Spróbuj tego: WALENTYNKOWA promocja dla Content marketerów

Więc jesteś szczęśliwym marketerem internetowym, piszącym niesamowite treści budujące relacje, aby promować swój biznes.

Dzisiaj chcę zaproponować szybką, prostą promocję, którą można zorganizować w ciągu najbliższych kilku dni i odpalić w przyszłym tygodniu. Cel biznesowy? Aby wzmocnić jeden z najważniejszych aspektów Twojej firmy.

Każda firma potrzebuje stałego strumienia nowych perspektyw, a istnieje wiele informacji, aby powiedzieć, jak przyciągnąć i pielęgnować te nowe perspektywy.

Ale większość firm-dużych i małych-ma tendencję do gonić nowy klientów kosztem ich istniejące klientów.

Luty, jako miesiąc Walentynek i wszelkiego rodzaju miłosnych wiadomości, to dobry miesiąc, aby ożywić iskrę z klientami, których już masz, i dać im znać, jak bardzo je doceniasz.

Oto jak.

Główny cel: wyrazić swoje uznanie

Jednym z najbardziej przyjemnych i skutecznych sposobów na poprawę relacji (biznes, romantyczny, lub w inny sposób) jest mówić i niech druga strona wie, że jesteś zadowolony, że są tam.

Wyślij wiadomość, dzięki której Twoi dotychczasowi klienci wiedzą, że doceniasz ich działalność. Że jesteś zaszczycony mogąc im służyć. Że nie mieć biznes, gdyby nie oni. I że doceniasz ich zaufanie.

Włóż to do własnego głosu. Może opowiesz jakąś historię. Albo wygadać, dlaczego robisz to, co robisz. Zrób to osobiście i zrób to po swojemu. Nie musi być długa ani skomplikowana, ale powinna pochodzić z serca.

Twoja kampania dotycząca relacji z klientem może się tutaj rozpocząć i zakończyć. Przygotuj swoją wiadomość uznania w tym tygodniu, trochę poleruj ją i zaplanuj ją w swoim oprogramowaniu e-mailowym (masz program do marketingu e-mailowego, prawda?) na 14 lutego.

Możesz sam zdecydować, czy chcesz dołączyć wezwanie do działania. Jeśli tak, upewnij się, że jest w formie prezentu, a nie jako prośba. Co prowadzi nas do:

Opcjonalny dodatek: zrób coś miłego

Spójrzmy prawdzie w oczy, Walentynki, które sobie robisz, są po prostu ładniejsze niż te przerażające SpongeBob, które można dostać w sklepie spożywczym.

Złóż bezpłatną ofertę dla swoich klientów. Może to raport PDF” Best of”, webinar, Google Hangout, czat na Twitterze. Może są otwarte “godziny pracy”, gdzie mogą wybrać numer konferencyjny i zadawać pytania przez kilka godzin. Jeśli masz fizyczny sklep, może chciałbyś urządzić małe przyjęcie.

Zakończ swoją ofertę jako prezent. Szczodrość, uczucie i kreatywność to twoje słowa przewodnie. Pewnego roku wysłałem moją listę naprawdę dobry przepis na ciasto z kremem czekoladowym.

Tak, możesz zaoferować zniżkę, jeśli chcesz

Zwykle nie zalecamy robienia wielu dyskontów w Twojej firmie-przyciąga klientów, ale to piekło na marżach zysku, które mogą zagrozić twojej zdolności do zrobienia niesamowitej pracy jutro i następnego dnia.

Może również umieścić cię w kategorii “okazja”, gdy tam, gdzie naprawdę chcesz być, jest kategoria” wartościowa”.

Ale robione od czasu do czasu, zwłaszcza dla istniejących klientów tylko, rabat może zrobić na miły ” dziękuję.”

Pomyśl o tym, jak wiele firm (firmy kablowe są szczególnie złe o tym) oferują niesamowite zniżki promocyjne dla zupełnie nowych klientów, podczas gdy lojalni dotychczasowi klienci zostają zignorowani. Czy to ma sens? Nie. Lepiej traktujesz kelnerkę niż swoją randkę. Co jest rodzajem zachowania, które sprawi, że data wędrować off być kogoś innego ” nowy klient.”

Zestawy są dobrą opcją na zniżki – zamiast obniżać cenę, wrzuć do koszyka cenny bonus. Pamiętaj tylko — w tej promocji są tylko obecni klienci. I podchodzimy do tego z mentalnością Walentynki, a nie sprzedaży używanego samochodu. Nie zapominaj, że twoim głównym celem jest wyrażenie uznania.

Nie przesadzaj.

Nie twierdzę, że promocja “Idy marcowe” nie byłaby dobra, ale spróbujcie wykorzystać nadchodzące wakacje i szybko to ogarnąć. Niedoskonały gest jest lepszy niż nieskazitelny plan, który nigdy nie zostanie zrealizowany.

Nie komplikuj.

A teraz zrób to.…

  1. Zaplanuj czas na początku tego tygodnia, aby napisać szczerą wiadomość, dzięki której Twoi wspaniali klienci wiedzą, co dla ciebie znaczą.
  2. Zapoznaj się z tym, co możesz zaoferować wartość dla Twoich klientów jako podziękowanie. To nie jest czas na budowanie ogromnego nowego oprogramowania lub nowej społeczności członkowskiej. Pomyśl “tuzin róż”, a nie Taj Mahal.
  3. Zdobądź wszystkie strony docelowe lub inne mechanizmy dostarczania, których potrzebujesz, do piątku, dzięki czemu możesz spędzić pierwsze kilka dni następnego tygodnia na sprawdzaniu wiadomości i upewnianiu się, że dźwięk jest taki, jaki chcesz.

A Ty?

Jakie są Twoje ulubione sposoby, aby pokazać trochę miłości do swoich obecnych klientów? Czy kiedykolwiek prowadzisz specjalne promocje tylko dla nich? Albo zaoferować im nieoczekiwane darmowe rzeczy w geście uznania?

Napisz do nas komentarz i daj nam znać najlepszą wiadomość “kochamy naszych klientów”, którą widziałeś — niezależnie od tego, czy jest to Twoja firma, czy ktoś inny.

Total
0
Shares
Related Posts