Czy to tylko ja, czy firmy mają trudności z akceptacją mediów społecznościowych jako kanału marketingowego? Z tego, czego doświadczyłem, większość firm nie chce wykorzystywać mediów społecznościowych, ponieważ nie wierzy, że może im to przynieść więcej pieniędzy.
Nie chcę ci tego mówić, ale to nieporozumienie. Media społecznościowe mogą zarabiać pieniądze.
Aby pokazać, jak możesz śledzić zwrot z inwestycji w kampanie w mediach społecznościowych i wykorzystać tę wiedzę, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji, stworzyłem infografikę, która opisuje kroki, które musisz podjąć, aby osiągnąć te cele.
Wniosek
Kluczem do bycia dobrym marketerem jest testowanie. Jeśli zastosujesz się do swoich założeń, w wielu przypadkach będziesz wyłączony. Jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, co działa, a co nie, jest testowanie.
Media społecznościowe to jeden z tych kanałów, które powinieneś przetestować. Od wykorzystania go organicznie do uruchamiania płatnych reklam społecznościowych, możesz wygenerować pozytywny zwrot z inwestycji.
Wielką sztuczką do generowania dobrego zwrotu za pośrednictwem mediów społecznościowych jest wykorzystanie Twojej kreatywności. Od postów na ścianach po Reklamy, najlepsze kampanie w mediach społecznościowych, które widzę, że działają, są raczej kreatywne.
Co sądzisz o marketingu w mediach społecznościowych? Czy warto go wykorzystać?