Sekret urzekających treści? Więcej Cowbell!

W kwietniu 2000 roku Saturday Night Live wyemitował jeden z niewielu naprawdę klasycznych skeczy poza latami 70. i 80. skecz jest parodią odcinka VH1 “Behind The Music” z udziałem Blue Öyster Cult i nagraniem (Nie bój się) Żniwiarz (obejrzyj tutaj).

Gwiazdy skeczu gościły Christophera Walkena w roli słynnego producenta “the Bruce Dickinson”, z Willem Ferrellem na cowbell obok faux Blue Öyster Cult. Cały żart skupia się na tym, że piosenka ma element perkusyjny cowbell, który nigdy nie będzie bardziej oczywisty niż grany przez Ferrella.

W tym rzecz.

Ktoś wpadł na pomysł tego skeczu po prostu dlatego, że zwrócili większą uwagę na (Nie bój się) Żniwiarz niż większość innych. Tak samo jest z copy… copywriter, który zagłębia się w badania produktu, a nastawienie na perspektywę często znajduje klejnot, którego inni nie widzą, co prowadzi do zabójczej promocji.

Udana treść opiera się na haku, kącie, maleńkim elemencie, którego nikt inny nie zauważa. Nie chodzi o to, że inni są bardziej utalentowani niż ty, chodzi o to, że pracują ciężej, znajdując zwycięską różnicę.

W grze blogowej są dwaj typowi zwycięzcy:

Osoba, która dostaje informacje.

I osoba, która zauważa, myśli i wzmacnia dzwonek krowy.

Zgadnij, kto wytrzyma?

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts