Autorespondery e-maili są świętym graalem marketingu.
Raz Ustawiłeś sekwencję e-maili i gotowe.
Tysiące, być może setki tysięcy osób otrzyma dokładnie te same e-maile od ciebie, w tej samej kolejności.
Pozwala to na stworzenie niewiarygodnie spójnego poziomu usług.
Być może najbardziej niedocenianą korzyścią z autoresponderów jest to, że istnieją one w ramach e-mail marketingu, najbardziej dochodowego kanału marketingu.
Capterra znaleziono że każdy dolar wydany na e-mail marketing zaowocował $ 44.25 przychodu. Tak więc nie tylko autorespondery mogą zaoszczędzić wiele czasu, ale także can bądź również niezwykle skuteczny w generowaniu zysków dla Twojej firmy.
Oczywiście, wszystko ma dwie strony, a autorespondery nie są wyjątkiem: mają pewne ograniczenia.
Jeśli nie rozumiesz tych ograniczeń i podejmiesz odpowiednie działania, skończysz z autoresponderami, które są do bani.
Pamiętaj, że autoresponder jest tylko narzędziem. Liczy się sposób użycia.
Jeden marketer może osiągnąć niesamowity długoterminowy sukces dzięki autoresponderowi, podczas gdy inny nigdy nie dokona sprzedaży.
Chcę, żebyś był w pierwszej grupie.
A jeśli wykonasz pięć kroków w tym poście, będziesz na dobrej drodze do wydajnej i skutecznej komunikacji z subskrybentami poczty e-mail.
Jak autoresponder pasuje do Twojej firmy
Jak być może wiesz, istnieją dwa główne typy wiadomości e-mail, które możesz wysyłać za pomocą dowolnej platformy e-mail marketingu:
- transmisje
- autorespondery
E-maile nadawane są zapisywane na liście i wysyłane raz w określonym czasie.
Z drugiej strony autorespondery są zautomatyzowane. Tworzysz sekwencję wiadomości e-mail do wysłania do subskrybentów po zarejestrowaniu się na liście.
Minusem korzystania z transmisji do e-mail listy jest oczywiste: potrzeba czasu, aby tworzyć wiadomości e-mail w sposób regularny.
Czasami powinieneś używać Transmisji-zazwyczaj do jednorazowych, wrażliwych na Czas wydarzeń i wiadomości.
Jednak kilka sytuacji jest idealnych dla autoresponderów i na tym zamierzam się skupić w tym poście.
Sytuacja # 1-Wprowadź nowych subskrybentów do swoich treści: W odległej przeszłości każdy nowy subskrybent, który już znał twoje treści i kochał je. Musieli; w przeciwnym razie nigdy nie wypełniliby zwykłego formularza opt-in.
Ale teraz, przy użyciu taktyk, takich jak aktualizacje treści, właściciele blogów mogą podwoić, potroić, a nawet czterokrotnie zwiększyć swoje stawki opt-in.
Oferujesz atrakcyjny Darmowy bonus w zamian za adres e-mail czytelnika. W rezultacie otrzymujesz o wiele więcej opcji.
To jest świetnie!
Jednak jest w tym minus.
Duża część subskrybentów przeczytała tylko jeden lub dwa fragmenty treści w Twojej witrynie.
Więc chociaż mogą cię polubić, zarejestrowali się głównie z powodu darmowego bonusu. Innymi słowy, nie masz z nimi zbyt dużego związku.
Aby to naprawić, chcesz pokazać im swój absolutny najlepsze treści, które napisałeś przez lata.
Zdmuchnąć je tak, że uznają wartość masz do zaoferowania i pozwalają rozpocząć budowanie relacji.
Oczywiście nie chcesz ręcznie wysyłać każdemu nowemu Subskrybentowi e-maila z najlepszymi postami.
A ponieważ chcesz go dostarczyć wkrótce po zarejestrowaniu się, autoresponder jest idealny.
Doskonałym tego przykładem jest ten e-mail, który otrzymujesz od James Clear po dołączeniu do jego listy e-mailowej.
Wcześnie wysyła e-maila poświęconego swoim najlepszym artykułom:
Nie tylko pokazuje swoim subskrybentom najlepsze treści, ale także organizuje je według kategorii, aby subskrybent miał największą szansę na znalezienie treści, którymi są najbardziej zainteresowani.
Sytuacja # 2-Utwórz automatyczny lejek sprzedaży: Sprzedaż produktu za pośrednictwem lejka sprzedaży e-mail jest delikatnym procesem.
Musisz wziąć pod uwagę rodzaje e-maili, które wysyłasz, a także ich czas.
Przy niektórych uruchomieniach nie masz wyboru, jak tylko wysyłać wiadomości e-mail ręcznie. Jeśli otwierasz i zamykasz kurs w określonych godzinach, musisz trzymać się transmisji.
Jeśli jednak sprzedajesz produkt lub usługę w sposób ciągły, możesz ją wbudować Twój autoresponder (czyli co robię w NeilPatel.com).
Sytuacja # 3-Użyj go jako kursu magnesu wiodącego: Ogólnie rzecz biorąc, im bardziej wartościowy Darmowy bonus oferujesz nowym subskrybentom, tym bardziej prawdopodobne jest, że zdecydują się na niego.
Najcenniejszą rzeczą, jaką może zaoferować większość blogerów, jest pomoc coachingowa lub konsultingowa. Ale oddanie tego nie jest opłacalne. Nie tylko zajęłoby to mnóstwo czasu, ale także poświęciłbyś dużo zysku.
Jednak dzięki autoresponderowi możesz zapewnić dość dobry poziom coachingu lub szkolenia i zautomatyzować go.
Kursy e-mailowe są wysoko cenione w wielu różnych niszach.
Zakładając, że Twój kurs jest rzeczywiście dobry, otrzymasz jeszcze jedną korzyść:” przeszkolisz ” swoich subskrybentów, aby przewidywali i otwierali wiadomości e-mail.
Krok 1: zrozum 4 czynniki, które wpływają na szybkość otwarcia w czasie
Zanim jeszcze pomyślisz o sprzedaży za pośrednictwem e-mail marketingu i korzystania z autoresponderów, musisz otworzyć swoje e-maile.
Są wiele powodów dlaczego subskrybenci mogą chcieć otwierać twoje e-maile:
Twoje imię jest oczywiste, ale często jest popaprane, nawet dzisiaj.
Jeśli piszesz całą treść na swojej stronie pod swoim nazwiskiem, Twoi subskrybenci oczekują (i chcą) otrzymywać e-maile od ty.
Nie chcą otrzymywać e-maili od” Wsparcia”,” Obsługi Klienta ” lub kogoś innego, kogo nie znają, nawet jeśli ta osoba współpracuje z tobą.
Ludzie otwierają głównie e-maile ze względu na relacje, więc zawsze wysyłaj im swoje e-maile, używając nazwy, którą znają.
Poza tym cztery inne czynniki wpływają na długoterminowe otwarte stawki (do czego powinieneś dążyć).
Czynnik # 1-kuszące tematy: W typowej skrzynce e-mail użytkownik zobaczy temat wiadomości e-mail, a następnie nadawcę.
W niektórych wiadomościach e-mail będą również widzieć pierwszą linię wiadomości, ale nie jest ona tak widoczna.
Oczywiście temat ma duże znaczenie.
Gdzieś w pobliżu 35% email użytkownicy otworzy wiadomości e-mail na podstawie tematu sam.
Jak więc stworzyć dobry temat wiadomości e – mail?
Po pierwsze, make jest krótki.
Linie tematyczne z 6 do 10 słów otrzymują najwyższą otwartą stawkę.
Dzieje się tak głównie dlatego, że większość skrzynek e-mail pokazuje tylko około 10 słów na maksa przed odcięciem reszty tematu.
Drugą ważną częścią dobrego tematu jest to, że wzbudza ciekawość-jest ciekawa.
Oto, gdzie wielu marketerów e-mail spierdol.
Widzą, że mogą używać pewnych sztuczek, aby uzyskać świetne otwarte stawki.
Na przykład, jeśli wyślesz wiadomość e-mail z “(bez tematu)” jako tematem, otrzyma ona otwarty przez prawie wszystkich.
Ale to jest zły rodzaj ciekawości.
Dzięki takim sztuczkom czytelnik otwiera Twoje e-maile, aby zobaczyć, czym są.
Jeśli nie masz w środku najciekawszych, przekonujących treści, czytelnik poczuje się oszukany. Oszukani czytelnicy nie są szczęśliwi i nie będą otwierać Twoich e-maili w przyszłości.
Jeśli masz zamiar używać takich sztuczek, używaj ich bardzo oszczędnie.
Alternatywną i lepszą opcją jest wysyłanie czytelnikom wartościowych treści, którymi są zainteresowani.
Jeśli jesteś na którejś z moich list e-mailowych, wiesz, że nie lubię tematów. Po prostu wpisuję nazwę postu lub tematu, o którym piszę w e-mailu:
Dlaczego?
Z dwóch głównych powodów. Po pierwsze, wiem, że już jesteś zainteresowany tematami, o których piszę, jeśli jesteś na mojej liście e-mailowej. Dopóki jest jasne, że piszę o odpowiednim temacie, e-maile zostaną otwarte.
Po drugie, spędziłem już sporo czasu. tworzenie potężnego nagłówka. Z tego powodu, wiem, że przesłanie będzie jasne, i będzie jakiś rodzaj Luka ciekawości wbudowany.
Otwieranie e-maili nie polega na sztuczkach.
Czynnik # 2 – Twój temat ma znaczenie: Chociaż możesz wysłać wszystkie najpopularniejsze posty na raz, możesz je również rozpowszechniać w czasie.
Jak już omówiliśmy, wysyłanie informacji na interesujące tematy jest najlepszym sposobem na zbudowanie relacji z czytelnikami i otwarcie wiadomości e-mail teraz iw przyszłości.
Najlepszym miejscem, aby uzyskać najlepsze pomysły na e-mail, są najpopularniejsze posty.
Przejdź do Google Analytics i przejdź do ” zachowanie > zawartość witryny > wszystkie strony.”
Zobaczysz lista wszystkich Twoich postów posortowane według odsłon. Upewnij się, że okres został ustawiony na co najmniej ostatni rok.
Użyj tych najlepszych postów jako treści e-mail lub po prostu przekaż te linki subskrybentom. Możesz być pewien, że będą cieszyć się nimi tak samo, jak twoi dawni goście.
Czynnik # 3-dotrzymaj obietnicy: Wspomniałem, że z czasem musisz budować relacje z subskrybentami.
Musisz udowodnić, że można ci ufać na bieżąco.
Jak tylko zdradzisz to zaufanie, oszukując swoich subskrybentów lub nie żyjąc zgodnie ze swoim słowem, niszczysz to zaufanie i związek.
Więc tak, wysyłanie e-maili o ciekawych tematach jest ważne. Ale tak samo jest z tym, co dzieje się później.
Jeśli chciałbym mieć świetną otwartą stawkę za e-mail, wszystko, co muszę zrobić, to złożyć szaloną obietnicę w temacie.
Gdybym dostarczył, czytelnicy oczywiście pokochaliby to. Ale jeśli moje treści nie spełnią tej obietnicy, natychmiast stracę duże zaufanie.
E-mail przez CoSchedule obiecał 21 sposobów na zwiększenie listy e-mail o 552%.
To wielka obietnica.:
Dostarczyli?
Jasne. Widać to w komentarzach do artykułu, do którego podlinkowali w tym e-mailu:
Następnym razem, gdy CoSchedule wyśle e-mail, ci szczęśliwi czytelnicy będą podekscytowani otwarciem go. Tak się buduje związek.
Czynnik # 4-dać znacznie więcej niż wziąć: Pod koniec dnia E-mail marketing musi produkować sprzedaż.
I to może.
Ale musisz uważać na to, jak często promujesz produkty.
Ogólnie rzecz biorąc, subskrybenci nie lubią boisk, ale nie mają im nic przeciwko, o ile wartość twojej ogólnej komunikacji znacznie przewyższa boiska, które wysyłasz.
Jeśli spojrzysz na e-maile, które wysyła ktoś taki jak Bernadette Jiwa, zobaczysz, że są prawie wszystkie wartości, bez skoku:
Z czasem Twoi subskrybenci zobaczą, że nie tylko próbujesz od nich dokonać sprzedaży, ale że naprawdę zależy ci na poprawie ich życia.
Gdy ta bariera sceptycyzmu zostanie znokautowana, Twoi subskrybenci zaczną otwierać twoje e-maile, nie martwiąc się, że po prostu próbujesz z nich czerpać zyski.
Przyszłe boiska będą o wiele bardziej mile widziane, ponieważ subskrybenci rozumieją, że chcesz im pomóc, a nie z nich korzystać.
Krok 2: często niezrozumiany cel wiadomości e-mail
Pierwsza lekcja ze wszystkich nowoczesny copywriting jest to, że powinieneś pisać do swoich czytelników w tonie konwersacyjnym.
Twoje posty na blogu, a także e-maile powinny brzmieć jak coś, co wyślesz do znajomego.
To nie jest zła rada, ale musisz pamiętać, że możesz mieć wiele różnych poziomów przyjaciół.
Nie rozmawiałbyś z kimś, kogo dopiero co poznałeś (nawet jeśli bardzo ci się podobała), tak jak rozmawiałbyś z bliskim przyjacielem, którego znasz od lat.
Ale oczywiście niektórzy marketerzy stosują tę radę zbyt dosłownie.
Wyślą swoim nowym subskrybentom coś w stylu:
Cześć (imię),
Co jest? Wybieram się na weekend do domku! :p
Jeśli będziesz w San Diego w przyszły weekend, Zjedzmy kolację. 🙂
– N
To może być w porządku, jeśli piszesz do naprawdę bliskiego przyjaciela, z którym często rozmawiasz.
Dla nowego związku, to nie jest nawet blisko do bycia w porządku. Nowi abonenci będą myśleć, “Hmmm..dobrze? Co to było?” i być przez to przerażony. Nastąpi anulowanie subskrypcji.
Dolna linia: Bądź przyjazny, napisz w tonie konwersacyjnym, ale pamiętaj, że przyjaźni jest wiele etapów. Twój typowy subskrybent poczty e-mail jest co najwyżej dobrym znajomym.
Twój styl odzwierciedla Ciebie: Z jakiegoś powodu wielu marketerów ma trudności z pisaniem dobrych wiadomości e-mail.
Oni pisz świetne posty na blogu, ale jeśli chodzi o komponowanie e-maila, wpadają w panikę i kończy się tworzeniem e-maili, które brzmią tak, jakby robot je napisał.
E-mail może różnić się od kanału na blogu, ale powinieneś pisać e-maile tak, jak piszesz dowolną inną treść.
Twoi subskrybenci zdecydowali się bo lubią jak piszesz.
Dlaczego to zmieniłeś?
Twoje e-maile powinny brzmieć i wyglądać jak ty (sposób w jaki piszesz na swoim blogu).
Spójrzmy na przykład…
Brian Dean pisze w unikalnym stylu na Backlinko. Używa niezwykle krótkich zdań i akapitów, a także bardzo swobodnych zwrotów, takich jak “jestem pompowany”:
Zauważysz nawet na powyższym zdjęciu, że kapitalizuje słowa, aby dodać akcent.
Zgadnij, jak pisze maile?
Dobrze zgadłeś—dokładnie tak samo:
Używa krótkich zdań, zwykłego języka i podobnej czcionki, a nawet kapitalizuje ” PUMPED!”aby dodać akcent.
E-mail nie musi być ogłoszeniem: Jest jedna część pisania Wielkiego posta na blogu, która zawsze jest trudna do przezwyciężenia.
Posty na blogu są zazwyczaj jednostronne: pisarz pisze, a czytelnik czyta.
Może to utrudnić czytelnikom zaangażowanie się w Twoje treści. Dodatkowo, nie można zbudować relacji bez konieczności komunikacji z obu stron.
Dlatego e-mail jest niesamowitym medium.
Jest zaprojektowany tak, aby ludzie mogli reagować na Twoją komunikację—oczekują dwukierunkowej rozmowy.
Ale jeśli wszystko, co robisz, to pisać treść i link do swoich postów w autoresponder, dostaniesz kilka odpowiedzi, ale nie wiele.
Aby to naprawić, musisz zachęcać do odpowiedzi i faktycznie odpowiadać na wszelkie otrzymywane e-maile. Chociaż zajmie to trochę czasu, ponieważ nie można go zautomatyzować, te interakcje pomogą Ci zbudować silną lojalność klientów.
Możesz zachęcić do odpowiedzi, prosząc subskrybenta o odpowiedź na pytanie zadane w wiadomości e-mail lub poinformowanie Cię o czymś.
Na przykład w jednym z pierwszych e-maili Derek Halpern wysyła swoich nowych subskrybentów, pyta, czy jest coś, z czym się zmagają:
Specjalnie prosi swoich subskrybentów, aby odpowiedzieli mu, aby rozpocząć dialog.
Krok 3: nie musisz sprzedawać w swoich e-mailach
E-mail jest niesamowity do napędzania sprzedaży, o czym prawdopodobnie już wiesz.
Błąd, który większość marketerów popełnia, to sprzedaż bezpośrednio w e-mailu.
Ludzie nie kupują e-maili.
Dyskutują o pomysłach, uczą się nowych rzeczy, ale nie kupują.
Ludzie są nieufni wobec oszustwa e – mailowe w dzisiejszych czasach i nie chcesz niczego kupować za pośrednictwem linków umieszczonych bezpośrednio w wiadomościach e-mail.
Jak zarabiać na e-mail marketingu, jeśli nie możesz sprzedawać w e-mailu?
Wysyłasz subskrybentów na strony, gdzie mogą kupować bezpiecznie i pewnie.
Zasadniczo chcesz używać wiadomości e-mail jako przedsprzedaży, aby rozgrzać subskrybentów, zanim zostaną wysłani na stronę docelową.
W ten sposób nie dostaną po prostu przycisku zakupu w Twarz, nie spodziewając się tego.
Możesz przedsprzedawać e-maile na kilka głównych sposobów.
Opcja # 1-Link do recenzji: Jeśli promujesz Produkt partnerski, możesz połączyć go bezpośrednio ze Stroną docelową, lub możesz utworzyć recenzję określonego produktu i dołączyć do niego linki partnerskie.
Kilka tygodni temu, Jon Morrow utworzono nową listę dla subskrybentów, którzy dbają o Szybkość witryny WordPress.
We wszystkich swoich e-mailach na ten temat łączył się z dokładnym przeglądem:
W artykule, do którego się odwołał, znajduje się kilka linków partnerskich wskazujących na firmę hostingową, którą promuje. Dostaje zapłatę, gdy ktoś się zarejestruje przez te linki:
Opcja # 2-Link bezpośrednio do strony docelowej: Możesz też rozgrzać subskrybentów i wysłać ich na jedną ze stron docelowych.
Porozmawiaj o zaletach swojego produktu lub usługi i powiedz subskrybentom, że jeśli chcą dowiedzieć się więcej lub kupić, mogą sprawdzić stronę docelową.
Zamiast czuć się oszukany lub naciskany, abonenci będą czuć się pod kontrolą. Ponieważ mam nadzieję, że zbudowałeś związek przed rzuceniem czegoś, zazwyczaj dadzą ci uczciwą ofertę.
Oto przykład: Peep Laja jest ekspertem od współczynnika konwersji. Promując swój program coachingowy, wysłał maila z najważniejszymi szczegółami i korzyściami z jego coachingu.
Następnie, na dole wiadomości e-mail, wyjaśnił, że każdy, kto kliknie link, przejdzie na stronę docelową swojego programu.
Nikt nie zostaje oszukany, a Ty nadal kierujesz dużo ukierunkowanego ruchu na swoją stronę docelową.
Krok 4: nie bądź “nudnym” przyjacielem
Rozmawialiśmy o tym, że musisz pisać e-maile tak, jakbyś pisał do przyjaciela.
Jest jedna część, której nie obejrzeliśmy:
Nie lubisz otrzymywać e-maili od niektórych znajomych bardziej niż innych?
Może nie powiedziałbyś im tego w twarz, ale założę się, że czasami ignorujesz e-maile lub inne rodzaje wiadomości od niektórych znajomych (lub przynajmniej opóźniasz odpowiedź).
I odwrotnie, prawdopodobnie ekscytujesz się, gdy inni znajomi wysyłają Ci wiadomość.
Oczywiście chcesz, aby twoje e-maile autoresponder należały do tej drugiej grupy e-maili.
Aby to zrobić, musisz unikać wszystkich rzeczy, które robią Twoi “nudni” przyjaciele.
E-maile są zarezerwowane dla wartości: Zdaję sobie sprawę, że każdy jest inny, ale w większości przypadków e-mail nie jest używany do czatu na czacie.”
Jeśli chcesz zapytać kogoś o jego dzień, napisz do niego lub użyj innej aplikacji do przesyłania wiadomości.
Z czasem masz uwarunkowane zwracać uwagę na te e-maile, które wiesz, że dadzą ci pewną wartość.
Oznacza to również, że gdy czytasz wiadomość e-mail, która po prostu marnuje twój czas, mniej prawdopodobne jest otwarcie kolejnej wiadomości od tego samego nadawcy (twojego “Nudnego” przyjaciela).
Oto, czego nie powinieneś robić:
- Często maile o niczym szczególnym
- Wyślij e-mail bez punktu
- Wysyłanie e-maili o codziennych tematach (Nie wzbudzających dużego zainteresowania)
Moi subskrybenci chcą dowiedzieć się o SEO, marketingu i kilku innych powiązanych tematach.
Każdy mój e-mail musi dotyczyć jednego z tych tematów.
Dobrze jest podać kilka danych osobowych, aby spróbować zbudować więcej połączenia z subskrybentami, ale zawsze musisz powiązać je z głównymi tematami.
Czy kontaktujesz się z “przyjaciółmi” tylko wtedy, gdy czegoś potrzebujesz? Każdy wie, że jedna osoba ze szkoły lub pracy, który kiedykolwiek rozmawiał z rówieśnikami, gdy potrzebował pomocy w czymś.
Pierwsze kilka razy, dałbyś tej osobie korzyść z wątpliwości i po prostu zakładał, że ma niezwykle trudny czas z czymś.
Jednak w miarę upływu czasu i zachowania się nie zmienia, zdajesz sobie sprawę, że jeśli ta osoba zadzwoni do ciebie, podejdzie do ciebie lub wyśle Ci e-mail, ona czegoś chce.
Nie bądź taką osobą.
Wszyscy mają ich dość w pewnym momencie i przestają zwracać na nich uwagę.
Zamiast tego być osobą, która daje innym wartość i oferuje pomoc częściej niż prosi o pomoc.
Piętnaście z 17 e-maili na powyższym zdjęciu prosi abonenta o zrobienie czegoś.
Jeśli to zrobisz, większość subskrybentów zrezygnuje z subskrypcji wkrótce po tym, jak zorientują się, co się dzieje, lub po prostu oznaczą Twoje wiadomości jako spam.
Krok 5: nie pozwól, aby twoje e-maile straciły wpływ
Jest jeszcze jeden główny problem, którym musimy się zająć.
Czy kiedykolwiek byłeś podekscytowany, aby zapisać się na Listę w przeszłości, tylko po to, aby powoli tracić zainteresowanie?
Wiem, że masz, bo wszyscy mamy.
Jako nadawca wiadomości e-mail przekonasz się, że jest to jedna z najtrudniejszych rzeczy do uniknięcia, ale jest to możliwe.
Długość powinna odpowiadać wartości: Jeśli chodzi o długość komunikacji, musisz wziąć pod uwagę dwa aspekty.
Pierwszy to długość Twoich e-maili.
Drugi to długość twoich autoresponderów.
Wbrew temu, co niektórzy twierdzą, nie ma idealna długość dla e-maila.
Długość e-maili powinna zależeć od kilku kluczowych czynników:
- Jak ciekawy jest Twój temat – im bardziej interesująca, tym chętniej czytają o niej więcej
- Czego oczekują – jeśli zawsze piszesz krótkie e-maile, subskrybenci będą oczekiwać krótkich e-maili. Nie oczekuj, że długie będą przyciągać tyle uwagi, co zwykły e-mail.
- Co trzeba powiedzieć – Jeśli po prostu łączysz się z inną stroną, którą chcesz odwiedzić subskrybentów, mniej znaczy więcej. Dołącz tylko to, co jest niezbędne do przygotowania czytelników i zbudowania ciekawości dla tej strony.
Ostatnia kwestia jest chyba najważniejsza.
Jeśli wyślesz wiadomość e-mail z dużą ilością puchu, możesz nie zdawać sobie sprawy z problemu na początku.
Twoi czytelnicy nadal go przeczytają, jeśli Temat jest wystarczająco interesujący.
Jednak z czasem stracą zainteresowanie Twoimi e-mailami. Będzie to dla nich obowiązkiem sortowania śmieci w celu znalezienia złota.
Jeśli widzisz, że twoje otwarte stawki znacznie spadają z czasem, oznacza to, że z tego czy innego powodu usuwasz swoich subskrybentów.
A co z długość twoich autoresponderów?
Jeśli oferujesz kurs lub wprowadzenie do treści, autoresponder musi obejmować ten konkretny temat.
Jeśli jest to złożony temat, może zająć 30 e-maili, aby go pokryć.
Jeśli jest to prosty produkt, może to być tylko seria 5 lub 7 e-maili.
Dopasuj złożoność produktu i zainteresowanie subskrybentów z długością autorespondera.
Jeśli utworzysz kurs autorespondera na temat “Jak sformatować post na blogu”, nie wysyłaj 50 e-maili.
Zanim dotrzesz do trzeciego lub czwartego e-maila na prosty temat, większość subskrybentów straci zainteresowanie.
Wszystkie autorespondery muszą się skończyć: Wszystkie autorespondery powinny dotyczyć jednego lub dwóch konkretnych tematów.
Powinny być używane tylko w tych przypadkach, gdy odwiedzający Twoją witrynę chcą dowiedzieć się o określonym temacie, a zarejestrowanie się w tych ukierunkowanych wiadomościach e-mail da im te odpowiedzi.
Właśnie omówiliśmy, co się stanie, jeśli wyślesz zbyt wiele e-maili na dany temat.
Ponadto, jeśli zaczniesz mówić o różnych tematach, większość czytelników przestanie czytać twoje e-maile.
Dowiedzieli się, co masz do zaoferowania w temacie “A” i tego chcieli. Nie prosili o zapoznanie się z tematem “B”, dlatego nie są już zainteresowani.
Za każdym razem, gdy tworzysz autoresponder, określ zakres tego, co pokrywasz, i podziel materiał na dowolną liczbę e-maili, którą uważasz za potrzebną.
Następnie napisz te e-maile. Nie dodawaj więcej e-maili do autorespondera w nadziei na automatyzację 100% marketingu e-mailowego.
Co dzieje się na końcu autorespondera? Prawdopodobnie zastanawiasz się, co dzieje się z tymi subskrybentami, gdy dotrą do końca autorespondera.
To jest świetne pytanie.
Istnieją dwie główne opcje, z których można korzystać pojedynczo lub razem.
Najprostszą opcją jest przeniesienie nowych subskrybentów do głównej listy subskrybentów. Następnie możesz nadal wysyłać im e-maile, gdy publikujesz nowy post lub chcesz wysłać kolejną wiadomość e-mail.
Jeśli jesteś na mojej głównej liście audycji na Quick Sprout, na przykład, dostajesz trzy e-maile tygodniowo, informując, że opublikowany został nowy post.
Druga opcja to dać subskrybentom autorespondera szansę dołączenia do nowego autorespondera.
Zamiast zakładać, że będą również zainteresowani tematem “B”, możesz wysłać im e-mail z napisem coś w stylu:
To koniec Twojego kursu i mam nadzieję, że wiele z tego wyciągnąłeś.
Mam również kilka innych darmowych kursów e-mail, które mogą Cię zainteresować. Jeśli tak, po prostu kliknij poniższy link i zarejestruj się na te, które Cię interesują:
-
Kurs e – mail o temacie “B”
-
Kurs e – mail o temacie”C”
-
Kurs e – mail o temacie “D”
Wspomniałem Jon Morrow w tym poście. Zrobił coś bardzo podobnego.
Wiedział, że duża część jego listy audycji jest zainteresowana hostingiem WordPress. Wysłał więc wiadomość e-mail, która oferowała bezpłatny kurs e-mail na ten konkretny temat.
Tak więc, chociaż wszystkie autorespondery muszą się zakończyć, nie oznacza to, że subskrybent nie mógł rejestrować się w innych autoresponderach, które utworzyłeś.
To łatwy sposób na dalsze dostarczanie wartości i generowanie sprzedaży bez żadnego powtarzającego się wysiłku.
Wniosek
Autorespondery są fantastycznym narzędziem dla firm do wykorzystania w e-mail marketingu.
Jednak to wciąż tylko narzędzie.
Jeśli chcesz uzyskać wspaniałe rezultaty, musisz wiedzieć, jak prawidłowo go używać.
Jeśli zastosujesz się do Zasad i pojęć, które podzieliłem w pięciu krokach tego artykułu, będziesz w stanie stworzyć autorespondera, który subskrybenci cieszą się i który faktycznie generuje przychody dla Twojej firmy.
Tworzenie solidnego autorespondera nie jest łatwe, więc jeśli masz pytanie dotyczące jakiejkolwiek części procesu, zostaw je poniżej w komentarzu, a postaram się na nie odpowiedzieć.