Jak aktywna jest Twoja firma, jeśli chodzi o marketing w mediach społecznościowych?
Facebook, Instagram i Twitter, ale jeśli nie masz obecności w YouTube, tracisz łatwy sposób na generowanie nowych leadów.
YouTube może Ci również pomóc Zarabiaj więcej od swoich dotychczasowych klientów. Ostatecznie jest to jedna z moich ulubionych platform do rozwijania firmy.
Jednym z powodów, dla których kocham YouTube, jest to, że łatwo jest zmienić przeznaczenie treści za pomocą niego. Zamiast tworzyć te same filmy dla wszystkich platform, możesz najpierw przesłać je do YouTube, a następnie udostępnić na innych stronach.
Na przykład lubię zamieszczać filmy z mojego kanału YouTube w niektórych moich postach na blogu. Ale możesz także dodawać treści z YouTube do innych profili w mediach społecznościowych, biuletynów e-mail lub dowolnej strony w swojej witrynie.
Przesyłanie i udostępnianie filmów na YouTube to świetny początek, ale to nie wystarczy, jeśli chcesz zoptymalizować rozwój swojej firmy. Musisz również skok na żywo wideo bandwagon.
YouTube ma więcej niż 1,5 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie. Jeśli chodzi o przesyłanie strumieniowe treści wideo na żywo, jest to jedna z najpopularniejszych dostępnych opcji.
YouTube Live jest drugi na liście, o marginalną kwotę, tylko do Facebooka, który ma więcej niż 2 miliardy aktywnych użytkowników miesięcznie.
Jeśli nigdy nie transmitowałeś wideo na żywo na YouTube lub jesteś nowy na platformie, mogę ci pomóc. A jeśli przesyłasz strumieniowo treści w YouTube na żywo, ale uważasz, że Twoje podejście może wymagać poprawy, jest to idealny przewodnik dla ciebie.
Nauczę cię, jak rozwijać swój biznes z YouTube Live. Oto, co musisz wiedzieć.
Jak rozpocząć transmisję wideo na żywo z YouTube
Zacznijmy od podstaw.
Zanim skupisz się na swojej strategii marketingowej, musisz wiedzieć, jak rozpocząć swój strumień. YouTube ma szczegółowy samouczek o tym, jak to zrobić, ale omówię niektóre z najważniejszych punktów i dam ci kilka dodatkowych wskazówek.
Krok # 1: zweryfikuj swoje konto i tożsamość
Jeśli nie uruchomiłeś jeszcze Wideo na żywo, YouTube musi upewnić się, że Twoje konto jest zgodne z prawem przed pierwszym streamem. Jeśli masz specjalną okazję, którą chcesz streamować wkrótce, powinieneś natychmiast zweryfikować swoje konto.
Używają Twojego numeru telefonu do weryfikacji Twojej tożsamości. Możesz otrzymać wiadomość tekstową lub telefon z kodem dostępu.
W większości przypadków powinno to być dość szybkie, ale może to potrwać do 24 godzin.
Krok # 2: Skonfiguruj oprogramowanie do kodowania
Chociaż możesz być gotowy, aby rozpocząć swój pierwszy stream, nie jesteś jeszcze w stanie tego zrobić. Musisz pobrać oprogramowanie do kodowania YouTube, zanim zaczniesz przesyłać strumieniowo.
W zależności od tego, jakiego urządzenia planujesz użyć, dla każdego z nich dostępne jest inne oprogramowanie. Niektóre z najpopularniejszych programów i urządzeń zweryfikowanych przez YouTube to:
- Kamery internetowe z laptopa lub komputera stacjonarnego
- Przechwytywanie Mobilne
- Mobile Live
- AirServer
- SlingStudio
- Gameshow
- Epiphan Webcaster X2
- Elgato gra Capture HD60
Istnieje kilka innych opcji, ale to daje wyobrażenie o tym, jak wszechstronny jest ich streaming. Jeśli planujesz przejść na żywo z wielu urządzeń, musisz pobrać i zainstalować koder dla pierwszego strumienia na każdym nowym urządzeniu.
Krok # 3: Dodaj podstawowe informacje do strumienia
Po skonfigurowaniu całego oprogramowania do kodowania możesz rozpocząć pracę. Dodaj kilka podstawowych informacji, aby poinformować użytkowników o swoim strumieniu.
Ta część jest dość łatwa. Dodaj tytuł do swojego streamu, który wyjaśnia, co robisz. Oto kilka przykładów, które poprowadzą cię we właściwym kierunku:
Tytuły te sprawiają, że jest oczywiste, o co chodzi w każdym streamie. Nie bądź tajemniczy ani niejednoznaczny z tymi informacjami.
Nie zwlekaj z tytułem. Będziesz mógł dodać bardziej szczegółowy opis w miarę dodawania kolejnych podstawowych informacji.
Następnie wybierz kategorię z poniższej listy:
- film & animacja
- Samochody i pojazdy
- muzyka
- zwierzęta i zwierzęta
- sport
- Podróże i wydarzenia
- gaming
- ludzie i blogi
- komedia
- rozrywka
- aktualności i Polityka
- how-to & style
- Edukacja
- Nauka i technologia
- organizacje non-profit i aktywizm
Na podstawie branży Twojej firmy i tego, o czym jest Twój film, jestem pewien, że łatwo będzie Ci znaleźć odpowiednią kategorię.
Na koniec upewnij się, że ustawiłeś swoją prywatność na publiczną. W przeciwnym razie nie będziesz w stanie dotrzeć do dużej publiczności.
Krok # 4: przejrzyj opcje strumienia
Polecam włączyć ustawienia REJESTRATORA transmisji na żywo. Nie wszyscy widzowie będą obecni na początku Twojego wideo na żywo. Chcesz dać im możliwość rozpoczęcia Od początku, aby mogli przeglądać wszystkie Twoje treści.
Następnie wybierzesz opóźnienie. Niskie opóźnienie działa najlepiej, jeśli chcesz szybszej komunikacji czatu z odbiorcami.
Upewnij się, że twój czat jest również włączony. Zdecydowanie chcesz, aby widzowie Twojej transmisji na żywo mieli możliwość wysyłania wiadomości w czasie rzeczywistym.
Możesz także dodać różne karty do transmisji na żywo. Karty te można wykorzystać do:
- Promuj filmy
- playlisty prezentacja
- reklamuj inny kanał
- pozyskiwanie funduszy dla organizacji non-profit
- link do strony internetowej (zatwierdzonej przez YouTube)
- Stwórz ankietę dla swoich odbiorców
Te opcje mogą pomóc Ci stworzyć bardziej autentyczną i angażującą interakcję z publicznością na żywo.
Promuj swoje produkty i usługi
Teraz, gdy wiesz, jak korzystać z wideo na Żywo, musisz dowiedzieć się, jakiego rodzaju treści zamierzasz przesyłać strumieniowo. Jedną z pierwszych rzeczy, które możesz zrobić, to promować swoje najlepsze produkty.
Nie jest tajemnicą, że Twoja firma próbuje zarabiać pieniądze. Nie musisz być zwodniczy z takim podejściem. Możesz zaprezentować swoje produkty.
Jednym z najlepszych sposobów na to jest demonstracja produktu.
W zależności od firmy możesz mieć pewne produkty, które wymagają dodatkowego wyjaśnienia. Powiedzmy, że sprzedajesz coś jak zdalnie sterowany dron.
To świetny sposób, aby pokazać swoim obecnym lub potencjalnym klientom, jak używać i obsługiwać coś, z czym mogą nie być zaznajomieni. Poza tym ludzie woleliby obejrzyj filmy o swoich produktach niż poczytać o nich:
Oprócz edukacji i informowania, te filmy mogą również pomóc zwiększyć sprzedaż.
Niektórzy odbiorcy mogą nie być świadomi, że oferujesz ten produkt, dopóki nie zobaczą go na YouTube Live. Ten samouczek może zainspirować ich do dokonania zakupu.
Możesz także użyć YouTube Live, aby zbudować szum i oczekiwanie na nowy produkt.
Zaprezentuj produkty, które nie zostały jeszcze wprowadzone na rynek. To sprawi, że publiczność z niecierpliwością czeka na ich uwolnienie.
Jeśli naprawdę chcesz podniecić publiczność, Uruchom konkurs lub promocję, rozdając niektóre produkty.
Zachęcanie widzów z transmisji wideo na żywo do udziału w konkursy i upominki może pomóc zwiększyć świadomość marki. Jest to szczególnie ważne, jeśli promocja jest prowadzona za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Transmisja na żywo podczas wydarzeń
Kiedy powinieneś zacząć żyć?
Słyszę to pytanie cały czas. Chociaż nie ma dobrej lub złej odpowiedzi, są pewne czasy, kiedy zdecydowanie powinieneś być na żywo.
Za każdym razem, gdy Twoja firma działa, hostuje lub uczestniczy w wydarzeniu, powinieneś przesyłać je strumieniowo do odbiorców YouTube na żywo.
Wydarzenia NA ŻYWO są tak ważne, że Pulpit Nawigacyjny YouTube ma nawet oddzielną kartę menu, gdy poruszasz się po opcjach transmisji na żywo.
Dlaczego to takie ważne?
To dlatego, że 67% ludzi osoby, które oglądają filmy na żywo, częściej kupują bilet na wydarzenie po obejrzeniu podobnego wydarzenia za pośrednictwem wideo na żywo.
Więc jeśli jesteś w branży rozrywkowej, jest to świetny sposób na zwiększenie sprzedaży biletów. Ale może to być istotne dla każdej innej firmy, która czerpie zyski z różnych wydarzeń.
Myśl nieszablonowo. Wydarzenie nie musi być zawsze czymś ważnym, jak Super Bowl lub wyprzedany koncert.
Możesz transmitować na żywo mniejsze wydarzenia. Może Twoja firma uczestniczy w targach branżowych lub tworzy stoisko na targach pracy w college ‘ u.
Wszystko, co daje pretekst do promowania swojej marki i daje widzom coś nowego i zabawnego do oglądania, warto streamować za pośrednictwem YouTube na żywo.
Oferuj ekskluzywne treści
Pokaż swoim klientom coś, czego nie widzą codziennie.
Jeśli uczestniczyłeś w wydarzeniu, możesz streamować zawartość zza kulis, a nie samą imprezę.
To da odbiorcom poczucie wyłączności. Widzą coś, do czego inni nie mają dostępu.
Ponownie, spróbuj być kreatywny tutaj. Jeśli Twoja firma produkuje produkty, streamuj wideo zwiedzanie zakładu produkcyjnego w ciągu dnia roboczego.
Pozwól swoim odbiorcom usiąść na spotkaniu z zespołem marketingowym lub daj im dostęp do swoich biur. Wszystko to pomoże im lepiej zrozumieć, jak działa Twoja firma.
Plus, ludzie są przyciągane do zawartość za kulisami.
Ten rodzaj wideo to świetny sposób na zapewnienie słuchaczom melodii. Gdy już je podłączysz, będą nadal oglądać twoje transmisje na żywo w przyszłości.
Utrzymuj zaangażowanie odbiorców
Nie bądź nudny.
Musisz mieć plan wchodzący do każdego strumienia wideo na żywo. Jeśli po prostu wyjdziesz na Kaprys i zdecydujesz się streamować coś bez planu, może to nie być zabawne.
Jeśli Twoi odbiorcy nie są rozrywani i zaangażowani przez Twoje treści, nie przyniesie to korzyści Twojej firmie. W rzeczywistości może to mieć odwrotny skutek.
Jedną z wspaniałych części YouTube Live jest to, że platforma oferuje wiele sposobów na zaangażowanie odbiorców. Do ciebie należy skorzystanie z wbudowanych funkcji.
Zapoznaj się z opcjami przesyłania strumieniowego, które opisałem wcześniej. Użyj ich jako narzędzi zaangażowania.
Na przykład, załóżmy, że próbujesz zbudować szum dla nowego produktu.
Możesz utworzyć ankietę na temat tego produktu. Zapytaj swoich klientów, czy im się to podoba. Dowiedz się, jakie funkcje chcą zobaczyć.
Pozwalając swoim odbiorcom wnieść wkład, jeśli chodzi o linie produktów, z pewnością pomoże Ci rozwinąć swój biznes. Klienci, którzy wzięli udział w ankiecie, będą bardziej skłonni kupić coś, w czym mieli coś do powiedzenia.
Marketerzy z różnych branż uważają, że treści wideo na żywo pomagają im tworzyć bardziej autentyczna interakcja z publicznością.
Możesz również skorzystać z tej korzyści, jeśli skupisz się na zaangażowaniu.
Nie tylko ludzie będą podekscytowani oglądaniem Twoich filmów na żywo, ale będą również zainteresowani kupnem tego, co sprzedajesz. Twoim zadaniem jest sprawić, że stanie się to podczas tych transmisji.
Wniosek
Jeśli Twoja firma ma aktywną obecność na YouTube, to świetnie. Ale jeśli naprawdę chcesz rozwijać swój biznes, musisz zacząć korzystać z YouTube Live.
Treści wideo na żywo rosną. Musisz śledź najnowsze trendy marketingowe jeśli chcesz nadążyć za konkurencją.
Wiemy, że 82% konsumentów wolałby obejrzeć wideo na żywo z marki niż zobaczyć post w mediach społecznościowych.
Koniec wymówek.
Teraz jest idealny czas, aby rozpocząć przesyłanie strumieniowe filmów na żywo za pośrednictwem YouTube na żywo. Postępuj zgodnie z krótkim samouczkiem, który podałem w tym poście, aby skonfigurować konto i przygotować się do przesyłania strumieniowego.
Następnie rozpocznij planowanie treści, które chcesz transmitować.
Promuj swoje produkty i usługi. Streamuj wydarzenia NA ŻYWO. Oferuj ekskluzywne treści, takie jak wycieczki za kulisami po swoich obiektach.
Bez względu na to, jakiego rodzaju wideo streamujesz, zaangażowanie odbiorców musi być twoim najwyższym priorytetem.
Jeśli zastosujesz te wskazówki do swojej strategii marketingowej, będziesz w stanie stworzyć świadomość marki, pozyskać nowych klientów i sprawić, że dotychczasowi klienci wydadzą więcej pieniędzy.
Jakiego rodzaju treści przesyłasz na YouTube na żywo, aby promować i rozwijać swój biznes?