Pop quiz, hotshot: Co to jest najważniejsza umiejętność musisz mieć, aby odnieść sukces jako przedsiębiorca, zwłaszcza w biznesie online?
Czy to kupiectwo? Czy to znajomość mediów społecznościowych, czy wiedza SEO?
Czy to pisanie i content marketing? (Bo znam o tym świetny blog.)
A może to rzeczy techniczne, takie jak możliwość skonfigurowania i zarządzania funkcjonalną stroną internetową, przechwytywania potencjalnych klientów, zarządzania listą e-mail i tak dalej?
Jeśli odpowiedziałeś na którekolwiek z tych, choć może być ważne, to przepraszam, mylisz się.
Nie musisz posiadać każda z tych umiejętności, ponieważ możesz je zlecić na zewnątrz, lub możesz wyjść i nauczyć się ich, kiedy tylko chcesz.
Możesz się nauczyć cokolwiek w dzisiejszych czasach, zwykle za darmo. Chcesz dowiedzieć się, jak rozebrać niejasną rosyjską broń palną, która nie była produkowana od 1927 roku? Założę się, że ktoś zrobił filmik na YouTube pokazujący jak.
Cała wiedza na świecie jest dosłownie na wyciągnięcie ręki. Jednak tylko garstka ludzi przedziera się od pożądanych sukcesów do prawdziwych sukcesów. Czego brakuje?
To, czego przedsiębiorcy najbardziej potrzebują, to nie wiedza. To, czego potrzebują, to zdolność do evolve.
Musisz analizować i dostosowywać
W kręgach brandingowych dużo się mówi o tym, że jeśli nie robisz tego, czego ludzie od Ciebie oczekują, po prostu dezorientujesz odbiorców. Trzeba mieć niszę, a ta nisza ma wysokie, nieciskające się ściany wokół niej. Jeśli zrobisz coś dziwnego i nie z charakterem, lub nie w Twojej obecnie akceptowanej dziedzinie wiedzy, ludzie nie będą wiedzieć, co opowiadasz się za, a tym samym nie kupisz niczego od ciebie.
Co za okropna Rada.
Nawet duże firmy, które stają się dogmatyczne, zostają dziś wymordowane. Spójrz na przemysł muzyczny i filmowy, i gówno, które próbowali nam przekazać, żeby się chronić, podczas gdy ich nieelastyczne bryły utonęły.
Spójrz na historie sukcesu.
- Podczas gdy Księgarnie Borders umierały, Amazonka poprowadził rewolucję e-booków z Kindle. Przeszli również od sprzedaży książek do sprzedaży wszystkiego pod słońcem i zaczęli dostarczać usługi technologiczne, takie jak Amazon S3 media hosting.
- Google wszedł na rynek, który miał już dominujące wyszukiwarki, takie jak Yahoo i Lycos, ale następnie rozgałęziony od wyszukiwania do aplikacji, systemów operacyjnych smartfonów, komunikacji głosowej, mapowania i nawigacji, usług handlowych i prawie wszystkiego innego. I kto teraz jest tym przydomkiem?
- Copyblogger zaczynał jako blog o copywritingu. Potem stało się bardziej o marketingu internetowym i małym biznesie. Następnie zaczął tworzyć produkty i łączyć się z partnerami, teraz sprzedając premium motywy WordPress, optymalizację treści i oprogramowanie strony docelowej.
W żadnym momencie Brian Clark nie powiedział: “Woah, chwileczkę … blog, który sprzedaje motywy WordPress? To zmyli wszystkich ” i porzuci wszystko, aby wrócić do publikowania tylko postów o pisaniu.
Bezmyślnie trzymając się tego, co używane do pracy jest przereklamowany.
Ewolucja kochanego osła
Jeśli myślisz, że nie jesteś Amazon, Google, lub Copyblogger, pozwól, że opowiem ci moją historię jako jednoosobowej firmy, która radzi sobie całkiem dobrze w tych dniach.
Nikt nie wie, jak mnie opisać. Ja również. Ludzie pytają mnie, co robię i nigdy nie wiem, co im powiedzieć.
Sonia Simone nazwała mnie (publicznie, w keynote Blogworld, dzięki Sonia) ” kochanym dupkiem.”To było zabawne dla mnie w tym czasie, ale teraz zdaję sobie sprawę, że jest to płaskie trafne. To powinien być mój slogan, bo to wszystko, co możesz na mnie przypiąć.
Oto krótki zarys mojej dotychczasowej podróży:
- Trzy lata temu napisałem bloga z humorem.
- Dwa i pół roku temu wykonałem mnóstwo usług technologicznych, takich jak konfiguracje blogów.
- Dwa lata temu zrobiłem jeszcze więcej i rozszerzyłem usługi technologiczne, ale także zacząłem coaching. Dużo pisałem o biznesie.
- Rok temu nadal pracowałem nad technologią, ale uczyłem i trenowałem więcej. Współtworzyłem Kwestionuj Zasady i kilka innych kursów. Powiedziałbym, że to, o czym pisałem na blogu, to ” rozwój osobisty dla przedsiębiorców.”
- Sześć miesięcy temu, po tym, jak zostałem wciągnięty w “wyrównywanie” mojego blogowania, napisałem więcej “epickich” postów, trenowałem i sprzedawałem produkty informacyjne. Byłem również odpowiedzialny za program wirtualnych biletów dla Blogworld, w tym jako jego gospodarz i MC.
- Od dwóch tygodni jestem pisarzem. Opisałbym mojego bloga jako o ludzkim potencjale i rozwoju osobistym. Nie wykonuję prawie żadnej pracy technologicznej i nie zajmuję się coachingiem.
- W ciągu najbliższych kilku miesięcy zacznę podcast, popracuję nad nową powieścią, napiszę więcej epickich postów na blogu, porozmawiam trochę o DIY digital publishing i ponownie poprowadzę wydarzenie Blogworld.
To duża zmiana w ciągu trzech lat, ale mogę powiedzieć jedną rzecz na pewno: jeśli w którymś momencie łańcucha trzymałbym się swojej broni i powiedział: “jestem blogerem humoru” lub “jestem facetem od technologii” lub “jestem marketerem” i odmówił ewolucji, Wypadłbym dziś z interesu.
Zmień zdanie. Natychmiast.
Czasami ludzie pytają mnie, dlaczego tak dużo mówię o rzeczach, które są niematerialne, o rzeczach, które można opisać jako ” upping your mental game.”Powodem jest to, że to jedyna rzecz, która robi różnicę.
Znaczenie: nie potrzebujesz więcej wiedzy, ponieważ masz dostęp do większej wiedzy, niż możesz sobie poradzić.
To, czego potrzebujesz, to sposób myślenia, aby wyjść i użyć tego, co wiesz.
Nie potrzebujesz umiejętności. Potrzebujesz meta-umiejętności.
- Musisz nauczyć się być niepewnym i podejmować ryzyko. Jeśli pozostaniesz w granicach tego, co znane i bezpieczne, nigdy nie odniesiesz prawdziwego sukcesu. Robienie tego, co niepewne i ryzykowne, nie jest łatwe i dlatego ludzie, którzy odważą się to zrobić, są nagradzani.
- Musisz nauczyć się prowadzić co oznacza po prostu wyjście i robienie rzeczy. Jeśli robisz rzeczy zamiast ciągle myśleć i mówić o robieniu rzeczy, to gratulacje, jesteś liderem. Inni pójdą za nim.
- Musisz nauczyć się rozwiązywać problemy. Nie szkolę dzieci, ponieważ wierzę, że dzieci nie muszą zapamiętywać faktów-zwłaszcza w świecie, który zmienia się tak szybko. Muszą nauczyć się patrzeć na sytuację, określić, jakich zasobów potrzebują, a następnie znaleźć te zasoby, aby rozwiązać problem. Wszyscy musimy nauczyć się łowić ryby, zamiast polegać na tym, że inni dają nam ryby.
- Musisz zacząć wierzyć, że możesz to zrobić. To brzmi rah-rah, ale to bardzo ważne. Ćwiczymy się w wierze, że możemy robić pewne rzeczy, a nie możemy robić innych. Myślisz, że nie umiesz liczyć? Źle. Ty nie mogę lewituj na ziemi bez pomocy i supermocy. Jest ogromna różnica między tymi ” can ‘TS”.”(Inne przejawy tego: “nie jestem taką osobą”,” nie byłem tak wychowany “i” co moi rodzice / przyjaciele/sąsiedzi/Zmierzch FanKlub myśli?”)
Zostałeś trochę wyprany przez okoliczności, które przeżyłeś. W porządku, bo wszyscy mamy. Ale musisz zrozumieć, że to kulturowe pranie mózgu stawia cię w niekorzystnej sytuacji jako przedsiębiorcę.
Może to zabrzmieć banalnie mówiąc o podniesieniu Twojej mentalnej gry … ale jeśli tego nie zrobisz, utkniesz na zawsze.
Jak up your mental gry
W zeszłym tygodniu napisałem tutaj post o tym, jak szkodliwe może być “ślepe posłuszeństwo zasadom” dla przedsiębiorczego biznesu.
Ten post mówi prawie to samo, z tym, że chodzi o to, jak szkodliwe może być ślepe przestrzeganie fałszywych zasad, które ustanowiłeś w twoim własnym umyśle.
Moje rozwiązanie w odniesieniu do obu rodzajów zasad jest takie samo.
Niedawno przeprowadziłem webinar, który dotyczył rozwijania atrybutów zmieniających umysł, które są niezbędne do sukcesu (i przetrwania) jako przedsiębiorca. Nazywał się, Łamanie zasad zabawy i zysku: 21 kłamstw o biznesie, pieniądzach i życiu, których nawet nie zdajesz sobie sprawy, powstrzymuje cię i co z nimi zrobić. Oczywiście nie możesz uczestniczyć w webinarium, ale możesz obejrzeć nagranie.
Nie możesz zrobić tego, co musisz zrobić w swoim biznesie? Boisz się? Jesteś niepewny? Utknąłeś? Czy wiesz wszystko, co musisz wiedzieć-i dokładnie wiesz, co musisz zrobić-ale po prostu … nie możesz … wydawać się … robić tego?
Dzieje się tak dlatego, że wierzysz w kłamstwa, które ci powiedziano lub nauczyłeś się, i zinternalizowałeś je jako zasady i ograniczenia. Ale to nieprawda.
To nieprawda.
Jeśli chcesz poprawić swoją grę umysłową i nauczyć się, jak pokonać garb, obejrzenie nagrania webinaru “łamanie zasad zabawy i zysku” byłoby dobrym pierwszym krokiem.
Obejrzyj nagranie webinaru tutaj.
W międzyczasie, jak się zmagasz w swojej grze umysłowej? Dajcie znać w komentarzach …
O autorze: Johnny B. Truant właśnie wydał swoją powieść biali alfonsi, pomimo faktu, że to całkowicie śmieszne dla Biznesowego i ludzkiego potencjalnego blogera napisać powieść o sławie i bajglach. Przypisuje również Sonii Simone opinię “ta książka przenosi” kochanego osła “na zupełnie nowy poziom”, mimo że technicznie tego nie powiedziała.