazówek na ten temat dla ludzi, którzy próbują znaleźć sposoby tworzenia treści, budowania swojej platformy.

Chris: Czytałam e-booka, kiedy robiłam badania nad Kindle. Czytałem kilka e-booków i próbowałem znaleźć wszystkie naprawdę gówniane e-booki za 99 centów i $2.99 od nazwisk, które być może znałem trochę, lub nie znałem, lub ludzi, którzy być może niedoceniali swój produkt.

Szukałem czegoś bardzo konkretnego, ale to, co znalazłem, zupełnie innego-to prawie jak nauka idzie czasami-znalazłem kilka naprawdę schludnych bryłek zapisanych w naprawdę źle sformatowanych e-książkach, które nie sądzę, że ludzie będą kupować tylko dla wyglądu i stylu produktu, wiesz? Okładka i wszystko to było po prostu ohydne i cokolwiek.

Z tego wszystkiego, jednym z wątków, które tam widziałem, który naprawdę pracował nad tym, o czym pisać, było pisanie wokół często zadawanych pytań społeczności. Więc to jest jeden. To bardzo prosta odpowiedź.

Poszukaj często zadawanych pytań dowolnej społeczności, a zobaczysz mięso i wnętrzności tego, o czym ludzie chcą więcej pisać. Numerem jeden na mojej stronie, cały czas, oprócz mojego imienia, jest sposób korzystania z Twittera w biznesie. To jest to, co przyciąga więcej ludzi do mojej strony, a Twitter istnieje od 2006 roku i ostatnią rzeczą, jaką kiedykolwiek chcę zrobić, to napisać kolejny artykuł o korzystaniu z Twittera w biznesie, ale mogę powiedzieć, że moje wyniki wyszukiwania, gdybym napisał jedną z tych codziennych osób, przyszedłby i go przeczytał.

Inną rzeczą, którą robię, jest to, że lubię uczyć ludzi, jak pisać dla ich społeczności, to pisać historie, które uczynią ich kupca bohaterem. Więc jeśli sprzedajesz, no Nie wiem, społeczność Copybloggera jest trochę inna, ale udawajmy, że sprzedajemy odkurzacze, cóż, wtedy napiszę “sposoby na dwukrotne zwiększenie żywotności filtra powietrza” lub “10-minutowy hack do odkurzania, który sprawia, że czujesz się, jakbyś nie odkurzał” i napiszę różne rzeczy, które po prostu ulepszyły produkt.

Wtedy przestałbym pisać o odkurzaczu w ogóle, ale pisać o hackach sprzątania i tym podobnych rzeczach. Rzeczy, które wiążą się z ekosystemem produktu.

To, co zawsze robimy trochę źle, to to, że piszemy tylko o naszym produkcie lub tylko o naszej usłudze kosztem zapominania, jaki jest kupujący we wszystkich trzech wymiarach.

Jeśli sprzedajesz skutery wodne, to jest tylko tak wiele artykułów, które można napisać o skuterach wodnych, lub jest tylko tak wiele filmów, które można strzelać o tym, jak fajne skutery wodne jest. Ale osoba, która jest właścicielem skutera wodnego, jest również osobą, która ma nieruchomość nad jeziorem, która ma trochę dodatkowych pieniędzy, która ma pewien styl życia, który go otacza. Więc piszesz wokół stylu życia lub piszesz wokół ekosystemu i masz tematy aż do śmierci.

Skorzystaj z Często zadawanych pytań odbiorców, aby uzyskać odpowiedzi

Robert: Dobra, cofnijmy się bardzo szybko, żeby dać mi napiwek. Jaki jest dobry sposób, aby znaleźć Często zadawane pytania dotyczące tematu, tematu lub Społeczności?

Chris: Jest kilka sposobów, aby to zrobić, jeden ze sposobów, że ten e-book, że mówię o, chciałbym pamiętać nazwę, chciałbym dać osobie kredyt, ale powiedzieli spojrzeć na forach. Spójrz na Google groups, Yahoo groups i wszystkie te stare technologie, które istnieją za darmo, wszystkie mają stronę FAQ.

Istnieje mnóstwo usług tablic ogłoszeniowych ze stroną FAQ. Wystarczy trochę pracy Google, aby zacząć myśleć o Często zadawanych pytaniach. Możesz wpisać nazwę tematu, a następnie spację, a następnie FAQ, Co oznacza “często zadawane pytania”, a w chwili, gdy to zrobisz, zobaczysz kilka sugestii serwujących często odpowiedzi na odpowiedzi.

Spójrz na każdą z tych odpowiedzi jako pożywkę dla dużego posta, dużego artykułu lub biuletynu, cokolwiek chcesz zrobić. Nie poddawaj się recyklingowi, nie odbieraj odpowiedzi tak, jak została podana na tej stronie.

Po pierwsze, nie plagiatuj, ale po drugie, możesz wymyślić o wiele świeższą odpowiedź niż cokolwiek tam jest. Nie ma co do tego wątpliwości, to zdumiewające, ile osób wpadło na pomysł “Wow, że nie jest źle”, a potem zaczęli od Chef Boyardee quality, w przeciwieństwie do gotowania czegoś świeżego w kuchni.

Mit o “nocnym sukcesie”Chrisa Brogana

Robert: W porządku. Następny jest “overnight success”. Każdy, kto cię zna, zna Twoją historię, że zacząłeś tę całą sprawę z wydawnictwem internetowym jakieś dwa lub trzy lata temu i to przyszło ci bardzo łatwo, prawda? W skrócie, to Twoja historia, prawda?

Chris: To mniej więcej tyle. Pewnego dnia włączyłem system i zacząłem spieniężać czeki.

Robert: To jest niesamowite! Myślę, że gdzieś tam jest książka. Nie, naprawdę, to jedna z moich ulubionych Twoich historii; to było jakiś czas temu, że słyszałem ją opowiadać i nie pamiętam, gdzie dokładnie to było, ale co to było? To było kilka lat dla Twoich pierwszych 100 subskrybentów? Możesz opowiedzieć tę historię?

Chris: Jasne. Pewnie mam dla ciebie wiadro tych historii. Osiem lat zajęło mi zdobycie pierwszych 100 subskrybentów, więc najpierw muszę dać sobie trochę kredytu, ponieważ nie było RSS, gdy zaczynałem. Zacząłem blogować w 1998 i nazywało się to journaling, a ludzie po prostu musieli przechodzić od strony do strony, aby wszystko zobaczyć.

Nie było mechanizmu subskrypcji per se, gdybym był naprawdę pionierem, zrobiłbym wtedy listę e-mailową, ale nie byłem tak mądry. Osiem lat zajęło mi zdobycie pierwszych 100 czytelników. Nawet dzisiaj ludzie mówią: “człowieku, Chris Brogan może pisać o kawałku kupy siedzącym na chodniku i dostaje 50 komentarzy, To niesamowite.”

Robert: Powiedziałem to niedawno!

Chris: Tak przy okazji, to prawda. Jak napiszę o kupie to będzie 50 komentarzy. Chodzi o to, że ludzie patrzą na te 50 to ogromna liczba, ale dostaję 200,000 unikalnych odwiedzających miesięcznie i dostaję około 70,000 czytników RSS dziennie. Pięćdziesiąt komentarzy z każdej z tych dwóch liczb oznacza znacznie mniej niż.001%, więc prawdopodobnie dostajesz tyle komentarzy dziennie w stosunku do wielkości społeczności.

Druga rzecz, druga historia sukcesu z dnia na dzień, którą lubię opowiadać, pierwszy raz opowiedziałem to w wywiadzie z Barrym Moltzem, który ma nową książkę z Becky McCray, Zasady małych miast: jak duże marki i małe firmy mogą prosperować w połączonej gospodarce .

Rozmawialiśmy o tym, że nie stać mnie na udział w połowie konferencji, na których byłem. Spłacałem kredyt hipoteczny i spłacałem z konta bankowego, tak, że kiedy wylądowałem na Manhattanie, miałem ujemne saldo w banku, czy coś. Nie miałem nawet pieniędzy na taksówkę z JFK do hotelu, a gdyby nie było przyzwoitego jedzenia konferencyjnego na imprezie, utknąłbym jedząc to, co mogło jeszcze być w mojej torbie, jak batonik musli lub pasta do zębów.

Przeszedłem z naprawdę poważnie nie mając czynszu i będąc dwa miesiące w tyle na kredyt hipoteczny lub coś w tym stylu, z makaronem ramen i tym podobne, do pięciogwiazdkowych hoteli i tyle steków, ile mogłem włożyć do brzucha i nadal mam wątrobę. Zrobiłem to z trudem, z ponad dekadą ciężkiej pracy, a jeśli chodzi o sukces z dnia na dzień, to zdumiewające, jak wielu ludzi naprawdę myśli, że wszyscy dopiero zaczęliśmy, że Brian Clark zaczął pewnego dnia i zaczął Copyblogger i był bogaty, a ja włączyłem swoją rzecz i byłem bogaty, a Gary Vaynerchuk otrzymał wszystkie swoje pieniądze.

To dużo ciężkiej pracy i myślę, że jedyną różnicą między naszymi historiami a ludźmi, którzy są na początku, jest to, że ludzie na początku wydają się mieć nierealistyczne przekonanie, że stanie się to o wiele szybciej niż ma to miejsce.

To tak jak wszystko w życiu, co jest cokolwiek warte, zaczynasz od sadzenia nasion i pielęgnowania ich i musisz poczekać do zbiorów.

Filozofia brogana na temat budowania wartościowej platformy treści

Robert: Ostatnie pytanie. Przyjmijmy zwięzłość. Gdybyś mógł zawrzeć swoją filozofię budowania wartościowej platformy treści w jednym lub dwóch zdaniach, co by to było?

Chris: Bądź pomocny, rób to często. To proste. Udzielam tej rady ludziom tak często, jak tylko mogę. Kiedy mówię “bądź pomocny”, to fascynujące, jak wielu ludzi myśli, że ” bądź pomocny “równa się stojeniu i pytaniu:” Jak mogę pomóc?”To najmniej pomocne zdanie w całym wszechświecie.

Pomocne jest: “myślałem o Tobie pewnego dnia i zdałem sobie sprawę, że prawdopodobnie skorzystasz na spotkaniu tej osoby, która prawdopodobnie znajdzie ci jakiś biznes. Chcesz się przedstawić?”To bardzo pomocne! Nie “Jak mogę pomóc?”Bądź więc pomocny ludziom, którym chcesz służyć, a to zmieni wszechświat.

Robert: Dobra Chris, wynośmy się stąd. Jeśli ludzie chcą cię, tak jak powinni, mogą zdobyć więcej z Ciebie na ChrisBrogan.com gdzie indziej chcesz się spotykać z ludźmi?

Chris: Wcale nie. Ale jeśli tam pójdziesz, używam motywu generowania Genesis, zapisz się na mój e-mail. Mój e-mail to najfajniejsza rzecz w tej chwili. Cały czas odpisuję do ludzi, jest to bardzo osobisty biuletyn e-mailowy i co tydzień zdradzam sekrety za ścianą. Idź tam. Hej, wyjdźmy z tego salonu, myślę, że czas wyjść i cieszyć się resztą dnia.

Robert: Tak. Dzięki za wysłuchanie. Gdziekolwiek i kiedykolwiek jesteś, jeśli chcesz kontynuować tę operację, najlepszym sposobem na to jest pozostawienie nam oceny lub komentarza na iTunes. Dzięki za to, jeśli to zrobisz. Panie Brogan, jest Pan dzikim człowiekiem i graczem. Dziękuję.

Chris: Dziękuję, świetnie się bawiłam i cały czas jadłam popcorn.

[/transcript]

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 22,8 MB | 18:55
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum

The Show Notes:

  • Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi kurs (bezpłatny)
  • Blog Chrisa Brogana
  • 97 pomysłów na zbudowanie wartościowej Platformy
  • Wiadomości Wysyłkowe autor: Annie Proulx
  • Wyszliśmy z budynku z Girl Talk

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts