Definitywny Przewodnik po zwiększaniu rankingów dzięki tym 4 wskazówkom na świeżość treści

Świeżość jest jednym z najnowszych czynników, które Google dodał do swojego algorytmu w ciągu ostatnich kilku lat. W rzeczywistości system indeksowania kofeiny miał pomóc mu znaleźć i zidentyfikować świeże treści wśród ogromnej ilości rzeczy, które są publikowane każdego dnia…wpływ, który wpłynął na 6-10% wyszukiwań.

Pokażę wam, jak to wygląda w praktyce.

Weź udział w US Open. Szukaj US Open, a zobaczysz te wyniki:

us open

Najważniejsze wiadomości mają tylko 16 minut. Następny ma godzinę. Co ważniejsze, wyniki z najnowszych gier są na samej górze, co jest sposobem Google ‘ a na zgadywanie semantycznie, czego chce użytkownik.

Ale nie każda publikowana treść wymaga trafności, którą może zapewnić dobry wynik świeżości. Oto kilka przykładów treści, które mogą skorzystać z wyniku świeżości:

  • Aktualności – Bez względu na to, czy chodzi o zamieszki w Syrii, czy o ratowanie kraju, potrzebujesz najświeższej i najświeższej treści. Oznacza to, że najbardziej odpowiednia treść może mieć mniej niż dziesięć minut, mimo że nie jest najbardziej autorytatywna.
  • Imprezy sezonowe lub co dwa lata – Te wydarzenia obejmują wybory lub US Open-wydarzenia, które odbywają się okresowo, ale przewidywalnie. Przed kofeiną, być może szukałeś wyborów i otrzymałeś wyniki sprzed czterech lat, kiedy chciałeś dzisiejszych wiadomości.
  • Praktyczne, ale postarzane treści – Niektóre treści są naprawdę praktyczne, ale stare, więc Google chciał sposobu na ocenę konkurencyjnych treści w oparciu o świeżość. Przepisy i historie historyczne są naprawdę istotne nawet gdyby zostały napisane dwa lata temu.

Bardziej niż prawdopodobne, będziesz należeć do tej ostatniej kategorii…przydatna, ale stara treść. Pozwól, że powiem Ci, jak dotrzeć na szczyt rankingów, zwiększając świeżość swoich aktualnych treści.

Wskazówka# 1-Tworzenie nowych stron wpłynie na świeżość

Wyszukiwarki oceniają witrynę z większą ilością dodanych stron inaczej niż witrynę z mniejszą ilością dodanych stron. Innymi słowy, blog, który publikuje treści siedem dni w tygodniu, otrzyma inną ocenę niż blog, który publikuje raz w miesiącu.

Istnieją plusy i minusy każdego podejścia. Na przykład zaletami częstszych treści są:

  • Częste indeksowanie treści – Częstotliwość treści będzie szkolić roboty, kiedy wrócić do witryny. Jeśli publikujesz zawartość raz w miesiącu, gąsienice będą bardziej niż prawdopodobne tylko wracajcie kilka razy w miesiącu. Jeśli publikujesz treści co tydzień, mogą one pojawiać się kilka razy w tygodniu…lub nawet codziennie.
  • Podnoszenie autorytetu – Nowe treści na bieżąco będą sugerować pająkom wyszukiwarek, że jesteś istotny lub przynajmniej próbujesz pozostać istotny. Chociaż nie jest to rozstrzygające, trafność może wskazywać na pająki wyszukiwarek, że jesteś ekspertem. Drugim elementem wskazującym na autorytet są wiarygodne linki wchodzące na twoje strony i sygnały społeczne.
  • Zwiększenie ruchu – Badanie po badaniu wskazuje, że częstsze blogowanie prowadzi do wzrostu natężenia ruchu.

Wadą częstego publikowania jest to, że trudno jest konsekwentnie publikować wysokiej jakości treści. Niektóre z Twoich postów ucierpią.

Z drugiej strony, jeśli publikujesz co tydzień lub co miesiąc, możesz nie uzyskać wzrostu ruchu, ale możesz konsekwentnie tworzyć wysokiej jakości treści. Popularne blogi, które publikują rzadziej to Useit i Kaiser The Sage. Jakość jest zawsze wyjątkowa.

Możesz uzyskać zalety obu podejść. Oto jak:

  • Zaproś innych pisarzy – Zarówno Social Media Examiner, jak i blog KISSmetrics codziennie publikują wysokiej jakości artykuły, korzystając z gościnnych pisarzy.
  • Utwórz harmonogram – Jeśli nie chcesz korzystać z pisarzy gości, musisz zdyscyplinować się. Pierwszym krokiem jest harmonogram postów.
  • Burza mózgów nowe pomysły – Ten harmonogram będzie pełen nowych pomysłów, które wygenerujesz. Wybierz jeden lub dwa dni w tygodniu, gdy usiądziesz i zbadasz i stworzysz koncepcje postów na blogu.
  • Napisz miesięczną serię – Wybierz temat over-arching dla danego miesiąca i napisz jedną sekcję tego tematu każdego dnia. Pod koniec miesiąca będziesz miał przewodnik jakości, taki jak 31 dni na blogowanie.

Wskazówka # 2 – zmiany w dokumencie wpływają na świeżą zawartość

Innym sposobem na wykorzystanie świeżości do wpływania na rankingi jest aktualizacja wcześniejszych dokumentów. Przejrzyjmy trzy elementy aktualizacji poprzednich dokumentów i jak możesz wpływać na każdy element.

Pierwszy to wielkość zmiany:

  • Przeglądaj swoje postycodziennie – Dzień po opublikowaniu artykułu, przeczytaj go ponownie i wprowadź wszystkie niezbędne zmiany.
  • Modyfikuj posty podczas linkowania do nich – Gdy link do jednego ze swoich postów z nowego artykułu, szybko przejrzyj ten post. Czy można wprowadzić jakieś zmiany w strukturze? Jakieś nowe pomysły, które możesz dodać? Czy musisz zmienić nagłówek lub obraz?
  • Audyt treści – Zaplanuj okresowe przeglądy starych treści, aby każdego roku audytować je wszystkie. Na przykład co trzy miesiące możesz przejrzeć 25% swoich treści.

Drugi to tempo zmian. To, jak często wprowadzane są zmiany na stronie, ma również znaczenie dla ich punktacji.

  • Zaprojektuj swoją stronę domową, aby zmieniać ją codziennie – Jeśli masz bloga, stanie się to naturalnie. Magazyn internetowy, taki jak Wired, codziennie zmienia swoją stronę główną. Strona domowa Drudge ‘ a zmienia się wraz z aktualizacją nagłówków. Możesz zmienić obraz? Nagłówki?
  • Tworzenie i aktualizowanie stron hub – Strona centrum to miejsce, w którym centralizujesz artykuły wokół tematu. Publikując więcej artykułów na te tematy, zaktualizuj stronę centrum o nowe linki.
  • Zachęcaj do komentarzy – Komentarze są sposobem na generowanie treści generowanych przez użytkowników bogatych w słowa kluczowe, ale są również świetnym sposobem na wskazanie robotom INDEKSUJĄCYM Wyszukiwarki, że Twoja treść jest odpowiednia, angażująca i wartościowa. Jeśli ludzie nie są komentując swoje artykuły, Wyszukiwarki przewidują, że nie jesteś autorytetem i obniżysz swoją stronę. Aby uzyskać dobry przewodnik po generowaniu większej liczby komentarzy, zobacz artykuł Jak rozwijać swój Blog zgodnie z zasadą 10.

Trzeci to znaczenie strony. Twój wynik świeżości zależy od tego, jaką stronę zmienisz i ile zmienisz na tej stronie. Duże zmiany na mniej ważnych stronach mogą równać się bardzo małym zmianom na bardzo ważnych stronach. Ale ogólnie zgodzono się, że aktualizacja mniej ważnych stron jest lepsza. Oto, co zrobić:

  • Zidentyfikuj mniej ważne strony – Pierwszym sposobem na podzielenie treści na ważne i mniej ważne jest to: Twoje strony o wysokiej nawigacji, takie jak Home i About, są ważne, podczas gdy Wszystko inne jest mniej ważne. Następnie zidentyfikuj te posty, które nie mają dużego ruchu ani udziałów społecznościowych.
  • Rozwiązanie problemu – Zadaj sobie pytanie, dlaczego mniej ważne posty nie cieszą się tak dużą uwagą. Za mało szczegółowy? Czy nagłówek był kiepski? Struktura zaśmiecona i niezorganizowana? Cokolwiek to jest, napraw to.

Tip # 3-Czas na stronie

Google uzna stronę, na której odwiedzający spędzają więcej czasu, za świeższą niż stronę, na której odwiedzający spędzają mniej czasu. Innymi słowy, Google wie, że ludzie poświęcają więcej czasu na nowe i odpowiednie treści.

Oto jak zwiększyć czas spędzony na stronie:

  • Użyj obrazów – BuildZoom odkrył, że zoptymalizowane pod kątem SEO komunikaty prasowe ze zdjęciami przewyższają komunikaty prasowe bez obrazów, jeśli chodzi o czas na stronie. Wynik był 2: 47 przeciwko 2: 18. Przy okazji, nie zapomnij zoptymalizować zdjęć pod kątem wysokiej prędkości ładowania strony.
  • Użyj wideo – Chociaż wyniki mogą się różnić, możesz spodziewać się Skoku w czasie na stronie o 10 procent za pomocą wideo. Kluczem jest umieszczenie go w środku treści, a nie na górze postu.
  • Użyj wtyczek Facebooka – Użyj wtyczek społecznościowych Facebooka, a potencjalnie możesz wydłużyć czas na stronie i na stronie. Ta forma dowodu społecznego pomaga utrzymać ludzi na stronie, a nawet może zachęcać do dalszych komentarzy.
  • Zwiększ prędkość ładowania strony – Zarówno z punktu widzenia SEO, jak i użytkownika, szybkość ładowania strony jest ważna. Wyszukiwarki mogą uzyskać wskazówki dotyczące szybkości ładowania strony od użytkowników. Innymi słowy, jeśli użytkownicy odbijają się od twojej witryny, gdy strona nadal się ładuje, może to liczyć na Ciebie.
  • Napisz przekonującą kopię – Zwiększ swój czas na stronie, pisząc świetne treści i posty przyjazne SEO, co jest kolejnym sposobem powiedzenia: “pisz w taki sposób, aby ludzie kochali Twoje treści”. Sprawdź przewodnik po Content Marketingu i jak pisać posty na blogu przyjazne SEO.
  • Projekt, aby wyróżnić treść – Innym sposobem na zwiększenie czasu na stronie jest wyświetlanie najlepszych treści za pomocą stron koncentratora lub wtyczek “najpopularniejsze posty”. Ponadto możesz użyć wtyczki pokazu slajdów WordPress, aby wyświetlić “polecane” treści na stronie głównej.

Wskazówka # 4-nowe linki do strony

Na twój wynik świeżości ma również wpływ szybkość, z jaką strona otrzymuje linki i wiek tych linków. Innymi słowy, Jeśli otrzymujesz linki z nowych stron, Google dostosuje twój wynik świeżości bardziej pozytywnie niż w przypadku uzyskania linków ze starszych stron.

Oznacza to, że sposobem na zwiększenie wyniku świeżości jest uzyskanie większej liczby nowych linków. Oto jak zachęcić świeże linki:

  • Bądź na bieżąco z trendami – Jeśli możesz odpowiedzieć na gorący temat chwili, przyciągniesz linki i sygnały społeczne. Na przykład, gdy aktualizacja pingwina została wprowadzona, mogłeś przyciągnąć linki, pisząc post wyjaśniający, jak odzyskać dane z aktualizacji. Użyj Google Trends, aby pomóc ci odkryć trendy.
  • Władze cytowania – Porozmawiaj z ekspertem w swojej branży, a następnie Opublikuj ten wywiad na swoim blogu. Ekspert prawdopodobnie połączy się z nim, podobnie jak niektórzy blogerzy z jego publiczności.
  • Zaktualizuj stary post – Aby zwiększyć wynik świeżości dla starszego postu, spróbuj zaktualizować go w taki sposób, aby zachęcić ludzi do linkowania do niego nowymi wpisami na blogu. Następnie Promuj tę aktualizację.

W większości przypadków otrzymasz większość linków z nowych stron. To ma sens…ludzie będą odpowiadać na twoje nowe treści swoimi nowymi treściami. Ale są chwile, kiedy starsza strona (jak strona centrum) będzie link do treści.

Wniosek

Świeżość to tylko jeden element układanki algorytmu Google. Nauczenie się, jak wpływać na to, doprowadzi Cię tylko do tej pory, więc opłaca się mieć kompleksową strategię SEO. Strategia ta powinna koncentrować się na rozwijaniu wartościowych treści, które w naturalny sposób wpłyną na świeżość i inne czynniki.

Ale jak widziałeś, istnieje kilka sztuczek, których możesz użyć, aby bezpośrednio wpływać na świeżość, a tym samym wpływać na rankingi wyszukiwania. Te sztuczki dotyczą w szczególności kwestii zwiększenia czasu na stronie, dlatego taki przewodnik jest ważny.

Jakie inne metody wykorzystałeś, aby wpływać na rankingi poprzez świeżość?

Total
0
Shares
Related Posts