Siła, Która Napędza Ruch W Mediach Społecznościowych

The power, the force, the przytłaczająca chęć to powoduje, że ludzie rozpowszechniają informacje o twoich treściach od samych konsumentów treści i nie z twojej kopii.

Kopia nie może tworzyć pożądania, może tylko przyjmować nadzieje, marzenia, lęki i pragnienia, które już istnieją w sercach masy innych, i skupić te już istniejące pragnienia na konkretnym fragmencie atrakcyjnej treści, którą masz nadzieję zobaczyć w wirusie.

To jest zadanie blogera: nie tworzyć pożądania-ale kierować je i kierować.

Powyższe jest adaptacją akapitu otwierającego przełomową reklamę Eugene ‘ a Schwartza, którą wielu uważa za Biblię Copywritingową. Oryginalny tekst w naturalny sposób odnosi się do kierowania masowego pragnienia do produktu i jak reklamodawca nigdy nie może Utwórz pożądanie; on może wykorzystać tylko pożądanie, które już istnieje.

Jeśli chodzi o marketing w mediach społecznościowych, ta sama koncepcja odnosi się również do przyciągania uwagi i ruchu. Chodzi o psychologię istniejące potrzeby i pragnienia, i znalezienie sposobu, aby z nimi rozmawiać.

Total
0
Shares
Related Posts