18 rzeczy, które musisz wiedzieć o marketingu swojej lokalnej firmy na Instagramie

W ciągu zaledwie sześciu lat Instagram stał się niczym więcej niż nowatorską aplikacją do udostępniania zdjęć, a także legalną potęgą marketingu w mediach społecznościowych.

Niektóre z największych światowych marek, takich jak National Geographic, Saturday Night Live i Coca-Cola, używają tej platformy jako środka do budowania szumu i wzmacniania relacji z konsumentami.

Aby dać ci wyobrażenie o tym, jak Instagram wypada w porównaniu z innymi sieciami społecznościowymi, oto Wykres z Smart Insights:

image03

Z 400 milionami użytkowników w kwietniu 2016 r., przekroczył Twitter i jest gotowy na stały wzrost.

Możesz zobaczyć jego poziom wzrostu na tym wykresie:

image00

To, co uwielbiam w Instagramie, to jego prostota i fakt, że jest całkowicie zorientowany wizualnie.

Jest to idealny zasób do wizualnego łączenia się z publicznością i zaokrąglania kampanii w mediach społecznościowych.

Uwielbiam również poziom zaangażowania, który ma miejsce w tej sieci.

Facebook Instagram ma teraz 15X większe zaangażowanie niż Facebook i 20x więcej niż Twitter.”

image02

Chociaż czasami myślimy o Instagramie jako platformie używanej przez marki na dużą, a nawet globalną skalę,jest idealny do marketingu lokalnych firm.

Potrzeba tylko kilku nieco różnych technik.

Oto rzeczy 18, które musisz wiedzieć o marketingu swojej lokalnej firmy na Instagramie, aby uzyskać maksymalną skuteczność.

1. Podaj swoją lokalizację w swoim bio

Na początek, Twój życiorys musi jasno określić, gdzie się znajdujesz.

Nie masz dużo miejsca w opisie, ale na pewno możesz dorzucić swoje miasto i linię lub dwie o tym, co oferuje Twoja firma.

Oto dobry przykład z The Orange Peel, popularnego miejsca muzycznego w Asheville, NC:

image01

Zauważ, że od razu widać, jaka jest ich lokalizacja.

2. Publikuj obrazy lokalne

Kluczem do każdej skutecznej kampanii marketingowej jest wiedza, kto jest twoją grupą docelową i zerowanie na nich.

Jako firma lokalna prawdopodobnie dostosowujesz swoją kampanię do ograniczonej liczby odbiorców, która znajduje się w twoim bezpośrednim obszarze geograficznym. Próbujesz dotrzeć do określonego miasta lub regionu.

Jednym z najlepszych sposobów na przyciągnięcie uwagi demograficznej jest pieprz w obrazach lokalnej scenerii.

Na przykład lokalny biznes w Seattle może publikować zdjęcia Space Needle, targu rybnego Pike Place lub Woodland Park.

Chociaż nie musi to rezonować z użytkownikami Instagram poza obszarem, zdecydowanie powinno rezonować z mieszkańcami-ludźmi, do których próbujesz dotrzeć.

Moim zdaniem pomaga to stworzyć poczucie autentyczności, zbudować połączenie i pokazać, że jesteś dumny ze swojej lokalizacji.

3. Użyj również wideo

Badania wykazały Instagram Instagram filmy są znacznie wyższe (ponad 2x) więcej zaangażowania niż zdjęcia Instagram.”

Możesz skorzystać z tego zjawiska, posypując treści wideo między obrazami.

Dobrym pomysłem byłoby podkreślenie lokalnego smaku poprzez publikowanie klipów swojej marki w mieście.

4. Użyj hashtagów zorientowanych na lokalizację

Hashtagi są jednym z najprostszych sposobów na znalezienie Twoich zdjęć przez odpowiednie osoby na Instagramie.

W razie potrzeby Dołącz hashtag wskazujący Twoje ustawienia regionalne.

Może to być twoje rzeczywiste miasto lub określone lokalizacje w Twoim mieście. W przypadku Seattle możesz użyć # pikeplacefishmarket lub # woodlandpark.

A ponieważ posty z 11 lub więcej hashtagami otrzymują prawie 80% interakcji, w porównaniu do postów zawierających tylko 2 hashtagi (41% interakcji), im więcej, tym weselej.

W rzeczywistości oto wykres, który pokazuje, jak wzrasta zaangażowanie wraz ze wzrostem liczby hashtagów:

image06

5. Śledź inne lokalne firmy/znane osoby

To, co chcesz zrobić ze swoim marketingiem na Instagramie, to ustanowienie społeczności.

Pierwszym krokiem do osiągnięcia tego celu jest śledzenie kont innych marek/znaczących postaci w Twojej okolicy. Idealnie, będą one częścią tej samej branży / niszy, jak również.

Powinno to pomóc w budowaniu kapitału marki w określonym obszarze i zwrócić uwagę lokalnych perspektyw na Twoją firmę.

6. Zaangażuj się w te firmy/liczby

Aby przyspieszyć sprawy, ważne jest, abyś był gotów zainicjować kontakt z innymi.

Jest to szczególnie ważne, jeśli jesteś stosunkowo niejasną marką, która dopiero zaczyna.

Pamiętaj, aby polubić i skomentować swoje zdjęcia i, oczywiście, odpowiadać na komentarze do swoich postów.

Gdy już zaczniesz toczyć, powinno to wygenerować dużą ekspozycję lokalną i sprawić, że Twoja marka stanie się realną częścią społeczności.

7. Współpracuj z innymi lokalnymi markami

Nie myśl o swoich konkurentach jak o wrogach. Pomyśl o nich jak o cennych sojusznikach, których relacje możesz wykorzystać.

Mam przez to na myśli dotarcie do innych lokalnych marek i sprawdzenie, czy będą skłonni do wzajemnej promocji.

Na przykład dwie lokalne restauracje z kontami na Instagramie mogą publikować zdjęcia swoich popularnych potraw, deserów itp.

To zabija dwie pieczenie na jednym ogniu, ponieważ nie tylko pomaga każdej restauracji zwiększyć ich widoczność, ale także wzmacnia poczucie ” lokalności.”

8. Newsjack istotne lokalne historie

Termin newsjacking jest zdefiniowany przez HubSpot jako ” praktyka wykorzystywania popularności wiadomości, aby wzmocnić sukces sprzedaży i marketingu.”

Jeśli w mieście dzieje się jakieś ciekawe wydarzenie, możesz je zgłosić, tworząc krótki klip, w którym przedstawiasz się na wydarzeniu, będąc częścią akcji.

Wzmacnia to twoją firmę jako lokalną markę i może mieć kluczowe znaczenie dla wzmocnienia połączenia z odbiorcami.

9. Skorzystaj z mapy zdjęć

Mapa zdjęć to fajna funkcja, która pokazuje, gdzie są robione zdjęcia. Wszystko, co musisz zrobić, to geotagować swoje obrazy.

Wspaniałą rzeczą jest to, że posty z geotagami otrzymują średnio o 79% większe zaangażowanie.

Jest to oczywiście przydatne z punktu widzenia lokalnego marketingu, ponieważ możesz jasno określić, gdzie znajduje się Twoja firma.

Może również pomóc zdobyć lojalność lokalnych odbiorców.

Upewnij się tylko, że nie tylko geotagujesz swój adres fizyczny. Zamiast tego geotag z wielu obszarów wokół miasta.

Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, sprawdź ten przewodnik po szczegółach.

10. Stwórz lokalnych ambasadorów marki

Dowód społeczny może być niesamowicie potężny.

Kiedy jesteś w stanie stworzyć ambasadorów marki, którzy chwalą Twoją markę na Instagramie i innych portalach społecznościowych, nieuchronnie zwiększy to kapitał Twojej marki.

Jednym ze sposobów, w jaki możesz zmienić zwykłych ludzi w ambasadorów marki, jest zachęcenie lokalnych klientów do publikowania zdjęć z korzystania z Twoich produktów lub odwiedzania Twojego miejsca pracy.

W zamian możesz wspomnieć o nich na Instagramie lub ponownie udostępnić swoje zdjęcia.

11. Oferta prezentów

Innym pomysłem jest podarowanie swoim obserwatorom produktu, Koszulki itp. w zamian za ich Polubienia na twoich zdjęciach.

Na przykład możesz mieć gratis, w którym każdy, kto lubi Twoje treści, bierze udział w konkursie z możliwością uzyskania czegoś za darmo.

Jeśli jesteś lokalną restauracją, możesz mieć gratis, w którym trzy osoby otrzymują bezpłatny posiłek.

Może to być świetna zachęta do promowania Twojej marki na poziomie lokalnym i może pomóc ci zdobyć Legię lojalnych fanów.

12. Wstrzymaj wydarzenia offline

Jednym ze sposobów na zbudowanie lokalnej społeczności jest przeniesienie rzeczy offline i zorganizowanie wydarzenia w firmie lub innym lokalnym miejscu.

Może to dotyczyć wspierania godnej sprawy lub po prostu posiadania miejsca, w którym ludzie o podobnych poglądach mogą się spotkać.

Po prostu Opublikuj datę, godzinę i lokalizację na swoim profilu na Instagramie.

13. Wykorzystaj popularne hashtagi

Zawsze jest jakiś trend na Instagramie.

Jeśli zauważysz coś, co wiąże się z Twoją lokalną przestrzenią i jest istotne dla Twojej firmy, Opublikuj obraz, który zawiera modny hashtag.

W niektórych przypadkach może to spowodować eksplozję widoczności i sieć setek, a nawet tysięcy obserwujących z dnia na dzień.

14. Zdobądź wkład swoich odbiorców

Dobrym sposobem na budowanie silnych relacji z klientami w Twojej okolicy jest zadawanie im pytań i ich podejście do rzeczy.

Oto dobry przykład z Juice Truck, firmy produkującej soki z Vancouver:

image04

Zauważ, jak zachęcają do interakcji, jednocześnie wspominając o swojej lokalizacji.

15. Post w odpowiednim czasie

Częścią większego zaangażowania jest publikowanie w czasie, gdy Twoi odbiorcy są aktywni na Instagramie.

Na szczęście jest to dość łatwe do zrobienia dla lokalnej firmy, ponieważ większość odbiorców będzie znajdować się w tej samej strefie czasowej.

Chociaż zwykle wymaga to pewnego stopnia eksperymentowania, ten Wykres z Ready Pulse zapewnia ogólny przegląd najlepszych czasów do opublikowania:

image05

16. Pokaż, że jesteś Homerem

Chcesz naprawdę zdobyć szacunek i uwielbienie lokalnej publiczności?

Pokaż swoją miłość do swojego miasta.

Na przykład możesz opublikować zdjęcie swoich pracowników noszących koszulki najlepszej drużyny sportowej w Twoim mieście.

17. Opowiedz historię swojej firmy

Wiem, że osobiście lubię słuchać o ewolucji przedsiębiorstw w mojej okolicy.

Lubię słuchać, jak zaczęli i jak dotarli do miejsca, w którym są dzisiaj.

Jednym ze sposobów, aby to zrobić, jest publikowanie starych zdjęć z czasów, gdy Twoja marka dopiero mokła.

Na przykład, być może Twoja restauracja zaczęła jako skromny wózek z żywnością, który z czasem przekształcił się w znacznie większe przedsiębiorstwo.

18. Udostępniaj zdjęcia swoich najlepszych klientów

Czy masz lojalnego klienta, który od lat jest stałym patronem Twojej firmy?

Dlaczego nie pokazać im swojej wdzięczności, publikując ich zdjęcie na Instagramie?

Jest to świetny sposób, aby jeszcze bardziej wzmocnić więź z klientami i może pomóc ci stać się podstawą w Twojej społeczności.

Wniosek

Moim zdaniem Instagram jest jedną z najlepszych sieci dla lokalnych firm.

Dzięki odpowiedniemu planowi gry możesz stworzyć bardzo intymną, osobistą atmosferę na swoim profilu i pogłębić więź swojej marki z klientami w lokalnym mieście/regionie.

Szczególnie podoba mi się fakt, że istnieje wiele możliwości nawiązania kontaktu z lokalnymi klientami i przyciągnięcia wysoce ukierunkowanej grupy demograficznej.

A wraz ze wzrostem użycia Instagram powinien pozostać realnym medium przez wiele lat.

Czy możesz wymyślić jakieś inne sposoby na uzyskanie ekspozycji na Instagramie przez lokalne firmy?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts