22 Sure-Fire Formuły nagłówka, które działają

Szukasz najlepszych formuł nagłówkowych do promowania najlepszych treści?

Wyjdźmy poza te powszechne, które widzisz w kółko-jak ” jak ” – i wprowadzmy trochę nowej krwi do mieszanki dzięki tym tytułom 22 (z przykładami nagłówków), które możesz dostosować do swoich odbiorców.

1. Kto jeszcze chce [puste]?

Rozpoczęcie nagłówka od “Who else Wants …” to klasyczna strategia społeczna, która implikuje już istniejące pragnienie konsensusu.

Przykłady

  • Kto jeszcze chce, żeby więcej ludzi czytało ich teksty?
  • Kto jeszcze chce lepiej płatną pracę?
  • Kto jeszcze chce więcej zabawy i mniej stresu podczas wakacji?

2. Tajemnica [blank]

Ten jest używany przez pisarzy dość często, gdy myślą o tym, jak przyciągnąć uwagę czytelników — to dlatego, że działa. Dziel się wiedzą i przekładaj ją na korzyści dla czytelnika.

Przykłady

  • Sekret udanego podcastingu
  • Tajemnica ochrony majątku w sporach sądowych
  • Tajemnica uzyskania kredytu mieszkaniowego zatwierdzony

3. Oto metoda, która pomaga [blank] do [blank]

Aby stworzyć lepsze nagłówki, po prostu określ grupę docelową i korzyści, które możesz im zapewnić, i wypełnij puste pola.

Przykłady

  • Oto metoda, która pomaga właścicielom domów zaoszczędzić setki na ubezpieczeniach
  • Oto metoda, która pomaga dzieciom szybciej nauczyć się czytać
  • Oto metoda, która pomaga marketerom treści pisać lepsze tytuły

4. Mało znane sposoby na [blank]

Bardziej intrygujący (i mniej powszechny) sposób realizacji tego samego, co nagłówek ” The Secret of…”.

Przykłady

  • Mało znane sposoby oszczędzania na rachunku za ogrzewanie
  • Mało znane sposoby optymalizacji Gmaila
  • Mało znane sposoby na szybkie i bezpieczne odchudzanie

5. Pozbądź się [problemu] raz na zawsze

Istotne na tej liście najlepszych nagłówków. Identyfikuje albo bolesny problem, albo niespełnione pragnienie, które czytelnik chce naprawić. Możesz im pomóc z cholernie dobrym nagłówkiem.

Przykłady

  • Pozbądź się nieproduktywnych nawyków pracy raz na zawsze
  • Pozbądź się tej plamy na dywanie raz na zawsze
  • Pozbądź się tej Lamerskiej fryzury raz na zawsze

6. Oto szybki sposób na rozwiązanie problemu

Ludzie kochają szybkie i łatwe, jeśli chodzi o formuły nagłówkowe, które rozwiązują dokuczliwy problem.

Przykłady

  • Oto szybki sposób na przeziębienie
  • Oto szybki sposób na nocnik Train Junior
  • Oto szybki sposób na utworzenie kopii zapasowej dysku twardego

7. Teraz możesz mieć [coś pożądanego] [wielkie okoliczności]

To klasyczny nagłówek “zjedz ciasto i zjedz je” – a kto tego nie lubi?

Przykłady

  • Teraz możesz rzucić pracę i zarobić jeszcze więcej pieniędzy
  • Teraz możesz spotkać inteligentnych singli Online, nie wydając ani grosza
  • Teraz możesz mieć fajnego Maca i nadal uruchamiać Windows

Szukasz usług Content marketingowych?

Jesteśmy agencją Copyblogger Digital Commerce Partners.
Specjalizujemy się w dostarczaniu ukierunkowanego ruchu organicznego dla rozwijających się firm cyfrowych.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

8. [Zrób coś] jak [przykład światowej klasy]

Gatorade w pełni wykorzystała ten utwór w kampanii “Be Like Mike” z udziałem Michaela Jordana na początku lat 90.

Przykłady

  • Mów po hiszpańsku jak dyplomata
  • Impreza Jak Mick Jagger
  • Blog Jak A-Lister

9. Miej [lub] zbuduj [puste], z których możesz być dumny

Odwołaj się do próżności, niezadowolenia lub wstydu. Wystarczy powiedzieć z tym nagłówkowym przykładem.

Przykłady

  • Jedz zdrową dietę, z której możesz być dumny
  • Miej uśmiech, z którego możesz być dumny
  • Zbuduj profesjonalną sieć, z której możesz być dumny

10. O czym każdy powinien wiedzieć [blank]

Duża ciekawość przyciąga tego typu formułę nagłówkową i działa prawie jak wyzwanie dla czytelnika, aby iść naprzód i sprawdzić, czy czegoś brakuje.

Przykłady

  • Co każdy powinien wiedzieć o sensownym SEO
  • Co każdy powinien wiedzieć o kredytach hipotecznych
  • Co każdy powinien wiedzieć o pisaniu świetnych nagłówków

11. Daj mi [krótki okres] a dam ci [pusty]

Ten nagłówek obiecuje dużą korzyść dla czytelnika, podobnie jak wszystkie dobre nagłówki. Ale ten jest szczególnie skuteczny, ponieważ obiecuje dostarczyć w bardzo krótkim czasie.

Przykłady

  • Daj mi 5 dni-a dam ci sekret nauki dowolnego przedmiotu!
  • Daj Mi 3 minuty dziennie – a poprawię Ci cerę
  • Daj Mi 7 minut, a podzielę się 37 poradami e-mail marketingu

12. Jeśli nie [puste] teraz, będziesz nienawidzić siebie później

Uwielbiamy należeć, ale poczucie wykluczenia to prawdziwa porażka. Niezależnie od tego, czy jest to okazja finansowa, czy wydarzenie towarzyskie roku, po prostu nienawidzimy tego, gdy zostajemy pominięci.

Przykłady

  • Jeśli jesteś teraz poza rynkiem, znienawidzisz się później
  • Jeśli nie jesteś na wirtualnym szczycie AWAI State of the Industry 2021, znienawidzisz się później
  • Jeśli nie zoptymalizujesz swojej witryny teraz, Google znienawidzi Cię później

13. The Lazy [blank ‘ s] Way to [blank]

Ten nagłówek zawsze dobrze pracował z ludźmi pod presją czasu, i to z pewnością dotyczy większości ludzi dzisiaj. Nikt nie lubi myśleć o sobie jako o leniwym, ale każdy lubi oszczędzać czas i wysiłek.

Przykłady

  • Droga leniwca do bogactwa
  • Sposób leniwego taty na szybki obiad na stole
  • Sposób leniwego blogera na pisanie świetnych tytułów postów

14. Czy rozpoznajesz [liczba] wczesne znaki ostrzegawcze [puste]?

Ok, technicznie to wciąż lista, ale jest owinięta w znacznie bardziej przekonującą strukturę niż typowy artykuł “Top 10”.

Ludzie chcą uniknąć problemów, a ten nagłówek obiecuje krytyczne wskazówki, zanim będzie za późno.

Przykłady

  • Czy rozpoznajesz 7 wczesnych objawów ostrzegawczych Wysokiego Ciśnienia Krwi?
  • Czy rozpoznajesz 7 wczesnych oznak ostrzegawczych stopienia pracownika?
  • Czy rozpoznajesz wczesne znaki ostrzegawcze 7 uzależnienia od mediów społecznościowych?

15. Zobacz, jak łatwo można [pożądany wynik]

Te nagłówki dotyczą nauki czegoś nowego lub zdobycia pewnej przewagi.

Przykłady

  • Zobacz, jak łatwo możesz nauczyć się tańczyć w ten nowy sposób
  • Zobacz jak łatwo możesz posiadać Lamborghini Miura
  • Zobacz, jak łatwo możesz zwiększyć ruch w mediach społecznościowych

16. Nie musisz być [czymś wymagającym], aby być [pożądanym rezultatem]

Ludzie prawie zawsze mają z góry przyjęte poglądy na temat rzeczy, a to może być przeszkodą w podejmowaniu działań.

Usuń barierę, która stoi między nimi a pożądanym rezultatem za pomocą nagłówka, a ludzie będą gromadzić się, aby przeczytać, co masz do powiedzenia.

Przykłady

  • Nie musisz być bogaty, aby przejść na emeryturę z gwarantowanym dochodem na całe życie
  • Nie musisz być geekiem, aby zarabiać w Internecie
  • Nie musisz być A-Listerem, aby być Kick-Ass blogerem

17. Popełniasz Te Błędy?

Najlepsze formuły nagłówków to potężne przyciągacze uwagi, ponieważ nikt nie lubi popełniać błędów.

Jeśli dobrze skierowałeś swoje treści do docelowych odbiorców, jeden z najlepszych nagłówków, które możesz napisać, pomaga ludziom uniknąć typowych błędów.

Przykłady

  • Czy popełniasz te błędy po angielsku?
  • Czy Popełniasz Te Błędy WordPress?
  • Czy Popełniasz Te Błędy Na Swoim Blogu?

18. Warning: [blank]

Rozpoczynanie nagłówka od słowa Ostrzeżenie prawie zawsze przyciągnie uwagę, ale to, co powiesz dalej, określi, jak dobrze działa dla twojej konkretnej treści.

Przykłady

  • Ostrzeżenie: jeśli polegasz na Google zarówno pod względem ruchu, jak i reklam, praktycznie pracujesz dla Google
  • Ostrzeżenie: 2 na 3 osoby w Twojej branży będą bez pracy za 5 lat — czy będziesz jedną z nich?
  • Ostrzeżenie: Czy rozpoznajesz te wczesne znaki ostrzegawcze 7 dotyczące wypalenia treści?

19. Jak [blank] uczynił mnie [blank].

Użyj tej struktury podczas nawiązywania osobistej historii. Kluczem do najskuteczniejszego wykorzystania tej formuły nagłówka jest to, że dwa puste miejsca dramatycznie kontrastują, tak że czynnik ciekawości idzie w górę, a ludzie czują się zmuszeni do przeczytania więcej.

Przykłady

  • Jak “głupi wyczyn” zrobił ze mnie sprzedawcę gwiazd
  • Jak oczywisty pomysł sprawił, że zarobiłem 3,5 miliona dolarów
  • Jak przeprowadzka do Iowa poprawiła moje życie seksualne

20. Jesteś [pusta]?

Ładne wykorzystanie nagłówka pytania, mające na celu przyciągnięcie uwagi ciekawością lub wyzwaniem dla czytelnika. Nie bój się być odważny z tym.

Przykłady

  • Wstydzisz się zapachów w swoim domu?
  • Czy jesteś gotowy, aby nauczyć się Marketingu do następnej pracy?
  • Czy Jesteś odważnym blogerem?

21. [Blank] sposoby na [blank].

Jedna z najlepszych formuł nagłówkowych, ponieważ jest to naprawdę “jak” wzmocnione przez specyfikę, która albo imponuje potencjalnemu czytelnikowi, ile masz wskazówek, albo przynajmniej niech wiedzą dokładnie, czego się spodziewać.

Przykłady

  • 101 sposobów radzenia sobie ze stresem
  • 21 sposobów na lepsze życie za mniej
  • 5 Sposobów na pisanie zabójczych nagłówków

22. Jeśli jesteś [pusty], możesz [pusty].

Innym wielkim wykorzystaniem specyfiki, ten nagłówek odnosi się do określonego rodzaju osoby z pierwszym pustym, a korzystna obietnica dla tej osoby w treści lub kopii ciała z drugim.

Przykłady

  • Jeśli jesteś niepalącym, możesz zaoszczędzić 33% na ubezpieczeniu na życie
  • Jeśli jesteś księgowym, nasz program lojalnościowy naprawdę się sumuje
  • Jeśli kochasz Nurkowanie, możesz nurkować w Belize W tym tygodniu tylko dla Piosenki!

Ostrzeżenie: używaj tych formuł nagłówkowych na własne ryzyko

Pamiętaj, że dzięki formułom nagłówkowym musisz zrozumieć dlaczego działają zanim spróbujesz ich użyć.

Kiedy zrozumiesz, dlaczego oryginalne nagłówki działały, będziesz mógł wybrać odpowiednią strukturę i ogólnie będziesz lepszym autorem nagłówków. Jeśli tego nie zrobisz, możesz nie tylko napisać zły nagłówek, ale także ogólnie źle wyglądać.

Total
0
Shares
Related Posts