Mężczyzna.
Mit.
Legenda.
Wszystkie hiperbole na bok, drugi sezon marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi radio show rozpoczyna się z autorem, przedsiębiorcą i płodnym blogerem Sethem Godinem.
Wiele się zmieniło, ponieważ Seth był pionierem skutecznego marketingu e-mailowego w połowie lat 90. i ustanowił standard dla wielu z nas, gdy przeszedł na blogowanie ponad dekadę temu.
Ale być może najbardziej uderzające zmiany przetoczyły się nad branżą wydawniczą książek — nieuchronność przewidział Seth, nawet gdy wybijał jeden bestseller po drugim.
Dzisiaj usłyszysz o tym wszystkim i o wielu innych rzeczach.
W tym odcinku Seth Godin i ja dyskutujemy:
- Jak Seth pisze (trochę, cóż, zobaczysz…)
- Dlaczego styl blogowania Setha jest całkowicie nieistotny dla Twojego sukcesu blogowania
- Czy tradycyjna Księga Handlowa jest nadal aktualna?
- Czy bogate, interaktywne ebooki są lepsze niż ebooki tylko tekstowe?
- Dlaczego Projekt Domino publikuje tylko krótkie manifesty
- Proste rady Setha dla pisarzy walczących z wysyłką
- Dlaczego teraz jest czas, aby zrobić coś, co ma znaczenie
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 30,8 MB | 25:38
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
- Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum
The Show Notes:
- Ten eBook nie jest darmowy
- Blog Setha Godina
- Projekt Domino
- Squidoo
- Tom Peters
- Snow Crash by Neal Stephenson
- Nasz wybór Al Gore
- Jak grać na basie
- I wielkie podziękowania dla Girl Talk…
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Uzyskaj więcej od Briana na Google+.