Przewodnik po inteligentnym projektowaniu stron internetowych

Mniej niż godzinę od miejsca, w którym mieszkam w Pensylwanii – jeśli skierujesz samochód we właściwym kierunku-zobaczysz znaki drogowe, które ostrzegają, aby uważać na powozy konne i buggy korzystające z drogi.

Amisze żyją inaczej niż twoje i moje.

W większości nie używają elektryczności. Unikają większości maszyn, preferując prosty styl życia, który obraca się wokół rolnictwa i rzemiosła przedmiotów codziennego użytku.

Meble Amish są w niektórych kręgach pożądane ze względu na wysoką jakość i klasyczne piękno. Ich jedzenie jest proste i smaczne, a ich artykuły gospodarstwa domowego są wykonane z mistrzowskim kunsztem i dbałością o szczegóły.

Amisze nie używają komputerów, więc czego mogliby nas nauczyć o projektowaniu stron internetowych?

Kluczem do wspaniałego projektu strony, jeśli nie jesteś profesjonalnym projektantem, jest keep it simple.

Czy proste znaczy proste? Nudne? Bez ubrań?

Nie. Proste — w tym przypadku-oznacza bez wysiłku (jak w, bez wysiłku czytać i wchłaniać), oraz dostępne (jak w, łatwo znaleźć to, czego potrzebujesz).

W dzisiejszym poście porozmawiamy o tym, jak osiągnąć prostotę, która prowadzi do wyrafinowanej, ultra-funkcjonalnej strony internetowej.

To proste, gdy wiesz jak.

Zacznij od dobrze dobranego motywu

Twoje zadanie projektowe będzie znacznie łatwiejsze, jeśli zaczniesz od motywu, który ma ” dobre Kości.”

Przez to mam na myśli mnóstwo białej przestrzeni i otwarte, przewiewne uczucie. Chcesz, aby twoje słowa i obrazy były otoczone otwartą przestrzenią, tak jak nakładasz matę wokół pięknego obrazu.

Ponadto praca z solidnym motywem WordPress zapewnia spójną strukturę Twojej witryny i sprawia, że każda strona wygląda tak, jakby odnosiła się do poprzedniej.

Użyj zmniejszonej palety kolorów

Ubiór amiszów jest bardzo niski i skromny.

Rezultatem jest to, że kiedy stajesz twarzą w twarz z osobą Amiszów, naprawdę zobacz oni. Nie widać ich krzykliwych ubrań ani fryzury.

Widzisz ich twarze. Ich osobowości przeświecają, nie umięśnione przez pułapki, których reszta z nas używa.

Jak to się przekłada na nasze strony internetowe?

W Twojej witrynie oznacza to użycie stylu projektowania, którego celem jest, aby Twoje treści świeciły. Twoja wiadomość powinna być gwiazdą pokazu, a Twój styl projektowania nie powinien umniejszać celu Twoich stron.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego jest użycie zmniejszonej palety kolorów. Polecam zacząć od dwóch głównych kolorów oprócz czarnego tekstu i białego tła.

Używanie zmniejszonej palety kolorów pomaga skierować uwagę tam, gdzie jej miejsce, czyli na twoje słowa.

Ponieważ-jak wiemy, pisarz prowadzi ten program.

Ale projektant sprawia, że # patrz. 🙂

Rób więcej za mniej

Amisze są mistrzami w wykorzystywaniu wszystkiego, co mają pod ręką.

Odzież używana staje się piękną kołdrą, pod którą można się stłoczyć w mroźne zimowe miesiące.

Sok z klonów jest tapped i gotowane w dół, aby stać się pyszne syrop klonowy.

Drewno jest odzyskiwane ze stodół i przekształcane w meble.

Jednym z szybkich i skutecznych sposobów zastosowania koncepcji” użyj tego, co masz pod ręką” jest parowanie czcionek w dół do dwóch. Użyj jednego do tekstu, jednego do nagłówków. Wybierz czcionki, które mają pełną rodzinę wag: pogrubienie, półgrubienie i kursywę.

Następnie umieść te czcionki do pracy w całej witrynie. Używaj różnych ciężarów lub wypróbuj je we wszystkich czapkach. Ale nie wykraczaj poza dwie czcionki.

Projektowanie w ramach tych “ograniczeń” uwolni cię. Twoje strony będą wisieć razem i wyglądać spójnie, ponieważ czcionki będą spójne przez cały czas.

Rozjaśnij swój pasek boczny

Większość naszych stron internetowych ma jakiś obszar treści, a także to, co lubię nazywać “biznesową stroną rzeczy”, która zwykle jest paskiem bocznym.

Kuszące jest zapchanie paska bocznego pełnego różnego rodzaju reklam, ikon mediów społecznościowych, formularzy opt-in i banerów partnerskich. Rezultatem jest to, że każdy przedmiot konkuruje wizualnie ze wszystkimi innymi, a nikt nie wygrywa.

Zamiast tego, podejdźcie do niego jak do Amiszów.

Nie używają dużych, migających neonów, aby wskazać swoje interesy. Przedstawiają swoją ofertę w prosty sposób i prezentują ją w przejrzystym otoczeniu, aby klient miał przestrzeń do myślenia i naprawdę zobacz co tam jest?

Na pasku bocznym oznacza to parowanie ofert i podejmowanie trudnych decyzji. Jeśli twój motyw na to pozwala, może to oznaczać uruchamianie różnych kombinacji zawartości paska bocznego na różnych stronach witryny. Dzięki temu możesz rozpowszechniać swoje oferty i umieszczać je tam, gdzie będą najbardziej sensowne.

Spójrz na swój pasek boczny i zdecyduj, jaką akcję najbardziej chciałbyś wykonać. Następnie zadzwoń do działania, które wyróżnia się wizualnie. Zrób go większy i bardziej kolorowy, i umieść go i wyżej w kolumnie.

Reszta opcji paska bocznego powinna być mniej kolorowa i mniejsza, aby nie konkurować.

To dar, by być prostym

Prostota może być piękna, gdy twoim celem jest stworzenie witryny inteligentnej, łatwej w nawigacji i łatwej do zrozumienia.

Co można zrobić, aby zastosować trochę amiszowego rzemiosła do Twój miejsce?

Porozmawiajmy o tym w komentarzach …

O autorze: Pamela Wilson uczy małych firm, jak się rozwijać dzięki świetnemu projektowi i marketingowi w Big Brand System. Burza mózgów pomysłów, rozwiązywanie problemów i osiąganie celów z innymi właścicielami małych firm w Pamela ‘ s Leap Year mastermind group.

Total
0
Shares
Related Posts