Mniej niż godzinę od miejsca, w którym mieszkam w Pensylwanii – jeśli skierujesz samochód we właściwym kierunku-zobaczysz znaki drogowe, które ostrzegają, aby uważać na powozy konne i buggy korzystające z drogi.
Amisze żyją inaczej niż twoje i moje.
W większości nie używają elektryczności. Unikają większości maszyn, preferując prosty styl życia, który obraca się wokół rolnictwa i rzemiosła przedmiotów codziennego użytku.
Meble Amish są w niektórych kręgach pożądane ze względu na wysoką jakość i klasyczne piękno. Ich jedzenie jest proste i smaczne, a ich artykuły gospodarstwa domowego są wykonane z mistrzowskim kunsztem i dbałością o szczegóły.
Amisze nie używają komputerów, więc czego mogliby nas nauczyć o projektowaniu stron internetowych?
Kluczem do wspaniałego projektu strony, jeśli nie jesteś profesjonalnym projektantem, jest keep it simple.
Czy proste znaczy proste? Nudne? Bez ubrań?
Nie. Proste — w tym przypadku-oznacza bez wysiłku (jak w, bez wysiłku czytać i wchłaniać), oraz dostępne (jak w, łatwo znaleźć to, czego potrzebujesz).
W dzisiejszym poście porozmawiamy o tym, jak osiągnąć prostotę, która prowadzi do wyrafinowanej, ultra-funkcjonalnej strony internetowej.
To proste, gdy wiesz jak.
Zacznij od dobrze dobranego motywu
Twoje zadanie projektowe będzie znacznie łatwiejsze, jeśli zaczniesz od motywu, który ma ” dobre Kości.”
Przez to mam na myśli mnóstwo białej przestrzeni i otwarte, przewiewne uczucie. Chcesz, aby twoje słowa i obrazy były otoczone otwartą przestrzenią, tak jak nakładasz matę wokół pięknego obrazu.
Ponadto praca z solidnym motywem WordPress zapewnia spójną strukturę Twojej witryny i sprawia, że każda strona wygląda tak, jakby odnosiła się do poprzedniej.
Użyj zmniejszonej palety kolorów
Ubiór amiszów jest bardzo niski i skromny.
Rezultatem jest to, że kiedy stajesz twarzą w twarz z osobą Amiszów, naprawdę zobacz oni. Nie widać ich krzykliwych ubrań ani fryzury.
Widzisz ich twarze. Ich osobowości przeświecają, nie umięśnione przez pułapki, których reszta z nas używa.
Jak to się przekłada na nasze strony internetowe?
W Twojej witrynie oznacza to użycie stylu projektowania, którego celem jest, aby Twoje treści świeciły. Twoja wiadomość powinna być gwiazdą pokazu, a Twój styl projektowania nie powinien umniejszać celu Twoich stron.
Jednym ze sposobów osiągnięcia tego jest użycie zmniejszonej palety kolorów. Polecam zacząć od dwóch głównych kolorów oprócz czarnego tekstu i białego tła.
Używanie zmniejszonej palety kolorów pomaga skierować uwagę tam, gdzie jej miejsce, czyli na twoje słowa.
Ponieważ-jak wiemy, pisarz prowadzi ten program.
Ale projektant sprawia, że # patrz. 🙂
Rób więcej za mniej
Amisze są mistrzami w wykorzystywaniu wszystkiego, co mają pod ręką.
Odzież używana staje się piękną kołdrą, pod którą można się stłoczyć w mroźne zimowe miesiące.
Sok z klonów jest tapped i gotowane w dół, aby stać się pyszne syrop klonowy.
Drewno jest odzyskiwane ze stodół i przekształcane w meble.
Jednym z szybkich i skutecznych sposobów zastosowania koncepcji” użyj tego, co masz pod ręką” jest parowanie czcionek w dół do dwóch. Użyj jednego do tekstu, jednego do nagłówków. Wybierz czcionki, które mają pełną rodzinę wag: pogrubienie, półgrubienie i kursywę.
Następnie umieść te czcionki do pracy w całej witrynie. Używaj różnych ciężarów lub wypróbuj je we wszystkich czapkach. Ale nie wykraczaj poza dwie czcionki.
Projektowanie w ramach tych “ograniczeń” uwolni cię. Twoje strony będą wisieć razem i wyglądać spójnie, ponieważ czcionki będą spójne przez cały czas.
Rozjaśnij swój pasek boczny
Większość naszych stron internetowych ma jakiś obszar treści, a także to, co lubię nazywać “biznesową stroną rzeczy”, która zwykle jest paskiem bocznym.
Kuszące jest zapchanie paska bocznego pełnego różnego rodzaju reklam, ikon mediów społecznościowych, formularzy opt-in i banerów partnerskich. Rezultatem jest to, że każdy przedmiot konkuruje wizualnie ze wszystkimi innymi, a nikt nie wygrywa.
Zamiast tego, podejdźcie do niego jak do Amiszów.
Nie używają dużych, migających neonów, aby wskazać swoje interesy. Przedstawiają swoją ofertę w prosty sposób i prezentują ją w przejrzystym otoczeniu, aby klient miał przestrzeń do myślenia i naprawdę zobacz co tam jest?
Na pasku bocznym oznacza to parowanie ofert i podejmowanie trudnych decyzji. Jeśli twój motyw na to pozwala, może to oznaczać uruchamianie różnych kombinacji zawartości paska bocznego na różnych stronach witryny. Dzięki temu możesz rozpowszechniać swoje oferty i umieszczać je tam, gdzie będą najbardziej sensowne.
Spójrz na swój pasek boczny i zdecyduj, jaką akcję najbardziej chciałbyś wykonać. Następnie zadzwoń do działania, które wyróżnia się wizualnie. Zrób go większy i bardziej kolorowy, i umieść go i wyżej w kolumnie.
Reszta opcji paska bocznego powinna być mniej kolorowa i mniejsza, aby nie konkurować.
To dar, by być prostym
Prostota może być piękna, gdy twoim celem jest stworzenie witryny inteligentnej, łatwej w nawigacji i łatwej do zrozumienia.
Co można zrobić, aby zastosować trochę amiszowego rzemiosła do Twój miejsce?
Porozmawiajmy o tym w komentarzach …
O autorze: Pamela Wilson uczy małych firm, jak się rozwijać dzięki świetnemu projektowi i marketingowi w Big Brand System. Burza mózgów pomysłów, rozwiązywanie problemów i osiąganie celów z innymi właścicielami małych firm w Pamela ‘ s Leap Year mastermind group.