Seth Godin o blogowaniu, książkach biznesowych i tworzeniu treści, które mają znaczenie

Mężczyzna.

Mit.

Legenda.

Wszystkie hiperbole na bok, drugi sezon marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi radio show rozpoczyna się z autorem, przedsiębiorcą i płodnym blogerem Sethem Godinem.

Wiele się zmieniło, ponieważ Seth był pionierem skutecznego marketingu e-mailowego w połowie lat 90. i ustanowił standard dla wielu z nas, gdy przeszedł na blogowanie ponad dekadę temu.

Ale być może najbardziej uderzające zmiany przetoczyły się nad branżą wydawniczą książek — nieuchronność przewidział Seth, nawet gdy wybijał jeden bestseller po drugim.

Dzisiaj usłyszysz o tym wszystkim i o wielu innych rzeczach.

W tym odcinku Seth Godin i ja dyskutujemy:

  • Jak Seth pisze (trochę, cóż, zobaczysz…)
  • Dlaczego styl blogowania Setha jest całkowicie nieistotny dla Twojego sukcesu blogowania
  • Czy tradycyjna Księga Handlowa jest nadal aktualna?
  • Czy bogate, interaktywne ebooki są lepsze niż ebooki tylko tekstowe?
  • Dlaczego Projekt Domino publikuje tylko krótkie manifesty
  • Proste rady Setha dla pisarzy walczących z wysyłką
  • Dlaczego teraz jest czas, aby zrobić coś, co ma znaczenie

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 30,8 MB | 25:38
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum

The Show Notes:

  • Ten eBook nie jest darmowy
  • Blog Setha Godina
  • Projekt Domino
  • Squidoo
  • Tom Peters
  • Snow Crash by Neal Stephenson
  • Nasz wybór Al Gore
  • Jak grać na basie
  • I wielkie podziękowania dla Girl Talk…

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Uzyskaj więcej od Briana na Google+.

Total
0
Shares
Related Posts