Prawie każdy wielki hollywoodzki przebój, jaki kiedykolwiek oglądałeś, ma wspólne czynniki. Jest gwiazda, a potem jest obsada podtrzymująca.
Gwiazda dostaje wszystkie linie. Gwiazda wykonuje większość pracy. Gwiazda jest skupiona i zdobywa większość chwały. Film jest o firmie gwiazda.
Co robi Obsada drugoplanowa?
Obsada drugoplanowa ma mniejsze role, mniej linii. Mają mniej pracy, ale to kluczowa praca.
Twoja strona sprzedaży jest bardzo podobna. A zrozumienie, jak te dwa czynniki Hollywood współpracują ze sobą, może sprawić różnicę w budowaniu stron docelowych, które się sprzedają.
Jak każdy zwykły czytnik Copyblogger wie, dobra strona sprzedaży ma funkcje i Zalety produktu lub usługi. Ma kilka fascynujących punktów. Ma mocny nagłówek. Ma przekonujący akapit otwierający.
Te elementy są twoją obsadą. Podkreślają rzeczy, których klient potrzebuje i chce wiedzieć o Twoim produkcie lub usłudze.
Ale nie są gwiazda.
Gwiazdą Twojej strony docelowej jest wyjątkowość produktu lub usługi. Gwiazda ma dużo więcej miejsca. Dużo więcej wyjaśnień. W rzeczywistości autor scenariusza (to ty) może napisać całą historię na nowo, aby dana gwiazda świeciła jaśniej.
Zrozumienie koncepcji gwiazdy i obsady drugoplanowej
Jeśli rozumiesz tę koncepcję, nie uderzysz głową o ścianę, próbując dokuczyć wyjątkowości swojego produktu lub usługi.
Zdaj sobie sprawę, że zarówno gwiazda Twojej strony docelowej, jak i jej Obsada wspierająca mają ważne role do odegrania. Jest stara linia teatralna, która mówi:” nie ma małych ról, tylko mali aktorzy”, a w przypadku sprzedaży online to prawda.
Tylko jeden element może być gwiazdą twojej historii. Musisz znaleźć tę niezwykłą korzyść (może być “ukryta” na liście korzyści pralni), do której możesz podłączyć swoją historię.
Znalezienie Gwiazdy — tego niezwykłego, unikalnego elementu-wymaga trochę pracy, ale jeśli zostawisz dużą część swojej strony, aby ją wypatrzeć, zrobi to wiele dla Ciebie.
Nieco błędny przykład koncepcji wyjątkowości
Jeśli zapytasz kogoś, dlaczego kupił Apple iPhone 4s, wielu odpowie jednym słowem …
Siri.
Siri to aplikacja na iPhone ‘ a 4S, która — rozmawiając bezpośrednio z “nią” — pozwala wysyłać wiadomości, planować spotkania, wykonywać połączenia telefoniczne i nie tylko. Siri rozumie to, co mówisz (przez większość czasu), odpowiada, a nawet “rozumie” kontekst tego, o co pytasz.
Więc zapytaj kogoś, dlaczego kupują 4s i znają gwiazdę-znają czynnik wyjątkowości, który powoduje, że odkładają pieniądze na upgrade.
Czy możesz zauważyć wadę na stronie docelowej powyżej? Oczywiście, że możesz.
Klient iPhone ‘ a wie, że Siri jest gwiazdą-wyjątkową zaletą-ale Apple próbuje wypchnąć całą enchiladę w jedną grafikę.
A co gorsza, prawdziwa gwiazda zostaje wyrzucona na dół strony.
Ale trzymaj się. are wszystkie te inne funkcje
Jest rozdzielczość 8 megapikseli i Niestandardowy obiektyw z większą przysłoną f/2.4.
Jest dwurdzeniowy układ A5. Nie zapominajmy o nagrywaniu wideo w jakości 1080p HD.
I inne tego typu funkcje. I tak, bla, bla, bla dee bla.
Wszyscy grają swoje role. Ale są one wsparcie obsada, nie Gwiazda. Siri przejmuje główną rolę. Siri jest powodem, dla którego 4S wyróżnia się tak, jak to robi.
I tak będzie z każdym iPhonem, który Apple produkuje w przyszłości:
Będzie gwiazda, która doprowadzi do domu wyjątkowość. I będzie obsada drugoplanowa.
Na stronie docelowej gwiazda powinna zawsze uzyskać najwięcej linii. Najbardziej dramatyczny. Najwięcej czasu reklamowego.
Nic nie powinno przyćmić wyjątkowości Twojego produktu.
Gdy klient wie dlaczego chcą kupić produkt, nie porównują już telefonów-teraz porównują iPhone ‘ y. W rzeczywistości odrzucają iPhone ‘ a 4, mimo że jest to połowa ceny, a nawet mniej. I wybierają iPhone ‘ a 4s tylko z tego jednego powodu.
Jaki jest twój jedyny powód?
Każdy produkt lub usługa ma kilka wspaniałych funkcji i korzyści.
Zawsze bałeś się wybrać wyjątkowość tego produktu, ponieważ oznaczałoby to, że będziesz musiał zabić i poświęcić resztę.
Technicznie tak, rzeź i poświęcenie są potrzebne, ale tylko wtedy, gdy upewniasz się, że wyjątkowość dostanie główną rolę. Po ustanowieniu tej roli możesz przywrócić pozostałe funkcje i korzyści, aby odgrywać rolę załogi wspierającej.
I to robi dobry film.
I dobrą stronę sprzedażową.
I będą żyli długo i szczęśliwie.
Koniec 😉
O autorze: Sean D ‘Souza oferuje świetny bezpłatny raport na temat “Dlaczego nagłówki zawodzą”, gdy subskrybujesz jego Biuletyn Psychotaktyczny. Koniecznie zajrzyj też na jego bloga.