Jak tworzyć inteligentniejsze treści za pomocą semantycznych badań słów kluczowych

Słyszałeś kiedyś, jak dwoje ludzi się kłóci, a potem ktoś lekceważy ich różnice w ten sposób: “Cóż, to tylko semantyka”?

To, co osoba ma na myśli, to różnica sprowadza się do” tylko ” różnicy w znaczeniu słów. Innymi słowy, Znaczenie słowa nie jest aż tak ważne.

Naprawdę.?

Dla poważnych specjalistów SEO (i marketerów), konkretne odcienie znaczenie słowo może zmienić świat. Dlatego Nowoczesna search engine optimization wyszła poza podstawowe badania słów kluczowych na tworzenie synonimów, semantyczną optymalizację wyszukiwania i dalej na tematy semantyczne.

To może wydawać się trochę skomplikowane, ale tak naprawdę nie jest. Zbadajmy więc-co oznacza semantyczne badanie słów kluczowych dla Twoich działań marketingowych online?

Oto krótki przewodnik, który pomoże Ci tworzyć treści, które przyciągają linki, budują autorytet strony i ostatecznie rosną w rankingach wyszukiwania za pomocą badania słów kluczowych o tematyce semantycznej.

Zacznijmy od początku

Co to słowo semantyka wredny?

Słownik definiuje semantykę jako:

Semantyka polega na tym, jak ktoś lub coś interpretuje dane słowo.

Z perspektywy wyszukiwania użytkownicy mają bardzo jasny cel podczas wyszukiwania za pomocą określonego słowa.

Wyobraź sobie, że ktoś szukał słowa ” cytryna.”Czy mają na myśli owoce? Drzewo? Samochód? Kolor?

Nie wiemy.

Miejmy nadzieję, że poszerzą swoje zapytanie o coś w stylu ” jak uniknąć zakupu cytryny.”Nawet w takim przypadku nie jest do końca jasne, czy chodzi o owoce, drzewo czy samochód. Wyeliminowaliśmy kolor, ale to wszystko.

Tu pojawia się wyszukiwanie semantyczne. Wyszukiwarki opracowały złożone algorytmy, które pozwalają im zrozumieć, że najlepszym sposobem interpretacji tego terminu jest “jak uniknąć zakupu samochodu” … innymi słowy, samochód, który jest wadliwy lub złej jakości.

To jest coś, co większość szóstoklasistów może zrozumieć, co jest najwyższym poziomem inteligencji dla wyszukiwarek, i powinieneś to zrozumieć w ten sposób.

Jak tworzyć” podstawowe ” słowa kluczowe

Praca efektywnego badania słów kluczowych semantycznych rozpoczyna się od zdefiniowania podstawowego terminu/s.

To podstawowe rzeczy SEO, ale nie przesadzajmy z tym-chcemy zbudować solidne podstawy dla następujących dwóch poziomów.

Korzystając z naszego powyższego przykładu, “jak uniknąć kupowania cytryny”, opracowaliśmy listę podstawowych słów kluczowych i fraz, które były istotne dla tego wyszukiwania. Właśnie za pomocą narzędzia Google Keyword, wymyśliłem to:

Zauważ, jak bardzo frazy kluczowe są powiązane z naszym zamierzonym znaczeniem? Oznacza to, że Google rozpoznaje typowe znaczenie tego wyrażenia. Nie ma dużego odchylenia-nikt nie próbuje uniknąć zakupu żółtych owoców cytrusowych, gdy wpisują tę frazę.

Więc nasze kluczowe słowa kluczowe mogą wyglądać tak:

  • “unikaj kupowania złego samochodu”
  • “zapobieganie kupowaniu złego samochodu”
  • “unikaj zakupu wadliwego samochodu”

Odmiana podstawowych słów biegnie między “unikać”, “kupowanie”, ” zły “i” samochód.”Wrzucimy je do czegoś, co nazwałbym naszym “podstawowym koszyczkiem”.”

Jak tworzyć “wspierające” słowa kluczowe

Gdy budujesz ten temat semantyczny, następnym krokiem jest wejście w krąg poza podstawowymi terminami. To są Twoje wspierające słowa kluczowe, te, które posypujesz zawartością, zestawami meta i nagłówkami.

Dla frazy “unikaj kupowania cytryny” słowa kluczowe pomocnicze wyglądałyby tak:

  • “kupno u używanego dealera”
  • “żywotność baterii”
  • “dobry alternator”
  • “stan paska wentylatora”
  • “dead battery”
  • “Alternator umarł”
  • “broken fan belt”
  • “wyciek oleju silnikowego”
  • “Mechanic checkup”

Czy widzisz uczucie, które próbujesz stworzyć za pomocą tych warunków pomocniczych?

Opracowujesz treść, która nie tylko wyjaśnia, co może się zdarzyć, gdy kupisz samochód od używanego dealera, ale także niektóre powiązane tematy, takie jak uczucie, gdy samochód się psuje, i listę rzeczy, na które należy zwrócić uwagę przy zakupie.

Jesteś pouczający i praktyczny. A treść w naturalny sposób rozwiązuje problem w całości — nie przemilczasz tematu.

I jeszcze nie skończyliśmy. …

Jak tworzyć słowa kluczowe” stemming”

Teraz nadszedł czas, aby wkroczyć w najbardziej zewnętrzny krąg naszych badań nad słowami kluczowymi, z frazami kluczowymi, które podkreślają kwestie niezwiązane bezpośrednio z wyszukiwaniem. Ale ponieważ staramy się przewidzieć poszukiwania musimy o tym pomyśleć.

Nie zapominaj, że wyszukiwarka próbuje zrobić to samo.

Na przykład, dlaczego użytkownik wpisuje “unikaj kupowania cytryny”? Najbardziej oczywistą odpowiedzią jest to, że są kupującym i myślą o zakupie od dealera używanych samochodów lub kogoś, kto sprzedaje samochód osobiście.

Oczywiście możesz stworzyć dwie treści, które odnoszą się do obu tych możliwości. Ale które Wyszukiwarki dostarczą użytkownikowi na stronach SERP (search engine results pages)?

Trudno to wiedzieć, ale prawdopodobnie będzie to najbardziej wyczerpujący, najbardziej autorytatywny utwór … nawet jeśli twój użytkownik nie potrzebuje wszystkich informacji. Oznacza to, że musisz napisać kompleksową treść … i tu pojawiają się słowa kluczowe “stemming”.

Te słowa kluczowe budują większy obraz za “unikaj kupowania cytryny.”Docierają do real pytanie, na które próbuje odpowiedzieć poszukiwacz.

Oto co mam na myśli:

  • “prawa konsumenta do używanego samochodu”
  • “prawo konsumenckie”
  • “prawa do skupu samochodów używanych”
  • “prawo samochodów używanych”
  • “agencje ochrony konsumentów”

Stawką jest to, czego użytkownik może oczekiwać od swoich praw i działań, które może podjąć, jeśli kupi cytrynę i umrze.

To jest główny temat.

Co zrobić z tymi słowami kluczowymi

Zauważ, że nie napisałeś żadnej treści w tym momencie … właśnie zbudowałeś trzy wiadra słów kluczowych.

Z tych wiader można utworzyć szorstki kontur. W rzeczywistości zbudujmy dwa:

Jak uniknąć zakupu cytryny od dealera samochodów używanych

  • Definicja cytryny
  • Definicja dealera samochodów używanych
  • Rzeczy do sprawdzenia na używanym samochodzie
  • Kiedy umiera cytryna
  • Twoje prawa
  • Do kogo i jak podejść

Jak uniknąć zakupu cytryny od prywatnego sprzedawcy

  • Definicja cytryny
  • Definicja dealera samochodów używanych
  • Rzeczy do sprawdzenia na używanym samochodzie
  • Kiedy umiera cytryna
  • Twoje prawa
  • Do kogo i jak podejść

Pamiętaj: treść w każdej sekcji będzie musiała się różnić, aby uniknąć duplikatów treści i działać dobrze dla ludzkich czytelników, którzy zawsze są twoim głównym celem.

Otrzymasz większą wagę trafności i autorytet, gdy definiujesz terminy absolutnie, sposób Wikipedii lub Dictionary.com tak.

Ponadto badania te będą przydatne, jeśli chodzi o budowanie linków do strony.

Kiedy przyjdzie władza i linki?

Bardzo trudno jest przewidzieć, czy strona stanie się autorytatywna w danym temacie i przyciągnie wysokiej jakości linki. Ale, podobnie jak prognozowanie pogody, możesz studiować elementy udanych stron. W przeciwieństwie do pogody, Możesz zastosować te elementy do własnej pracy i zwiększyć swoje szanse na dobrą pozycję w rankingu.

Oto co wiemy: same świetne badania słów kluczowych nie dadzą rady.

To świetny początek — i może pomóc ci zbudować architekturę treści, która prowadzi do autorytatywnych stron-ale nie jest to Srebrna kula.

Oto rzeczy, które możesz kontrolować:

  • Podstawowe, wspierające i stemming zbiory słów kluczowych
  • Architektura treści strony
  • Kompleksowość tej treści
  • Przydatność i czytelność tej treści
  • Promocja tych treści
  • Pomiar reakcji użytkowników na treść
  • Dostosowanie treści w oparciu o reakcje użytkowników

Oczywiście to, co jest poza Twoją kontrolą, to reakcja innych ludzi. Czy uznają to za autorytatywne? Czy Twoje pisanie będzie dla nich atrakcyjne? Połączą się z nim? Tworzysz najlepszą możliwą treść, aby spróbować wpłynąć na te czynniki, ale ostatecznie leżą one poza twoimi rękami.

Postępuj zgodnie z poradami, które tutaj przedstawiłem, a będziesz miał większą szansę pozytywnie wpłynąć na reakcję czytelników, ostatecznie sprawiając, że wyszukiwarki rozpoznają Twoje treści jako istotny i znaczący wkład w sieć.

Nie zapomnij najpierw napisać dla ludzi

Wszystko to brzmi trochę technicznie. Ale po przygotowaniu słów kluczowych, kiedy w końcu usiądziesz do pisania, upewnij się, że piszesz w naturalny sposób, który nie uderza spamem.

Po prawidłowym wykonaniu SEO copywriting nigdy nie powinien brzmieć zrobotyzowany lub sztywny.

Najpierw pisz dla ludzi, a następnie delikatnie ulepszaj w celu optymalizacji. Zyskaj nawyk czytania każdego artykułu na głos, aby upewnić się, że twoje słowa kluczowe są zawarte w naturalny, przyjazny dla czytelnika sposób i czytaj strony, takie jak Copyblogger, aby uzyskać wskazówki dotyczące pisania głosu i innych elementów wysokiej jakości pisania.

Ostatnim krokiem jest przeczytanie treści innej osobie i uzyskanie ich reakcji. Jeśli uważają, że brzmi to spamowo lub niezręcznie, przepisz go. Nic nie spuści twojej pracy szybciej niż artykuł spamerski. Opłaca się zrobić to dobrze.

Co sądzisz o tym semantycznym podejściu do budowania autorytatywnych stron internetowych? Daj nam znać w komentarzach …

Total
0
Shares
Related Posts