Sprawdzona formuła sukcesu w mediach społecznościowych: Mów jak ty, nie o sobie

W ciągu ostatnich kilku lat przeprowadziłem wiele grup tematycznych na tematy Od e-mail marketingu po blogowanie.

Kiedy pytam uczestników, dlaczego wybrali otrzymywanie e-maili z określonego źródła, czytają konkretnego blogera lub śledzą określonego użytkownika Twittera, dają mi wariację na temat tej samej odpowiedzi:

“Ponieważ podoba mi się ich wyjątkowy punkt widzenia.”

Czytelnicy będą cię słuchać tylko wtedy, gdy dajesz im coś, czego nie mogą znaleźć nigdzie indziej.

Dlaczego mieliby zwracać na ciebie uwagę, skoro mówisz to samo, co wszyscy inni?

To zdrowy rozsądek – ale czy są na to dowody? Właściwie to tak.

Moje badania oparte na liczbach potwierdziły znaczenie wyjątkowości i nowości. Dane pokazują, że nowość jest zaraźliwa, a zwyczajność nie.

Jeśli spojrzysz na poniższą grafikę, zobaczysz, że retweety zawierają więcej niezwykłych słów niż zwykłe Tweety.

Zarrella Graphic

Nie, to nie znaczy słowa powszechność dostaje Retweeted rzadziej. 😉 Oznacza to, że tweety z rzadkimi słowami są Retweetowane częściej niż zwykłe rzeczy, które widzimy każdego dnia. Posiadanie unikalnego sposobu wyrażania siebie zapewni Ci więcej retweetów.

Escape the echo chamber

Twoi czytelnicy nie chcą, abyś mówił to samo, co wszyscy inni.

Jeśli po prostu zwrócisz informacje z komory echa, nie będą rozpowszechniać Twoich treści, a w końcu się nudzą i przestaną słuchać.

Słuchając tej rady, łatwo byłoby stwierdzić, że powinieneś mówić o sobie tak dużo, jak to możliwe. Bo w końcu, co jest bardziej wyjątkową perspektywą niż to, co robisz, myślisz i czujesz?

To trochę dobrze, ale głównie źle.

Po pierwsze, kiedy przestudiowałem konta na Twitterze, znalazłem negatywną korelację między autorefleksją a liczbą obserwujących.

Innymi słowy, im więcej mówisz o sobie, tym mniej osób jest zainteresowanych podążaniem za tobą.

Zarrella Graphic

A kiedy mówisz o indywidualnych tweetach, retweety zwykle zawierają znacznie mniej samooceny niż zwykłe niezakaźne Tweety.

Ludzie nie chcą słuchać tweeta o sobie przez cały dzień i na pewno nie będą go Retweetować.

Zarrella Graphic

Dokąd nas to wszystko prowadzi?

Ludzie chcą usłyszeć nasze wyjątkowe perspektywy i punkty widzenia. Ale nie chcą słuchać, jak rozmawiamy o sobie.

Talk jako siebie, nie o firmie siebie

Twoje spojrzenie na wiadomości branżowe jest interesujące. Twoje codzienne drobiazgi nie są.

Twoja unikalna analiza najlepszych praktyk to coś, co chciałbym przeczytać. Twoje zarzucanie czasochłonnych Przysłów nie jest.

Niezależnie od tego, czy jest to Twoja marka osobista, czy korporacyjna, masz zestaw cech i perspektyw, które pozwalają spojrzeć na świat w nowatorski sposób. Użyj tego.

Total
0
Shares
Related Posts