Otrzymaliśmy niesamowitą odpowiedź i teraz zamknęliśmy tę klinikę sloganów. Zrobimy to ponownie w najbliższej przyszłości.
Gdy ludzie przychodzą na Twoją stronę, szukają natychmiastowych wskazówek. Chcą wiedzieć, o co ci chodzi i czy możesz pomóc im w tym, czego szukają.
To funkcja twojego sloganu. Jest to oświadczenie z góry, które zawiera i spełnia Twoją obietnicę-i musi trafić w cel w ciągu kilku sekund.
Po pierwsze, oto dwa artykuły na temat sposobów sformułowania zabójczego sloganu:
- Jak stworzyć solidny slogan, który naprawdę działa
- Czy Twój slogan tworzy jasność czy tajemniczość?
Tworzenie idealnego sloganu jest wyrazem twojego pozycjonowania, więc sprawdź również te dwa artykuły na temat rozwijania swojej zwycięskiej różnicy:
- Wyróżnij swojego bloga lub giń
- Poświęć 15 minut, aby znaleźć zwycięską różnicę
A teraz chłodna część.:
W przeszłości robiliśmy interaktywne kliniki tagline w sekcji komentarzy. Zasadniczo, powiedz nam:
- co masz do zaoferowania
- typ ludzi, do których próbujesz dotrzeć
- Twój aktualny slogan, jeśli go posiadasz
Wtedy ludzie tacy jak Roberta, James, Sonia, Jon i wy naprawdę udzielą wskazówek i sugestii. Napiszemy nawet twój prawdziwy slogan, jeśli trafisz na odpowiednią inspirację.
I oczywiście nie ma żadnych opłat. Więc jeśli chcesz pomóc w swoim sloganie, zacznij od powiedzenia nam w komentarzach!
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem Scribe. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.