Copywriting Maven ‘ s Creative Plan Marketing Makeover #1

W rozwijaniu tego nowego Copywriting Maven Makeover Series, Chciałem się upewnić, że dostarczam przydatne informacje czytelnikom Copybloggera bez podawania zbyt wielu zastrzeżonych informacji. Dlatego format mojej krytyki będzie nieco inny niż seria stron docelowych.

Proste podejście “10 punktów” nie działa tutaj tak zgrabnie. Tak więc, przynajmniej na razie-i może ulec zmianie w miarę postępów – przedstawię krótki zarys tła, a następnie X liczbę punktów pod tym, co działa, co wymaga pracy, i Maven Mull-Oververs.

  • Marketer: Lars Pind
  • Podsumowanie Produktu: Samorealizacja Online, kurs samokształcenia dla przedsiębiorców
  • Promocja Medium: Programy partnerskie z odpowiednimi witrynami, wybrana reklama, reklama na blogach technicznych/przedsiębiorczych
  • Budżet Ogółem: Poniżej 2000 zł
  • Cele Twórcze: Uzyskaj 250 uczestników w pełnej cenie, aby rozpocząć, 250 subskrybentów miesięcznie
  • Oferta: Bezpłatny raport dla adresu e-mail; $ 1 opłata za moduł 1
  • Grupa Docelowa: Anglojęzyczny niedoszły / niespełniony przedsiębiorca, 18-40 lat
  • Cena Produktu: $97

Przyjrzyjmy się, co działa, a co wymaga pracy.

CO DZIAŁA:

Specyfika rynku docelowego – Podoba mi się to, w przeciwieństwie do tak dużej części rynku samopomocy/samopoznania, znalazłeś niszę w niszy-początkujący/niedoszli przedsiębiorcy. Możesz to jeszcze bardziej wyostrzyć, kierując się na płeć, rodzaje działalności itp. Również, zbyt, twój rynek będzie przychodzić do Ciebie w różnych miejscach w ich cyklu przedsiębiorczości. Niektóre z nich męczą ten pomysł. Niektórzy są prawie gotowi, aby wykonać ruch, ale potrzebują trochę więcej czasu i pewności siebie. Inni już wskoczyli, ale tracą przytomność i czują się zagubieni. Twoja kopia musi adresować te poszczególne segmenty rynku lub “persony” w sposób, który ma sens.

Osobiste doświadczenie / wiedza dewelopera – Masz aktualne doświadczenie w dziedzinie, którą zapewniasz. Upewniłbym się, że promujesz to doświadczenie z góry i inne rzeczy, które dodadzą wiarygodności i wiarygodności Twojej ofercie. (Nikt nie dba o to, co przeczytałeś lub myślisz, z wyjątkiem tego, co już zrobiłeś.)

Produkt jest dostępny dla Abonenta 24/7 bez osobistego udziału – Idealna sytuacja, która uwalnia Cię na inne rzeczy, w tym burzę mózgów nowych produktów i pomysłów promocyjnych.

Gwarancja Silnej Satysfakcji – Nawet po ukończeniu kursu abonent otrzymuje pełny zwrot pieniędzy, jeśli nie jest zachwycony. Teraz jest 30 dni. Dlaczego nie przedłużyć? Silne Gwarancje przenoszą opiekunki do ogrodzeń na tak. Niewielu subskrybentów, chyba że Twoja oferta jest naprawdę okropna, poprosi o zwrot pieniędzy.

CO WYMAGA PRACY:

Produkt wydaje się zbyt znajomy – Nie wyczuwam czegoś wyjątkowego i wyjątkowego w Twojej ofercie. Chciałbym wyostrzyć ostrość, aby upewnić się, że Twoje treści polegają na budowaniu wielkiego serca i umysłu, aby zbudować świetny biznes. Twój opis wydawał się czytać jak każdy inny promowany kurs samopomocy.

Produkty Wydają Się Zwyczajne – Masz dużą konkurencję na tym rynku, więc musisz mieć pewność, że to, co dostarczasz, jest wyjątkowe. Nie widzę nic specjalnego w twoim programie “co dostaję”. Posiadamy samodzielne, interaktywne Moduły oraz forum. Co jeszcze o postrzeganej wartości możesz zaoferować z góry, aby twój produkt był nieodpartym zakupem? Ebooki? Raporty? Twoja osobista lista kontrolna czegoś wspaniałego? Co powiesz na cotygodniowe “rozmowy z Larsem”, aby Twoi uczniowie mogli osobiście z tobą porozmawiać?

MAVEN MULL-OVERS:

Nie myl funkcji z korzyściami, określ ostateczną obietnicę, którą składasz – Funkcje to fizyczne cechy produktu/usługi. To zewnętrzna powłoka, którą ludzie widzą, wąchają, smakują itp. W Twoim przypadku Funkcje To kurs i Komponenty kursu, sposób jego dostarczenia i podobne rzeczy. Korzyści są tym, co Twoi potencjalni klienci otrzymają / cieszą się za pomocą produktu / usługi. Biorąc udział w kursie, subskrybenci zwiększają swoje szanse na sukces, zmniejszają ryzyko, ostatecznie oszczędzają czas, pieniądze i bóle głowy, z którymi borykają się mniej doświadczeni początkujący właściciele firm i tym podobne. Twoja ostateczna obietnica-najgłębsza, najbardziej emocjonalnie rezonująca część twojego przesłania-jest zdolność do życia swoim życiem – w pełni, całkowicie i bogato-na własnych warunkach.

Przemyśl ponownie nastawienie “antysprzedażowe” w swoim planie. Obejmuj swoim wewnętrznym “sprzedawcą” z pełnym sercem – Dobry marketing to nie krzyk szumu i hiperboli. W jego honorowym sercu-tak, powiedziałem honorowy-chodzi o zwiększenie przyjemności / łagodzenie bólu perspektywa z oryginalnych produktów / usług, etycznie opracowane i dostarczane. Nie chcesz sprzedać. Chcesz nawiązać związek oparty na wzajemnym zaufaniu, potrzebie i lojalności.

Zbuduj Test ceny i oferty w swoim planie – Podsumowując, musisz wiedzieć, co działa, a co nie. dostosowanie ceny i oferty, a także testowanie kreatywne, są kluczowe dla twojego długoterminowego sukcesu. Przetestuj niskie, średnie i wysokie ceny. Podoba mi się Twój darmowy raport na e-mail, $1 za moduł 1. W jaki sposób można sprawić, aby terminy działały, dodając więcej pilności do oferty i nagradzając perspektywę działania teraz, a nie później?

Zacznij planować drugi produkt teraz, a nie później – Dolary, żeby je znaleźć, grosze, żeby je zatrzymać-to stara piła marketingowa, która wciąż brzmi prawdziwie. Spędziłeś dużo czasu, pieniędzy i wysiłku, aby uzyskać te pierwsze sprzedaży / klientów w. Obrali Twój kurs, co teraz? Jak inaczej możesz pogłębić i pogłębić związek, który właśnie otworzyłeś? Prawdziwą wartością każdego klienta jest to, co kupuje od ciebie drugi i kolejny raz.

Dziękuję Larsowi za podzielenie się swoim twórczym planem ze mną i Copybloggerem oraz za darowiznę na rzecz Heifer International.

Oto Twoja szansa na kolejną kreatywną metamorfozę Copywriting Maven!

Jeśli masz produkt / usługę gotową do uruchomienia, ale myślisz, że nie zaszkodzi, aby uzyskać opinię eksperta … i jesteś gotów podzielić się wynikami z czytelnikami Copyblogger … i jesteś gotów wydać małą monetę z wielką organizacją charytatywną — następnie podążaj za kliknięciem, aby uzyskać kreatywny Plan Maven, aby poznać wszystkie szczegóły. (Proszę pamiętać, że jestem zarezerwowany na nowe recenzje gratis do 5/1. Jeśli jesteś zainteresowany prywatną krytyką / przeróbką planu marketingowego lub aktualnej strony docelowej, napisz do mnie bezpośrednio.)

Total
0
Shares
Related Posts