15 najlepszych narzędzi Pinteresta dla marketerów w mediach społecznościowych

pinterest

Łatwo tracić godziny co tydzień w mediach społecznościowych, robiąc rzeczy, które można zautomatyzować…

… lub przynajmniej zrobić szybciej z odpowiednimi narzędziami.

Dodaj te kilka godzin w tygodniu, a zobaczysz, że przeciętny marketer mediów społecznościowych łatwo marnuje ponad 100 godzin rocznie.

Domyślam się, że masz lepsze rzeczy do zrobienia ze swoim czasem niż bałagan w mediach społecznościowych.

W tym poście zajmę się szczególnie jedną siecią—Pinterest.

Ogromny, oparty na wizerunku serwis społecznościowy jest jednym z najlepszych dla pozyskiwanie nowych klientów:

image07

Przeciętny użytkownik na Pintereście ma pieniądze i jest gotów je wydać.

Biorąc to pod uwagę, Pinterest nie jest przeznaczony dla każdej firmy. Biorąc pod uwagę, że Pinterest jest zdominowany przez amerykańskie kobiety (68% kobiety), działa lepiej dla niektórych nisz niż dla innych.

Jeśli nie masz pewności, czy Pinterest jest odpowiedni dla Twojej firmy, sprawdź mój kompletny przewodnik po tworzeniu strategii social media.

Zakładając, że Pinterest jest dla Ciebie odpowiedni, chcesz mieć pewność, że masz odpowiednie narzędzia do tego zadania.

Narzędzia mogą Ci pomóc:

  • oszczędzaj czas
  • uzyskaj lepsze wyniki (więcej pinów, repinsów i ruchu)
  • bądź konsekwentny (mniej wysiłku z twojej strony)

Zebrałem listę najlepszych narzędzi Pinteresta 16 dla marketerów mediów społecznościowych. Podzieliłem je na cztery główne kategorie.

Nie potrzebujesz ich wszystkich, ale jeśli wybierzesz jedną z każdej sekcji, zaoszczędzisz dużo czasu i uzyskasz o wiele więcej czasu na Pintereście. 

Do łatwego i wydajnego publikowania treści

Wszystkie narzędzia w tej sekcji ułatwiają Ci życie, pomagając w szybszym publikowaniu zdjęć na Pintereście.

Nie tylko to, ale większość z nich zapewnia również jakiś wizualny harmonogram, więc wiesz, czy publikujesz tyle, ile chcesz.

Przejdźmy do Narzędzia # 1…

1. Bufor: Bufor musi być włączony do dowolnej listy narzędzi mediów społecznościowych dla dużych sieci.

Chociaż początkowo nie miał wsparcia dla Pinteresta, teraz ma.

Buffer robi kilka rzeczy i robi je naprawdę dobrze. Pozwala na:

  • przypinaj obrazy automatycznie – Buffer automatycznie przypisze zawartość do Twojego konta, gdy mu powiesz (musisz podać zawartość).
  • Utwórz harmonogram publikowania – podpowiadasz buforowi o jakich porach dnia (i w jakich dniach) chcesz tworzyć posty.
  • łatwe dodawanie obrazów do kolejki – Bufor pobiera obrazy z kolejki w kolejności ich dodawania. Możesz dodawać obrazy do kolejki za pomocą narzędzia lub rozszerzeń przeglądarki.
  • publikuj w wielu sieciach – chociaż zajmujemy się tutaj tylko Pinterestem, możesz również połączyć swoje konta na Twitterze, Facebooku i/lub LinkedIn. Następnie możesz powiedzieć buforowi, aby opublikował ten sam obraz na dowolnym z tych kont.

Po utworzeniu konta buforowego pierwszą rzeczą, którą chcesz zrobić, jest połączenie konta na Pintereście.

image16

 

Wszystko, co musisz zrobić, to uwierzytelnić aplikację za pomocą kliknięcia przycisku.

Następnie będziesz chciał udać się do zakładka harmonogram. Tutaj Wybierz dni, które chcesz opublikować, liczbę razy, które chcesz opublikować każdego dnia i konkretne godziny do opublikowania.

image06

Ostatnim elementem układanki jest dodanie zawartości do kolejki. Od tego momentu Buffer wykonuje całą ciężką pracę.

Jak wspomniałem wcześniej, masz kilka różnych opcji, aby to zrobić.

Po pierwsze, możesz dodać zawartość przez sam Bufor. Przejdź do karta treści aby zobaczyć istniejącą kolejkę, a następnie dodać post do obszaru tekstowego. Upewnij się, że Twoje konto na Pintereście jest podświetlone (co pozwoli Ci wybrać tablicę do zamieszczenia).

image37

Jeśli kiedykolwiek wrócisz do kolejki, Bufor pokaże Ci listę dodanych treści, uporządkowaną według czasu, w którym ma zostać opublikowana.

image24

Dodatkowo można zainstalować Rozszerzenie przeglądarki bufor.

Gdy to zrobisz, zobaczysz przycisk “Udostępnij obraz” na dowolnym obrazie, który napotkasz w Internecie. Kliknij go, a pojawi się kompozytor wiadomości, który pozwoli Ci dostosować wiadomość i dodaj go do kolejki:

image05

Ponadto, oprócz możliwości automatycznego planowania pinów, Bufor pokaże również wydajność każdego Pina, a także ogólne konto. Możesz zobaczyć liczbę obserwujących, których zyskujesz, a także poziom zaangażowania na swoich pinach:

image31

2. Tailwind: Podobnie jak Buffer, Tailwind jest narzędziem, które pozwala zaplanować piny.

Jest to jednak narzędzie zaprojektowane specjalnie dla Pinteresta. Jest to dobra rzecz, jeśli skupiasz się tylko na Pintereście dla swojej firmy. To źle, jeśli korzystasz również z innych sieci, ponieważ wtedy będziesz potrzebował dodatkowych narzędzi do ich obsługi.

Posiada również kilka dodatkowych funkcji, które mogą okazać się przydatne.

Najpierw Utwórz konto Tailwind i pozwól mu uzyskać dostęp do konta na Pintereście. Dobrym pomysłem byłoby również Dodaj rozszerzenie przeglądarki w tym momencie.

Podobnie jak w buforze, możesz przejść do ustawień i ustawić własny harmonogram publikowania.

Gdy to zrobisz, możesz kliknąć “Utwórz nowego Pina” na głównej karcie harmonogramu, co spowoduje, że “bring up a window” jest to podobne do tego, co można zobaczyć na Pintereście:

image08

To samo okno pojawi się również na dowolny strony internetowej po kliknięciu przycisku Tailwind, który pojawia się na obrazie (jeśli zainstalowałeś rozszerzenie).

Wybierz tablicę i opis, i wskaż, czy chcesz opublikować ją na Facebooku czy Twitterze. Ma tę funkcję, mimo że nie obsługuje tych sieci poza nią.

W dowolnym momencie możesz powrócić do zakładki harmonogram i zobaczyć piny, które masz w kolejce oraz kiedy zostaną opublikowane.

image18

Możesz również zobaczyć ładny harmonogram wizualny na prawym pasku bocznym.

Po zrobieniu pinów możesz przejść do zakładki “Inspektor pin“(korzystając z menu po lewej stronie) i zobacz, jak przebiegały poszczególne piny. Możesz to posortować według dowolnego wskaźnika zaangażowania.

image23

Możesz również zagłębić się dalej i pozwolić Tailwind przeanalizować wszystkie tablice, aby zobaczyć, która z nich zdobędzie najwięcej zaangażowania dla każdego Pina.

image25

Jeśli zauważysz, że jedna z plansz ma wysoki wynik zaangażowania i viralności, powinieneś skupić się na tym bardziej. I odwrotnie, możesz usunąć wszelkie deski o niskiej wydajności.

Ogólnie rzecz biorąc, jest to bardzo kompletne narzędzie i może zastąpić 2-3 mniejsze narzędzia Pinteresta. Jest o wiele więcej, poza niezbędnymi rzeczami.

3. ViralTag: Jest to kolejna dobra opcja, jeśli chodzi o planowanie pinów, ale nie jest tak dogłębna, jak dwie pierwsze opcje. Ale to może być dobra rzecz, jeśli szukasz tylko absolutnego minimum.

Pierwszą rzeczą, którą będziesz chciał zrobić, to utworzyć konto. Następnie przeciągnij broszurę ViralTag do przeglądarki.

image21

Tworzy małą zakładkę na pasku zakładek.

Za każdym razem, gdy jesteś na stronie z obrazkami, możesz kliknąć bookmarklet, a wyskakujące okno pokaże Ci Wszystkie zdjęcia na stronie:

image32

Kliknij każdy obraz, aby dodać znacznik wyboru w lewym górnym rogu (lub kliknij ponownie, aby go usunąć).

Jeśli obraz jest zaznaczony, informujesz ViralTag, że chcesz go udostępnić.

Po kliknięciu przycisku Dalej będziesz mieć możliwość wyboru tablicy, na której chcesz publikować obrazy, a także ustawienia czasu i podania innych informacji o obrazie:

image30

Zawsze możesz wrócić do swojego konta ViralTag I zmienić dowolny ta informacja:

image35

To narzędzie jest najlepsze dla marketerów, którzy zazwyczaj publikują obrazy stworzone przez innych (co jest w porządku na Pintereście z przypisaniem).

Możesz szybko dodać kilka obrazów do kolejki podczas przeglądania innych tablic na Pintereście.

4. IFTTT: IFTTT oznacza ” jeśli to, to tamto.”To narzędzie automatyzacji, które można wykorzystać w wielu obszarach marketingu.

Jest to nie tylko niezwykle przydatne, ale także bezpłatne.

Oto jak to działa:

  • definiujesz”to” – określ działanie. Może to być post opublikowany lub coś udostępnionego. “To” to jakaś akcja.
  • definiujesz “to” – kolejna określona akcja. Gdy wystąpi zdarzenie “to”, narzędzie automatycznie wykona określone działanie” to”.

Połączenie obu nazywa się recepturą. Oto kilka przykładów:

image41

Możesz używać IFTTT z prawie każdą witryną, w tym większością sieci społecznościowych.

Wspaniałą rzeczą jest to, że nie musisz wymyślać przepisów samodzielnie. Są szanse, że inni marketerzy już wymyślili i opublikowali przepisy, z których możesz skorzystać.

Oto najlepsze przepisy IFTTT na Pinteresta.

Pokażę Ci, jak skonfigurować przepis, gdy znajdziesz taki, który wygląda przydatnie.

Jeśli korzystasz z Pinteresta, możesz również korzystać z innego kanału społecznościowego opartego na obrazach—Instagram.

Ten przepis automatycznie publikuje każde zdjęcie, które publikujesz na Instagramie, na tablicy Pinteresta:

image19

Najpierw musisz podłączyć każdy kanał. Musisz to zrobić tylko raz dla każdego konta.

image43

Kliknij przycisk” Połącz ” i daj IFTTT dostęp do każdego konta.

Następnie zobaczysz tylko przycisk Dodaj przepis:

image22

Kliknij to, a przepis zostanie aktywowany. To jest to!

5. Hootsuite: Hootsuite od lat jest jednym z najlepszych narzędzi dla marketerów mediów społecznościowych.

Otrzymał krytykę za to, że nie rozwija się tak szybko, jak inne narzędzia, ale nadal ma wszystkie podstawowe funkcje, których potrzebujesz.

Naprawdę fajne jest to, że Hootsuite można zintegrować z innymi narzędziami, które przyjrzeliśmy się Pinterestowi.

Na przykład Hootsuite może być zintegrowany z Tailwind.

image27

Możesz korzystać ze wszystkich funkcji zarówno Tailwind, jak i Hootsuite.

A jeśli jest jedna rzecz, w której Hootsuite się wyróżnia, to pozwala Ci stworzyć świetny pulpit nawigacyjny.

Jak widać na powyższym obrazku, możesz uzyskać wiele przydatnych informacji na ekranie, takich jak lista zaplanowanych pinów i kalendarz.

Możesz kontrolować, które panele są wyświetlane na twoim koncie. Kliknij “+ Dodaj strumień ” na górze Pulpitu nawigacyjnego i wybierz jedną z wielu opcji.

Inna wspólna opcja dla Hootsuite integracja to ViralTag. Możesz również zaplanować piny, zobaczyć, jak działają Ostatnie piny i edytować zaplanowane piny przed ich uruchomieniem.

image01

Hootsuite sam w sobie nie jest świetną opcją, ale jeśli połączysz go z ViralTag lub Tailwind, może być. Jest to szczególnie przydatne, jeśli podoba Ci się to, co mogą zrobić inne narzędzia, ale nie podoba Ci się ich interfejs.

Wykorzystaj w pełni Pinterest

Ta kolejna porcja narzędzi pomoże Ci efektywniej (i wydajniej) korzystać z Pinteresta.

Jeśli użyjesz ich zgodnie z przeznaczeniem, będziesz mógł uzyskać więcej pinów, większy ruch i wyższy współczynnik konwersji.

6. PinGroupie: Jedną z najbardziej niedocenianych taktyk pozyskiwania ruchu z Pinteresta jest stawanie się częścią tablic grupowych.

Każdy członek grupy może wnieść swój wkład do takiego zarządu.

Niektóre rady mają dziesiątki tysięcy członków, a duża część z nich to aktywni członkowie.

Kiedy przypiszesz coś na jednej z tych tablic, automatycznie zobaczysz to tysiące użytkowników. Jeśli publikujesz ciekawe zdjęcia, możesz regularnie otrzymywać setki pinów.

A wszystko to bez Twojego naśladowania.

Najtrudniejsze jest znalezienie tych grup. Po tym, Zwykle musisz wysłać prośbę o dołączenie. Tak długo, jak Twoje konto wygląda naturalnie, zazwyczaj jesteś akceptowany.

PinGroupie jest prostym narzędziem, które umożliwia wyszukiwanie grup much łatwiej.

To w zasadzie baza danych grup Pinteresta o dużej aktywności. Możesz przeszukać bazę danych w poszukiwaniu grup, które pasują do twojej niszy.

image09

Istnieje kilka różnych sposobów korzystania z tego narzędzia:

  1. określ kategorię – korzystając z menu rozwijanego Kategoria, możesz wybrać szeroką kategorię, którą chcesz zobaczyć. Najlepiej jest, jeśli masz witrynę urzędu, która obejmuje wiele tematów w niszy.
  2. Filtruj według tytułu – ymożesz wpisać słowo w polu “Tytuł”, a następnie kliknąć przycisk” Filtr”, aby zobaczyć grupy z tym słowem w tytule.
  3. Filtruj według opisu – możesz również wpisać słowo w polu ” opis “i kliknąć przycisk” Filtr”, aby zobaczyć grupy z tym słowem w opisie. W większości przypadków jest to lepsze, ponieważ opisy mają więcej słów niż tytułów.

Wszystkie trzy sposoby mogą działać, więc wypróbuj je wszystkie i stwórz listę grup, do których chcesz dołączyć.

Po zaakceptowaniu ich upewnij się, że nie spamujesz ich własnymi treściami. Regularnie dodawaj inne treści.

7. LoveList: To narzędzie jest naprawdę przydatne, jeśli często znajdujesz się w sklepach.

Powstał, gdy para próbowała złożyć rejestr ślubny, ale nie mogła znaleźć łatwego sposobu na to.

Więc stworzyli to narzędzie.

Ty zeskanuj kod kreskowy produktów w sklepach z telefonem, a narzędzie automatycznie przypisze zdjęcia tych produktów do tablicy Pinteresta (którą określisz).

image02

To narzędzie nie będzie dla wszystkich. Jeśli jednak prowadzisz firmę o hobby, powiedzmy, dekorowanie domu, możesz często znaleźć się w dekorowaniu sklepów, zwłaszcza jeśli jesteś naprawdę pasjonatem.

Równie dobrze możesz wykorzystać swój czas i załadować konto na Pintereście, gdy to robisz.

8. Loop88: Niektórzy marketerzy są świetni w budowaniu kont w mediach społecznościowych i zdobywaniu bardzo zaangażowanych obserwujących.

Jednak nie zawsze jest łatwo przekształcić to w zysk.

To narzędzie zostało stworzone, aby łączyć popularnych pinnerów z reklamodawcami.

Uczciwe ostrzeżenie:Aby zostać zaakceptowanym, będziesz potrzebował dość popularnego konta.

Współpracują z markami każdej wielkości, w tym z dużymi. Na przykład program telewizyjny “The Mindy Project” chciał budować świadomość marki.

Płacili pinnerom (za pomocą tego narzędzia) za zamieszczanie cytatów z programu:

image38

Nie znam dokładnych wypłat z tego narzędzia, ale myślę, że umiarkowanie popularne konto może zarobić dodatkowe kilkaset dolarów miesięcznie.

To tylko kolejny sposób na generowanie przychodów dzięki wysiłkom w mediach społecznościowych bez zbyt dużej dodatkowej pracy.

Uzyskaj więcej udziałów i ruchu dzięki tym narzędziom

Przesuńmy trochę kierunek…

Teraz chcę podziel się kilka narzędzi, które pomogą ci uzyskać więcej pinów i ogólny ruch z Pinteresta.

Biorąc pod uwagę, że są to dwie najważniejsze wskaźniki, jeśli chodzi o marketing na Pintereście, narzędzia te są bardzo przydatne.

9. SumoMe Image Sharer: To narzędzie jest w rzeczywistości wtyczką strony internetowej,która zajmie ci zaledwie kilka minut.

Jednak może to prowadzić do setek, a nawet tysięcy dodatkowych pinów w czasie. I jest za darmo.

Kiedy czytelnik Twojego bloga widzi niesamowity obraz na twojej stronie, co robi?

W większości przypadków, nic.

Nawet jeśli mają konto na Pintereście, tylko niewielka część tych czytelników pomyśli o udostępnieniu obrazu.

Dlaczego? Ponieważ nic nie skłania ich do nawiązania połączenia, że to zdjęcie może być dobre do przypięcia.

Dodatkowo, niektórzy nie przypinają go, ponieważ są leniwi.

Z tego powodu tracisz dodatkowe szpilki i Ruch uliczny.

Narzędzie image sharer umożliwia dodawanie przycisków pływających do wszystkie Twoje zdjęcia.

image28

Prawdopodobnie widziałeś to wcześniej na innych blogach.

Teraz czytelnicy Twojego bloga mogą po prostu kliknąć przycisk Pinteresta, co pozwala im opublikować obraz w mniej niż 30 sekund.

Możesz także dodać inne przyciski sieciowe do obrazów, ale zazwyczaj przycisk Pinteresta będzie działał najlepiej. 

10. Widżety Pinterest: Czasami szukamy innych narzędzi, aby zrobić dodatkowe rzeczy, których potrzebujemy. Pinterest ma naprawdę przydatne narzędzie do tworzenia widżetów, które może tworzyć atrakcyjne widżety dla Twojej witryny.

Nie ma potrzeby znajdowania innych narzędzi do użycia, jeśli chcesz wyróżnić swoje konto na Pintereście lub najnowsze piny gdzieś w swojej witrynie (zwykle na pasku bocznym).

Możesz wybierać spośród wielu różnych widżetów w narzędziu. Kliknij jedno z pól, aby wybrać widżet.

W poniższym przykładzie wybrałem tablicę:

image13

Dodajesz adres URL tablicy i wybierasz rozmiar, a następnie możesz zobaczyć, jak będzie wyglądać w podglądzie.

Następnie wygeneruje kod, który możesz skopiować i wkleić do swojej witryny.

Profil na Pintereście można również wyświetlać jako całość lub jako pojedynczy pin, a także tworzyć przyciski pin I follow.

Domyślny projekt będzie zgodny ze standardowym schematem kolorów Pinteresta, ale zawsze możesz edytować CSS, aby utworzyć wyświetlacz Niestandardowy.

image15

11. Walidator pinów rozszerzonych: Oprócz zwykłych pinów można również tworzyć “piny rozszerzone”.”

Piny te wyróżniają się wśród zwykłych pinów i zazwyczaj otrzymują dodatkowe udziały i zaangażowanie (cel dostał 70% większy ruch dzięki pinom rozszerzonym).

Piny te składają się z obrazu i zawierają również przydatne informacje dla użytkowników.

Oto przykład film rich pin:

image36

Możesz zobaczyć, dlaczego wyróżniałoby się to na tle zwykłego obrazu okładki filmu.

Oprócz filmów można również tworzyć piny rozszerzone dla:

  • Miejsca
  • Artykuły
  • Produkty
  • Przepisy kulinarne

Aby piny rozszerzone pojawiały się podczas przypinania treści z witryny (lub robi to ktoś inny), musisz mieć znaczniki schematu open graph (OG) w artykułach.

Gdy to zrobisz, Pinterest pobierze informacje z tych metatagów, aby ich użyć.

Najprostszym sposobem na to jest użycie wtyczki SEO firmy Yoast.

Przejdź do zakładki Ustawienia społecznościowe w wtyczce, a następnie przejdź do zakładki “Facebook”. Sprawdź “Dodaj metadane otwartego wykresu“(zarówno Facebook, jak i Pinterest używają tych samych).

image17

Następnie przejdź do zakładki Pinterest w Ustawieniach.

W tym miejscu kliknij link ” zweryfikuj swoją witrynę za pomocą Pinteresta.”Przeniesie cię to na Pinteresta, aby uzyskać meta tag do dodania do witryny. Dodaj ten znacznik do przestrzeni tutaj i zapisz zmiany.

image34

Niektóre meta tagi zostaną dodane do postów automatycznie.

Jednak będziesz także chciał przejść do swoich postów (w edytorze WordPress) i przewinąć w dół obok treści.

Zobaczysz pole “Yoast SEO” i zakładkę “Social” z kilkoma polami meta tagów:

image39

Wypełnij je na Facebooku, a Pinterest przyjmie je w razie potrzeby.

Teraz wróć do narzędzia: Myślę, że mamy tu do czynienia z dwoma narzędziami. Na górze wtyczki Yoast możesz teraz użyć walidator pinów rozszerzonych.

Pozwoli to na wprowadzenie adresu URL ze swojej witryny do URL debugger i powie Ci, czy wszystko jest ustawione w porządku, czy nie.

image40

Jeśli wszystko będzie dobrze, dostaniesz komunikat o sukcesie:

image14

Twórz wysokiej jakości obrazy, które otrzymają więcej pinów

Ostatnia kategoria narzędzi może pomóc ci uzyskać jeszcze więcej pinów.

Aby uzyskać piny i repiny, najważniejsze, czego potrzebujesz, to świetne obrazy.

Te narzędzia pomogą Ci tworzyć te obrazy, nawet jeśli nie jesteś zbyt dobrym projektantem.

12. Snappa: Jesteś marketerem, nie projektantem. Chociaż dobrze jest mieć niektóre umiejętności projektowania, są szanse, że nie masz czasu na opanowanie Photoshopa.

Dzięki nowoczesnym narzędziom nadal możesz tworzyć niesamowite zdjęcia idealne na Pinteresta.

Snappa jest jednym z nich. Został zaprojektowany specjalnie dla marketerów.

Po utworzeniu konta zobaczysz, że możesz wybierać spośród różnych rozmiarów obrazów:

image12

W tym przypadku zależy nam oczywiście na rozmiarze Pinteresta.

Spowoduje to wyświetlenie nowego ekranu z różnymi szablonami. Możesz wybrać jedną z nich lub utworzyć obraz od podstaw:

image26

Spowoduje to przejście do rzeczywistego okna edycji obrazu.

Korzystając z menu u góry, możesz kontrolować, co pojawia się w lewym panelu. Gdy klikniesz coś w lewym panelu (np. tło lub grafikę), zostanie ono dodane do Twojego obrazu po prawej stronie:

image29

Piękno tego narzędzia polega na tym, jak łatwo jest edytować obraz.

Możesz kliknąć dowolny element, a następnie przeciągnąć go, aby go przenieść, przeciągnąć róg, aby zmienić jego rozmiar lub nacisnąć przycisk Usuń, aby go usunąć.

Jeśli korzystasz z szablonów, możesz łatwo twórz własne niestandardowe obrazy w mniej niż 5 minut każdy. I wyglądają świetnie.

13. Canva: Canva jest bardzo podobna do Snappy, ale była pierwsza. Nie jest specjalnie zaprojektowany dla marketerów, ale nadal ma sporą liczbę szablonów, które będą dla Ciebie przydatne.

W przypadku pinów kliknij przycisk “Więcej” w sekcji” Utwórz projekt ” na stronie głównej (po zalogowaniu):

image03

Następnie kliknij”grafika Pinteresta”:

image33

Ponownie, podczas edycji obrazu, zobaczysz dwie główne części: obraz po prawej i opcje po lewej stronie.

Zacznij od przejścia do zakładki” układy ” po lewej stronie, która ma kilka świetnych szablonów do wyboru:

image11

Ponadto możesz dodać tekst i grafikę lub zmienić tło za pomocą innych kart.

Oczywiście możesz edytować sam obraz po prawej stronie. Zobacz ten przewodnik zawiera bardziej szczegółowe instrukcje na tworzenie własnych obrazów za pomocą Canva.

14. Pablo: Canva i Snappa są niesamowitymi i prostymi w użyciu narzędziami. Pablo jest jeszcze prościej.

Jeśli wątpisz w swoje umiejętności projektowe i chcesz najprostszej możliwej opcji, to jest to.

Narzędzie to zostało stworzone przez zespół Buffer, który oczywiście rozumie potrzeby marketerów social media.

Z menu bocznego wybierz “wysoki” Rozmiar obrazu, który jest idealny dla Pinteresta.

image20

Następnie wybierz tło z menu po lewej stronie:

image04

Kliknij tekst i dodaj niestandardową ofertę lub wiadomość, którą spodoba się odbiorcom.

Oczywiście to narzędzie jest nieco bardziej ograniczone niż inne, ale jest to świetny sposób na tworzenie pięknych zdjęć z cytatami na nich, które często otrzymują ton pinów i komentarzy.

15. Picmonkey: Czasami znajdziesz zdjęcie, które chcesz udostępnić, ale nie wygląda wystarczająco dobrze, aby je przypiąć.

W tym miejscu przydatne może być narzędzie takie jak Picmonkey. Możesz zmień wszystkie aspekty obraz taki jak:

  • kontrast
  • kierunek (obrót)
  • ostrość
  • jasność
  • kolor

image10

Oprócz tych przydatnych funkcji edycji możesz również dodać filtry, aby poprawić wygląd zdjęć (po prostu nie przesadzaj z nimi).

Kliknij na ikona małej Piersiówki w lewym menu, a otrzymasz listę różnych filtrów. Kliknij filtr, aby zastosować go do obrazu po prawej stronie:

image00

Wniosek

Pinterest to jedna z najlepszych platform dla marketerów w mediach społecznościowych.

Jednak chcesz mieć pewność, że otrzymujesz najlepszy zwrot z twojego czasu i wysiłku.

Pokazałem ci 15 niesamowitych narzędzi, których możesz użyć, aby poprawić wydajność i skuteczność marketingu na Pintereście.

Nie oczekuję, że użyjesz ich wszystkich, ale dobrym pomysłem byłoby wypróbowanie kilku naraz, dopóki nie określisz, które z nich dobrze pasują do Twojego marketingu.

Chciałbym również usłyszeć o wszelkich świetnych narzędziach, których brakowało w tym poście, więc zostaw mi komentarz poniżej i daj mi znać o nich.

Total
0
Shares
Related Posts