Jest ciekawy facet fitness śledzę na Facebooku.
Jest bardzo mądry w kwestii zdrowia. Każdego dnia publikuje dość długie, przemyślane dyskusje na temat unikania modów zdrowotnych. (Właściwie, chciałbym, żeby przeczytał nasz post o uczynieniu Twoich treści bardziej przyjaznymi dla czytelnika. Kilka podtytułów i łamanie linii by cię nie zabiło.)
Jest zdrowy. Jest spokojny. Nawet jest uduchowiony.
A kiedy robi launch produktu, zamienia się w PSYCHO zakreślacz sześć Pack ABS sprzedaży PAGE dude.
Co zabiera całą tę przemyślaną, ostrożną treść, którą dzieli się z innymi 340 dni w roku i do pewnego stopnia wyrzuca do kosza.
Kiedy pierwszy raz to zobaczyłem, dosłownie myślałem, że jego konto zostało zhakowane. Ten sam facet, który nie słuchał hypeya, Guru” magicznej kuli ” zamienił się w Guru hypeya magicznej kuli. Dlaczego? Ponieważ, jestem pewien, powiedziano mu: “Cóż, to działa.”
Prawdziwie autorytatywna, przemyślana obecność w Internecie wymaga czasu.
Ale możesz go splamić w mgnieniu oka.
Dzisiaj porozmawiajmy o tym, jak można zrobić lepiej – jak można can użyj skutecznych technik copywritingu, nie zmieniając się w lamerską wersję informacyjną siebie.
Porozmawiajmy o infomercials
Kiedy większość z nas myśli o infomercial, myślimy o zbyt agresywne, wysokiej hype wiadomości sprzedaży.
Dlaczego? Ponieważ infomercials to klasyczne, destylowane środowisko sprzedaży harpunów.
Infomercials są drogie do produkcji i powietrza. Muszą więc dokonać jak największej sprzedaży za pomocą jednego “strzału”.”
Oznacza to, że wyciągają każdą technikę konwersji w książce, i naciskają ją mocno.
Przez większość czasu nie ma prawdziwej reputacji DO OCHRONY. Nikt nie ma nic przeciwko temu, że ich ShamWow został sprzedany z szumem, który sprawiłby, że P. T. Barnum byłby dumny. Jeśli dobrze usuwa wycieki, nie wyrządza krzywdy.
Typowy infomercial jest czysty komunikat sprzedaży, z jedynym celem jest sprzedać wystarczająco dużo widżetów, aby uzyskać dobry zysk.
Nie żyjesz w tym świecie
Infomercials nie są złe. To źle, jeśli sprzedają wadliwy lub niebezpieczny produkt, ale sami w sobie nie ma nic “złego” lub “dobrego” o nich.
Ale wzywają jedne z najostrzejszych umysłów w bezpośredniej reakcji na copywriting. Tradycyjni copywriterzy “harpoon” są bardzo poszukiwani, a najlepsi otrzymują tantiemę od tego, ile sprzedawany jest produkt. To strasznie trudny styl do opanowania … nawet trochę się myli, a publiczność po prostu rzuca swoją uwagę gdzie indziej.
Nierozcieńczona sprzedaż również maluje firmę o określonej reputacji. Nie używamy słowa “ShamWow”, aby oznaczać bardzo skuteczny lub popularny produkt. Używamy tego jako pitchfest.
Łącząc ten poziom agresji z przemyślanym, stabilnym materiałem, który tworzy dobry program content marketingowy, tworzysz uczucie Jekylla i Hyde ‘ a. To trochę tak, jak wtedy, gdy znajomy staje się nagle bardzo przyjazny i zaprasza na imprezę w swoim domu — okazuje się, że jest to wydarzenie MLM. Wszystkie zwroty przyjaźni stają się podejrzane, a twoje zaufanie jest całkowicie zagrożone.
Tak, możesz sprzedawać bez rozdwojenia osobowości
Kluczem do wykorzystania skutecznych technik perswazji (takich jak te, których używają w infomercials) jest upewnienie się, że są one zgodne z komunikacją marketingową jako całość.
Twój ton i wiadomość muszą być spójne we wszystkich kanałach. Więc jeśli jesteś przewiewny i wyluzowany w codziennej treści, nie bądź intensywny i zbyt dramatyczny (co będzie odczytywane jako szum) w swoim materiale sprzedażowym.
Jeśli pozycjonujesz się przeciwko Guru ” szybkiej naprawy “w codziennej treści … nie używaj słów takich jak” natychmiastowy “lub” Natychmiastowy ” w swojej kopii sprzedaży.
Silny program content marketingowy zaczyna się od określenia, kim jesteś, co reprezentujesz i komu służysz. Gdy już poświęcisz czas na przemyślenie tego (i zapisanie tego), będziesz znacznie mniej kuszony, aby zejść z torów tylko dlatego, że nadszedł czas, aby zamknąć transakcję.
Kiedy znasz siebie, możesz użyć tych pięciu “zasad sprzedaży informacyjnej” w sposób całkowicie zintegrowany z Twoim podstawowym przekazem, zamiast z nim walczyć.
1. Referencje i studia przypadków
Są kamieniem węgielnym Wielkiego informatora z jednego powodu: jest o wiele bardziej przekonujący do Pokaż perspektywa, że” to może zadziałać dla kogoś takiego jak ja”, niż po prostu mu powiedzieć.
Referencje i studia przypadków niech perspektywa wyobrazić, jakie życie byłoby jak gdyby korzystała z produktu lub usługi. I mogą być wykorzystywane do przezwyciężenia obiekcji i zilustrować korzyści i funkcje-w sposób story-koncentruje się, że haki perspektywę w jak mało kto może.
Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, co wchodzi w Wielki referencje, sprawdź 6 pytań Seana d ‘ Souzy, aby poprosić o potężne Referencje.
Trzymać się z dala od Cheeseland: Trzymaj większość swoich referencji mocno w sferze tego, czego doświadczają normalni, prawdziwi klienci. Wszyscy chcemy podkreślić, że jeden klient, który poszedł insanely ponad to, czego można się było spodziewać. Fajnie jest mieć taką osobę, ale upewnij się, że reprezentujesz wiele swoich bardziej “typowych wyników”.
Jest to nie tylko bardziej etyczne (i lepsze dla uniknięcia problemów prawnych), ale także bardziej przekonujące. Jeśli wszystkie referencje, które widzę, pochodzą od supergwiazd, pomyślę, że muszę być gwiazdą, aby korzystać z twojego produktu lub usługi.
2. Agitate the problem
Szanowana przez czas zasada copywritingu “Problem-Agitate-Solve” może być wykorzystana z doskonałym skutkiem.
Jeśli Twoja firma rozwiązuje poważny problem dla potencjalnych klientów, nie bój się zagłębić się w ten problem. Naprawdę odkryć, dokąd prowadzi problem, jeśli nie jest rozwiązany. Idealnie, będziesz mieć kilka referencje, które pokazują ludzi z zaawansowanym przypadku problemu klienta.
W pełni odkrywając swój ból perspektywa daje możliwość empatii, odnosić się, a ostatecznie … rozwiązać ich problem i dostać je z powrotem tam, gdzie chcą być.
Trzymać się z dala od Cheeseland Nie posuwaj się tak daleko.
3. Repetytorium
Jedna rzecz, której informatorzy nie boją się zrobić, to wbić wiadomość do domu z powtarzaniem.
Zbyt wielu content marketerów, którzy poświęcają nam tyle czasu i uwagi, wyobraża sobie, że nasi odbiorcy są przyklejeni do każdego naszego słowa.
Niestety, nie.
Nie bój się powtarzać kluczowych wiadomości, zarówno w codziennej treści, jak i w materiałach sprzedażowych. Jeśli jest to na tyle ważne, aby powiedzieć raz, jest na tyle ważne, aby powtórzyć.
Trzymać się z dala od Cheeseland: Niektóre powtórzenia są ważne, ponieważ ludzie mają inne rzeczy do zrobienia oprócz czytania treści marketingowych. Ale to nie znaczy, że jeśli trochę jest dobre, to dużo jest lepsze. Szanuj czas ludzi.
Najlepszym sposobem na powtórzenie się jest ponowne oprawienie wiadomości pod innym kątem. Możesz powtarzać te same tematy w kółko, o ile wymyślisz nową analogię, historię lub metaforę, aby to zrobić.
4. Uzasadniony niedobór
Możesz mieć produkt, który zapewni nieśmiertelność, solidne zdrowie, nieograniczone bogactwo i całe życie wspaniałych włosów … a ludzie nadal odkładają dodawanie go do swoich wózków.
Bez względu na to, jak doskonały produkt lub usługa, nie musi być poważny powód dla perspektyw kupić go dzisiaj, a nie jutro lub następnego dnia. Niedobór jest zasada perswazji ograniczenia, co masz do zaoferowania-albo ograniczenie całkowitej liczby dostępnych pozycji, czas, że perspektywy mają do działania,lub obu.
Oczywiście szanuj inteligencję swoich odbiorców. Jeden z legendarnych nauczycieli marketingu zaoferował sprzedaż” scratch and dent ” na uszkodzonych płytach CD i pakietach wideo, ale także rozszerzył ją na e-booki. Ponieważ był znany z chutzpah i suchego poczucia humoru, uszło mu to na sucho. Bez tych elementów jego ogólnego przesłania awans by nie poleciał.
Trzymać się z dala od Cheeseland: NIE KŁAM o niedostatku. Jeśli oferujesz tylko 500 miejsc, nie “znajduj” więcej dostępnych miejsc. Fałszywy niedostatek pokazuje, że nie szanujesz własnego słowa. Pozwala również ludziom wiedzieć, że mogą odebrać Twoją “zabójczą ofertę”, kiedy tylko mają na to ochotę — co zwykle przekłada się na “Nigdy.”
5. Wyraźne wezwanie do działania
To jest ten, który sprawi, że będziesz feel jakbyś był reklamodawcą, kiedy to robisz, ale dla odbiorców będzie to całkowicie naturalne i normalne.
Gdy chcesz, aby Twoi odbiorcy wykonali określone czynności (np. zadzwonili do ciebie, zapisali się na Listę lub kliknęli Dodaj do koszyka przycisk), powiedz im dokładnie. co robić.
Warto zwrócić uwagę na to, jak radzą sobie z tym infomerciale. Zwykle jest to komunikat “zadzwoń 1-800-ser-ja”, który jest podkreślony powtarzaniem (patrz wyżej). Często znajdziesz, że na końcu reklamy, można powtórzyć numer telefonu samodzielnie na pamięć, to było tak wyraźnie i często ponownie podane.
Subtelność to kiepska cecha w wezwaniu do działania. Zrób to wyraźnie jasne, wyróżnij się i nie bój się powtórzyć.
Trzymać się z dala od Cheeseland: Nie. wezwanie do działania jest łatwym miejscem, aby zmiękczyć i zacząć sprzedawać od pięt.
Jeśli nie jesteś naturalnym sprzedawcą, może to być trochę niezręczne, a nawet nachalne, ale jest to miejsce, w którym możesz ćwiczyć swoją odwagę. Jeśli reszta wiadomości marketingowej jest pełna szacunku, spójna i rezonuje z odbiorcami, jasne wezwanie do działania nie będzie im przeszkadzać.
Następnie zrób to
Jeśli chcesz uzyskać o wiele bardziej wyczerpujące porady na temat korzystania z technik copywritingu i perswazji, nie będąc całkowicie kulawym, dołącz do nas w MyCopyblogger. Mamy dla Ciebie obszerną bibliotekę content marketingu, a także rozszerzony kurs przez e-mail na temat tego, jak opanować marketing internetowy w inteligentny sposób. Wszystko jest darmowe, więc podaj swój adres e-mail tutaj, a my możemy zacząć.
A Ty?
Widziałeś kiedyś technikę na reklamie, którą chciałbyś złapać, ale wydawała się zbyt tandetna? Daj nam znać w komentarzach, a zobaczymy, czy uda nam się to dla ciebie usunąć.