Wybór to dobra rzecz.
Za dużo wybór może być zły.
Może to zmylić klientów i spowodować, że wcześnie porzucą proces sprzedaży.
Więc, co jeśli sprzedajesz kilka (lub wiele) produkty lub usługi?
Wiesz, że chcesz składać atrakcyjne oferty, a ten e-mail to świetne miejsce, aby umieścić te oferty przed potencjalnymi klientami. Ale jak dać taką samą uwagę do każdego, lub kierować swoje perspektywy do produktu, który będzie najlepiej pracować dla nich?
Odpowiedź, którą znalazłem, po szeroko zakrojonych testach, to strategia sprzedaży dwukierunkowej dla marketingu e-mailowego.
Zapewnia idealną równowagę między zbyt dużą A niewystarczającą ilością. To proste do wykonania. I ze wszystkich odmian, które wypróbowałem, ta jest najlepsza.
Jaka jest strategia sprzedaży w dwóch opcjach?
Prawdopodobnie widziałeś to w wielu biuletynach, ale nigdy tak naprawdę nie zwróciłeś na to wystarczającej uwagi.
Jeśli naprawdę spojrzysz na tę strategię w działaniu, zobaczysz, że w tym samym czasie składa się więcej niż jedna oferta.
W większości newsletterów (chyba, że tworzymy pilne, np. mamy limitowaną edycję) są dwie oferty wykonane na naszych oczach na samej górze strony.
Na przykład:
Oferta 1: Produkt 1
Oferta 2: Produkt 2
Następnie na dole biuletynu powtarza się ta sama oferta.
Więc dlaczego nie jedna oferta? Dlaczego dwa?
Standardowa logika jest taka, że jedna oferta jest wystarczająco dobra.
Wielu twierdzi, że zapobiega to rozpraszaniu klientów … i to jest dokładnie tak.
Ale w niektórych przypadkach Twoja firma działa na ograniczonej przepustowości marketingowej. Oznacza to, że możesz wysyłać tylko tyle biuletynów, bezpośrednich mailingów lub e-maili co miesiąc.
W tej ograniczonej przepustowości masz dwa typy klientów .
Masz klientów, którzy prawdopodobnie już postanowione nie chcą kupować konkretnego produktu, który masz do zaoferowania. Powiedzmy, że już zdecydowali, że produkt 1 nie jest dla nich.
Wiesz, co będzie dalej, prawda?
Tak., kupują produkt 2.
Istnieje również sytuacja, w której twój Klient zakupił już Produkt 1 wcześniej. Jeśli tak jest, ich oczy Zwykle automatycznie przejdą obok produktu 1 i skierują się do produktu 2.
Uderzasz dwie pieczenie na jednym ogniu. Dajesz każdemu klientowi (który jest w innym miejscu w procesie zakupu) dokładnie to, co oni chcę.
Czy nie myli Pan klienta składając dwie oferty?
Wbrew temu, w co możesz wierzyć, Twoja sprzedaż faktycznie wzrośnie.
Z dwoma odrębnymi ofertami, zamiast zadawać sobie Mam kupić czy nie? klienci zamiast pytać Którego chcę? Po dokonaniu wyboru przejdź do strony sprzedaży.
Jeśli stworzyłeś silną stronę docelową z odpowiednią strategią copywritingu, prawdopodobnie kupią.
Tak więc, należy zawsze mieć te same dwa produkty konsekwentnie, czy można dodawać i usuwać produkty z menu?
Jeśli masz coś nowego, użyj produktu 1 miejsce dla najlepiej sprzedającego się produktu i produktu 2 gniazdo dla nowego produktu.
I tak, pamiętaj, aby umieścić słowo “nowy” lub “Ogłoszenie” tuż obok nazwy produktu. Proste dodanie słowa “Nowy” sprawia, że klienci wyglądają bardziej uważnie.
Oczywiście, może ulec pokusie, aby podgrzać trochę ciepła i podjąć strategię sprzedaży dwóch opcji i przekształcić go w strategii sprzedaży trzech opcji. A ja na to: “goodonya mate!”Śmiało. Nie słuchaj mnie. Spróbuj sam. Może to zadziała.
Dla mojej firmy najlepiej sprawdza się ta prosta, Dwudaniowa metoda … i sprawdzała się niezmiernie dobrze przez lata.
Spróbuj sam-i zobacz wyniki.
O autorze: Sean D ‘Souza oferuje świetny bezpłatny raport na temat “Dlaczego nagłówki zawodzą”, gdy subskrybujesz jego Biuletyn Psychotaktyczny. Koniecznie zajrzyj też na jego bloga.