Sprawdź ten Spam z Flaka PR

Zwykle nie robię takich rzeczy, ale to jest zbyt pyszne. Oto e-mail, który właśnie otrzymałem od niejakiego Tami Queen:

Niezliczone konta “PR Flaks”, które spamowały blogerów, źle ukierunkowane boiska lub po prostu źle zapełniły relacje blogerów. Nie ryzykuj znalezienia następnego skoku na swoim ulubionym blogu!

Jako Specjalista ds. Public Relations, Twoim zadaniem jest znalezienie każdej okazji, aby objąć swoją organizację i być ekspertem w zakresie wewnętrznego funkcjonowania mediów. Jednak eksplozja blogosfery pozostawiła wielu zdezorientowanych i zastanawiających się: jak działają blogerzy? Jakie podejście obejmie moje wiadomości? Jak mogę zintegrować blogi z moją ogólną strategią PR?

Nowy krajobraz medialny wymaga dodatkowych taktyk i podejść do zestawu narzędzi PR. Pobierz bezpłatną białą księgę Vocus pięć złotych zasad dla relacji z blogerami, aby uzyskać wgląd w to, w jaki sposób dzisiejsi specjaliści PR mogą z powodzeniem włączyć relacje z blogerami do swojej strategii PR i zbudować skuteczne relacje prosto od czterech najlepszych ekspertów blogujących w branży!

Whitepaper firmy Vocus zawiera komentarz eksperta z:

  • Shel Holtz, dyrektor Holtz Communication + Technology i autor kilku najlepszych książek PR, w tym “Public Relations w sieci”
  • David Meerman Scott, strateg i autor przywództwa online
  • Rachel Weiss, znana podcaster, Beware of the Babylon
  • Susan Getgood, założycielka GetGood Strategic Marketing Inc.

Odwiedź teraz, aby otrzymać bezpłatną kopię.

I nie zapomnij zapisać się, aby otrzymywać powiadomienia o czerwcowym webinarium Vocus na temat Blogger Relations, z udziałem kilku znaczących ekspertów blogujących wyróżnionych w białej księdze!

Vocus Inc, światowy lider w dziedzinie oprogramowania na żądanie dla komunikacji korporacyjnej i public relations, oferuje tę białą księgę bezpłatnie.

Teraz to ironia losu.

Nieważne, że wysłanie tego do mnie jest wręcz obraźliwe, biorąc pod uwagę tematykę tego bloga (I O tak, jestem blogerem). Ważniejsze jest, aby pamiętać, że czterech ekspertów przyczyniających się do tego whitepaper będzie nigdy Doradź, aby wrzucić blogera z de-spersonalizowaną, masowo wysłaną informacją prasową.

Więc tami, dlaczego “pięć złotych zasad” nie dotyczy ciebie?

Total
0
Shares
Related Posts